Brze recenzije: Benefit Hoola & Illamasqua Hollow

/
4 Comments

U današnjem postu pišem vam o dva proizvoda za konturisanje lica. Hoola je zvanično bronzer, ali se zbog svoje nijanse nametnuo kao jedan od najpoznatijih proizvoda za konturisanje i često se uzima kao klasičan primer.


Benefit Hoola Matte Bronzer puni je naziv ovog proizvoda. Proizvođač kaže da je ovo proizvod odličan za konturisanje, ali i za sun-kissed look, tokom cele godine može se nanositi na bradu, obraze i čelo kako bi se tenu dala zdrava, prirodna preplanulost. Uz pakovanje u normalnoj veličini dobije se i četkica, a 8 grama košta oko 4000 dinara. Ja sam imala sreću da nekoliko puta naletim na limitirane setove po izuzetno povoljnoj ceni koji sadrže Hoolu u malom pakovanju koje traje jako, jako dugo tako da nikad nisam imala potrebu za kupovinom standardnog pakovanja.

Lista sastojaka:
TALC, IRON OXIDES (CI77491CI77492CI77499), ZINC STEARATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, TITANIUM DIOXIDE (CI77891), DIMETHICONE, MANGANESE VIOLET (CI77742), METHYLPARABEN, SODIUM DEHYDROACETATE, BORON NITRIDE, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN.


Pretpostavljam da je u slučaju baš tamnoputih žena toplog podtona moguća upotreba Hoole kao klasičnog bronzera, ali ogromnoj većini žena biće previše hladan za to, a i pored tolikih bronzera na tržištu idealnih za sun-kissed look, a tako malo onih za konturisanje prosto je šteta posmatrati Hoolu na taj način. Ovakva nijansa sjajna je za konturisanje najviše srednjeg tena, ali i svetlijeg, osim baš jako svetlog, s tim što imajte na umu da pogoduje pre svega neutralnom i hladnom podtonu, kod izrazito toplog bi mogao izgledati neprirodno. Za mene je Hoola idealna za konturisanje i time i jedna sjajna investicija. Tip nijanse odgovara mom tenu, sviđa mi se što se može dozirati tako da da samo naznaku boje ili potpuno konturisanje, blenda se bez muke i postojana je i po vrućini, a pritom se baš sporo troši.
Illamasqua je britanski brend koji je pre koju godinu došao i u Hrvatsku gde kupujem njihove proizvode. Kada se tek pojavio blogerke i forumašice su masovno pisale o kremastom pigmentu pod imenom Hollow i navodile ga kao idealni proizvod za konturisanje. Nije da nisam videla znake koji su mi mogli ukazati da on neće biti idealan za mene, ali sam ipak odlučila da ih ignorišem i kupila ovaj proizvod koji smatram jednim od svojih najvećih promašaja u kupovini kozmetike. Illamasqua kremasti pigmenti dolaze u osam nijansi od kojih je Hollow najprodavanija, dobije se 10 grama, a cena im dođe nešto oko 3000 dinara. Praktični su u smislu da se mogu koristiti i na licu i usnama i očima i telu, u zavisnosti od nijanse, naravno. Mogu se nanositi uz pomoć četke ili prstiju, lako se blendaju i izvrsno stapaju sa kožom.


Nijansu Hollow žene najviše koriste za konturisanje, ali neke i kao bazu za senku ili baznu senku, dakle kao podlogu za druge senke ili samostalno, radi ujednačenja boje kapka. Na mojim masnim i spuštenim kapcima Hollow ne izdržava ni blizu dovoljno da bih pomislila da ga koristim kao bazu za druge senke, a ni nosim samostalno, nakon svega sat vremena u potpunosti se skupi u pregibu kapka. Što se tiče konturisanja, mogu da potvrdim da se lako nanosi, dozira i blenda, a i postojanost mu je na mojoj koži sasvim dobra, po pitanju kvaliteta nemam većih zamerki. Moj problem je sama nijansa. Jeste da se uvek navodi kako su hladne nijanse one idealne za konturisanje, ali u slučaju žena toplog tena hladne nijanse mogu biti PREVIŠE hladne. Na meni je Hollow nekako sivo-zelen pa izgledam kao da sam juče umrla, doslovce. Mrtvačka boja se može ublažiti kombinovanjem sa drugim proizvodima, ali nije mi to to, gubi se na osobinama proizvoda i ulaže se više truda. Sve u svemu, nemojte razmatrati Hollow ako nemate hladni podton, a u svakom slučaju dobro ga osmotrite pre kupovine, daleko je od univerzalnog proizvoda za konturisanje.
Pogledajte kako Hollow i Hoola izgledaju na koži u neblendanom izdanju:


Da li ste probali neki od ova dva proizvoda? Kakvi su vaši utisci?


You may also like

4 коментара :

  1. Noup. Iako koristim bronzere gotovo svakodnevno, jako mi dugo traju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, mislim da nisam nikad potrošila ceo bronzer :-)

      Избриши
  2. Анониман29.6.16. 17:54

    Slazem se za ovo za kontur sto si napisala, toplo i hladno ne ide, cak i ono neutralno ka toplom sto ide izgleda neprirodno sa hladnijim konturingom, tako da mora se uskladiti, e sada samo neku toplu boju koja ne vuce na narandzasto treba naci, a moze se naci :)
    Hoolu sam zelela bas dugo pa sam htela od W7 Honolulu da uzmem umesto, pa nista od toga nisam uzela na kraju :D
    Uzela sam Inglot 52, i mogu da ti kazem da je skroz ok :)
    Super post :*
    Alekta*
    ps. Nemoj vise da lepis trepavice Oho lepkom molim te, nasmeja me :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima danas stvarno fin izbor svega za konturisanje,neuporedivo veći nego što je bio pre neke 3 godine.
      Kupiću pravi lepak za sledeću priliku, bez brige :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...