Artdeco Nude Foundation

/
2 Comments

Zvezda današnjeg posta je puder nemačkog brenda Artdeco, Nude Foundation. Kakav je utisak ostavio na mene pročitajte u nastavku posta:


Šta kaže proizvođač:
Lagan poput pera i savršeno mat, tečni puder Artdeco Nude Foundation je šminka nove generacije. Prefinjena tekstura pudera koriguje nepravilnosti bez izgleda maske. Specijalne čestice matiraju sjajnu kožu i izglađuju ten tako što vizuelno umanjuju sitne bore. Pokrivanje može da se intenzivira dodatnim slojevima. Glatka fluidna tekstura se brzo stapa sa kožom, ne opterećuje lice i pruža ujednačen rezultat. Mikro pigmenti garantuju dobru postojanost i ravnomerno nanošenje tečnog pudera. Puder je pogodan za sve tipove kože. Nude Foundation je klinički testiran, sadrži vitamin E i njegova kompatibilnost sa kožom je dermatološki potvrđena.


Artdeco je brend koji je relativno zapostavljen kod nas, pretpostavljam zbog nezgodnog cenovnog ranga, skup je za one čije finansije ne dozvoljavaju pudere skuplje od nekih 1500 dinara, a oni koji daju veće iznose za pudere radije se opredeljuju za high end brendove. Šteta, pošto Artdeco ima mnogo odličnih proizvoda, a puderi, posebno tečni, jesu jedan od njegovih aduta. Artdeco Nude Foundation dolazi u elegantnoj staklenoj flašici sa pipetom. Artdeco ovim prati trendove sledeći Lancome, Dior i druge čuvene brendove, no pipeta u ovom slučaju nije baš najsrećnije rešenje, obzirom da je puder ipak previše gust za uski otvor pipete tako da pritiskom na gumeni deo ne izlazi uvek lako željena količina pudera; povremeno mi je potrebno i pet-šest pritisaka. Puna cena mu je oko 3300 dinara (bude relativno često i na akciji, plus je tu onih čestih 20% popusta na sve u Jasminu), a dobije se 20ml pudera. Spada u pudere na bazi silikona. Postoje četiri nijanse (kod nas), nijansa koju sam dobila je druga najsvetlija, Neutral 75, ali je daleko od sasvim svetle, rekla bih da odgovara HM 53, MAC 25. Pogledajte kako izgleda u odnosu na moju ruku:



Na fotografiji deluje kao da ima roze podton, međutim, na licu ispada više ka neutralnom. Jeste da mi je lice nešto tamnije od ruku, ali ipak sam mislila da će mi ova nijansa biti upadljivo pretamna, no to nije slučaj. Moć prilagođavanja ovog pudera je iznadprosečna; svega nekoliko minuta po nanošenju deluje potpuno prirodno. Puder je lagan, a silikonska baza daje mu savršenu glatkoću zahvaljujući kojoj ga je moguće lepo naneti na lice čak i prstima, mada je moj omiljeni način uz pomoć ravno sečene, guste četke premda ni sunđerčić tipa beauty blendera nije loš izbor. Razmazuje se lako, a ne suši se baš brzo tako da ostavlja dovoljno prostora za blendanje. Moguće je nadograditi ga i to u nekoliko slojeva pošto je lagan i diskretan pa lice ne izgleda zagušeno puderom. Prekrivanje je slabo, a uz nadogradnju eventualno ide do srednjeg, dalje od toga nikako, ali to nije ni poenta - ovo je puder za one koji ne vole jake pudere, osećaj pudera na licu kao ni njegovu vidljivost ljudima oko nas. Mogu se njime pokriti miteseri, ujednačiti ten, zakamuflirati proširene pore dok za bubuljice i hiperpigmentacije treba i korektor. Puder treba posmatrati kao jedan iz one grupacije my skin but better i u toj kategoriji se lepo kotira. Završnica je prirodna, što je i očekivano za ovaj tip pudera, a rekla bih da odgovara svim tipovima kože osim baš suvoj pošto vremenom može da istakne suve pečate kože. Pretpostavljam da je i ovo moguće korigovati uz pomoć dobrog prajmera. U poslednje vreme T zona mi se manje masti tako da čak i bez dodatnog matiranja puderom u prahu uspe da izgleda lepo priličan broj sati, a procenjujem da bi na baš masnoj koži izdržao neka tri sata bez setovanja, odnosno pet-šest uz setovanje. Spada u pudere koji postepeno blede vremenom, nije da se preslikava na odeću ili stvari već se njegova količina na licu lagano smanjuje. Sve u svemu, ovo je puder koji daje sličan efekat kao Dior Nude Air ili Armani Maestro, samo za znatno manje novca.
Pogledajte i kako izgleda na mom licu:


Da li ste probali ovaj puder? Koji je vaš omiljeni Artdeco puder?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

2 коментара :

  1. Imam trenutno i ovu 75icu i Bourjois HM 53 i vrlo su slične nijanse. 65ica je kreč bela :)))
    U ovom periodu godine radije posežem za HM-om jer mi je baš suva koža, a Artdeco je mat mat (da 2 puta sam napisala mat). Ali sve se da rešiti sa par kapi Oil drops-a :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Baš želim da ga probam, privlači me otkad se pojavio. Deluje mi da daje neki "prirodni omotač" licu :D
    Super si ga opisala, svaka čast! I slažem se sa svime što si rekla o statusu Artdeco-a kod nas, i ja sam pisala o par njihovih proizvoda koji su odlični, ali nekako totalno nepoznati. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...