Chanel Coco Mademoiselle Eau de Parfum

/
10 Comments

Chanelovi parfemi su mi među najdražim, ako ne i najdraži. Ovo ne podrazumeva da volim baš svaki Chanelov, ali većina odgovara mom ukusu, a u mojih top 10 parfema njihovi bi svakako zauzeli nekoliko mesta. Coco Mademoiselle je jedan od njih...


Chanel Coco Mademoiselle kreiran je 2001. godine i, logično, predstavlja omaž Gabriele Chanel. Spada u orijentalnu drvenu grupu mirisa. Njegove gornje note čine pomorandža, cvet pomorandže, mandarina i bergamot, u srcu su bugarska ruža, jasmin, ilang-ilang i mimoza, a u donjim su pačuli, vetiver, tonka bobice, vanila, opoponaks (vrsta tamjana) i beli mošus.


Ah, Coco... Toliko volim ovu vrstu parfema da se svaki put iskreno iznenadim kad čujem da nekome nisu divni. Pa, pa, pa...pa kaako? Razumem da neke odbija određena izvikanost ovog (i još nekih sličnih) parfema u smislu da ga žene koje bi da postanu dame preko noći doživljavaju kao instant dozu pariskog šika, ali to ne menja činjenicu da je ovaj parfemski klasik stekao svoj kultni status zasluženo.
Iako mi je jako zabavno da pokušavam da razaberem sastojke parfema kada ga pomirišem, shvatila sam da, zapravo, najviše cenim one kod kojih mi to jedva ili čak uopšte ne polazi za rukom. Coco Mademoiselle je jedan od takvih. Na početku je svež, ali i oštar. Iako su u gornjim notama silni citrusi nema ni govora o klasičnoj opuštajućoj citrusnoj svežini. Svežina je svakako prisutna, ali više kao ujed i iznenađenje nego kao relaksacija. Nakon nekog vremena svežina ustupi mesto cvetnoj slatkoći u kojoj ipak i dalje ima primesa oštrine zahvaljujući kojoj nikad ne postane otužan, čak ni po jako toplom vremenu. Ostaje sladak sve do kraja, osim što razvije tipičnu intenzivnu dubinu jednog orijentalnog parfema u kojoj pačuli ima najistaknutije mesto. Stavljala sam ga mnogo, mnogo puta, ali nema nikakve šanse da mi dosadi, naprotiv, svaki put mi se čini mrvicu drugačiji i tera me da ga ponovo mirišem. Na meni je izuzetno postojan, desi se da ga osetim čak i narednog dana.
Nije ovo parfem za devojke, stvarno nije. Toliko je prekrasnih, lepršavih parfema koji jednostavno ne idu uz bore i umorna lica da je šteta već u ranim dvadesetim zakoračiti u parfemski svet koji predstavlja Coco Mademoiselle ma koliko se njegova elegancija činila univerzalnom. Šteta je i u smislu da on neizostavno zahteva stav koji ide samo sa godinama pa nikad ni ne dođe baš u potpunosti do izražaja na nekom sasvim mladom. Sve u svoje vreme, jednostavno... Ide uz sva godišnja doba, s tim što bih možda dala malu prednost hladnijim, a podjednako dobro prolazi i kao parfem za večernji izlazak i aktivne dane na poslu.
Da li ste probali Coco Mademoiselle? Kako vam se sviđaju Chanelovi parfemi generalno?


You may also like

10 коментара :

  1. Delimo divljenje prema Coco. :) Inace volim Chanel parfeme, pakovanja su im prefinjena, mirisi klasicni ali ipak efektni. Mislim da sa njima nema greske. :)

    Beauty by Keti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, to je i moje mišljenje, mada mi čuvena Petica ipak nije legla, omakne se i to :)

      Избриши
  2. Анониман9.8.16. 10:56

    Super post :)
    P.S.bas dugo nisi imala blogofilozofiranje :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Zaista nisam, no bojim se i da neću pošto trenutno mogu da filozofiram jedino na temu pelena, mlekca, bebi odeće i sl...promene se tako nekad život i prioriteti :)

      Избриши
    2. Анониман17.8.16. 23:15

      Aooo, diiivno, cestitke! Kada budes imala vremena i zelje, mozes da podelis svoja iskustva o bebi kozmetici, nezi itd. Sigurna sam da bi mnogima znacilo :-)

      Избриши
    3. Hvala puno :-) Ne znam ni sama hoću li spominjati bilo šta vezano za bebe, još sam vrlo sveža mama pa je i rano za takve odluke, a i razbacivanje iskustvom :-)

      Избриши
  3. Анониман7.10.16. 07:10

    Mademoiselle za kosu obavezno probaj, kosa mirise po par dana. Inace, ovo je moj jedan od top 5 parfema :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rado, ali izbegavacu jače mirise dugo, bebe ih ne podnose :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...