Nova nagradna igra

/
23 Comments
Kao što sam najavila, biće ukupno 5 nagradnih igara povodom 5 godina postojanja bloga. Jedna je već završena, a sada je vreme za novu.

Nagrada u ovom krugu namenjena je, pre svega, ženama sa masnom ili problematičnom kožom. Nagrada su Eucerin Dermo Purifyer, aktivni koncentrat sa komedolitičkim efektom i antibakterijskim efektom koji pomaže u prevenciji stvaranja mitesera i akni i atraktivni novitet čuvenog brenda GlamGlow, SuperCleanse, dnevni čistač kože koji se nanosi u formi blata, a potom pređe u penu.


Da biste učestvovali u nagradnoj igri potrebno je da upišete e-mail na koji bih mogla da vam javim ako ste dobitnik i da ispunite bar još jedan od navedenih uslova iz Rafflecopter obrasca. Svaki dodatno ispunjeni uslov donosi bonus poene. Igramo se do 27. 02., a nagradna igra je otvorena za sve. Srećno!

a Rafflecopter giveaway



You may also like

23 коментара :

  1. tamaradzonic@yahoo.com
    Divni proizvodi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ispuni obrazac za učešće :)

      Избриши
    2. Popunila, danas kada sam kom. nije bilo obrasca ispod :)

      Избриши
  2. Ovo bi mi bas dobro doslo jer mi je mnogo masna koza.. :)
    anajovic19@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divno darivanje! Odradila sve :-) mail: jovana.beba88gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14.2.17. 11:46

    brankisa@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман14.2.17. 11:47

    Branka Ristic kao brankisa na instagramu

    ОдговориИзбриши
  6. Savrseno darivanje,narocito jer imam bas problematicnu T zonu i nikad nista sebi nisam mogla da priustim od Eucerina

    ОдговориИзбриши
  7. mail sam stavila tamo gde sam popounila ono sve a ponovicu ga ovde tanjaristivojevic74@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je super nagrada 😍😍😍❤
    purkovicsonja89@gmail.com
    Srecno svima!

    ОдговориИзбриши
  9. Super proizvodi :-)
    andjelkam90@gmail.com :-)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман14.2.17. 13:56

    Hvala na poklonima bas ono sto mi treba�� Jer mame nikako da nadju vremena za posetu kozmeticaru ��
    Pozz Ana Kosic

    ОдговориИзбриши
  11. micy_joker@hotmail.com
    Ovo je moj mejl, a i korake sam ispratila. :D

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман15.2.17. 00:43

    Super ngradna igra. visnja.vukosvljevic@gmail.com
    .

    ОдговориИзбриши
  13. Izvinite ja sam pogresila u obrascu
    Umesto ninapetrovic999@gmail.com ja napisala .cox
    Jer moze to da vredi i ako sam email napisala u komentar

    ОдговориИзбриши
  14. Bas bih volela da probam ovaj GlamGlow cistac :)
    liki1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Divno za moju problematičnu kozu sklonu miteserima i aknama ❤️ vanjadjurdjev@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  16. Divan je taj proizvod. I ti si divna :-)
    fensi995@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман22.2.17. 00:12

    alexcoka@hotmail.com Aleksandra Rakkkkic

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман22.2.17. 13:51

    ixy1996@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...