Proizvodi koje sam potrošila 20

/
4 Comments
Ko bi rekao da sam već došla do dvadesetog posta ovog tipa :) I inače je bilo više preparativne nego dekorativne kozmetiike u ovakvim postovima, ali sada će to biti posebno upadljivo usled promene mog načina života zbog malih kmečećih stvorova :)


Uvek pažljivo biram proizvode za intimnu negu, a u periodu trudnoće bila sam posebno oprezna. Biram one odgovarajuće pH vrednosti (i ne, to ne znači da treba da budu 5,5, dakle pH neutralni pošto se koriste u kiselijoj sredini) i maksimalno me odbija prevelika količina parfemskih dodataka i uopšte sastojaka koje volim da vidim u jednom gelu za tuširanje, recimo, ali ne i u proizvodu koji ide na osetljivo intimno područje. Lactacyd losion za intimno pranje dolazi u nekoliko vrsta, ja sam izabrala Sensitive za osetljivu kožu pošto ne sadrži parfeme i nisam se pokajala. Izuzetno je blag, skoro nepostojećeg mirisa, ne peni mnogo i ni na kakav način ne iritira čak ni kada je intimna regija već nadražena usled same trudnoće ili/i prečestih pregleda. Cena mu je nešto oko 600 dinara za 250ml, ali koristi se minimalna količina i trajao mi je sigurno 4-5 meseci uz svakodnevnu upotrebu. Smatram ga jednim od boljih koje sam probala.
Avon ima zaista bogat asortiman i, baš kao i svi drugi brendovi, ima lošije i bolje proizvode, a često je teško potrefiti one prave upravo usled tolikih opcija. Iz tog razloga ništa lepše od sjajnog proizvoda po nečijoj preporuci. Draga drugarica mi je poklonila piling za telo sa mineralima iz Mrtvog mora iz Planet Spa linije koju, inače, smatram možda i najboljom u Avonovoj ponudi. Piling spada među grublje, mada nije neprijatan, naravno, a blaži je od Baleinih pilinga, recimo. Obožavam pilinge koji ostave nežni, blago uljani film na koži tako da nema potrebe za njenim dodatnim tretiranjem, a ovaj je upravo takav. Zanimljivo je da mu je najslabija tačka miris koji nije neprijatan, ali nije ni očaravajući kakav može biti, no karakteristke ovog pilinga i njegova povoljna cena svakako ga preporučuju.


Već sam spominjala da mi je među linijama Sephorinih proizvoda namenjenih nezi tela jedan od najdražih mirisa Monoi iliti miris ulja koje se dobija od tahićanske gardenije zato što podseća na plažu i more, a to je uvek prijatna asocijacija. Na fotografiji vidite Nourishing Velvet Cream, kremu za telo sa tim prekrasnim mirisom. Krema je penasta, nežna i vrlo se brzo upija, po ponašanju na koži znatno je bliža losionu nego standardnoj kremi ili puteru za telo. Cena joj je 1270 dinara, a pored ove u ponudi je još osam vrsta: Coconut, Cotton Flower, Peony, Blueberry, Lagoon, Mango, Vanilla i Green Tea.
Koristila sam dosta Baleinih dezodoransa, pe svega zato što se može pronaći priličan broj bez aliminijuma, a jedino takve dezodoranse koristim. Na fotografiji je dezodorans sa mirisom maline i limunske trave, prijatnog mada neobipčnog mirisa, baš kako i zvuči uostalom. Po pitanju postojanosti ne razlikuje se značajno od drugih dezodoransa ove kategorije, dakle zadovoljavajuća je za osobu koja se prosečno znoji u hladnijem periodu godine, međutim, nikako, ali nikako ne miriše lepo u kombinaciji sa znojem, razvija onaj otužni miris koji je gori od mirisa samog znoja.
Potrošila sam i Le Petit Marseiliais gel za tuširanje sa mirisom meda i lavande i to veliko pakovanje. Nekada davno dobila sam tester ovog proizvoda, oduševio me je miris pa sam morala da ga kupim. Miris je prilično originalan, teško ga je dočarati opisom, ali svakako je prijatno osveženje nakon standardnih citrusnih ili toplih mirisa. Ovo je, zapravo, više krem nego gel i prijao je mojoj koži, uopšte je nije isušivao mada treba da naglasim da mi koža tela generalno i nije sklona isušivanju.


