Omiljeni proizvodi u 2016. godini

/
0 Comments

U principu nisam sklona postovima gde nabrajam omiljene proizvode u određenom periodu i to uglavnom zato što imam svoje stalne favorite koje retko menjam, dakle po jedan ili dva proizvoda u svakoj kategoriji koji su mi daleko draži od drugih tako da mi je bezveze da izdvajam one koji su mi dobri u određenom periodu, ali ne i najbolji. Ipak, reših da napišem post ovog tipa, s tim što će nužno biti drugačiji nego što bi inače bio zbog mog promenjenog načina života.
Uvek sam davala prednost dekorativnoj kozmetici, ne u smislu da ne negujem kožu već da mi je šminka jednostavno zabavnija i uvek sam više inspirisana da eksperimentišem sa njom i pišem o tome. Ove godine stvari su se promenile s obzirom da sam imala visokorizičnu trudnoću koju sam najvećim delom provela u kući i bolnici, a sada imam bebe i potpuno drugačiji način života pa se šminkam minimalno, a o šminkanju iz čiste zabave više nema ni govora. Stoga, veći broj proizvoda koji ću navesti odnosiće se na preparativnu kozmetiku, a neću navoditi svaku kategoriju proizvoda već samo one u kojima zaista imam favorita godine koji zaslužuje da bude spomenut.
Piling tela: Avon Planet Spa Perfectly Purifying sa mineralima iz Mrtvog mora - povoljna cena za piling koji temeljno čisti, a ne isušuje kožu
Mazalica za telo: Caudalie Vine Body Butter - čisto savršenstvo i uživanje za sva čula (recenzija)
Posebna nega tela: Šaljićev melem Striet, proizvod koji me je spasao od strija u trudnoći, post je ovde
Gel za tuširanje: Korres cimet i vanila - izdvajam ga zbog mirisa koji je drugačiji, nisam nikad imala sličan, a cimet obožavam (biće prikazan u narednom postu o potrošenim proizvodima).
Krema za ruke: Tony Moly Banana Hand Milk (recenzija) - jedan od onih proizvoda za koje sam mislila da idu na kartu zabavne ambalaže kao glavnog aduta, ali krema (ok, više losion) je zapravo odlična u smislu brzinske nege ruku, a sa sadašnjim načinom života brzo upijanje mu je jedan od glavnih razloga za preporuku.
Gel/pena za umivanje: Apivita Cleansing Foam Olive & Lavender (recenzija) - beskrajno je teško naći proizvod za umivanje i čišćenje lica koji stvarno ne isušuje kožu sklonu dehidraciji, a ovo je jedan takav.
Micelarna: Rilastil Micellar Solution (plava micelarna) - nisam još pisala o njoj, ali zaista je odlična u svakom smislu.
Tonik za lice: Clarins Toning Lotion With Camomille - tonik koji zaista pravi razliku, pisaću detaljnije o njemu u narednom periodu.
Maska za lice: Tony Moly Blackhead Steam Balm (recenzija) - takođe proizvod koji je delovao obično, a oborio me je s nogu. Neverovatno koliko dobro deluje protiv mitesera, prosto im odmah skine površinski sloj, neposredno po ispiranju maske mogu sama lako da istisnem preostale, a bogme se i manje nakupljaju.
Serum/krema za lice: Dr. Brandt Skin Care Do Not Age Transforming Pearl Serum (recenzija) - u toplijem periodu bio mi je dovoljan kao samostalna nega i, uprkos tome što mi je zbog porođaja nega kože bila na zadnjem mestu, uspeo je da mi je održi u skroz pristojnom stanju iako ništa drugo nisam koristila dobre tri nedelje. U vreme upotrebe bio mi je dobar, ali ne i spektakularno dobar, no tek kad sam prestala da ga koristim shvatila sam koliko mi je prijao koži i koliku je razliku pravio.
Krema za područje oko očiju: Olaz Regenerist Eye Lifting Serum (recenzija) - ovde sam najviše razmišljala koji proizvod da izdvojim pošto sam imala sreće da koristim više odličnih krema (Caudalie, Dr. Brandt) i svima sam bila zadovoljna što ranijih godina nije bio slučaj no izdvojila sam upravo ovu zbog cene, povoljnija je od ostalih, a ima dobar efekat.
Nega usana: Dr. Brandt Lip Smoother and Volumizer (recenzija) - izdvajam ga zato što deluje već u roku od sat vremena, a dobar je i kao podloga za ruž kada usne nisu u dobrom stanju, ali meni zaista odgovara i EOS Sweet Mint ukoliko želite neku povoljnu varijantu.
Parfem: Chanel Allure EDP (recenzija) - ja sam žena koja retko menja apsolutne favorite među parfemima mada sam nedavno otkrila jedan koji može da poljulja pozicije među mojih top pet parfema. Chanel Allure je klasika koja baš uvek prija.
Puder u kamenu: Make Up For Ever HD Pressed Powder - najbolji puder za matiranje i setovanje šminke koji sam ikada probala, vredan svakog dinara (recenzija)
Puder u prahu: Givenchy Prisme Libre Mat-finish & Enhanced Radiance Loose Powder - puder koji se stvarno izdvaja u svojoj kategoriji, nakon njega više nijedan nije dovoljno dobar (recenzija)
Maskara: Benefit Roller Lash (recenzija) - jeste skupa, ali jeste i jedna od najboljih maskara koje sam probala.
Korektor: Aura Correct Me (recenzija) - nije da nema i boljih korektora, ali ako uzmem u obzir cenu ovaj se zaista izdvaja, ima osobine koje imaju i neki korektori skuplji od njega deset puta.
Hajlajter: MAC Strobe Liquid Lotion (recenzija) - i ovde mi je bilo jako teško da izdvojim favorita, volim iluminatore/hajlejtere i što sam starija sve ih više koristim. Izdvajam ovaj MAC-ov ovog puta jer je mala količina dovoljna za promenjen izgled tena, od umornog lice postaje mladalački sveže, a niko ne bi rekao da je nekakva šminka naneta.
To bi bilo sve, znam da nisam pokrila sve kategorije, ali pokrila sam one u kojima sam zaista znala šta bih mogla da izdvojim. Delimo li neke favorite?


You may also like

Нема коментара :

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...