Clarins Toning Lotion & HydraQuench Cream - za normalnu i suvu kožu

/
0 Comments

Ova dva Clarins proizvoda počela sam da koristim u 2016. godini, tonik koristim i dalje, a u ovom postu ću ih detaljnije prikazati.


Clarins Toning Lotion sa kamilicom ne sadrži alkohol, ali zato sadrži vitamine A, B i E kako bi se poboljšalo opšte stanje kože, uz poštovanje optimalnog pH i nivoa vlažnosti kože. Kamilica, alpske biljke i lipa smiruju, odmaraju i omekšavaju kožu. Koristi se nakon čiščenja lica, ujutro i uveče. Uklanja sve tragove sredstava za čišćenje vraćajući ugodan osećaj suvoj koži, a normalnu čini savršeno svežom.
Lista sastojaka:
Water (Aqua), Sorbitol, Dipropylene Glycol, Oleth-20, Glycerin, Panthenol, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Parfum (Fragrance), PEG-8, Alpha-Glucan Oligosaccharide, PEG-32, Lactic Acid, Carbomer, Tilia Cordata Wood Extract, Tocopheryl Acetate, Anthemis Nobilis Flower Extract, Bletia Hycinthina Bulb Extract, Retinyl Palmitate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Sodium Citrate, Disodium EDTA, BHT, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Citronellol, CI 19140/Yellow 5.
Pre svega, Clarins preporučuje pomalo specifičan način korišćenja njihovih proizvoda kako bi se od njih izvukao maksimujm, a ja verujem da u ovom smislu preporuke proizvođača treba poštovati. Nije ništa komplikovano niti oduzima više vremena, a da ne bih komplikovala sa objašnjavanjem najbolje je da pogledate ovaj kratak video gde je sve lepo prikazano:


Ako je neki korak u nezi kože zanemarivan, generalno gledano, to je svakako tonik. Ok, mogla bih da odem dalje pa da kažem da je i samo čišćenje lica zanemarivano ili da se makar ne sprovodi dovoljno ni kako bi trebalo no zadržaću se na toniku. I sama sam među onima koje su tonike doživljavale kao proizvod za čišćenje lica i koristile ga otprilike kao micelarne rastvore, a istina je i da sam godinama bila bez tonika. Očekivala sam od tonika i da ukloni ostatke šminke što je vrlo pogrešno. Naime, ako baš sva šminka nije uklonjena u koracima pre tonika onda je čišćenje lica bilo daleko od dobrog, a onda džabe sve kreme i dalja nega. Uloga tonika je, pojednostavljeno rečeno, da vrati kožu na svoje nakon čišćenja. Nisu svi tonici isti, baš kao ni potrebe kože svakog od nas no generalno oni umiruju kožu, ublažavaju eventualne iritacije, uklanjaju osećaj zatezanja i pripremaju kožu za kremu/serum.
Meni je bio potreban tonik bez alkohola, pogodan i za suvlju kožu, a ovaj Clarinsov je upravo takav. Nežan je i ne sadrži alkohol, no moguće je da ipak nije najbolji izbor i za žene sa masnom kožom (koje umesto njega mogu izabrati tonik sa perunikom) pošto je udeo glicerina prilično visok i može im se činiti da je lice masnije. Na normalnoj i suvoj koži ponaša se baš kako treba. Izrazito je prijatnog, umirujućeg mirisa, no to mu je i mana pošto sadrži nemali broj mirisnih komponenti pa obratite pažnju ukoliko ih izbegavate. Bez sumnje, ovaj tonik ispunjava obećano i jedan je od najboljih koje sam koristila. Umiruje kožu, svaki trag zatezanja uklanja, a idealan je za upotrebu nakon pilinga i drugog agresivnijeg čišćenja pošto trenutno pomogne koži da ponovo bude meka i prijatna na dodir. Nakon njega imam utisak da mi krema ni ne treba (naravno da je ipak namažem). Jeste skuplji, ali sporo se troši. Pakovanje od 200ml košta oko 3000, a od 400ml nešto oko 4000 tako da se isplati kupiti veće, a može sigurno trajati bar 6 meseci uz svakodnevnu upotrebu ujutro i uveče.


Nekako se potrefilo da sam baš u vreme trudnoće ispraznila zalihe krema za lice odnosno ostale su mi samo one sa sastojcima koje nisam želela da koristim u tom periodu, što je sigurno sigurno. Ujedno sam se suočila i sa promenom tipa kože što me je udaljilo od izbora krema kakve bih inače napravila i usmerilo ka mojoj prvoj kremi za normalnu ka suvoj koži. Ceo život imam mešovitu kožu, u mlađim danima naginjala je i ka masnoj, potom je postala klasična mešovita sklona dehidraciji da bi u trudnoći postala normalna, bez ikakvog preteranog mašćenja, ali sklonost ka dehidraciji je ostala.
Prema proizvođaču, Clarins HydraQuench krema za normalnu i suvu kožu je krema za trenutnu, dugotrajnu i dubinsku hidrataciju i vraća koži osećaj komfora i elastičnost. Njena formula održava nivo hidratacije na svim nivoima kože i stvara zaštitnu barijeru na površini kako bi se sprečila dehidracija. Fine linije nastale usled dehidracije nestaju, a koža je ponovo glatka i gipka. Među sastojcima izdvajaju se hijaluronska kiselina, pupoljci oskoruše i plodovi drveta katafray sa Madagaskara (učvršćuje i umiruje kožu). Ovo je verzija bez SPF, postoji i sa SPF15.


Krema je blagog, umirujućeg mirisa, bele boje i srednje gustine. Ne znam zašto sam od kreme za suvu kožu očekivala teksturu koja je bliža gelastoj, možda zbog samog naziva, no ovo je klasična krema koju normalna koža nešto sporije upija i koja se, u slučaju toplog vremena kakvo je bilo kada sam je koristila, oseća na koži i duže vreme nakon mazanja. Vrlo je moguće da bi je standardna suva koža ipak uspela da upije u uobičajeno kratkom roku. Ova krema baš pomaže u održavanju nivoa hidratacije. Nije to instantna hidratacija, pre bih rekla da pomaže u očuvanju već psotignutog nivoa, a da je za njegovo podizanje potrebno uključiti i dodatni proizvod. Sa ovakvom osobinom odgovarala bi, svakako, velikom broju žena. Kožu ostavlja izvanredno mekanom, kao dečjom, bez tragova masnoće, a ni dehidracije, jasno. Kako mi sada, nakon trudnoće, koža više nije bliža suvoj već se vratila na normalnu ka mešovitoj ovakva krema bila bi mojoj koži prejaka, teško bi je upijala tako da ću se okrenuti drugim proizvodima, a ukoliko imate suvu ka normalnoj koži i tražite kremu za svaki dan koja zasigurno neće biti agresivna, a neće ni samo sedeti na koži bez konkretnog učinka, ovo bi mogao biti pravi proizvod za vas. Za mene će ova krema zauvek ostati posebna pošto je prvi kozmetički proizvod koji sam upotrebila nakon porođaja i tom prilikom me je usrećila kako je samo svežu porodilju moguće usrećiti :) Iskustvo sam opisama u postu Šta mi znači kozmetika.
Pogledajte listu sastojaka:


Da li ste probali ove proizvode? Koji je vaš omiljeni tonik, a koji omiljeni Clarins proizvod?


You may also like

Нема коментара :

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...