Tony Moly - novi brend u našim Sephorama

/
2 Comments

Kao što naslov kaže, Tony Moly je brend koji je 16. maja došao u naše Sephore i sa kojim se većina nas susreće prvi put. U ovom postu možete pročitati nešto više o samom brendu i pet njegovih proizvoda.


Tony Moly je korejski brend koji ima i preparativnu i dekorativnu kozmetiku mada je akcenat na ovoj prvoj koja je i stigla kod nas. Korejska kozmetika u globalu poslednjih godina se nametnula kao sinonim za inicijatore novih trendova (samo se setite da su nam od njih došle prve BB kreme) i postala je pojam koji uliva poverenje. Tony Moly je nice and trendy, prevedeno na engleski, i to svakako pristaje brendu poznatom po zabavnim pakovanjima i inovativnoj kozmetici. Ne testiraju na životinjama, a fokus im je na prirodnim i organskim sastojcima. Najveći broj njihovih proizvoda dolazi u zabavnim, pomalo dečjim ambalažama što je nešto šta kosooki deo Azije jako voli. Priznajem da kod šminke padam skoro isključivo na elegantna pakovanja, ali kod preparativne kozmetike mi je ovako nešto slatko. Kakav je vaš stav po pitanju ambalaža?


Što se tiče cena, to je neki niži srednji cenovni rang, dakle skuplje je od običnih drogerijskih proizvoda, ali ne toliko skupo da se prosečna ovdašnja žena ne bi mogla počastiti. Proizvodi su zbog originalnih pakovanja pogodni za poklone, a neki od njih i nošenje u tašni, što zbog malih i praktičnih pakovanja što zbog neizostavnog privlačenja pažnje okoline :) Pa pogledajte koliko su samo cakani! Idemo sad na pojedinačno predstavljanje proizvoda, imala sam više od mesec dana da ih testiram tako da sam se dobro upoznala sa njima.


Na fotografijama iznad i ispod vidite Magic Food Banana Hand Milk. Reč je o kremi/mleku za ruke upakovanom u ambalažu u obliku banane. Banana staje u šaku, nije prevelika pa je baš od onih kremica kakve je zgodno nositi uvek u tašni. Vrh banane se skida kako bi se oslobodio otvor kroz koji izlazi kremica, otvor je vrlo uzak i nema bojazni od izlaska prevelike količine. Cena bananice je 1140 dinara, a listu sastojaka videćete na jednoj od fotografija u nastavku.


Proizvođač kaže da ova krema sadrži ekstrakt banana, ulje kokosa i makadamije, ši puter i mlečne proteine koji kožu ruku čine svilenkastom i nahranjenom. Prvi utisak po mazanju je: "Mmmmmm, bananaaaa". Neodoljivo miriše, ne na prave banane koliko ima miris čuvene Štarkove krem bananice. Ne verujem da ima neko kome bi bio odbojan :) Tekstura je više tekstura losiona nego kreme, vrlo je lagan i vlažan i brzo se upija pa zaista jeste zgodan za usputno nanošenje tokom dana. Zadovoljna sam održavanjem hidratacije koje postižem uz pomoć ove kremice, redovnom upotrebom ruke postaju glatke i nežne na dodir. Nedavno mi se na jednoj ruci prvi put u životu pojavio ekcem u vidu pečata suve kože koji povremeno pocrveni i čak i on uz ovu kremicu uspeva da izgleda neprimetno. Ne može nestati, naravno, ali manje crveni i izgubio je veći deo hrapavosti.


Sledeći proizvod je Panda's Dream So Cool Eye Stick. Reč je o stiku za regiju oko očiju koji, takođe, ima potpuno neodoljivo pakovanje, ovog puta reč je o kutijici u obliku pande. Cena mu je 1460 dinara, dobije se 9 grama.


