MAC Blot Powder Pressed

/
14 Comments

Sumnjam da ima ljubiteljke kozmetike koja nije čula za čuveni MAC-ov Blot puder, on je uspeo da zauzme svoje mesto među klasicima i milioni žena ga redovno iznova kupuju. Imala sam ovaj puder u dve nijanse i već ga godinama imam tu negde kraj sebe, ali iz nepoznatog razloga tek sad prvi put pišem o njemu, interesantno da je to u vreme kada postoji drugi puder slične namene koji ga je (kod mene) skinuo sa trona.
MAC Blot Powder Pressed je, očito, presovani puder, dakle puder koji je presovanjem dobio oblik pudera u kamenu. Cena mu je, mislim, nešto oko 3500 dinara, a dobije se 12 grama pudera koji traju prilično dugo, s obzirom da je ovo puder koji se koristi u maloj količini. Postoji pet nijansi, od kojih žene sa ovih prostora odgovarajuću nijansu za sebe treba da potraže među prve tri. Najpre sam imala nijansu Medium Dark pa Medium za koju sam sada svesna da je bila prava za mene, ali sam iz nekog razloga pomislila da bi mi možda Light ipak više odgovarala pošto je moje lice tokom najvećeg dela godine svetlo, ali nisam bila u pravu, Light je presvetla za mene. Ovo je puder koji ima slabo pokrivanje, ostavlja samo 10% boje tako da promašena nijansa kod njega nije nikakva katastrofa i lako se da prilagoditi i korigovati, ali da kupujem ponovo moj izbor bi ipak bila nijansa Medium. Na fotografijama vidite Blot u nijansi Light, izvinjavam se što nisam puder slikala kad je bio netaknut, ali to je bilo davno i recenzija mi nije bila na umu, a kako novi Blot ne nameravam da kupim nemam drugog izbora do slikanja ovog u kakvom god da je stanju.


MAC-ovi puderi su specifični, između ostalog, po tome što se ne kategorišu prema tipovima kože već prema efektu koji se uz pomoć njih postiže. Ovo je puder koji služi za matiranje i setovanje šminke i, kao što rekoh, daje vrlo slabo prekrivanje. Nanosi se, dakle, nakon tečnog pudera, ali može se koristiti i samostalno ukoliko je matiranje glavni cilj. Blot dolazi u praktičnoj kutijici koja je zgodna za nošenje u tašni, a uz njega se dobiju i ogledalce i sunđerčić za nanošenje pudera. Sunđerčić je nepraktičan zbog pločice sa MAC-ovim znakom sa druge strane koja ga čini nezgodnim za pranje (hoće da se raspadne), ali je svakako potreban pošto je ovo tip pudera kojim se popravlja šminka tokom dana. Ipak, priznajem da mnogo više volim da ga nanesem nekom većom, rastresitom četkom koja kupi manje pudera od sunđerčića i omogućava ravnomernije nanošenje, bez bojazni da će previše pudera ostati u nekom pregibu i dati efekat glava u brašnu.
Što se tiče efekata, ovo je zaista dobar puder za setovanje šminke. Nikad nisam bila ljubiteljka klasičnih fiksatora, obično su preteški, na koži se ponašaju kao lak za kosu i plus ne vidim da imaju veću trajnost od jednog dobrog pudera za setovanje tipa ovog MAC-ovog. Po završetku šminkanja dovoljno je da rastresitu četku provrtim po Blotu i potom lagano pređem preko celog lica, s naglaskom na T zonu i šminka je značajno postojanija, tečni puder se manje topi, a izblendane linije rumenila i bronzera se još bolje stope sa kožom. Ovo je, svakako, puder pogodan za matiranje lica, posebno T zone, a dobra osobina mu je to što se može, po potrebi, dodavati tokom dana, a da lice nikad ne izgleda zagušeno šminkom. Kada setujem lice Blotom T zona ostaje mi skoro nepromenjena nekih 4-5 sati, onda malo popravim i to obično bude dovoljno za do kraja dana, osim u slučaju baš visokih temperatura ili neodgovarajućeg tečnog pudera ili kreme.


