Aura So Dolly So Sweet limitirana kolekcija

/
11 Comments

Kozmetika Aura nastavlja sa praćenjem trendova tako da je lansirala svoju prvu limitiranu kolekciju šminke, po uzoru na velike brendove. Kolekcija So Dolly So Sweet već se nalazi u prodaji, a u ovom postu možete pogledati šta sve sadrži.


Kolekciju čine dve nijanse, nežnija roze i upadljivija ružičasta koje srećemo u vidu rumenila, ruževa i lakova za nokte, a tu su i dve nove vrste veštačkih trepavica i hajlajter u gelu. Predstavljanje započinjem rumenilima u standardnom Aurinom pakovanju, ali sa preslatkim dezenom kolačića. Interesantno je da me nijanse u ambalaži nisu impresionirale, najviše zato što su me podsetile na neke koje već imam, ali utisak se sasvim promenio kada sam ih probala na ruci i obrazima, drugačije su i interesantnije nego što bi se pomislilo i rumenila su mi najdraži proizvod ove kolekcije.


Ove dve nove nijanse Glorious Cheeks rumenila ne odstupaju značajno od drugih rumenila iz te linije tako da ako volite neko od njih velike su šanse da ćete zavoleti i ova ukoliko vam same nijanse budu udgovarale. Rumenila imaju standardnih 5 grama, a cena jednog je 425 dinara. Nijansa 227 Sugarbabe deluje kao klasična nežno roze nijansa, ali ipak ne sada u one najtipičnije, pre svega zbog svoje neutralnosti zahvaljujući kojoj ne naginje odlučno ni na toplu ni na hladnu stranu što proširuje broj žena kojima odgovara. Ovo je jedva vrlo nežna nijansa, toliko da se slobodno može staviti i u debelom sloju bez bojazni da će se preterati što je čini idealnom za kombinovanje sa upadljivom šminkom na očima i/ili usnama. Ima satensku završnicu, ali vrlo diskretnu, tek toliko da lice ne izgleda umrtvljeno. Odgovarala bi svetlom i srednjem tenu, na tamnom bi mogla da deluje neprirodno. Nijansa 226 Miss Patisserie u ambalaži mi je delovala kao jedna od onih koje su prejake za mene, sa kojima izgledam kao dete koje je ukralo maminu šminku, ali nisam bila u pravu. U kutijici je mnogo intenzivnija nego na koži ili, bolje rečeno, može se dozirati bolje nego što se da pomisliti na osnovu njene jačine. Deluje ružičasta, ali izblendana postaje zapravo koralna i to srednje tako da ne bi stajala verovatno jedino baš sasvim svetloputim ženama mada je čak i to moguće uz odgovarajući ostatak šminke. Završnica joj je polumat i izuzetno se fino blenda na licu i stapa sa kožom.


Popularnost hajlajtera ne jenjava poslednjih godina pa nije ni čudo da je i ovaj Aurin privukao dosta pažnje. Reč je o So Sweet hajlajteru u gelu čija je cena 1439 dinara, a dobije se 25 ml što je velika količina za tip proizvoda koji se nanosi u ovako malim količinama. U kutijici mu je nijansa nežno rozikasta, a sjaj se tek nazire dok je na koži utisak sasvim različit.


Kremaste i tečne hajlajtere najviše koristim tako što malu količinu nanesem na jagodične kosti i nežno utapkam. Uradila sam to i sa ovim hajlajterom, ali, za razliku od drugih, njega koža jednostavno ne upija ukoliko se zaista ne utrlja poput kreme, a onda je efekat potpuno drugačiji. Dok se tapka, dakle dok je još vlažan, ima nežnu sedefasto srebrnu nijansu sa tek naznakom roze boje i šljokicama koje se ne izdvajaju već samo daju sjaj onako u celini. Međutim, s obzirom da je reč o licu, nije održivo ostavljanje hajlajtera vlažnim pa je određena doza utrljavanja neophodna, a onda od njega ostaju srebrne šljokice kakve, zapravo, mnogo lepše izgledaju na telu nego na licu. Pokušala sam da ih dočaram na fotografiji, ali, nažalost, nisam uspela tako da ću samo reći da je to onaj efekat koji u kombinaciji sa preplanulom kožom dekoltea, nogu ili ruku izgleda jako lepo i primamljivo no to ujedno čini da bih za lice ipak izabrala neke druge hajlajtere, recimo Aurine tečne.
Pogledajte kako izgleda kad se ne utrlja, a pogledajte i nijanse rumenila u srednjem sloju bez blendanja:


Znate da nisam neka lakoholičarka ili da makar nemam reprezentativne nokte pa me to sprečava da se igram sa lakovima koliko bih želela no ipak ću vam predstaviti dva laka iz ove kolekcije, 438 Miss Patisserie i 439 Sugarbabe. Cena jednog laka je 309 dinara.

