L'Oreal Pure Clay maske za lice

/
5 Comments

Nove L'Orealove maske za lice privukle su dosta pažnje, a u ovom postu pišem o svom doživljaju svih triju maski.
Mnogobrojne obaveze, stres, sve zahtevniji i brži tempo života kao i zagađenost životne sredine ostavljaju tragove na našoj koži zbog čega joj je potrebna nega i dubinsko čišćenje. L'Oreal Paris Pure Clay maske za lice za samo deset minuta pružaju koži instantnu detoksikaciju. Glina je važna za našu kožu jer umiruje, čisti apsorbuje višak sebuma i čini kožu nežnom i elastičnom. U ovim maskama je kombinacija tri gline: kaolin, montmorilonit i rasul, sa dodatkom drugih prirodnih sastojaka. Pure Clay Purify maska sa ekstraktom eukaliptusa idelna je za masniju i mešovitu kožu jer je čisti i matira. Pure Clay Glow maska obogaćena je biljnim ugljem koji poput magneta izvlači nečistoće i čini kožu svežijom i blistavijom. Pure Clay Exfo maska sa ekstraktom crvenih algi, uz efekat pilinga, čisti i ujednačava sve tipove kože. Postoji i multimasking tehnika koja omogućava pravljenje idealne kombinacije maski tako što se na svaku zonu lica nanese odgovarajuća Pure Clay maska.



Idemo sada na moje utiske o svakoj od ovih maski:



L'Oreal Pure Clay Glow maska prva je koju sam otvorila što je i logično, s obzirom da mi sa sadašnjim načinom života gde sam vezana za kuću, spavam minimalno i isrcpljujem se maksimalno blistavost zaista fali i moram je postizati uz pomoć kozmetike pošto prirodno svakako ne bi išlo. Proizvođač za nju kaže kako sadrži tri gline i biljni ugalj. Kaolin ili bela glina poznata je po svojstvima apsorpcije nečistoća i prekomernog sebuma, montmorilonit bogata je mineralima poznatim po svom delovanju protiv nesavršenosti, a rasul je glina sa visokom koncentracijom oligo-elemenata koji pomažu u pročišćavanju tena. Koža je trenutno pročišćena i izgleda svežije, a nakon jedne nedelje blistavija je i može da diše. Dužom upotrebom postaje vidljivo transformisana.


Maska je crne boje i moram odmah da upozorim da ostavlja fleke koje se jako teško skidaju. Isflekala mi je jednu mušemu i nema načina da tu fleku uklonim, a nije bilo lako oprati je ni sa majice pa imajte ovo u vidu kada koristite masku. Lako se nanosi pošto je glatke, skoro gelaste teksture. Pruža blaži efekat hlađenja i nije neprijatna prilikom sušenja. Potrebno joj je sigurnih deset minuta da se osuši, u zavisnosti i od debljine nanetog sloja, naravno, s tim što ni osušena ne postane sasvim kruta na licu. Relativno se lako može isprati mlakom vodom, s tim što preporučujem da to radite bez majice ili u majici sa velikim dekolteom zbog fleka. Iako joj čišćenje kože nije osnovna namena ona ipak ostavlja kožu glatkom i primetno mekšom nego pre upotrebe. Koristila sam je dva puta nedeljno (nije baš lako naći pogodan momenat za crnu masku kad imate bebe koje se lako preplaše :D) neke tri nedelje i mogu da kažem da drastičnu razliku u smislu blistavosti ne vidim, ali koža jeste čistija, a samim tim deluje i svežije. Prednost joj je što uopšte ne iritira kožu (bar ne moju), a to jeste česta pojava kod maski ovog tipa. Prijatna je maska, preporučila bih je s obzirom na povoljnu cenu i količinu koja bi bila verovatno i za tridesetak nanošenja (iako piše 10), ali nije me impresionirala koliko Pure Clay Exfo.



L'Oreal Pure Clay Exfo maska za lice pored tri gline sadrži i ekstrakt crvene alge koja je poznata po svojstvu pročišćavanja i ujednačavanja kože. Njena zrnasta, kremasta tekstura vrši piling bez isušivanja i postiže sjaj. Koža je trenutno mekša, glađa i ujednačenija. Nakon jedne nedelje upotrebe pore deluju suženo, a tekstura kože je prefinjenija. Dužom upotrebom koža postaje vidljivo transformisana, sa ujednačenim tenom.



