Make Up For Ever HD Powder & HD Pressed Powder

/
17 Comments

U ovom postu pišem vam o dva MUFE pudera, naizgled maksimalno slična, a zapravo veoma različita. Jedan od njih smatram najboljim puderom za setovanje koji sam u životu probala.


Kako kaže proizvođač, MAKE UP FOR EVER HD proizvodi namenjeni tenu kreiraju novu generaciju šminke koja je nevidljiva i golom oku i HD kamerama. MUFE HD Powder je izuzetno sitan puder u prahu u jednoj, univerzalnoj nijansi koji čini kožu blistavom. Setuje tečni puder i matira kožu bez menjanja njenih prirodnih kontura. Sastoji se od mineralne silike, ne sadrži talk i ne isušuje kožu. Može se nositi samostalno ili kao završni puder. Preporučuje se nanošenje kabuki četkom laganim, kružnim pokretima, preko celog lica, uključujući i zonu oko očiju. Kod nas se može kupiti u Sephorama, a cena 10 grama ovog proizvoda je oko 5600 dinara.


Kod ovog pudera najpre moram da pohvalim pakovanje, preciznije dovoljno uske otvore kroz koje izlazi puder tako da se on ne rasipa i ne izleti ga previše čim se malo lupne kutijica kao što je to slučaj sa nekim drugim puderima ovog tipa (Aurinin, na primer). Samim tim što je u prahu nije idealan za nošenje u tašni i popravljanje šminke tokom dana, ali nije ni nemoguće nositi ga; ako se kutijica lepo zatvori ništa se neće rasipati. Zaista jeste izuzetno sitan tako da se izblenda u nekoliko poteza i ne ostavlja brašnjava mesta čak ni ako je koža pomalo vlažna. Za setovanje kompletne šminke, dakle za nanošenje ovog pudera preko celog lica dovoljna je minimalna količina pa bih se usudila da kažem da ovo pakovanje može da vam potraje i do dve-tri godine uz svakodnevnu upotrebu. Većina pudera ove vrste sadrži talk, a mnogim ženama taj sastojak ne odgovara jer im zapušava pore i, u nekim slučajevima, čak i stvara komedone pa je ovom MUFE puderu veliki plus što ga ne sadrži.


Sledeća njegova dobra osobina je to što stvarno ne menja nijansu šminke koja se nalazi ispod, dakle neće ublažiti rumenilo niti promeniti ton tečnog pudera, a čak i na završnicu utiče minimalno. Naravno, ako imate tečni puder izrazito blistave završnice ovaj MUFE puder će je ublažiti, ali ne i sasvim umrtviti: on matira, ali tek do normalnog izgleda kože. Više puta sam spominjala da ne volim i ne koristim klasične fiksatore šminke koji na licu stvaraju sloj poput laka za kosu. Smatram da se zadovoljavajuća postojanost šminke može postići i uz pomoć pudera za setovanje ovog tipa koji pritom neće zagušiti kožu. Ima li ovaj puder mane? I da i ne, zavisi kako gledate. Nema konkretne loše osobine, ali manama mogu da smatram sledeće dve stvari: 1) nije spektakularno bolji u odnosu na slične pudere povoljnog cenovnog ranga (recimo Aurin) i 2) postoji MUFE HD presovani puder koji JESTE spektakularno bolji u odnosu i na njega i sve druge slične pudere koje sam u životu probala. Sve u svemu, pomela ga je konkurencija u vidu pudera istog brenda o kome pročitajte nešto više u nastavku:


Baš kao i puder u prahu i MUFE HD Pressed Powder pomaže da šminka izgleda besprekorno i savršeno prirodno i pod HD kamerama i uživo. Ovaj presovani, završni puder setuje šminku i blago matira kako bi koža imala prirodno svežu završnicu. Dolazi u jednoj, univerzalnoj nijansi, ne ostavlja boju niti manja nijanse već stavljenih proizvoda. Dermatološki je testiran. Ne sadrži talk, ali ima inovativnu formulu koja predstavlja mešavinu tri elementa koja pripadaju visokoj tehnologiji: sintetički liskun (mica), silikonske pudere i siliku. Ova jedinstvena kombinacija sastojaka zahvaljujući efektu nežnog fokusa trenutno briše vidljivost borica i drugih nesavršenosti. MUFE HD presovani puder je lagan, lako se blenda i stapa sa kožom čineći je glatkom. Obogaćen je hijaluronskom kiselinom pa deluje kao prevencija isušivanja. Takođe se preporučuje nanošenje kabuki četkom laganim, kružnim pokretima preko celog lica uključujući i zonu oko očiju. Njegova cena je 4840 dinara, a dobije se 6,2 grama.


