Vichy Idealia Peeling

/
4 Comments

U proteklom periodu koristila sam Vichy Idealia noćni piling, a u ovom postu delim svoje utiske o njemu.


Šta kaže proizvođač:
Prva Vichy noćna piling-nega za osetljivu kožu daje efekat pilinga na površini uz aktivaciju blistavog tena za kvalitet glatke kože, baršunaste na dodir. Piling je za žene sa umornim i neujednačenim tenom bez sjaja, sa nepravilnom površinom kože, sitnim linijama i borama.
Nežni piling [glikolna kiselina + Hepes] u kombinaciji sa aktivnim kompleksom [ekstrakt fermentisanog crnog čaja + polifenoli borovnice] i mineralizovanom termalnom vodom Vichy otkriva bistav i ujednačen ten kao i glatku površinu kože. Nakon buđenja koži se vraća prirodan blistav sjaj. Primeren je za osetljivu kožu hipoalergen i ispitan pod dermatološkim nadzorom.


Piling sam koristila preko mesec dana i to onako kako proizvođač preporučuje. Uveče sam, nakon standardnog čišćenja lica, nanosila piling pomoću tupfera na celo lice osim područja oko očiju. Nakon njega mazala sam noćnu kremu koju sam koristila u tom periodu, po pitanju krema nema ograničenja. Kao i uvek kada je reč o hemijskim pilinzima, preporučuje se upotreba krema sa zaštitnim faktorom tokom dana, ali dodala bih da je najpametnije izbegavati jako sunce za svaki slučaj. Nije ovo idealno godišnje doba za testiranje ovakvog proizvoda, no bebe mi ionako ograničavaju kretanje upravo na časove sa blažim UV zračenjem tako da sam piling ipak koristila. Piling je prijatnog, svežeg mirisa (u sastavu su zeleni čaj i jasmin, tako nekako i miriše), na koži pomalo lepljiv, no obzirom da se koristi noću ovo nije od neke smetnje.


Priznajem da je moje iskustvo sa hemijskim pilinzima minimalno. Uvek sam se plašila eksperimentisanja sa kiselinama i smatrala sam da najpre treba da pojačam svoje znanje iz te oblasti kako ne bih napravila više štete nego koristi pa sam se držala dobrih starih mehaničkih pilinga sa kojima je odmah jasno na čemu si, ali i čije je delovanje ipak ograničeno. Vichy Idealia piling je na bazi glikolne kiseline koja se smatra jednom od najblažih opcija pa sam se usudila na eksperimentisanje. Baš sa svakom kiselinom moguće je peckanje, no mene ovaj piling nije peckao, osim kada mi je lice već bilo iritirano, a podrazumeva se da ovakve proizvode ne treba koristiti na oštećenoj koži. Glikolna kiselina spada među AHA (alfa-hidroksilne) kiseline i pomaže u uklanjanju mrtvih ćelija sa površine kože, uz podsticanje regeneracije kože. U ovom pilingu je svakako u maloj koncentraciji tako da nema bojazni od drastičnih reakcija kože. Može se koristiti kod svih tipova kože. Tokom prve dve nedelje upotrebe pilinga nisam koristila nijedan drugi novi proizvod kako bih mogla da jasnije uočim njegov efekat. Istina je da promena vrednih promena nije bilo. Piling je prijatan za upotrebu, nije mi naneo ni najmanju štetu koži, no jedinu promenu vidim eventualno u njenoj mekoći, naime koža jeste nešto mekša na dodir. Nisam primetila da ju je učinio blistavom niti da je delovao na sitne bore ni nepravilnu površinu kože. Činjenica je da već mesecima ne spavam duže od dva sata u komadu i to se na mojoj koži oseti tako da jesam teži slučaj po pitanju umornog tena, no željeni efekat je u slučaju ovog pilinga izostao.
Da li ste probali ovaj piling? Kakvo je vaše iskustvo sa hemijskim pilinzima generalno?


Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.
 


You may also like

4 коментара :

  1. Ja koristim kemijske pilinge već dugo. Moja koža obožava BHA kiseline.
    Sa AHA kiselinama nisam baš najsretnija kako djeluju na moju kožu. Koristila sam ovaj piling (imaš recenziju na blogu!). Ovo je lagani kemijski piling koji sam ja koristila zajedno sa kremom za lice iz iste linije. Kao što si rekla, postotak glikolne kiseline je mali, tako da nikome neće štetiti, ali ni pružiti neke velike rezultate.
    Sve u svemu, drago mi je da se Vichy počeo baviti kiselinama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na podeljenim utiscima! Baciću pogled na pilinge koje preporučuješ :)

      Избриши
  2. Posle AHA i BHA treba sačekati pola sata da deluju pa tek onda nanositi kremu, jer te kiseline deluju na određenoj ph vrednosti a krema će je poremetiti. Probaj pa vidi da li ima razlike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam probala i tako, nema razlike u slučaju ovog pilinga :( Jednostavno ispadne svejedno da li ga stavljam ili ne. Svakako hvala na korisnom savetu :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...