Vichy Slow Age

/
7 Comments

U ovom postu recenziram jedan od novijih proizvoda iz Vichyjevog asortimana - Slow Age dnevnu kremu koja deluje na znakove starenja u nastajanju.


Proizvođač kaže kako je ovo prva slow ageing nega koja deluje na znakove starenja u nastajanju, za kožu koja odiše zdravljem i mladolikošću. Laboratorije Vichy su proučavale pojavu starenja koja se odvija pod uticajem okoline (UV zraci, zagađenje), emocija (stres, umor) i životnih navika. Ovo otkriće im je omogućilo da razviju prvu Vichy negu koja deluje na znakove starenja povezane sa tom pojavom - od dishromije do tamnih fleka, od gubitka tonusa do nedostatka punoće kože. Laboratorije Vichy su po prvi put objedinile probiotički sastojak bifidus, ekstrakt korena bajkalske kapice antioksidativnog delovanja, koji se u Kini koristi već 2000 godina kao i Vichy mineralizovanu termalnu vodu. Krema sadrži i SPF 25. Primerena je i za osetljivu kožu i odgovara svim tipovima kože. Hipoalergena je i bez parabena.

Lista sastojaka:
aqua / water - homosalate - octocrylene - glycerin - ethylhexyl salicylate - bifida ferment lysate - silica - alcohol denat - butyl methoxydibenzoylmethane - dimethicone - isopropyl lauroyl sarcosinate - styrene/acrylates copolymer - peg-100 stearate - glyceryl stearate - tocopherol - synthetic wax - peg-8 laurate - ci 14700 / red 4 - stearic acid - dicaprylyl carbonate - stearyl alcohol - dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer - triethanolamine - myristic acid - myristyl alcohol - sodium benzoate - palmitic acid - phenoxyethanol - ammonium polyacryloyldimethyl taurate - ascorbyl glucoside - disodium edta - capryloyl salicylic acid - caprylyl glycol - xanthan gum - scutellaria baicalensis extract / scutellaria baicalensis root extract - t-butyl alcohol - cetyl alcohol - parfum / fragrance.


Vichy Slow Age krema dolazi u teškoj, staklenoj flašici luksuznog izgleda. Flašica ima pumpicu kojom se lako dozira željena količina kreme, a za moja shvatanja mana je što se nikako ne može utvrditi koliko je kreme ostalo pošto je flašica potpuno neprovidna i teška sama po sebi pa niti se vidi nivo kreme niti se može naslutiti po težini. Nije stvar od životnog značaja, ali, eto, volim da znam koliko mi je proizvoda još ostalo. Cena je oko 3300 dinara, a dobije se izdašnih 50ml.
Sama krema je roze boje i ređe konzistencije, ne koliko prosečan serum, ali je ipak ređa od prosečne kreme. Ima izrazito jak cvetni miris, podseća na miris koji imaju Vichy Idealia proizvodi, s tim što imam utisak da je nešto jači. Nije neprijatan, ali nisam nikako ljubitelj prevelike količine parfema u proizvodima namenjenim nezi lica. Razlikuje se, ipak, od Idealia krema po tome što nema onoliko silikonsku teksturu, više deluje kao proizvod namenjen striktno nezi. Prilično se brzo upija, mojoj koži su dovoljna tri-četiri minuta, s tim što je kasnije ipak osećam na licu, ne u smislu da mi je lice zagušeno, ali jasno osećam da imam namazanu kremu. Kao podloga za šminku je prosečna; nije od onih koje su na pola puta između kreme i baze, ali neće ni pokvariti prijanjanje pudera za kožu. Hidratacija koju pruža bila bi dovoljna normalnoj koži kao i mešovitoj u njenim boljim fazama. Suvoj koži bi mogla odgovarati jedino uz dodatni serum dok bi masnoj u smislu hidratacije bila dovoljna, ali je tip kreme koji bi pojačao prosijavanje lica pod puderom. Koristila sam je u kombinaciji sa Dr. Brandt Power Dose vitaminom D i na taj način uspevala sam da pružim koži sve šta joj je potrebno za odmorniji, hidriran izgled. Sve u svemu, svrstala bih ovu kremu negde na sredinu Vichyjevog asortimana - daleko od Idealia linije koja mi uopšte nije odgovarala i koju vidim kao liniju koja leži samo baš jako mladim devojkama, ali ipak ni blizu moje obožavane Liftactiv linije (klik na recenziju moje omiljene kreme), savršene za žene u tridesetim, a ni Aqualia linije, univerzalne linije za pojačanu hidrataciju.
Da li ste probali Slow Age kremu? Koja je vaša omiljena Vichy krema?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

7 коментара :

  1. Joj mene od kad se pojavila ova linija mnogo mami da je isprobam. Deluje mi da bi mi se svidelo. Srecom nemam suvu kozu, pa bi mi i hidratacija bila dovboljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako voliš Idealia liniju verovatno bi ti se i Slow Age svidela :)

      Избриши
  2. Raduje me što imamo jako slične utiske, kada je u pitanju Vichy preparativa u globalu :D. Mene je ovaj serum ostavio potpuno ravnodušnom. Izuzev flašice! Flašica je divna.

    ОдговориИзбриши
  3. PS. Takođe me raduje što si opet pronašla vreme za blog i pisanje :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Često imamo slične utiske po pitanju preparative, ne samo Vichy :)
      Hvala ti! Trudim se da nađem vremena, povremeno mi nije jasno kako uopšte uspevam, ali ovo mi je izduvni ventil koji mi je sada preko potreban.

      Избриши
  4. Probala sam, nije mi prijala. Slažem se inače u potpunosti sa tobom oko oko doživljaja neprozirne bočice, s tim što je moje glavno iskustvo bilo sa Idealia serumom. Tek na samom dnu, kada je ostalo za pola nanošenja možeš da vidiš da ga više nema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepa je bočica jako, ali stvarno volim da znam kako mi ide trošenje. Ne prija ni meni Slow Age, baš kao ni Idealia, avaj...

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...