Brze recenzije: Afrodita Clean Phase Cleansing Milk & Mixa Optimal Tolerance Soothing Toner

/
7 Comments

U ovoj brzoj recenziji predstavljam vam dva proizvoda čija je uloga čišćenje lica i pripremanje kože za kremu. Reč je o Afrodita mleku za skidanje šminke i čišćenje lica i Mixa toniku namenjenom osetljivoj koži.
Kada sam shvatila koliko mi sve pene i većina gelova za umivanje isušuje kožu okrenula sam se balmovima, uljima i mleku, međutim, njihov izbor na našem tržištu je skroman, posebno u drogerijskom rangu i od kupovine većine odustanem već nakon čitanja sastojaka. Afrodita Clean Phase Cleansing Milk je mleko za čišćenje suve i osetljive kože lica. Kupila sam ga jer mi se sastav učinio pristojnim, ne sadrži parafine, parabene, silikone ni alkohol, a proizvođač kaže da sadrži hijaluronsku kiselinu koja sprečava gubitak vlage u koži i bisabolol (sastojak cvetova kamilice) koji deluje baktericidno, regenerativno i umirujuće. Proizvođač obećava nežno i efikasno uklanjanje šminke i ostalih nečistoća sa lica i očiju uz zadržavanje prirodne hidrolipidne ravnoteže kože. 


Mleko je bele boje i standardne teksture za ovakav proizvod. Miris mu je nežan, ali težak, poput mirisa koji imaju neki proizvodi za bebe. Kupila sam ga prvenstveno u nadi da ću njime moći lako, brzo i bez isušivanja da uklonim šminku sa lica i očiju, ali to, nažalost nije slučaj. Mleko ne čisti ni blizu temeljno koliko je potrebno da se ukloni sva šminka, nakon njega moram dodatno da čistim lice micelarnom ili nekim gelom i uvek ostane još dosta šminke na tupferima. Probala sam da ga držim duže na licu kako bih mu dala vremena da otopi šminku, ali ni ovo ne daje neki efekat, efikasno je samo kod sasvim blage šminke, a već je tečni puder nepremostiva prepreka za njega. Šminku sa očiju posebno teško uklanja, a pritom me i pecka ako uđe u oči što je praktično neizbežno s obzirom da treba da uložim dosta truda da skinem maskaru ovim mlekom. Nakon njega lice jeste mekano i nisam stekla utisak da isušuje, ali kako ne vrši onu funkciju zbog koje sam ga kupila ne mogu da kažem da sam zadovoljna. Ipak, nije mi ni sasvim neupotrebljivo, koristim ga za jutarnje čišćenje lica kada nema uklanjanja šminke.


Otkako sam shvatila važnost tonika u nezi lica pokušavam da nađem neki pristojan drogerijskog ranga. Za sada je moja potraga bez uspeha. Mixa Optimal Tolerance Soothing Toner namenjen je oseljivoj koži, a proizvođač kaže da on čisti, osvežava i umiruje kožu lica. Hipoalergenski je, ne sadrži parabene ni alkohol, a sadrži dejonizovanu vodu obogaćenu ružinim ekstraktom.
Tonik je bezbojan, diskretnog mirisa, izgleda poput vode, a pumpica omogućava lako doziranje. Kako mi koža često ostane isušena nakon čišćenja od tonika očekujem da je smiri i vrati joj normalnu ravnotežu. Ovaj tonik, nažalost, to ne da ne radi već radi sve suprotno. Kada ga stavim lice tek tada počinje da me ozbiljno zateže, a nekoliko puta sam primetila čak i crvenilo. Ako odmah ne namažem kremu koža postaje suva i prosto bolno zategnuta na dodir, toliko da mi je neverovatno koliko mi ne prija tonik koji je namenjen osetljivoj koži. Kupila sam ga poodavno i u više navrata mu davala šansu, dakle u različitim stanjima kože i u različitim prilikama, ali nikada mi nije odgovarao te će postati jedan od retkih proizvoda koji ću baciti, nema smisla da ga forsiram kada mi loše deluje na kožu, a nema smisla ni da prosleđujem nekome proizvod koji mi u ovoj meri ne odgovara.
Da li ste vi probali ove proizvode? Imate li da preporučite neki tonik razumne cene?


You may also like

7 коментара :

  1. Анониман6.9.16. 19:47

    Uhhh...ja svu sminku skidam micelarnom pa to bude 4 tufera ali ja i stavljam samo maskaru i korektor i puder uvprahu pa i nije neki problem....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fine su micelarne za malo šminke i brzinsko skidanje, za nešto jače ipak dam prednost drugim proizvodima...

      Избриши
  2. Одговори
    1. Stvarno jeste, teško je naći jeftin, a dobar tonik...

      Избриши
  3. Jovana D.9.9.16. 13:20

    Preporuka za tonik: Garnier zeleni sa groždjem, Afrodita sa limunom (Clean Phase, isto izgleda kao ovo mleko samo je nacrtan limun, ima ga u Rodama i Merkatoru samo), Byphasee sa ruzinom vodicom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporukama! Garnier sam imala onomad i od drogerijskih mi jeste bio najbolji, probaću svakako i taj Afroditin

      Избриши
  4. Анониман1.10.16. 07:17

    Svetlana B.
    Trenutno koristim micelarnu vodu za skidanje šminke. Imam dobro dugogodišnje iskustvo sa mlekom za skidanje šminke beogradske državne apoteke. Smatram ga odličnim jer temeljno čisti lice i nije skupo.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...