Oda Šaljićevom Strietu

/
20 Comments

Ako me pratite na Instagramu onda verovatno znate da sam nedavno postala mama što neizbežno utiče na intenzitet mog blogovanja, ali i na tip postova. U ovom postu pisaću više o svojoj nezi tokom trudnoće koja se odnosila na prevenciju strija.
Teško da postoji žena koja ne strahuje od posledica koje trudnoća ostavlja na telo. Sve se mi radujemo svojim bebama, ali znamo da kada postanemo mame i dalje smo žene koje žele da izgledaju i osećaju se lepo i poželjno. Jedan od standardnih strahova je dobijanje strija po stomaku. Beskrajno sam želela dete i bila sam spremna na sve ružne posledice koje bi trudnoća mogla imati po moje telo i zdravlje, ali ipak sam bila rešila da učinim sve šta je u mojoj moći da umanjim štetu. Što se tiče strija, bila sam 100% ubeđena da neću moći da ih izbegnem no nisam bila u pravu iako baš nijedan faktor nije bio na mojoj strani. Evo nabrojaću ih redom:
1) sklona sam strijama. Kad žena dobije ili ne dobije strije obično se govori kako je sve to do genetike i kako od mazanja nema neke naročite vajde. Genetika definitivno nije na mojoj strani, imam dosta strija na telu koje sam dobila u pubertetu kada sam naglo izrasla, ali i ugojila se. Strije su danas bele i manje primetne, ali ih itekako imam na bokovima, leđima i unutrašnjoj strani butina. Gledajući ih, mislila sam da će mi nakon trudnoće stomak biti kao šare kod tigra...srećom, potpuno sam se prevarila.
2) nisam bila mlada trudnica. Često čujem kako trudnice od dvadesetak godina bolje prođu, kako im se telo brže i bolje regeneriše i kako se izvuku od strija dok starije mame izvuku deblji kraj pošto koža s godinama gubi na elastičnosti. Generalno gledano, rekla bih da jeste bolje roditi dete nešto pre tridesete, ali tu je, naravno, uključeno tako mnogo faktora pa sam bila starija prvorotka, no u svakom pogledu moje je telo bilo sposobno da iznese čak i moju nestandardnu, visokorizičnu trudnoću bez ikakvih fizičkih posledica, nadam se da je tako i u zdravstvenom smislu no to će samo vreme pokazati u narednim godinama.
3) nisam se mnogo ugojila, ali jesam dobila dosta kilograma pošto sam imala višeplodnu trudnoću što automatski znači veći stomak i veću šansu za strije. Nekad, međutim, i manja šansa ispadne značajnija :)
Dugo sam razmišljala kojim proizvodom da mažem telo kako bih delovala preventivno na strije. Razmatrala sam Clarins ulje za koje sam čula samo najbolje i ne sumnjam da je izvrsno no kako sam znala da ću se obilato zalivati takvim proizvodima opredelila sam se za jeftiniju varijantu i izabrala Šaljićev Striet. Ceo život u mojoj se kući nalaze Šaljićevi proizvodi, a dok sam živa biću im zahvalna do neba pošto me je njihov melem (koji se, inače, ne nalazi u masovnoj prodaji i nije poznat u javnosti) kao bebu izlečio od užasnog dečijeg ekcema (tzv. firciger) i omogućio mi savršenu kožu tokom celog daljeg života, a ovih dana od iste muke spašava i moju bebu. Logično je bilo da odlučim da verujem njihovom proizvodu i kada su strije u pitanju. Krenula sam sa mazanjem već u drugom mesecu trudnoće kada još nije bilo ni govora o stomaku pošto je najvažnije kožu učiniti elastičnijom na vreme, uvek je lakša prevencija od saniranja. Druga stvar koja je jako važna kod prevencije je istrajnost. Nije dovoljno namazati ovlaš tu i tamo, kad se setimo, mora se biti uporan i mazati redovno. Negde do petog meseca mazala sam se jednom dnevno, a onda dvaput, ujutro i uveče. Mazala sam kompletan stomak i bokove, a kako je trudnoća odmicala uključila sam i butine, zadnjicu i grudi. Za Striet je važno da se lepo utrlja, nije to tip proizvoda koji je dovoljno naneti na kožu već ga treba dobro umasirati. Tokom trudnoće potrošila sam ukupno pet flašica što stvarno nije ništa kad se pogleda kakav sam efekat dobila. Iako mi je pred porođaj stomak bio stvarno ogroman nisam dobila nijednu jedinu striju, baš nigde! Nadala sam se dobrom efektu, ali na ovako nešto priznajem da se nisam usuđivala ni da pomislim, imajući u vidu sve faktore rizika. Zahvaljujući nestvarno velikoj količini posla i akcije koju imam danas sam mršavija nego pre trudnoće, a stomak mi je zategnutiji i baš niko ne bi rekao da sam nedavno iznela višeplodnu trudnoću. Nisam sklona postavljaju intimnijih fotografija na Internetu, ali ako me nekad sretnete rado ću vam pokazati stomak da se možete lično uveriti u ovo šta govorim :)


Šta ste vi koristile ili planirate da koristite tokom trudnoće?


