Uriage BEBE Liniment Oleo-Thermal emulzija & Prva krema za lice

/
12 Comments

Šminka jeste ljubav, ali u ovoj godini otkrih da su najveća ljubav ipak bebe tako da u narednom periodu možete očekivati recenzije i nekih kozmetičkih proizvoda namenjenih tim divnim, nežnim stvorenjima :) U današnjem postu recenziram Uriage Bebe Liniment Oleo-Thermal emulziju za čišćenje i Prvu kremu za lice.
Godinama sam već u svetu kozmetike i naučila sam da tumačim sastave i da već na osnovu podataka sa ambalaže steknem zaključak da li bi mojoj koži odgovarao neki proizvod, uz minimalan broj većih promašaja. Dečiju, preciznije bebeću kozmetiku nisam nikada gledala pošto me nije ni interesovala, a kada sam bila na putu da postanem mama najednom sam se našla zbunjena pred obiljem brendova, proizvoda i informacija, a pritom sam znala da nemam ni najmanju želju da eksperimentišem na tim nežnim stvorenjima niti da imam mnogo prostora za greške. Svaka beba ima nežnu kožu, ali kao prevremeno rođene moje posebno, a ispostavilo se da je jedna beba još i sklona ekcemu i da joj koža reaguje na sve. Pažljivo biram kozmetiku koju stavljam na sopstvenu kožu pa sam, logično, još i više pažnje posvetila izboru kozmetike za svoje bebe. Teoretski, kozmetički proizvodi namenjeni bebama prolaze kroz oštrije kontrole nego oni namenjeni odraslima no ipak je većina proizvoda čiji sam sastav zagledala imala makar jedan sastojak koji nisam želela, ako ništa drugo ono je skoro svaki imao gomilu sastojaka dobijenih iz nafte, makar neki potencijalni alergen, a o previše silikona da i ne govorim. Ovo se odnosi na praktično sve brendove niske cenovne kategorije, iz srednje mi je Hipp delovao pristojno, ali oni najbolji proizvodi jesu oni nešto skuplji. Uriage je čuveni francuski brend koji ima liniju Bebe namenjenu bebama, a proizvodi su hipoalergeni, ne sadrže parabene ni druge slične konzervanse, sapun ni parfeme, a svi sadrže Uriage termalnu vodu poznatu po svojim umirujućim, hidrirajućim i antioksidativnim svojstvima. Proučila sam liste sastojaka konkretnih proizvoda i zaključila da nema baš nijedan razlog da ih ne koristim na svojim bebama i otkrijem kako će im prijati. Prvi proizvod o kome pišem je Uriage Bebe Oleotermalni liniment.


Za početak, šta je ovo uopšte? To je emulzija za čišćenje i zaštitu kože koju nije potrebno isprati. Pre svega je namenjena za pelensku regiju, ali može se koristiti i na drugim delovima tela, poput pregiba. Pogodna je i za novorođene bebe. Ovaj proizvod sprečava nastanak crvenila i iritacija, a ukoliko postoje umiruje kožu već nakon prve primene. Zamišljeno je da se nanese na tupfer kojim se potom nežno očisti bebina koža u pelenskoj regiji koja je najugroženija po pitanju iritacija usled stalnog prisustva telesnih izlučevina, a onda da se nanese odgovarajuća krema. Pogledajte listu sastojaka:


Emulzija je vrlo tečna, poput nekog losiona za telo, svetlo žute je boje i prijatnog, nežnog mirisa karakterističnog za Uriage Bebe proizvode. Na početku sam je koristila onako kako je predviđeno, a onda sam otkrila da je ona toliko fina po kožu mojih beba da krema nakon nje jednostavno nije ni potrebna ili bar ne nakon svakog presvlačenja. Emulzija je je blago uljana pri prvom kontaktu sa kožom, ali se brzo upije i ostavi kožu savršeno nežnom i mekanom tako da sam je maksimalno koristila i nakon kupanja za predeo ispod pazuha i pregibe nožica i ručica. Količina od 400ml je zaista izdašna i ako se koristi za samo jednu bebu verujem da može da traje nekoliko meseci uz svakodnevnu, intenzivnu upotrebu. Cena joj je oko 1700 dinara i definitivno se isplati ako se uzme u obzir kvalitet sastojaka, dužina korišćenja i, naravno, same reakcije nežne, bebeće kože. Čim dovršim ovu flašicu kupiću novu, a to je najbolji pokazatelj koliko odgovara i meni i bebama.


Sledeći proizvod o kome pišem je Uriage Bebe 1ere Creme - Prva krema za lice beba. Ovo je hidratantna zaštitna krema za svakodnevnu negu kože lica beba. Jača hidrolipidni sloj kože i stimuliše sintezu lipida. Hipoalergena je i nekomedogena, ne sadrži parabene ni fenoksietanol. Cena joj je oko 900 dinara (kako gde), a dobije se 40ml. Između ostalog, sadrži Uriage termalnu vodu i cvetnu vodicu različka koje imaju umirujuće delovanje i ši puter koji hrani kožu.