Ima li ovaj puder mana? I da i ne. Kao mana se, donekle, može uzeti što čak i on može izgledati brašnjavo i suvo na licu, ali to se prilično lako da eliminisati uz pomoć nanošenja četkom koja ne kupi mnogo proizvoda i, naravno, biranja odgovarajuće podloge. Puder je zaista dobar i za svaku preporuku, nisam ga tek tako iznova kupovala. Međutim, ne planiram da ga kupim ponovo samo iz jednog razloga - pronašla sam JOŠ bolji puder za setovanje i matiranje iako sam mislila da ovaj nijedan nikad neće skinuti sa trona. U pitanju je Make Up For Ever HD presovani puder o kome ću, nadam se, takođe pisati u skorije vreme.
Da li ste probali MAC Blot? Koji je vaš omiljeni puder za setovanje i matiranje?


You may also like

14 коментара :

  1. mislim da sam potrosila oko 20 kutijica XD nikako mi ne ostavlja brasnjavi trag, a da light je pre presvetao. Ona krpica ne da hoce da se raspadne, nego kako takne hodu ode mast u propast..a ne znam koju sklopivu cetku da kupim, da stane u sto manju torbu..predlog? Bas sam komentarisala sa Zeke ovaj MUFE i rekla bi je za mene Blot bolja opcija, da bas MUFE daje taj cakey look

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam nijednu sklopivu za puder niti sam gledala neku :-( Meni on nije bio brašnjav ranije dok mi je koža bila masnija, danas jeste, a MUFE mi je sad taman za ubijanje sjaja na nosu i fiksiranje

      Избриши
  2. Nedavno sam ga i ja probala po prvi put i svidja mi se kako matira moju T zonu. Jasno mi je zasto je toliko hvaljen i voljen <3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.5.16. 21:35

    Taman sam 'tela da pitam koji je taj novi "baja" u kraju, kad ono na kraju ti obavesti :D
    Je l kameni HD MUFE ostavlja onaj brasno trag na faci kao onaj u prahu kad se fotka sa blico(e)m?
    Samo to me zanima, a MAC nikako da probam, a i nesto mi se ne probAVa :D neeee znammm stooo...
    Super recenzija :)
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bi trebalo, istina je i da se ne slikam mnogo sa blicom pa nisam 100%sigurna, ali nosila sam ga na raznim svadbama, nije nigde loše ispao. MAC bi ti se svideo, stvarno je odličan, jedino što meni sa današnjim stanjem kože više odgovara MUFE.

      Избриши
  4. Koliko sam dugo ocekivala ovu recenziju!
    Ali sada jos vise iscekujem tvoje utiske za MUFE, nesto imam osecaj da bi mi bas odgovarao:) Pisi nam sto pre!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće sledećeg meseca :-) Meni je on toliko dobar da mi ne ide u glavu da nekom ne bi odgovarao iako, statistički gledano, mora biti i takvih.

      Избриши
  5. Probala i ono...standardno mi je dobar. Ali imam želju da probam taj mufe i mislim da ću prelomiti. Svakako, čekam recenziju i tvoja uputstva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće sledećeg meseca :-) Nisu isti, ipak MAC ostavi makar malo boje, a MUFE baš ništa, prvi prolazi i samostalno, a drugi ipak najviše za setovanje da se prosijavanje i topljenje tečnog svede na minimum.

      Избриши
  6. Sve si rekla :D Nije bez razloga toliko voljen, zaista je odličan za matiranje i setovanje :)
    Čekamo sada osvrt na MUFE :D

    ОдговориИзбриши
  7. U zadnje vrijeme nešto često čitam o njemu iako nije neki novi proizvod. Mene sad zanima taj MUFE

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...