Bocassy Light Day Cream

/
6 Comments

Bocassy je već više od godinu dana u Srbiji, a ja sam tek nedavno probala prvi njihov proizvod o kome vam pišem utiske u ovom postu. Reč je o laganoj dnevnoj kremi namenjenoj normalnoj i mešovitoj koži.


Bocassy je firma sa sedištem u Parizu i proizvodnom linijom u Hrvatskoj koja kaže da želi da luksuzne proizvode učini dostupnim svima. Osnovna misija je stvaranje proizvoda za negu kože sa odličnim učinkom koji su pritom u skladu sa ekološkom etikom. Prednost daju prirodnim sastojcima, uz izbegavanje mineralnih ulja i parabena.
Bocassy Firming & Hydrating Light Day Cream namenjena je svakodnevnoj upotrebi tokom dana kod svih tipova kože, a posebno normalne i mešovite. Proizvođač kaže da se ova krema, bazirana na maslinovom ulju, ulju pšeničnih klica, zelenom čaju i d-pantenolu, lako nanosi i brzo upija ostavljajući kožu mekanom i svilenkastom, a zahvaljujući laganoj teksturi ne ostavlja sjajan trag na koži. Potpomaže prirodno stvaranje kolagena u kožnom tkivu pa na taj način deluje na učvršćivanje kože. Pojačava elastičnost kože kao i održavanje nivoa vlažnosti na duži period. Čak 97% njenih sastojaka je prirodnog porekla.


U poslednjih godinu dana dosta se pisalo o Bocassy proizvodima, nailazila sam na mnogo zadovoljnih žena, a dominantan utisak je bio da se po malo jačoj drogerijskoj ceni dobijaju proizvodi boljeg kvaliteta i sastava od očekivanog. Najviše pohvala dobija serum čiju recenziju možete pogledati kod Anele,  ali on nije bio moj izbor kada sam dobila priliku da izaberem neki proizvod Bocassy brenda za sebe pošto, kao i mnogi drugi njihovi hvaljeni proizvodi, sadrži vitamin A koji je jedan sjajan anti-age sastojak, ali trudnice treba da ga izbegavaju, naročito u fazi bebine organogeneze (prva tri meseca) mada sam ga ja izbegavala sve do kraja, baš kao i gomilu drugih stvari (jeste, jako sam oprezna i nisam sklona rizicima koje ikako mogu da izbegnem). Trudnoća mi je drastično suzila izbor, posebno kad se uzme u obzir da kod nas još nisu stigli neki zanimljivi Bocassy proizvodi koji su prisutni u okolnim državama (npr. micelarni rastvor) tako da sam izabrala ovu Laganu dnevnu kremu.


Krema je bež boje, prosečne gustine za jednu kremu i mirisa koji bih opisala kao starinski, znate onaj miris kakav su nekada kreme imale. Meni je drag pošto me vraća u detinjstvo i zabadanje nosa u maminu kozmetiku. Najpre treba da kažem da će vam ova krema biti iznenađenje ako ste navikli na lagane, gelaste kreme, negde na pola puta između kreme i seruma. Za jednu kremu koja u nazivu nosi reč lagana ona je prilično jaka. Ne doživljavam ovo kao manu, posebno ne sada kada mi je koža suva i ekstremno sklona dehidraciji, ali treba da napomenem da ako priželjkujete vodenastu teksturu ovo nije prava krema za vas. Brzina upijanja je prosečna, moja je (žedna) koža brzo upije dok bi normalnoj i mešovitoj koži bilo potrebno i 15-ak minuta. Ne mogu da kažem da je teška, ali ipak nije tip kreme kakvu želite da mažete baš po onim najvećim vrućinama kada je koža oznojena i vlažna. U poslednje vreme imam povremeno i crvene pečate, koža mi je postala jako osetljiva i mnogo me proizvoda pecka, ali sa ovom kremom to nije slučaj, prijatna je čak i na takvim delovima lica. Najugodnija mi je nakon sat-dva kada prestanem da je osećam na licu, ali primećujem koliko mi je koža omekšala i deluje nahranjeno. Rekla bih da masnoj koži ipak ne bi odgovarala, bar ne kao dnevna krema, eventualno kao hranljivi noćni tretman, najbolje bi se slagala sa normalnom i mešovitom kožom, ali mogla bi odgovarati i ženama sa suvom u umerenijim godišnjim dobima kada nije neophodna pojačana nega.
Da li ste probali neki Bocassy proizvod? Imate li neki na listi želja?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

6 коментара :

  1. Sa velikim interesovanjem sam procitala ovu recenziju,jer sam tek upoznala Bocassy proizvode.Serum sam dobila od njih kap fan meseca,a dvenu hranjljivu kremu takodje dobila kod blogerke Jovane.Vec na prvo mazanje znala sam da su to proizvodi za mene.Ovde cu samo reci reci da sam odusevljena jer mi i krema iserum veoma prijaju,koza mi je hidrirana i meka ceo dan ,lepo ih koza upija,nisu teski na licu .Sve moje preporuke.verujem da bi mi i ova krema odgovarala o kojoj su pisala.Divan Bocassy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :-) Svi toliko hvale taj serum, jednom ću ga svakako probati dok prođe bebeca sezona :-)

      Избриши
  2. Isto sam veoma zadovoljna bocassy proizvodima, ali pre svega želim da ti čestitam na trudnoći i bebi!<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :-) Porodila sam se već i luda akcija uveliko traje :-)

      Избриши
  3. Drago mi je da čitam tvoje utiske o njihovoj kremi, jer upravo počinjem da koristim serum :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je drago da si čitala :-) Serum ću obavezno probati jednog dana kad budem smela da ga koristim

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...