Brze recenzije: Givenchy Very Irresistible, Marc Jacobs Mod Noir & Givenchy Ange Ou Demon

/
9 Comments

Imam dosta parfema, a u svakom slučaju je nemoguće kupiti sve parfeme na koje naletimo tako da sam rešila da vam neke od parfeme koje sam isprobala putem testera i mini izdanja predstavim u vidu brzih recenzija.


Prvi parfem je Givenchy Very Irresistible Eau du Toilette. Nakon Very Irresistible parfema, tu je i njegova lakša verzija u vidu toaletne vode lansirana 2012. godine. Parfem spada u cvetnu grupu mirisa, ruža dominira u njemu, a okružuju je listovi vrbene i zvezdasti anis uz pačuli u donjim notama.
Na početku, ovo je beskrajno nežan parfem, toliko da me je iznenadio, da mi ga je neko podmetnuo pod nos bez gledanja pomislila bih da mirišem neki sapun ili mleko za telo. Kasnije dobija na jačini i autentičnosti, a zanimljivo je da mi parfem prija uprkos tome što mi je ruža verovatno najmanje drag miris u kozmetici. Nije da se ruža ne oseća, ali ne guši na način na koji je to često slučaj sa njom već u ovoj kombinaciji deluje lepršavo i čak opojno. Iskreno, da je trebalo da pogađam dominantni cvet tipovala bih pre na ljubičicu ili božur. Mislim da bi ga minimalan broj žena doživeo odbojnim čak i u slučaju da ne vole nežne, cvetne parfeme, nema u njemu ništa previše nametljivo šta bode oči tj. nos i smeta. Verovatno ima više poklonika među mlađom populacijom, ali odgovarao bi ženi bilo kog doba koja jednostavno želi odmor od jakih parfema i neki lagani, neopterećujući miris za svaki dan. Isto važi i za godišnje doba - iako po tipu ide uz proleće i toplo vreme ljubiteljkama blagih mirisa odgovaraće u svako godišnje doba i u svakoj prilici.


Sledeći parfem je Marc Jacobs Mod Noir. Ovo je najnoviji Marc Jacobs parfem, pojavio se 2015. godine. Spada u cvetne parfeme. U gornjim notama su mu zelene note (mirisne note dobijene od kombinacije zelenog bilja) klementina, juzu (japanski citrus), srednje čini belo cveće: gardenija, magnolija, lokvanj i tuberoza, a u baznim su mošus, nektarina i cvet pomorandže.
Ako mi je neki parfem asocijacija na plažu to je upravo ovaj. Ako ste koristili neki proizvod na kome je pisalo da sadrži monoï (ulje ili mleko za telo, gel za tuširanje i sl.) onda imate približnu predstavu kako ovaj parfem miriše. Monoï je tahićanska gardenija, trenutna asocijacija na egzotična ostrva i rajske plaže. Parfem na samom početku miriše pomalo slatkasto, poput mleka za telo kojima se mažemo na plaži. Vrlo brzo cveće postaje dominantno i nema ni najmanje dileme da li je ovo cvetni parfem, tako bi ga klasifikovali čak i slabi poznavaoci mirisa. Ovakav tip mirisa zadržava se dugo, a da treba da ga predstavim u vidu slike izabrala bih cvet magnolije - miriše delikatno i nežno i unosi dozu optimizma. Postojanost mu je prosečna. Zbog vrste mirisa svrstala bih ga u letnje i proleće, nije težak, nosi određenu dozu lepršavosti i lakoće, ali nema ništa u njemu šta bi nas sprečilo da ga nosimo i u hladnim danima kada nam je potrebno da prizovemo lepše vreme. Odgovarao bi i sasvim mladim devojkama, ali i zrelim ženama, svakoj od nas povremeno treba doza proleća :)


Treći parfem iz današnjeg posta je Givenchy Ange Ou Demon, potpuno drugačiji od prethodna dva. Parfem je nastao 2006. godine, vrlo brzo stekao kultni status i pokrenuo celu liniju Givenchy-jevih parfema pod nazivom Ange ou Demon. Nije čudo da su se mnoge žene pronašle u njemu pošto njegova dualistička priroda (anđeo ili đavo) pogađa odgovarajuću žicu u svakoj od nas. Parfem spada u grupu orijentalnih cvetnih, u gornjim notama su mu kim, šafran i mandarina, u srednjim dominiraju Maxillaria orhideja, ljiljan i ilang-ilang, a donje note čine vanila, tonka bobice, mahovina hrasta i palisander (ružino drvo). Zanimljivo, zar ne?
Misterija, egzotika, noć...u igri asocijacija ove tri reči bi mi prve pale na pamet nakon susreta sa ovim parfemom. Na početku je oštar, onda jedno kraće vreme drži voćkast miris da bi brzo prešao na prave zavodljive, orijentalne note. Parfem je, svakako, vrlo jak i nećete poželeti da ga stavite u podne dok je napolju 40 stepeni. Veče je sasvim druga priča, ovaj neobični, složeni miris ide uz tajnovitost noći. Postojanost mu je odlična, dugo se zadržava. Verujem da se u njemu pronalaze žene koje ne vole tzv. girly parfeme. Nije on neženstven, daleko od toga, samo ne ide na kartu naglašene, stereotipne ženstvenosti, a to je ono šta mnoge priželjkuju. Ne škodi mu ni prateća priča o anđelčiću i đavolčiću, svaka žena makar potajno sebe voli da vidi kao kombinaciju to dvoje. Može vam se svideti ili ne, kao i svaki drugi parfem, ali ne može da vam ne bude jasno zašto je stekao kultni status, on nije samo jedan od mnogih parfema i ne da se lako iskopirati.
Da li ste probali neki od ova tri parfema? Kakvo je vaše mišljenje o njima?


You may also like

9 коментара :

  1. Imala sam dva: Givenchy Ange Ou Demon koji je predivan, zimski parfem i Givenchy Very Irresistible Eau du Toilette koji me nije baš oduševio

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Ange Ou Demon jedan od onih za koje razmišljam da li su za mene na duže staze, a Very Irresistible mi je skroz prijatan, pogotovo za svaki dan.

      Избриши
  2. Probala sam poslednji, meni licno predivan, samo me zaboli glava kada pocnu da dominiraju orijentalne note.... Steta, a uvem mu pruzam novu sansu, uz nadu da me zavoli.... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, glavobolja je vrlo zamisliva sa ovim tipom mirisa :)

      Избриши
  3. Oba Givenchy parfema su mi medju najomiljenijim,obozavam ih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ange Ou Demon mene i privlači i odbija, baš je neobičan i neobično ga doživljavam, a Very Irresistible je tako prijatan :)

      Избриши
  4. Svaka ti čast! Dosta je nezahvalno recenzirati parfeme jer je teško dočarati miris, ali post je odličan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Bio mi je problem u početku, a sad baš volim da pišem o parfemima, i to je valjda stvar prakse :)

      Избриши
  5. Ange au demon mi je večni favorit. Dopadaju mi se tvoje parfemske priče.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...