Stik je kremast i zelenkaste boje, na odvrtanje je tako da se lako dozira, a zanimljivo je da je iznenađujuće hladan već na dodir, dakle već na samo prislanjanje na kožu. Namena mu je hidriranje područja oko očiju i ublažavanje nadutih podočnjaka. Na bazi vode je i sadrži, između ostalog, ekstrakte bambusa i niacinamid koji je popularan anti-age sastojak. Relativno se brzo upije, mada je tanak film uvek prisutan na koži. Pruža trenutan efekat hlađenja što jako dobro dođe u situacijama kada su oči umorne. Kako nemam problema sa nadutim podočnjacima (moji budu tamni, ali ne i natečeni) dala sam ga mami da ga isproba, međutim na njenoj (pre)osetljivoj koži on je izazivao crvenilo koje bi se povlačilo nakon nekoliko sati što se meni nije desilo. Njene natečene podočnjake uopšte nije ublažio te ovaj proizvod pre svrstavam u one koji hidriraju i neguju regiju oko očiju kod mlađih osoba, a svakako pomaže u situacijama kada su nam oči umorne od predugog gledanja u ekran, s obzirom da osveži i ohladi.
Pogledajte listu sastojaka Banana losiona za ruke i Panda's dream kreme za područje oko očiju:


Sledeći proizvod je balzam za negu usana u neodoljivom pakovanju u obliku trešnje (da, i ja sam prvo mislila da je ovo jabuka). Zove se Magic Food Mini Cherry Lip Balm, a cena mu je 1010 dinara.


Balzam za usne dolazi u zaista slatkom pakovanju koje mora privući pažnju, ali ne može se reći da je ujedno i praktično za nanošenje. One koje nemaju velike usne mogu ga koristiti tako što zavuku usne u kutijicu, a ostale nanošenjem uz pomoć prsta što nije najzgodnije ni naročito higijensko rešenje. Očekivala sam miris trešnje, ali zapravo miriše kao neke dečje žvake ili bombone, prijatno u svakom slučaju. Nijansa mu je jedna nežna koralna, ostavlja minimalan trag boje, nije da nekome baš ne bi stajao, a ostavlja ujedno i sjaj, ne onako upadljiv kao klasični sjajevi za usne, ali je nesumnjivo prisutan. Spada među one vlažnije balzame koji se ne upiju već ostaju na usnama u vidu glatkog sloja, ugodan mi je za nošenje, a što se tiče hidratacije rekla bih da je na nivou prosečnih drogerijskih balzama, dakle ne treba očekivati ništa spektakularno, njegov glavni adut je preslatko pakovanje za koje će vas svako pitati gde ste kupili.


Još jedan proizvod u zabavnom pakovanju su i ove dve maske za lice upakovane u jaja. To su Pore Tightening Cooling Pack i Blackhead Steam Balm, cena svake maske je 2600 dinara. Jaja se odvrću na sredini, gornja polovina je samo ukrasna, a u donjoj se nalaze maske, zaštićene zaštitnim poklopcem tako da nema bojazni od prosipanja. Na fotografiji u nastavku možete pogledati njihove liste sastojaka, a onda idemo na pojedinačne utiske:


Prva maska je Tony Moly Pore Tightening Cooling Pack, maska čija je uloga sužavanje proširenih pora:


Kao što vidite na fotografiji, maska je bele boje, prilično gusta, na početku miriše osvežavajuće, ali miris brzo nestane. Dovoljna je mala količina, otprilike koliko stavimo paste za zube, ja sam je nanosila na širu zonu nosa i čelo gde imam proširenih pora. Odmah po nanošenju oseti se kako hladi, ali se osećaj izgubi vrlo brzo, već nakon minut ili dva. Prilikom razmazivanja blago zapeni. Držala sam je 10-15 minuta, prema uputstvu na pakovanju, s tim što bi se maska potpuno osušila i stvrdnula već nakon 4-5, znatno brže od nekog proseka za maske ovog tipa. Ispirala sam masku mlakom vodom, nije izazivala nikakve iritacije, nakon nje lice je normalne boje i mekano na dodir. Što se tiče pora, stekla sam utisak da ih ona (privremeno) pročisti tako da neko vreme pore zaista deluju uže, no efekat ne traje dugo, možda dan ili dva. Svakako je zgodna za upotrebu pre neke važne događaje. Da sam samo nju koristila verovatno bi ostavila veći utisak na mene, ovako je, iako efektna, pomalo ostala u senci maske protiv mitesera koja me je skroz oduševila.
Idemo na drugu masku:


