Too Cool For School, Caolin & Skinfood - novi korejski brendovi u našim Sephorama

/
6 Comments

Nakon brenda Tony Moly, u naše Sephore došla su još tri korejska brenda, a u ovom postu predstavljam vam po nekoliko proizvoda svakog od njih.
Korejska kozmetika postala je sinonim za dobru preparativnu kozmetiku, a ujedno i za inovacije u okviru nje. Davno su azijski brendovi preuzeli primat nad francuskim kada je u pitanju uvođenje pravih malih revolucija u kozmetiku. Zapravo, ovo nije iznenađujuće, lepa koža lica tamo je na ceni znatno više nego u Evropi, a kult mladosti još se brižljivije neguje. Podrazumeva se da i njihovi asortimani imaju sve proizvode, ali može se reći da je akcenat na hidriranju i održavanju kože jedrom i mladom, kao i na izbeljivanju pošto je bled, porcelanski ten uvek na ceni.
Too Cool For School je brend koji kaže da pravila postoje zato da bi se kršila. U asortimanu imaju i preparativnu i dekorativnu kozmetiku, a karakteristični su po veselim, razigranim pakovanjima. Postoje od 2009. godine i danas poseduju veliki lanac radnji.
Skinfood za sebe kaže da je lifestyle brend i spaja hranu, kozmetiku i lepotu. Izvrsna kozmetika pravi se od izvrsne hrane i tako se dobije najbolja hrana za kožu. Azijski crni med, francusko grožđe, brazilski crni šećer, organski paradajz, krastavac i zelena salata samo su neki od sastojaka na kojima se bazira kozmetika brenda koji veruje u onu narodnu: Ono si šta jedeš. U asortimanu imaju kozmetiku za lice, telo i kosu, proizvode namenjene i ženama i muškarcima, a tu je i linija šminke.
Caolin je brend koji kombinuje sastojke na način koji se zasniva na 5000 godina dugoj tradiciji nege u Koreji. Prvi je korejski brend koji je lansirao proizvode bez alkohola, parfemskih komponenti i boja. Osnovni princip im je da proizvodi ne smeju imati sastojke koji iritiraju kožu pa u njima nećete naći ni parabene ni mineralna ulja i dr. Svi proizvodi su hipoalergeni i nekomedogeni.


Na fotografiji iznad su tri proizvoda koja se zasnivaju na moći kokosa. Ako je neki sastojak poslednjih godina stekao status univerzalnog to je svakako kokos. Koristi se u ishrani, maže se na lice, telo i kosu i pripisuju mu se skoro magična svojstva. Na Filipinima ga čak zovu drvo života.


Dobila sam ovo ekstradevičansko, hladno ceđeno kokosovo ulje na kome, u skladu sa famom koja prati kokos, piše Eat it, wear it, swear by it. Kokos sam koristila na kosi, ne mogu da kažem da joj nije prijao, ali tip sam koji nema strpljenja za držanje maski na kosi pre pranja, a istina je da više nemam ni vremena ni mogućnosti za to. Nije da ne verujem da bi imao dobra svojstva i po kožu, no znam da je i komedogen pa mi se ne eksperimentiše, ali zato planiram da ga dam bebama čim stasaju dovoljno za uvođenje kokosa. Kokos je jako bogat zasićenim masnim kiselinama koje su jako važne za razvoj mozga male dece, a sadrži i gvožđe, mangan i cink. Nije lako pronaći zaista organsko kokosovo ulje pa još sa ovakvim svojstvima i sertifikatima tako da sam srećna što će bebe dobiti priliku da ga pojedu. No hajde da vidimo kakav je u ovim kozmetičkim proizvodima...




Too Cool For School Coconut Ceramide Mask je maska koja sadrži čak 30% kokosove tečnosti. Maska je od tankog materijala, drži se na licu 20-ak minuta. Mana je što je pravljena za mala lica Azijatkinja pa nama sa krupnim očima nalegne i gde ne treba. Najlepši je mirisni raj za nas koje miris kokosa opušta. Na licu je vrlo vlažna i prijatna, no obećana hidratacija ne traje dugo pa je najbolje upotrebiti je u posebnoj prilici, za instant, ali kraći efekat.



