MAC Studio Finish Concealer SPF35

/
7 Comments

Evo recenzije još jednog jako popularnog MAC-ovog proizvoda, ovog puta reč je o Studio Finish korektoru.
Proizvođač kaže da je ovo visokokoncentrovani kremasti korektor koji pruža puno pokrivanje i poseduje zaštitni faktor 35. Dugotrajan je i pruža besprekorno pokrivanje nesavršenosti kože svih vrsta uz prirodnu mat završnicu. Formula je jako koncentrovana tako da je dovoljna minimalna količina korektora za korigovanje više nedostataka. Korektor je bogat antioksidantima i apsorbuje višak ulja, hraneći pritom kožu uz pomoć derivata vitamina A i E. Pakovanje sadrži 7 grama, aktuelnu cenu u beogradskoj MAC radnji ne znam, ali pretpostavljam da bi trebalo da je nešto oko 2500 dinara. Dolazi u čak 15 nijansi.


Pre svega, treba da kažem da sam kod ovog korektora pošteno promašila nijansu. Moja nijansa je NW15, dakle najsvetlija nijansa sa rozikastim podtonom. U recenzijama koje sam čitala obično je ovaj korektor bio hvaljen kao proizvod koji pokriva podočnjake i u situacijama kad nijedan drugi ne može pa sam se zbog toga opredelila za NW, s obzirom da su mi MAC-ove NC nijanse inače i za lice previše žute, a kamoli za podočnjake. Dalje, računala sam da ću ga koristiti na podočnjacima pa sam svesno uzela svetliju nijansu, rezonujući da ću i ako ispadne presvetla moći lako da je potamnim, svakako mnogo lakše nego obrnuto. Bila sam u pravu što se tiče biranja oznake, na mojim podočnjacima definitivno lepše stoje njihove NW nijanse što se dokazalo kroz druge MAC-ove korektore, međutim, ovaj korektor se meni previše uvlači u borice oko očiju da bih ga tu mogla koristiti pa mi benefiti rozikaste nijanse padoše u vodu s obzirom da ga ipak koristim na licu. Što se tiče intenziteta nijanse, generalno imam muku sa MAC-ovim proizvodima pošto mi je 20 presvetla, a 25 pretamna, ali jedno je sigurno - 15 je na mom licu previše svetla čak i za podočnjake. Nije da ne uspevam da je kogirujem, što jačim blendanjem što puderom u prahu, ali ipak bih volela da sam uzela nijansu 20.


Korektor dolazi u maloj, okrugloj plastičnoj kutijici, idealno bi bilo uzimati ga uvek čistom četkicom, ali priznajem da u žurbi nekad zahvatim i prstom, posebno ako znam da ne moram da pokrijem nešto komplikovanije. Kremast je i vrlo razmaziv, lako se nanese i lako izblenda i ne treba mu mnogo vremena da se osuši. Kao što rekoh, pošto su ga toliko hvalili kao idealnog za pokrivanje tamnih podočnjaka najpre sam ga tako nanela, ali malo je reći da sam ostala iznenađena efektom - korektor se uvlači u sitne bore oko očiju do maksimuma, istakne mi i borice za koje nisam ni znala da ih imam i učini me dobrih 10 godina starijom. Stvarno lepo hidriram područje oko očiju i zadovoljna sam njegovim izgledom, imam daleko manje borica od nekog proseka za moje godine, dakle nije problem u nepripremljenoj koži već je ovaj korektor jednostavno presuv za podočnjake, možda bi ga eventualno, ali samo eventualno mogle koristiti sasvim mlade devojke, praktično tinejdžerke. Kod pokrivanja bubuljica, mitesera i fleka je sasvim druga priča. Bez ikakvih problema uspe da pokrije sve nepravilnosti tog tipa i to rutinskim mazanjem u slučaju flekica i strpljivim tapkanjem u slučaju bubuljica. Nije previše suv tako da se ne nakuplja oko bubuljice tokom dana već i nakon dosta sati izgleda kao kada je tek stavljen. Zadovoljna sam i lakoćom nanošenja i stepenom pokrivanja i postojanošću i da sam potrefila nijansu bio bi mi ovo najdraži korektor za pokrivanje bubuljica, fleka i sl.


Nemam bubuljicu na kojoj bih mogla da demonstriram moć pokrivanja ovog korektora pa pogledajte umesto toga kako pokriva fleku:


Da li ste probali ovaj korektor i kakvo je vaše mišljenje o njemu? Koje korektore preporučujete za pokrivanje nepravilnosti tipa bubuljica, a koje za pokrivanje podočnjaka?



You may also like

7 коментара :

  1. Mnogo volim tvoje recenzije jer si objektivna i temeljna, ali me ovo MAC cudo ne privlaci. Moja iskustva sa MAC-om nisu bas pozitivna, posebno u vezi sa proizvodima oko kojih vlada hype. Odsad samo njihove karmine kupujem, sve ostalo mi je ili pretesko, ili me isusuje, ili nije dovoljno postojano...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rečima :-) Hajde da kažem da su mene kod njih donekle razočarali puderi, nije da nisu dobri, ali jesu zamenjivi, neki čak i u mnogo povoljnijem cenovnom rangu. Ovaj korektor jeste dobar, ali bih između njega i Artdeco kamuflaže izabrala kamuflažu.

      Избриши
  2. Ovaj nisam, probala sam select moisturecover i odlican mi je za prekrivanje tamnih podocnjaka! Imam ga jos malo, pa sam tragala za idealnom, povoljnijom zamenom..Izor je pao na L'oreal, True match, meni odlican, ali mu zameram puno parabena u sastavu...Moracu dalje da tragam. :) Razmisljam o Aurinom, ima dobre recenzije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene taj Select na prvu loptu oduševio, baš je fino pokrivao, ali kad je krenulo uvlačenje u borice izgledala sam kao stara baka :-( Na listi želja mi je Prolongwear mada je istina i da imam dovoljno korektora :-) Aurin jeste baš dobar, posebno ako se gleda cena!

      Избриши
  3. Imam i ja svoj primjerak u drugoj nijansi. OK je, ja sam ga kupila na preporuku, ali nisam sigurna da bih to ponovila. Ima i boljih

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ga koristim evo 7 godina ispod podocnjaka. I imam milion malih i ne toliko malih borica. Pre svega mora jako dobro da se hidrira taj deo jer ako i malo fali hidratacije on ce jos dodatno isusiti i pokazati borice za koje ni ne znas da ih imas. Takodje zavisi i od nanosenja. Nikako razmazivanje samo utapkavanje. Najbolje je da ga prvo dobro ugrejes medju jagodicama prstiju i onda nezno pritiskas ispod i oko oka.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...