Za moje pojmove, četkica im nije laka za korišćenje, dosta je široka, ali i debela pa nije laka za doziranje kad žena nije baš spretna kao što ja nisam. Oba laka su kreme visokog sjaja i dva sloja su dovoljna za potpuno pokrivanje nokta. Malo se duže suše, ali moguće da je to i zbog težeg doziranja količine laka na četkici. Sugarbabe je lepa, srednje-svetla prljavo roze nijansa, jedva od onih koje praktično svaka žena ima (ili treba da ima) u kolekciji. Miss Patisserie je intenzivna koralno-roze nijansa, posebno zanimljiva u topla godišnja doba i uz preplanuli ten.


Mnogo žena voli Aurine trepavice, ja se sa nekim nisam našla, dok su mi neke vrlo drage. Ono šta uvek preporučujem je Aurin lepak za trepavice, godinama koristim onaj njen beli i nikad me nije izneverio. Ova limitirana kolekcija ima i dva nova para trepavica koje sam imala želju da predstavim na očima, ali sam, nažalost prekasno, otkrila da mi se lepak pretvorio u žvaku pošto mu je poodavno istekao rok. Žao mi je, pogledajte onda trepavice u kutijici, 13 Oh So Pretty deluju posebno lepo. Jedan par trepavica košta 369 dinara.


Za kraj, tu su i dva ruža za usne, 714 Miss Patisserie i 715 Sugarbabe. Oba ruža pripadaju Final Matte liniji ruževa koja je meni najdraža Aurina, draža čak i od tečnih. Cena ruža je 599 dinara.


Ruževi naginju na suvu stranu, kao i svi mat ruževi uostalom, ali nisu neprijatni za nošenje. Ipak, usne treba da budu bolje pripremljene nego za ruževe drugih završnica pošto su svi nedostaci vidljiviji, posebno u slučaju svetlije nijanse. Miss Patisserie je vrlo upadljiva nijansa, više drečavo roze nego koralna mada svakako ima i primesa koralne. To je tip nijanse kakav posebno lepo stoji ženama sa tamnom kosom što ja (trenutno) jesam, ali ne spadam, nažalost, među žene koje ovakve nijanse mogu da iznesu, više mi stoji kao devojčici koja igra folklor i udesila se za priredbu :D


Sugarbabe je vrlo svetla, prljavo roze nijansa, na usnama znatno svetlija nego što bi se pomislilo. Delovalo mi je kao da je dovoljno tamna za moj, sada vrlo svetao ten, no nisam bila u pravu, presvetla je za mene, ali verujem da će imati svoje poklonice među plavušama i jednostavno ženama koje vole taj efekat jako svetlih usana.


Kako vam se sviđa So Dolly So Sweet kolekcija? Podržavate li Aurinu ideju o uvođenju limitiranih kolekcija?


You may also like

11 коментара :

  1. Okej mi je ideja LE, ali kada zaista ponude nove proizvode, a ne da pola kolekcije budu preimenovani, prepakovani postojeći proizvodi. I to ne čak neki koji su povučeni nego oni koji su i dalje u ponudi.
    Ova rumenila mi se sviđaju, ali znam da mi ovako toploj ne bi stajala. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno misliš na upadljivu nijansu ruža i laka :-) Za svetlije rumenilo ima nade da bi ti stajalo, čudno je ono, mogla bih se zakleti da ne bi stajalo jedino baš iskvarcanim ženama...

      Избриши
  2. Анониман22.6.16. 23:58

    Konacno da vidim te svoceve :DDD
    Gde su ove cene molim te? U Liliju je rumenilo 425 din, i trepavice su isto malo jace cene :( Dvoumila sam se za rumenila ali definitivno cu ih kupiti posle ove tvoje recenzije. Inace ok je limitirana kolekcija kao ideja, samo ova mi malo nije bas originalna, a za lepak se slazem, the best :)
    pozzzic, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cene sam prepisala sa liste koju mi je Aura poslala. Zar su skuplji ovako?? :-( Lepak je sjajan, samo mu rok trajanja nije samo deklarativan, u žvaku se pretvorio, još ja bila kreten pa probala da zalepim makar jedne trepke Oho lepkom...nemoj to da radiš, samo ću toliko reći :-D

      Избриши
    2. Evo izmenih cene, u pravu si, jesu veće.

      Избриши
  3. Mene baš zanima ovo svjetlije rumenilo... Super si to recenzirala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :-) Da moram da izdvojim jedan proizvod to bi kod mene bilo to rumenilo, volim kad je nijansa praktična i zanimljivija nego što izgleda.

      Избриши
  4. Анониман26.6.16. 17:08

    Svetlije rumenilo izgleda divno. Kako se ponasa sto se trajnosti na licu tice? Obozavam rumenila kao proizvod i smatram da stvaraju ogromnu razliku u celokupnom izgledu, zato se rastuzim kada nestanu nakon dva sata sa lica. Volela bih kada me ova divna boja ne bi rastuzivala u tom smeru. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se za ovo o rumenilima, dođe mi neverovatno da sam ih nekada izbegavala i smatrala nebitnim, danas ako išta stavim od šminke obavezno je tu i rumenilo :) Na mojim obrazima sva Aurina rumenila su postojana pa i ova, jedino što se nekad desi da se malo skupe na mestima gde imam dehidracijske pečate, ali to je problem moje kože, a ne samog rumenila. Koliko sam čitala, i žene sa masnom kožom uglavnom su bile zadovoljne postojanošću.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...