Too Cool For School Coconut Oil Serum Eye Patch - silikonski jastučići nisu baš najudobniji tokom pola sata koliko se drže, ali verovatno je bolje kad se leži, ja sam ih držala u hodu. Miris kokosa je čista fantazija, tečnost kojom su natopljeni nežna prema koži, no hidratacija spada u prosečne, preciznije nema trajniji efekat, već je, kao i kod maske za lice, dobra za važne prilike. Nisam primetila efekat posvetljivanja/izbeljivanja lica, kao ni uticaj na borice.



Rice mask korejskog brenda Skinfood koja se prodaje u našim Sephorama po ceni od spada među tri najbolje maske za hidrataciju koje sam ikada probala. Retko se potrefi da maska koja vrši piling istovremeno i hrani i hidrira kožu, ali ovde to jeste slučaj. Ona se ne drži samo već se mora i masirati lice, ali nakon nje koža je savršeno mekana i glatka, a ljuspice suve kože su nestale. Bela je poput mleka, sadrži sitna zrnca pirinča, a ima i mlečni, umirujući miris. Ne razbacujem se pohvalnim epitetima tek tako, ova maska je fantastična i maksimalno je preporučujem. Idealna pre celodnevnog jakog pudera, odgovara svim tipovima kože. Cena je 2030 dinara, apsolutno vredi. Trebalo bi da se može upotrebiti tridesetak puta.


Nakon moći kokosa ispitivala sam i moć jaja u nezi lica. Tu su pena za čišćenje lica, dnevna krema i jednokratna maska, sve brenda Too Cool For School.

Egg Cream Mask sadrži ekstrakte žumanca i kokosa i obećava trenutnu hidrataciju kao i posvetljivanje/blistavost kože. Oživljava i neguje ogrubelu kožu, pružajući joj potrebnu vlažnost i sjaj. Cena je 630 dinara.


Ovo je najbolja od jednokratnih maski korejskih brendova novih našim Sephorama. Ne treba očekivati čudo, ali fino je rešenje za brzinsko hidriranje i obnavljanje kože, kada se skine primećuje se razlika. Kao i kod drugih maski, problem je što ne naleže baš idealno na moje (šire) lice pa nije naročito udobna za nošenje, ali ništa šta se ne može prevazići.


Egg Mousse Pack je pomalo neobična pena za čišćenje lica. Prvo se dobro promućka, onda istisne potrebna količina pene i utrlja u suvo lice, a zatim ispere. Koristi se 2-3 puta nedeljno. Miriše kao liker od jaja, a nakon nje koža je čista i glatka na dodir, u mom slučaju nema neprijatnog zatezanja. Poslednjih godina koža mi jako reaguje na agresivnije čistače, plašila sam se da će to i ovde biti slučaj pošto se koristi ređe i nakon nje je lice baš vidno očišćeno, ali nije došlo do toga nakon ove 3-4 nedelje upotrebe. Cena joj je 2510 dinara. Listu sastojaka možete pogledati na fotografiji u nastavku:


Idemo na poslednji proizvod baziran na jajima:


Too Cool For School Egg Mellow Cream je gusta krema žute boje koja miriše kao neki kolač, razmaziva i ugodna na koži. Piše da odgovora svim tipovima kože, no ja bih je preporučila suvoj i normalnoj, barem po toplijem vremenu pošto masni delovi jače prosijavaju ispod nje. Njena bogata tekstura zapravo bi najviše prijala zreloj koži obzirom da više hrani nego što hidrira. Cena je 4560 dinara, dobije se 50ml.


Idemo da presečemo sa malo šminke:

Too Cool For School Dinoplatz Lip Balm je balzam za usne koji postoji u šest nijansi. Cena je 1950 dinara. Pakovanje je slatka mešavina retro i dečjeg stila, a u papirnoj ambalaži nalazi se metalna kutijica sa samim balzamom. Ovo je nijansa 4 Pinky Pie.


Balzam je na dodir pomalo gumast, dakle ne očekujte masnu teksturu. Na usnama postaje gelast i lako se razmazuje. Ovo je jedna nežna nijansa tako da daje tek naznaku boje, praktično je u nijansi mojih usana, a u asortimanu postoje i upadljivije nijanse. Meni upravo ovakva odgovara. Balzam je vrlo ugodan na usnama, nema onog voskastog osećaja, a po pitanju nege je, rekla bih, jači od proseka, ali ne i najbolji. U letnjem periodu kada su nam usne na manjim iskušenjima taman je kako treba.
Na fotografiji u nastavku vidite i ruž brenda TCFS u nijansi 8 Urban Orchid:


Ruž je kremast i lako razmaziv, trajnosti prosečne, boja nestaje postepeno i nisam primetila da isušuje usne. Sama nijansa se prilično razlikuje od nijanse ruža u pakovanju. Naime, u pakovaju izgleda kao klasična srednja ljubičasta dok je u stvari ruž ipak više ružičast, tek sa primesom ljubičaste.