Sebamed roll-on dezodorans za muškarce koristio je muž, ali sam ipak rešila da ga uvrstim u ovaj post i to zbog toga što se izuzetno loše pokazao. Kupila sam mu ga pošto, baš kao i Sebamed dezodoransi namenjeni ženama, ne sadrži aluminijum i finog je sastava i pristupačne cene, međutim, ovaj dezodorans ostavlja jake bele tragove koje je izrazito teško posle oprati sa odeće! Miris mu je blag i prijatan, spada u blaže dezodoranse i po ponašanju, ali sve dobre osobine padaju mu u vodu pred tim užasnim belim tragovima koji ostanu na ivicama majice i prilikom oblačenja, a kamoli kasnije. Bacili smo ga, a da ga nismo potrošili, naravno.
O Rosalovim balzamima za usne u boji pisala sam detaljno u ovom postu. Ispostavilo se da je Flash Nude ubedljivo moja omiljena boja, stoji mi znatno lepše nego preostale četiri iako je blago sedefasta što, u globalu, ne volim na sopstevnim usnama no taj neutralno-braonkasti ton mi skroz stoji, a balzam se pokazao vrlo zgodnim za nošenje u tašni i usputno, brzinsko nanošenje bez ogledala.
O proizvodima iz Caudalie Polyphenol C15 linije detaljno sam pisala u ovom postu. U međuvremenu sam potrošila sve osim ulja koje se, logično, najsporije troši, a na fotografiji iznad vidite Broad Spectrum SPF20 Anti-Wrinkle Protect Fluid, lagani dnevni fluid sa bogatom kombinacijom oksidanasa, stabilizovanih polifenola iz semenki grožđa i vitamina C koji štite kožu od negativnih uticaja iz spoljne sredine uz dodati zaštitni faktor 20. Zaista je lagan, brzo se upija i lako razmazuje, izuzetno je lepog citrusno-grožđanog mirisa, a po pitanju nege zadovoljava potrebe normalne, mešovite i masne kože u toplijem periodu godine dok je tokom zime koži sklonoj isušivanju potrebna i nešto jača dopunska nega. Nije mastan i težak na koži što ga čini idealnim za svalodnevnu letnju negu, baš kao i podlogu za šminku.


Vichy Dercos Neogenic Redensifying Shampoo takođe nisam ja koristila već muž, ali ga ubacujem u post pošto se retko desi da njega neki kozmetički proizvod zaista oduševi i da insistira na njegovom stalnom kupovanju. Ovo je šampon koji bi trebalo da kosi vrati gustinu, sadrži Stremoxydin, patentirani molekul i tehnologiju za povećanje gustine kose. Deluje na pet parametara za postizanje gušćeg izgleda kose - volumen, čvrstinu, snagu, gustinu i debljinu dlake. Ne sadrži parabene kao ni ozloglašeni SLS (sastav: aqua - ammonium lauryl sulfate - cocamidopropyl betaine - sodium chloride - alcohol denat. - benzoic acid - citric acid - diethyllutidinate - hexylene glycol - hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride - polyquaternium-30 - salicylic acid - sodium benzoate - sodium hydroxide - parfum). Prijatnog je mirisa, pravi bogatu penu, a muž ga obožava jer čini kosu mekanom kao nijedan drugi. Koristi ga već neke dve godine i činjenica je da mu kosa ne opada mnogo kako se mnogim muškarcima desi kad pređu tridesetu.
Jelena sa bloga Moj neseser bila je toliko divna da mi je poklonila L'Oreal Pro Fiber masku za rekonstrukciju kose pošto sam se jadala koliko imam problema sa svojom oštećenom kosom. Njene detaljne utiske o ovom, a i drugim proizvodima iz iste linije možete pročitati u ovom postu, a ja sam oklevala sa iznošenjem utisaka iako sam masku koristila čak i na početku ove godine pošto se početak upotrebe poklopio sa mojom trudnoćom kada mi je kosa postala divna kao nikad u životu. Neverovatna su stvar ti hormoni, toliko rukovode našim organizmima da nismo ni svesni. Kosa mi je tokom cele trudnoće bila sjajna, blistava, lepršava, kako god bih je namestila izgledala je dobro, a za celu trudnoću opalo mi je dlaka koliko mi inače opadne za mesec dana. Skratila sam kosu samo jednom i to više zbog ranije oštećenih delova nego zbog novih. Ova maska za kosu svakako ima izuzetnu moć raspetljavanja što je jako važan faktor za nas kovrdžavice. Uz minimalnu količinu maske raščešljavanje je izrazito olakšano, a maska mi je trajala dugo, sigurnih 4-5 meseci, ako ne i više, sad sam već izgubila tačnu orijentaciju. Efekat koji sam dobijala je odličan, ali nisam sigurna čemu sam ga tačno dugovala, dakle u kolikoj su meri njemu doprinele ova maska odnosno sama trudnoća, no prilično sam sigurna da bi mi odgovarala i nevezano za drugo stanje.
Toliko u ovom postu o potrošenim proizvodima, biće i novog za koji mesec, kao i uvek...


You may also like

4 коментара :

  1. Po opisu bih rekla da bi ti se i K piling svideo. Vichy ću i ja morati da nabavim - za muža ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Više volim postove o potrošenim proizvodima nego New in, jer se ovde lepo vidi šta je kome odgovaralo i na šta vredi potrošiti novac. Svaka čast što pored bebećih obaveza stižeš i da povremeno pišeš!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja više volim takve postove kod drugih iz istog razloga dok sama nikad nisam ni napisala New in, nekako mi besmisleno. Nemam ni sama pojma kako stižem da pišem, ali uhvatim malo vremena daans, malo sutra pa uspem nekako :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...