Blackhead Steam Balm je gelasta, sivo-prozirna maska sa sitnim narandžastim zrncima koja vrše ulogu blagog mehaničkog pilinga. Uz pomoć nje eliminišu se miteseri, a koristi se tako što se mala količina maske nanese samo na regije na kojima imamo mitesere, a onda utrljava 3 do 5 minuta. Potrebna je stvarno minimalna količina maske, bukvalno veličine nokta tako da računajte da ovo pakovanje može da potraje sigurnih 30-ak nanošenja. Drugačija je od bilo koje maske koju sam koristila. U kutijici je gelasta, ali odmah na početku utrljavanja postaje bela poput kreme ili, još bolje, pene za brijanje. Oseća se blago zagrevanje, ne jako kako bude slučaj kod gelova protiv celulita recimo, ali je ipak prisutno. Na početku se pod prstima osećaju zrnca koja obavljaju funkciju mehaničkog pilingovanja, ali nakon nekog vremena nestanu. Koristila sam je tako što bih je 3 minuta umasiravala u kožu čela i nosa, a potom bih je ispirala mlakom vodom. Svidela mi se već na prvu upotrebu pošto su mi nakon nje čelo i nos bili savršeno glatki na dodir, ni traga hrapavosti ili neravninama! Sami miteseri su delovali pliće i priznajem da sam poneke i ručno istisnula pošto su izlazili tako lako, kao nakon parenja. Na maski ne piše koliko je često treba koristiti, ja sam odredila da je stavljam jednom nedeljno. Redovnom upotrebom miteseri stvarno postaju sve manji i manji i sve se sporije iznova nakupljaju. Od ovih pet Tony Moly proizvoda ova maska je na mene ostavila najveći utisak i bez zadrške je preporučujem, možda je i najdelotvorniji proizvod u borbi protiv mitesera koji sam ikada probala!

Pored recenziranih proizvoda, u naše Sephore stiglo je još nekoliko Tony Moly veselih kutijica. Od balzama za usne, pored recenzirane trešnice tu su i breskva, Magic Food Mini Peach Lip Balm (1010 dinara), zatim zelena jabuka, Magic Food Mini Green Apple Lip Balm (1010 dinara) i banana, Magic Food Mini Banana Lip Balm (980 dinara). Za usne su tu još dva balma u pakovanjima u obliku usana - BBO Lip Balm Blueberry i BBO Lip Balm Honey (po 1140 dinara). Od pristiglih, jedini proizvod koji spada u dekorativnu kozmetiku je sjaj za usne, to je ova ambalaža u obliku zeka, a Petit Bunny Gloss Bar dolazi u varijanti 04 Cherry, 05 Peach i 06 Orange (po 800 dinara). Dve pande na slici su krema za ruke Panda's Dream White Hand Cream (1140 dinara) i noćna maska za lice, Panda's Dream White Sleeping Mask (2000 dinara).
Kako vam deluje novi brend? Da li vas je nešto privuklo?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

2 коментара :

  1. Nekad kod mene tako slatka i cakana pakovanja umeju da izazovu kontra efekat.. Ali moram reći da si me zainteresovala za masku protiv mitisera, nadam se da ću biti zadovoljna njom koliko i ti! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, nekad me više odbiju nego privuku :) Maska je oooodlična!

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...