Vraćamo se maskama:



Isprobala sam i Skinfood masku sa limunom. Maska je namenjena čišćenju i posvetljivanju potamnele i umorne kože. Namučena mama nemirnih beba je sjajan kandidat za ovakvu masku pa sam je rado testirala. Po obliku, kao i druge maske, ne naleže baš najbolje na moje lice pošto je za očekivati da sam viša i veća od 99,99% Korejki :) Vrlo je vlažna, izrazito miriše na limun i prijatno je osvežavajuća. Po skidanju nisam videla nikakav poseban efekat, međutim, nekoliko sati kasnije kad sam se pogledala u ogledalo pomislila sam kako mi je lice posvetljeno pa mi je naknadno sinulo da je to, svakako, zbog maske. Nisam dosad koristila proizvod koji zaista vidno posvetljuje lice, a ovde to jeste slučaj, verujem da bi redovnom upotrebom efekat bio još jači. Sve skupa mi je lice delovalo odmornije. Cena je 690 dinara.


Evo i poslednje jednokratne maske. Reč je o Pumpkin 24k Gold maski brenda Too Cool For School. Cena joj je 830 dinara. Maska sadrži čestice žutog i belog zlata koje bi trebalo da oživljavaju i pokreću umornu i isušenu kožu, a enzimi bundeve uklanjaju mrtve ćelije kože i čine je mekanom i glatkom.


Maska stvarno miriše na bundevu, s tim da je ipak više osvežavajuća. Drži se 15-20 minuta, ja sam se malo zanela pa je ostala i pola sata. Prija koži svakako i nakon nje lice je mekše i nema nikakve potrebe za kremom sve do narednog čišćenja lica, no ipak nije ni blizu obećanog efekta. Prijatna, no ništa mnogo više od toga, od svih maski na mene je ostavila najmanji utisak.


Morocco Ghassoul Foam Cleanser Pore Solution je proizvod na kome nema nijedne jedine reči na engleskom pa sam nešto više o njemu i načinu upotrebe morala da potražim na Internetu. Ghassoul je prirodna mineralna glina poreklom iz Maroka, otuda i naziv proizvoda. Njene čestice uklanjaju mrtve ćelije sa površine kože i čiste pore bez iritacija, ostavljajući kožu mekanom i glatkom. Pena je bogata mineralima i nakon čišćenja ostavlja lice hidriranim, a ne isušenim. Spada među blaže čistače i može se koristiti svakodnevno.
Proizvod je u obliku gela, sa česticama koje vrše blagi piling, prilikom nanošenja zapeni, ali ne koliko bi se očekivalo od proizvoda koji se zove foam cleanser. Temeljno čisti kožu, nije grub prema njoj, a po upotrebi koža jeste glatka na dodir i vrlo nežna.

Ostao je još jedan proizvod, ali on je toliko dobar da zaslužuje sopstvenu recenziju, sledi uskoro!
Šta vam deluje najinteresantnije među ovim proizvodima?



You may also like

6 коментара :

  1. "Pirinačna maska" :) je nešto što mi je privuklo pažnju čim se pojavilo. Razmatram se da je probam, s obzirom da sam suvokožac i hidratacija mi je neophodna. Maska za izbeljivanje su mi interesantne, ali meni ovako svetloj... ne znam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste divna ta maska, nije tu samo hidratacija već kompletna pojačana nega :)

      Избриши
  2. Ove maskice koje sadrze jaja su bas simpaticne, ali mi je cena poprilicno visoka makar bila i realna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, sve te pojedinačne maske nisu isplative i kupovina ima smisla samo ako je budžet veliki. No zato pirinčana maska i Caolin protiv pora i mitesera koju ću tek recenzirati jesu isplative i za svaku preporuku čak i za skromniji budžet :)

      Избриши
  3. Ha, mislim da znam koji proizvod zaslužuje posebnu recenziju i da, slažem se, stvarno je toliko dobar ;)))
    Elem, tekst o korejskim proizvodima mi stoji skoro završen u draftu i zaključujem da su nam utisci slični, sa ovog spiska maska sa pirinčem je svakako favorit :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno :D Mi se praktično uvek složimo, to mi sad već postalo standard :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...