You may also like

20 коментара :

  1. Draga, cestitam jos jednom! :) Drago mi je sto si uspela da dokazes da redovna upotreba proizvoda za negu koze mogu ublaziti ili u potpunosti uticati na pojavu strija. :) Trudnica sam, ulazim u osmi mesec polako i za sad nema strija (nadam se da ih nece ni biti) :) :) Kada sam ja u pitanju mogu da kazem da sam poprilicno manicna kada su kreme za negu 'kriticne' regije. Probala sam do sada skoro sve sto mi je bilo dostupno, svaki mesec nova krema/ulje + cisto kokosovo i arganovo kao dodatna nega uvece. :) Ostaje jos Saljic za osmi mesec i eventualno Re-gen oil za 9 i to je to :D Kasnije cu se vratiti Eucerinu... Jedina nedoumica koja mene muci jeste piling u toku trudnoce, verujem da me moze da skodi ( odradim i blazi piling jednom u par nedelja) ali nailazila sam na bas oprecna misljenja. :/ U svakom slucaju, hvala na vrlo inspirativnom postu. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno i neka ti je sa srećom! Drago mi je da je i kod tebe dobra situacija! Ja sam piling radila povremeno u trudnoći, ređe nego ranije mada to više zbog toga što sam se tuširala brzinski, da ne budem dugo u toploj vodi. Sve najbolje :-)

      Избриши
  2. Анониман2.11.16. 11:39

    Bravo mama! I ja sam se porodila pre nekih 9 meseci i potpuno iste strahove sam imala tokom trudnoće. Na mojoj strani je bilo to što sam celog života mackala kožu nakon tuširanja bez izuzetka pa je u samom startu bila lepo hidrirana. Što se preparata protiv strija tiče, prvo sam startovala sa Šaljićem ali njegov miris nikako nisam mogla da podnesem jer su me na početku trudnoće jaki mirisi iritirali, a bilo je i leto što je nekako intenziviralo i produžavalo trajanje mirisa. Prebacila sam se na Mustela ulje protiv strija koje je predivno, pa sam malo koristila Eucerin ulje i Alverde puter. Onda sam nabavila The Body Shop ši puter i na kraju uzela Re-Gen oil koji sam koristila i nakon porođaja. Verujem da mi se zbog te fanatičnosti ni jedna strija nije pojavila 😊 a što se bebećeg ekcema tiče, mi ga nismo imali ali nas je mučila suva koža i to smo rešili tako što smo počeli da koristimo Weledu i prestali da dodajemo kupke u vodu kada se brčkamo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :-) Ja sam imala sreće da mi mirisi uopšte nisu smetali, baš ni malo. Sve Mustelino miriše očaravajuće, sad koristim dosta toga za bebe i vala mi se sve sviđa! I ja izbegavam previše kupki za bebe, ali malo Musteline ne izaziva veću suvoću, možda i zato što se ne kupaju prečesto.

      Избриши
  3. Takodje sam sklona strijama ali sam prosla bez ijedne. Pocela sam da se mazem, kao i ti, takoreci cim mi je trudnoca potvrdjena. Koristila sam razne proizvode kako bih imala materijala za postove namenjene trudnicama i svakim sam bila zadovoljna: Eucerin ulje, Regen oil, Estar krema, Babylove losion, Palmers's Cocoa puter, Weleda ulje... Ugojila sam se preko 20kg, pa sam i tokom mrsavljenja nastavila da se mazem, sve dok beba nije napunila 4 meseca. Tek sam se nedavno vratila na obicne mazalice. Smatram da se definitivno strije mogu spreciti ako negujemo kozu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajno, baš mi je drago! I ja verujem da je stvar u istrajnosti i zaista redovnom mazanju bez preskakanja. Ja sam dobila 16 kila, ali sam već nedelju dana po porođaju bila na +2,a stomak se vratio na staro nakon neke 2-3 nedelje.

      Избриши
  4. Анониман2.11.16. 14:33

    Divno i predivno :)
    Kazu da ima razlike izmedju ovog kod nas u Liliju i apotekama sto se kupuje i onog na crnogorskom trzistu, istina li je to? :)
    Mnogo pozdrava od <3
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :-)
      Mislim da nema razlike, sve se to sada proizvodi u fabrici u Obrenovcu.

      Избриши
  5. Bravo za istrajnost i verujem da izgledas lepse nego ikad. Veoma koristan post i u tvom stilu, detaljno napisan.

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitaaaaam!!! I mnogo ti hvala za ovaj post. Imam iste strahove, jer imam strije iz puberteta. Ali ako se ikad desi da budem trudna ima da se mackam Saljicem kao luda! Divno je znati da radi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :-) Samo se ti mackaj kad bude bilo, živi sam dokaz da deluje :-)

      Избриши
  7. Анониман4.11.16. 22:23

    Draga Sonja, cestitam ti od srca! Kristina

    ОдговориИзбриши
  8. O Strietu sam čula samo pohvale, i jednom kad budem trudna ću ga sigurno nabaviti (iako se mi iz HR moramo svakako snalaziti da bi nabavili Šaljićeve proizvode)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan je zaista, a nije ni skup, vredi ga nabaviti :-)

      Избриши
  9. Одговори
    1. Hvala ti :-) Uživam, bar onda kad ne kukam koliko sam umorna :-)

      Избриши
  10. Cestitam 😄! Bas lijepo.. Napokon da nadjem valjan tekst o konkretno njezi tijela. Uopste nema ili ne umijem da nadjem preporuke sta u globalu koristiti za njegu koze tijela i lica. Previse je opterecujucih stvari za trudnicu. Ukoliko bi mogla da objavis jos neki post gdje bi obuhvatila kompletnu njegu bilo bi jako korisno. Cestitam jos jednom, nek je srecno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Nisam sigurna za pisanje takvog posta zato što sam ja bila baš maksimalno oprezna za svaku sitnicu u trudnoći, a ne mislim da je neophodno da svaka trudnica tako radi. Imala sam visokorizičnu trudnoću i nije mi lako došla pa sam imala potrebu da sa svoje strane učinim baš sve da sve prođe dobro, no to nisu preporuke za jednu običnu trudnoću i prosečnu trudnicu.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...