Proizvodi koje sam potrošila 21

/
0 Comments

Na svakih nekoliko meseci, standardno, dolazi post o potrošenim proizvodima u minulom periodu. Ovaj je već dvadeset prvi po redu.


Potrošila sam Clarins HydraQuench kremu za normalnu do suve kože. Koristila sam je u periodu trudnoće kada mi je bila potrebna jača hidratacija, ali i blagi, neagresivni proizvodi sa dobrim sastojcima. Ova krema je dobila zasebnu recenziju, prikazana je zajedno sa Clarins tonikom koji i dalje koristim. Krema uglavnom izvršava obećano, a mana joj je jedino što je nešto teža na koži nego što sam očekivala od kreme ovakvog opisa, po osećaju je bliža antiage kremama.
O Dr. Brandt Xtend Your Youth kremi za područje oko očiju i kremici/balzamu za negu i blago uvećanje usana pisala sam detaljno u ovom postu. Krema spada među jače, nije za sasvim mlade devojke i trenutno učini da okoloočna regija izgleda popunjeno i sveže. Po učinkovitosti na duže staze je nešto bolja od proseka, no jesam se srela i sa boljima. Krema za usne je izuzetna kada je u pitanju regeneracija usana, a dobra je i kao podloga za jače ruževe. Efekat uvećanja usana je zanemarljiv, no lično ga nisam ni očekivala ni želela.
Vichy Neovadiol Magistral suvo ulje recenzirala sam u ovom postu. Ovo je proizvod koji se sporo troši, čak i uz redovnu upotrebu i svakako spada među meni najdraža tri Vichyjeva proizvoda, posebno za žene 30 (i 40 i 50)+.


Koristila sam tester pakovanje Sephorine Total Age Defy kreme sa kolegenom i prilično mi se svidela, mada mislim da su ciljna grupa žene sa više od 40 godina. Krema je vrlo gusta, jedna od onih koje popunjavaju borice i imaju i blaži korektivni efekat tako da lice deluje jedrije i mlađe. Količina od 15 ml bila je dovoljna za desetak dana upotrebe i za to vreme nisam videla znakove dehidracije tako da i u tom smislu zadovoljava potrebe normalne kože, verujem da bi prijala i nešto masnijoj dok bi suvoj bilo potrebno pojačanje u vidu seruma.
Potrošila sam nekoliko maleckih Benefitovih proizvoda iz prazničnog seta Girl O'Clock Rock, recenziranog u ovom postu. The POREfessional je jedan od najpoznatijih Benefitovih proizvoda. Reč je o prajmeru namenjenom sužavanju proširenih pora i svoju ulogu, dakle kamufliranje pora, odlično vrši. They're real! remover je skidač šminke oko očiju, delotvoran, ali ume da pecka, a It's Potent je krema za područje oko očiju, prvenstveno namenjena ublažavanje tamnih podočnjaka koje ja, srećom, nemam, tako da je u tom smislu nisam mogla proceniti, a u ostalim aspektima je prosečna. Detaljnije utisake iznela sam već u recenziji čiji sam link navela pa ne bih ponavljala.
Eucerin Aquaporin Active je krema namenjena okoloočnoj regiji, jedna od onih koje se mogu nazvati univerzalnim. Blaga je i nežna, lepo hidrira, lepo se upija i odgovarala bi praktično svakoj mlađoj devojci i ženi, ali i starijima koje žele samo hidrataciju i osećaj svežine bez težine. Detaljnije utiske možete pročitati ovde.


Caudalie Divine Scrub detaljno je recenziran u ovom postu. Ukratko, reč je o pilingu koji spada među blaže, prelepog mirisa koji je kombinacija citrusa i grožđa, a kožu ostavlja divno mekom i nahranjenom tako da posle nejga mleko/losion za telo nisu potrebni.
Isprobala sam nekoliko Kerastase proizvoda u poslednje dve godine i zaista zaslužuju zasebnu, telejnju recenziju. Nakon Nutritive Masquintense za deblju dlaku potrošila sam i takvu masku za tanku dlaku koja mi je neuporedivo više odgovarala te tvrdim da između ove dve maske, obe među najpopularnijim, itekako postoji razlika i da treba obratiti pažnju na debljinu dlake koju imate. Koristila sam, u isto vreme, i Specifique Bain Stimuliste šampon za jačanje i protiv opadanja kose i kosa mi nikad lepša nije bila, ali...veliko ali... Koristila sam ove proizvode za vreme i neposredno nakon trudnoće kada sam bila puna hormona koji su na moju kosu delovali stimulativno i izgledala je kako sam uvek želela da izgleda, baš kao i koža. Osvrnuću se na pitanje kose pre i posle trudnoće u zasebnom postu, a ovde ću navesti još samo jedan običan proizvod za koji verujem da mi je pomogao u onoj najgoroj fazi opadanja kose, negde između trećeg i šestrog meseca nakon porođaja. Reč je o ruskom losionu protiv opadanja kose, kupila sam ga u jednoj od onih ruskih apoteka kojih ima dosta po gradu i prskala svaki drugi dan, četiri meseca. Opadanje kose se drastično smanjilo. Verovatno je do promene došlo i samo od sebe, tj. hormonski, ali imam utisak da je i ovaj losion doprineo.


Neutrogenini proizvodi su mi oduvek bili dragi u tom drogerijskom, ne najpovoljnijem rangu. Ovog puta potrošen je losion za telo namenjen suvoj koži. Neutralnog je mirisa, prilično gust za ovaj tip proizvoda, a nega je za moju normalnu kožu više nego zadovoljavajuća, no verujem da bi prijao i suvoj, možda ne atopičnoj, ali standardnoj suvoj da. Intima Roberts gel za intimno pranje sa mirisom kamilice spada među baš blage, a piše da je pogodan čak i za decu. Nije me iritirao, sasvim je korektan, a po ceni spada među najjeftinije u Liliju. Korres gel za tuširanje sa mirisom vanile i cimeta je moj omiljeni u prošloj godini i to zbog mirisa, naravno. Volim ja te kokosaste, citrusne, morske kombinacije, ali povremeno prija nešto drugačije, a ovaj intenzivni miris cimeta to svakako jeste. Po ostalim karakteristikama ovo je jedan prosečan gel za tuširanje. Neutro Roberts Invisible je dezodorans u stiku bez aluminijuma i jedan je od retkih koje sam bacila, a da mu nisam došla ni blizu dna. Ovako je prijatnog, neutralnog mirisa, no na koži u kombinaciji sa znojem razvije grozan, grozan miris, preciznije smrad koji je sto puta gori od mirisa samog znoja. Neutro Roberts Derma Zero mi je omiljeni dezodorans, ne znam kako je isti proizvođač uspeo da proizvode i jedan ovoliko loš.
To bi bilo sve za ovaj post, za nekoliko meseci stiže naredni ovog tipa, već prema tradiciji.


You may also like

Нема коментара :

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...