Pogledajte kompletnu listu sastojaka:

Pre nego što sam dobila decu nisam bila pristalica preteranog mazanja beba; smatrala sam da je priroda njih napravila kao savršene male mehanizme i da preteranim intervenisanjem samo kvarimo prirodno regulisanje potreba njihove kože. Prva dva meseca sam se ovoga i pridržavala i nisam uopšte mazala bebe osim pelenske regije, naravno. Međutim, sa dolaskom hladnog vremena i centralnog grejanja, kao i rastom beba stanje njihove kože se promenilo, a sa njim i moj stav po pitanju nege njihove kože. Naime, oko obrva je krenulo perutanje kože, valjda zbog suvoće vazduha, a kada je napolju ovako hladno postalo mi je logično da im ipak zaštitim kožu lica pre izlaska pošto, naravno, nema ni govora o držanju nekakvog šala na licu, moji daju sve od sebe i kapica da se reše :) Uriage Prva krema je bila odgovarajući odgovor na moje odnosno njihove potrebe. Krema jako lepo miriše, nije klasičan miris bebećih proizvoda, miriše blago citrusno. Bele je boje, gustine bliže losionu nego klasičnoj kremi tako da se jako lako razmazuje što je posebno važno kad imate stvorenjca koja nisu raspoložena za saradnju. Upije se veoma brzo, bukvalno dok mažem čelo koža obraza je već upila ovu kremu. Ukoliko je namažem ujutro sigurno do kraja dana ne vidim perutanje, a redovnim mazanjem se drastično smanjilo, povremeno čak i nestane (ok, realno je da bi nestalo skroz da ja uspevam da nađem vremena da mažem stvarno redovno). Kao što spomenuh, jedna beba ima izrazito osetljivu kožu, a čak ni njoj ova krema nije ni na kakav način zasmetala pa zaključujem da zaista jeste hipoalergena i pogodna čak i za one najmanje, najnežnije bebe.
Za kraj i jedna fotografija kreme sa stopalcem osobe koja ju je testirala :)


Da li ste koristili Uriage Bebe proizvode? Imate li neku preporuku za mene vezanu za kozmetiku namenjenu bebama?


You may also like

12 коментара :

  1. Bas sam juce pisala o Uriage micelarnoj vodi koja je odlicna, a sledeca na redu za testiranje je kupka za telo i kosu koju cemo uskoro probati jer nam je Weleda pri kraju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupku koristimo Mustelinu, ali sigurna sam da i Uriage mora biti dobra :-)

      Избриши
  2. Drago mi je što si ubacila i postove ove vrste. Koristiće svima. Moj mališa će uskoro jednu godinu i do sad smo promenili nekoliko kremica različitih brendova. Nisam eksperimentisala, nego sam menjala po zatevu njegove kože. O kremema koje smo isprobali za pelensku regiju sam pisala, i tu se izbor nije promenio. Skoro smo dobili i Weledu kremu za pelensku regiju, ali čeka svoj red.

    Za telo od samog početka koristim Babylove Sensitive losion i on mu je odličan. Preko leta nisam mazala zbog vrućina, ali sa dolaskom hladnih dana smo ga opet ubacili. Inače Babylove kozmetika je bila sjajna. Sada su ubacili dosta parabena i parafina, i od nje sam odustala. Šteta, jer su imali odlične sastave. Na rafovima DM nove formule polako zamenjuju stare.

    Za lice smo promenili najviše ja mislim. I to zbog promene stanja njegove kože, koja sa rastom zubića, balavljenjem i grickanjem svega, nije postajala bojlja i lepša. Naprotiv. Probali smo Babylove, Alverde, HIPP, Sebamed... Ništa nije pomoglo da se osip povuče i previše vlažna koža malo osuši, a ne "presuši". Na kraju sam, hvala Leni na savetu, namazala Sudocrem nekoliko puta da smiri crvenilo. To se i desilo. Nakon toga sam uzela A-Derma kremu za telo i lice i stanje je sada odlično, iako balavi i dalje (izgleda da stiže novi zubić). Liči na slavinu, da prostiš.

    Iako je A-Derma namenjena koži sklonoj ekcemima, ja sam se odlučila za nju i mnogo nam je pomogla. Sada su mu obrazi ponovo kao guza :D Pakovanje je od 200ml, što je za njih ogromno i isplativo.

    Na kraju, mi smo imali sreće, jer on nema osetljivu kožu i do sad nismo imali većih problema od tih na obrazima i tek po nekoj malecnoj bubuljici i jednog kratkotrajnog ojeda, tokom leta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporukama :-)
      I mene su neki Babylove proizvodi razočarali, a delovali su mi kao dobra jeftina alternativa.

      Избриши
  3. Daaa, obozavam Uriage za bebe, mada mi nije bio prvi izbor. Za sada oristimo sampon i kremu za lice. Isprobacu i druge proizvode, sigurno. Ovo sto imamo divno mirise i jako su nezni. Pre toga smo morali da koristimo specijalne proizvode za atopicnu kozu, ali za redovnu negu mislim da je Uriage finiji, a i jeftiniji :) Cestitam na bebicama, ako sam dobro shvatila imas blizance?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман8.12.16. 15:22

      Nisi dobro shvatila umrla joj je jedna beba

      Избриши
    2. Sve je u redu sa bebama, pobrkala si me sa nekim.
      Bojana, hvala na čestitkama, mojima Uriage krema za lice skroz prija, a ova emulzija je prijatno iznenađenje, prvo sam se zapitala čemu ona, a u stvari je jako korisna. Razmatram da kupim i Cold kremu ovih dana.

      Избриши
  4. Deluje mi jako dobro, nisam još isprobala ali evo ide na spisak :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.12.16. 17:30

    Meni je lekar dao uriage tecni sapun za ruke, nisam beba ali moje ruke su jako osetljive i unistila sam ih pranjem. Ovaj sapun je preskup i dobar.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман3.1.17. 19:58

    U redu ne zelite objaviti moj komentar. Prestacu i ja gledati blog, zao mi je sto ne zelite time da pomognetw ljude kao i ja. Cao

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam male i vrlo zahtevne bebe i ne stižem da objavljujem komentare niti da odgovaram baš redovno, no sve to ipak uradim čim uspem da uhvatim vremena. Nisam probala Uriage sapun, ali verujem da je dobar i da za baš posebno osetljiva stanja treba dati šansu.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...