Garnier Miracle Skin Cream & Miracle Eye Cream

/
1 Comments

Ova dva proizvoda imam već više od godinu dana, spominjala sam da mi ne odgovaraju, ali nisam im posvetila zasebnu recenziju pa sam sad ipak rešila da to učinim. Reč je o Garnier Miracle kremama za lice i područje oko očiju koje kombinuju svojstva preparativne i dekorativne kozmetike.


Garnier Miracle Anti-Ageing Skin Transforming Care je krema za koju proizvođač kaže da pruža dvostruku transformaciju - i trenutnu i dugoročnu. Njena tekstura se prilagođava boji kože i oslobađa koncentrat koji se bori protiv znakova starenja kože što kožu čini ujednačenom, glatkom i blistavom i uklanja znakove umora. Zahvaljujući formuli protiv starenja i SPF20 redovnim nanošenjem Miracle Skin Cream umanjuje bore i fleke, čini kožu čvršćom i poboljšava njen kvalitet.
Listu sastojaka možete videti na fotografiji u nastavku:


Iako to nigde ne piše, ovo je jedna varijacija na temu BB kreme, s obzirom da obećava negu, ali i prikriva sitnije nedostatke i u boji je. Kao što ćete videti i na fotografijama u nastavku, kada se tek nanese ova krema je bele boje, ali već sa početkom utrljavanja menja se i poprima narandžasti ton koji deluje jezivo narandžasto, ali kao nekom magijom posle minut-dva stopi se sa kožom. Prijatnog je mirisa i teksture, lako se razmazuje i nije teška na koži. Koža deluje hidrirano, ali nakon nekog vremena masni delovi kreću da prosijavaju tako da bi u tom smislu odgovarala suvoj, normalnoj i mešovitoj koži ukoliko T zona nije baš masna. Pokrije sitnije nedostatke tipa mitesera na nosu i manjih flekica, dok bubuljice i hiperpigmentacije ipak treba prikriti korektorom. Ujednači ten i učini da lice deluje svežije i odmornije. Po svim osobinama koje pokazuje u prvih sat vremena po stavljanju spada u kreme kakve mi se sviđaju, pogotovo za dane kada mi se ne stavlja tečni puder i jača šminka, a ipak želim nešto da mi ujednači ten. Međutim, nakon nekih sat vremena događa se neverovatna promena - krema, očito, oksidira na mojoj koži i ponovo poprima jezivo narandžasti ton, isti onakav kakav je imala tik po mazanju. Kad mi se to prvi put desilo bila sam u tržnom centru i kada sam se ugledala u ogledalu i shvatila koliko neprirodno i upadljivo izgledam morala sam da se vratim kući ranije nego što sam je planirala. kombinovala sam je sa dva-tri prajmera i nanosila preko drugih dnevnih krema, ali svaki put bi postala narandžasta te je kao takva za mene neupotrebljiva. Moguće je da ne oksidira na svakoj koži, ali vam svakako savetujem da je isprobate na sopstvenom licu pre upotrebe, u većini drogerija videla sam testere za ovu kremu tako da testiranje nije problem.


Garnier Miracle Anti-Ageing Transforming Eye Care je krema za područje oko očiju kod čije primene proizvođač, takođe, obećava i trenutnu i dugoročnu transformaciju. Svakog jutra treba naneti malu količinu Miracle Eye kreme na predeo oko očiju. Pri kontaktu sa kožom njena tekstura se prilagođava tenu osobe koja ga koristi, dajući mu blistavost i umanjujući tamne krugove oko očiju. Dužom upotrebom koža oko očiju postaje čvršća i tonirana, a bore i fine linije su umanjene.
Listu sastojaka možete videti na fotografiji u nastavku:


Garnier Miracle Eye Cream slična je kremi za lice po mirisu, boji i teksturi, mogle bi se čak i pomešati. Ne uvlači se u borice oko očiju i čini da ta regija deluje hidrirano uz prirodan sjaj koji joj daje. Međutim, problem je boja koju ova krema vrlo brzo razvije na mojoj koži. Pošto su podočnjaci tamni nadala sam se da će ih žutilo ove kreme neutralisati ili da će makar izgledati dovoljno prirodno. Nažalost, boja je tamnija nego što meni treba i znatno više žuta nego što moj ten može da iznese tako da uz ovu kremu delujem bolesno pa sve njene lepe osobine padaju u zapećak. Koža u regiju oko očiju mi je suva tako da ne verujem da je stvar u oksidiranju već je krema jednostavno tamna i žuta pa je ne bih preporučila ženama svetlog i srednjeg tena već jedino onima tamnije kože, mada je, naravno, uvek preporučljivo najpre isprobati tester.
Napravila sam seriju fotografija kako bih vam dočarala kako se ove kreme ponašaju na koži. Prva je odmah po nanošenju, bez razmazivanja, druga fotografija prikazuje početak razmazivanja gde se vidi kako kreme menjaju boju, na trećoj fotografiji vidite kako izgledaju tokom mazanja i na četvroj kako izgleda kad koža upije kreme:
Sve u svemu, da nema oksidiranja u slučaju kreme za lice, odnosno da nije krema za područje oko očiju mnogo tamna i previše žuta  u odnosu na moj ten, kreme bi mi se svidele, a ovako ih, nažalost, ne mogu koristiti.
Da li ste možda probali neku od ovih krema? Kakvi su vaši utisci?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

1 коментар :

  1. Uh, preskocicu je, s obzirom da je tako zuta. :/ Nisam probala ovakav tip kreme, mozda bih trebala početi na vreme, a ne da lečim posledice kasnije :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...