MUFE HD presovani puder upakovan je kao većina pudera ovog tipa, dakle u okruglu kutijicu sa ogledalom. Uz njega se ne dobiju ni četka ni sunđerčić što jeste propust, ipak je ovo puder kojim se popravlja šminka tokom dana što znači da se pored njega u tašni mora nositi i neka četka ili sunđer. Na prvi pogled reklo bi se da je ovo samo presovana verzija pudera u prahu o kome sam prvo pisala, ali to uopšte nije slučaj što se najlakše vidi već iz navedenih sastojaka, a potom i kroz poređenje u praksi. Ovo je najbolji puder za setovanje šminke i matiranje koji sam ikada probala. Izdvaja se po dvema osobinama: baš nikad mi s njim lice ne izgleda brašnjavo i ubedljivo najduže održava masne delove lica matiranim, a celokupnu šminku postojanom. Nanosila sam ga bukvalno svim i svačim, od širokih, rastresitih četki preko gustih kabuki četki do sunđerčića, a priznajem da mi se nekoliko puta omaklo da ga stavim na nos koji je prosijao čak i prstima pošto sam bila zaboravila da ponesem pribor. Najčešće ujutro, nakon šminkanja kompletnog lica, nanesem malu količinu ovog pudera na celo lice i to u normalnim uslovima bude dovoljno da mi šminka lepo izgleda celo radno vreeme bez ikakvog popravljanja. Ako je baš toplo ili ako imam neke obaveze i nakon posla tokom dana ovim puderom dodatno setujem T zonu. Sa drugim puderima, ma koliko bili dobri, ipak moram češće da popravljam šminku i automatski nanosim veće količine proizvoda na lice što mi je posebno problem u poslednje dve-tri godine kada mi se koža promenila i počela da više naginje na suvu, a svakako na dehidriranu stranu. Pošto MUFE stavim u minimalnoj količini nikad mi se nije skupio ni u vidu suvih pečata po obrazima niti je postao primetan na stranicama nosa kako se sa drugima ponekad dešava uprkos svem oprezu. U pakovanju se nalazi relativno mala količina pudera, ali jedno ovakvo pakovanje trajalo mi je pune dve godine pošto je za jednu upotrebu dovoljno malo pudera, a kako dugo drži nema potrebe ni za prečestim nanošenjem. U poslednje tri godine ne znam da se nekad desilo da ga nemam sa sobom u tašni i bez preterivanja mogu da kažem da ga obožavam.


Da li ste probali neki od ova dva pudera? Koristite li pudere za setovanje šminke i koji je vaš omiljeni?


You may also like

17 коментара :

  1. Uh, dugo vec merkam ovog u kamenu, presudila je tvoja recenzija. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :-) Nisam još srela nekog kome se nije svideo.

      Избриши
  2. E pa bas bih sad probala taj kompaktni. Mada bre mnogo je skup :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste skup, nema šta, ali i vredi, a i dugo traje ako se štedljivo koristi.

      Избриши
  3. Taj presovani zvuči odlično, ali kad pomislim da u cugu treba dati toliki novac za puder, nešto me preseče.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A znam, mnogo je... Meni je teško da dam za neki novi proizvod ove cene, ali kad znam da je odličan,da se dokazao, onda mi nije žao.

      Избриши
  4. ZADNJI MORAM KUPITIIII!!!!! :D

    Zvuci nerealno predobrooo!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zvuči nerealno, ali je realno :-) Ne znam da se nekom nije svideo!

      Избриши
  5. Zaista impresivno :).
    Ja sam trenutno zaluđena Inglot puderima i koristim puder u prahu kojim sam prilično zadovoljna. Mom licu je vrlo retko neophodno neko jače matiranje, ali po svemu što si napisala o MUFE presovanom puderu zainteresovana sam da ga imam :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je i matiranje i setovanje, vrlo praktična varijanta :-) Inglot u prahu sam nekad volela i potrošila, ali ne bih ga ponovo kupila, Givenchy u prahu mi je digao standarde za taj tip pudera u nebo...

      Избриши
  6. Baš želim da dođem do top notch pudera u prahu (ne samo za svoju kožu), nije mi bitna ni cena, pa me zanima koji je po tebi savršen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni taj, najbolji koji sam probala i apsolutno vredan para. Evo i Jeja ga je pohvalila iznad, a ako je neko probao praktično sve šta postoji na tržištu ona je :-)

      Избриши
  7. "Savršen" u smislu vredan i velikog ulaganja :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман20.7.16. 13:49

    Samo mi jos reci da ne ostavlja onaj beli odsjaj od blica i ja sam zavrsila sa potragom kvalitetnog pudera za setovanje :)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.7.16. 13:49

    Mislim na ovaj presovani ne ovaj u prahu, za njega znam da ostavlja... izvini nisam bila precizna, A*

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...