Maska je crvene boje i nešto je ređa u odnosu na Glow masku. Zrnca su vrlo primetna pod prstima prilikom nanošenja tako da maska vrši jači mehanički piling koji, verujem, ne bi prijao osobama sa osetljivom kožom i kožom sa posebnim stanjima tipa rozacee. Meni sa tek blago osetljivom kožom ovakav piling u potpunosti odgovara. Nisam imala neka posebna očekivanja od ove maske, a upravo me je ona oduševila i moj je apsolutni favorit među ove tri maske. Piling je maksimalno efikasan, a koža je trenutno mekana i glatka. Nakon nekoliko sati primećujem da lice deluje čisto, bukvalno kao da prosija i efekat potraje dva-tri dana što se retko sreće kod maski, pogotovo onih drogerijskog ranga. Ne isušuje, a verujem da bi posebno odgovarala ženama koje muče miteseri i proširene pore koje se lako pune.



L'Oreal Pure Clay Purify maska za lice namenjena je pročišćavanju i matiranju kože. Kremasta tekstura maske čisti pore i uklanja višak sebuma čineći kožu pročišćenom i matiranom bez isušivanja. Koža je trenutno osvežena i pročišćena. Nakon jedne nedelje upotrebe sjaj na koži je smanjen, koža je čistija i mekša. Dužom upotrebom koža postaje vidljivo transformisana i može da diše. Nanosi se tanak sloj na čistu kožu celog lica, sa izuzetkom predela oko očiju i usana, dva do tri puta nedeljno. Ostavi se da se osuši 5-10 minuta, a zatim ukloni vlažnim peškirom ili toplom vodom.


Ovo je maska koju sam poslednju otvorila, a zanimljivo je da bih se pre samo godinu dana verovatno bacila baš na nju. Kako sam tokom prošle godine bila trudna koža mi se jako promenila, a zadržala je nova svojstva i nakon trudnoće tako da mi danas odgovara mnogo toga šta ranije nije i obrnuto. Pre trudnoće koža mi je bila klasična mešovita sklona dehidraciji, sa prilično jakim sjajem u predelu nosa, a sada mogu da kažem da je normalna ka mešovitoj, i dalje sklona dehidraciji, ali prosijavanje je drastično smanjeno. Ovo ujedno znači da više nisam idealna osoba za testiranje proizvoda namenjenih matiranju, no mitesere i proširene pore imam i dalje tako da mogu da testiram masku makar u tom pogledu. Maska ima oštar, ali vrlo prijatan miris, neka mešavina mirisa gline i zelenog čaja. Baš kao i glow maska, glatke je teksture, lako se razmazuje i relativno brzo suši. Po osećaju za vreme držanja ubedljivo je najprijatnija, poput nekog tretmana u spa centru. Iako ne bi trebalo po onome šta obećava, ova maska je nežnija u odnosu na Glow, ne stvara osećaj težine na licu. Nakon nje lice svakako biva lišeno suvišnog sjaja, deluje odmorno i osveženo.
Pokušaću da klasifikujem ove maske prema tipovima i stanjima kože. Ako vam je koža osetljiva i/ili suva za vas je Glow maska, normalnoj koži odgovarala bi bilo koja od ove tri maske, mešovitoj takođe, s tim da posebno preporučujem Purify, a masnoj bi odgovarale Exfo i Purify mada nema prepreka ni za korišćenje Glow maske.
Kako vam se čine ove maske? Da li ste probali neku od njih?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

5 коментара :

  1. Анониман22.2.17. 11:57

    Odlicna recenzija. Nakon nje ipak me ova crvena najvise privlaci, a ne Glow. Hvala! P.s.

    bebe?? Dve? :D A moram priznati da me i ova recenica odusevljava: "Pre trudnoće koža mi je bila klasična mešovita sklona dehidraciji, sa prilično jakim sjajem u predelu nosa, a sada mogu da kažem da je normalna ka mešovitoj, i dalje sklona dehidraciji, ali prosijavanje je drastično smanjeno." ... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Glow me je najpre privukla, ali najmanje mi odgovara od ove tri, Exfo efikasno čisti, a Purify je neočekivano prijatna. Tri ;) Trudnoća donese dosta promena, neke su otišle 3-4 meseca nakon porođaja, ali neke su se bogme i zadržale.

      Избриши
    2. Анониман1.3.17. 13:21

      Vau :) hvala na odgovoru!

      Избриши
  2. Meni je crvena isto favorit, probala sam nju i zelenu. Zelena isto ostavlja prijatan osećaj, ali mi se nekako čini da mojoj koži najviše prija crvena :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...