Zoeva četke: 106 Powder, 227 Luxe Soft Definer & 231 Luxe Petite Crease

/
6 Comments

Zoeva četke relativno su nove četke na tržištu, a stekle su veliku popularnost neverovatnom brzinom, pre svega zbog dobrog odnosa cene i kvaliteta. U ovom postu možete pročitati moje utiske o mojim prvim Zoevama sa kojima se družim negde od oktobra.


Negde u septembru mi je divna Marija sa bloga My beauty column ponudila da mi kupi u Beču nešto od kozmetike ako mi treba. Ne treba mi ništa, to je uvek izvesno, a mislila sam da čak ni ne želim dok na sajtu austrijskog Douglasa nisam ugledala Zoevice...jaaaao! Bilo je odmah jasno da neću odoleti, jedino sam se dosta premišljala oko izbora četki pošto su setovi stvarno isplativiji nego pojedinačne četke, ali je činjenica i da od određenih vrsta imam i previše četkica pa je pitanje koliko je set za mene isplativ u praksi. Bila sam razumna i izabrala tri četke koje vidite na fotografijama, jednu za lice i dve za oči.


Kao što vidite, pojedinačne Zoeva četke dolaze sa zaštitnom folijom i plastičnom navlakom za vrh četke, a upakovane su u futrole sa zip otvaračem. Volim kad uz četku dobijem i ambalažu u kojoj mogu da je čuvam. Četke su sledeće: 106 Powder - 11,95 evra, 231 Luxe Petite Crease - 6,95 evra i 227 Luxe Soft Definer - 6,95 evra. Cene su stvarno razumne, praktično na drogerijskom nivou, a kvalitet četki je bolji od toga, nije ni čudo da su postale toliki hit. Sve Zoeve su napravljene od sintetičkih vlakana i imaju kombinaciju drvene i metalne drške.


Zaključila sam da imam mnogo četki za tečne pudere, ali nedovoljno onih za kamene ili pudere u prahu za sam zato izabrala četku 106 Powder. Četka je savršeno mekana, mislim da čak i fotografije uspevaju da dočaraju mekoću, a dlačice su joj savitljive tako da se ne može koristiti za preciznija blendanja tipa onog koje je potrebno kod konturisanja, ali nije ni da se prelama prilikom upotrebe tako da je taman kako treba upravo za svoju osnovnu namenu - nanošenje kamenog ili pudera u prahu. Četka je prilično velika što meni i odgovara pošto omogućava maksimalno brzo nanošenje završnog pudera preko celog lica. Ne kupi previše pudera mada je u slučaju pudera u prahu ipak malo otresem pre nanošenja na lice. Ima i najvažniju osobinu koju treba da ima četka ovog tipa - ne stvara fleke na licu tj. nanosi puder ravnomerno i to bez previše muke. Mogu da kažem da je u potpunosti zadovoljila moja očekivanja, nemam zamerki.


Pogledajte je i iz drugog ugla, na dodir je mekana kao zekin repić :)


Četkica 227 Luxe Soft Definer bi trebalo da bude dupe za čuvenu MAC 217, a kako nju obožavam i smatram da dobrih četki za blendanje žena ne može imati previše jasno je da nisam mogla odoleti isprobavanju ove četke. Po izgledu ona zaista maksimalno podseća na MAC 217, čine je nizovi gustih, rastresitih dlačica koji se ne sužavaju pri vrhu. Nažalost, sličnost se tu završava. MAC 217 mi je otkrila čitavu jednu novu dimenziju blendanja, neverovatno sa kolikom je lakoćom i koliko malo poteza moguće fino izblendati praktično svaku senku dok sa ovom Zoevom to jednostavno nije slučaj. Ne mogu da kažem da se ovom četkicom ne može blendati senka ili brzinski definisati pregib kapka, ali to jednostavno nije ni blizu onoga na šta me je MAC-ova 217 navikla. Četkica za blendanje nikad dosta tako da koristim i ovu kada radim sa neutralnijim senkama i onima finije teksture, neće samo čamiti u ladici, ali ne bih je preporučila i definitivno nije zamena za MAC 217.


Pogledajte njen vrh iz veće blizine:


Četka 227 Luxe Soft Definer je tzv. četka-olovka, baš kakva mi je falila u kolekciji, verovali ili ne, nisam imala nijednu ovakvu. Ovo je uža četkica sa vrhom koji se dodatno sužava i namenjena je prciznom nanošenju senke, bilo u pregib, bilo na prelazu između dve senke, bilo uz donji ili gornji kapak. Očito da se može šminkati i bez nje čim mi je ovo prva pencil četka u kolekciji, ali jeste praktična i treba je imati. Nemam četku drugog brenda s kojom bih je uporedila, ali mogu da kažem da je ispunila moja očekivanja, upravo sam ovako i zamišljala ovaj tip četke. Ubrzava mi šminkanje pošto ne nanosim senku nepotrebno široko već samo tamo gde poželim, a sasvim je fina i za brzinsko blendanje odmah po nanošenju. Kupila bih je ponovo i preporučila bih je.


Bolja fotografija uskog vrha ove četkice:


Sviđaju li vam se Zoeva četke? Imate li neku da preporučite?



You may also like

6 коментара :

  1. Odlična recenzija! Nisam probala nijednu, ali bih probala ovu prvu za nanošenje pudera definitivno! :)
    Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me, uzvraćam!
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Mene smeta što im je poštarina na site-u tako skupa. Nedavno sam bila u Njemačkoj, ali nisam našla što sam tražila u Douglasu. Po dućanima je ponuda puno manja, a škrta sam plaćati skupu poštarinu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ne isplati se plaćati poštarinu uopšte, ali srećom šire se i dolaze u više zemalja i radnji.

      Избриши
  3. Zoevice su nas opčinile, koju četkicu izabrati bilo je ključno pitanje tih dana bar za mene :DDDD 231 sam propustila, a za druge dve se apsolutno slažem - MAC 217 ostaje i dalje neprikosnovena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno :-D Mac je nezamenljiva, avaj, mislim da nema smisla ni pokušavati da se nađe dostojna zamena.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...