Proizvodi koje sam potrošila 19

/
10 Comments

Nakupilo se dosta potrošenih proizvoda, taman za devetnaesti post ovog tipa.


Krećem od proizvoda za kosu. U septembru sam prešla na novi tip nege kose i Kerastase proizvode, o razlozima za to pisala sam detaljnije u ovom postu. Koristila sam Kerastase Bain Satin 2 šampon namenjen suvoj, osetljivoj kosi (to je jača verzija, broj 1 je blaža verzija, a ja sam računala da mojoj kosi treba sva moguća pomoć). Šampon se troši znatno manje od drugih, po šamponiranju mi je dovoljna količina veličine badema tako da je trajao stvarno dugo, nekih pet meseci. Odgovara mojoj kosi u smislu da je ne otežava i da je čini neverovatno mekom i nežnom, ali od Kerastase proizvoda želim mnogo više, želim da mi pomognu da mi kosa ne puca stalno na istoj (maloj) dužini i da se ne upetljava tako užasno. Za promene ovog tipa potreban je duži vremenski period, za sada sam zadovoljna, ali prolazim i kroz turbulentni period u zdravstvenom smislu tako da mi je teško da izdvojim i ocenim efekat konkretnog proizvoda tako da ću konačnu ocenu svega šta sam koristila dati tek za nekoliko meseci. Pošto mi je kosa grozno opadala posle ovog šampona naručila sam šampon protiv opadanja kose tako da njega sada koristim. Među pet najprodavanijih Kerastase proizvoda nalazi se Nutritive Masquintense, hranljiva maska za suvu i izuzetno oseltjivu kosu. Ova maska postoji u verziji za tanku dlaku i debelu dlaku (ne misli se na gustinu kose već baš na debljinu pojedinačne dlake). Moja dlaka je nesumnjivo tanka, ali sam ipak naručila masku za deblju dlaku pošto sam nju imala priliku da isprobam i svidela mi se. Masku sam svaki put ostavljala na kosi nekih petnaestak minuta, a trajala mi je oko četiri meseca. Odgovara mi u smislu da zaista pomaže kod raščešljavanja, najveći deo kose raspetlja se sam od sebe tokom vremena koje mi maska provede na kosi, a i one najgore čvorove lakše je raspetljati uz nju. Sviđa mi se i što mi drastično omekša kosu pa ne izgleda izmučeno, međutim, ova maska je ipak prejaka za moju tanku dlaku, otežavala mi je kosu i činila da izgleda pomalo slepljeno. Nije to ništa drastično, ali nakon ove naručila sam verziju za tanku dlaku i primećujem razliku, kod ove maske stvarno treba obratiti pažnju na tip kose, a ona za tanku dlaku mi više odgovara.


Potrošila sam Urban Decay Eyeshadow Primer Potion koji smatram najboljom bazom za senke koju sam ikada probala i upravo zato sam ga i maksimalno štedela, koristila samo u posebnim prilikama i ignorisala davno istekli rok. Za moje masne i spuštene kapke ovo je idealna baza, neverovatno produžava postojanost bilo koje senke. Potrošila sam i Rosal Lipbalm u nijansi Morning Rose iako to nije nijansa koja mi najbolje stoji, ali to je ta magija držanja proizvoda pored monitora, ono šta tu stavim potrošim brzo :D O ovim balzamima pisala sam u ovom postu.  Lush Lemony Flutter puter za zanoktice i zadebljalu kožu kupila sam baš davno, prošao mu je rok, ali držala sam ga u frižideru sve vreme i sve do kraja nije ni najmanje promenio ni miris ni teksturu tako da sam ga ipak potrošila do kraja. Odgovara mi u smislu da zaista omekša zanoktice, samo treba biti uporan, a pritom ima prijatan miris limuna. Mana mu je sporo upijanje, ruke budu dugo masne nakon njega, a za to često nemam živaca pa ga u mnogim periodima nisam mazala koliko je potrebno.


Nataša mi je poklonila ovu Korres masku za lice sa lubenicom. Maska revitalizuje lice i daje mu odmoran izgled. Roze je boje sa malim crnim mrvicama tako da prilikom skidanja vrši i sasvim blagi piling. Sviđa mi se što nije teška na licu, a posebno što kad je uklonim imam osećaj da zaista jeste nešto uradila, lice deluje bolje hidrirano i mekše je na dodir. Powermud je moja najdraža maska među Glamglow maskama, upravo je onakva kakva treba mojoj osetljivoj, mešovitoj koži sklonoj dehidraciji. Detaljno sam o njoj, ali i drugim dvema GlamGlow maskama pisala u ovom postu. Sephora Bubble mask detoxifying & oxygenating jedan je od najzabavnijih i najoriginalnijih proizvoda koje sam probala. Kada se nanese na koži nabubri i kreće da pravi mehuriće koji pomalo golicaju, ali efektno očisti kožu. O njoj nešto više možete saznati u ovom postu, a treba da napomenem da ovo nije maska za osetljivu kožu, idealni korisnici su oni sa masnom, odgovarala bi verovatno i normalnoj koži.


Clinique Clarifying Lotion 1 odgovarao mi je u potpunosti i planiram da ponovim kupovinu, ali nisam prelomila da li ću opet njega ili možda da ipak probam dvojku za koju neki tvrde da je čak blaža od ovog losiona namenjenog jako suvoj koži. Više o njemu pisala sam u ovom postu. Kultno NUXE Prodigieuse ulje recenzirala sam odavno, u ovom postu, a spadam u manjinu koja ga je više koristila na licu i kosi nego na telu, valjda zato što mi je za telo lako da nađem proizvod koji mi se sviđa, nije mi neophodna posebna nega. Olaz Regenerist serum za područje oko očiju recenzirala sam u prvom postu u 2016. godini, rekla bih da ima i bolji efekat nego što bi se reklo na osnovu cene te da je svakako vredan kupovine.


Isprobala sam i dva Ziaja proizvoda, bio je to moj prvi susret sa brendom. Potrošila sam losion za telo sa arganovim uljem. Definitivno ne verujem u arganovo ulje u proizvodima niske cene, ali losion mi se, nevezano za to, prilično svideo. Spada u one koji se brzo upijaju, ali ipak čine kožu vidno elastičnijom, svidelo mi se što je koža drugačija na dodir čak i narednog dana. Miris mu je prilično nežan, pomalo mlečan, a odgovarao je i mojoj mami koja ima baš suvu kožu tela. Potrošila sam i Ziaja kremu za ruke sa proteinima svile i provitaminom B5. Krema se baš brzo upija, sličnog je mirisa kao losion za telo i ne bih je preporučila u slučaju već oštećene kože ruku kojoj treba ozbiljna regeneracija, ali kao preventivna krema za svaki dan je skroz fina, čak jedna od boljih drogerijskih. Nataša mi je poklonila i Korres sapun za telo za piling i masažu (ovde možete pogledati kako je sam sapun izgledao). Nažalost, nije mi odgovarao, jednostavno je previše grub, bar za moje pojmove, agresivna masaža nikad nije bila moj izbor. Mogla sam da ga koristim samo ako ga jako pokvasim i istrljam u rukama tako da napravi penu pa onda rukama nanesem sapun na kožu. Verujem da je efikasan kod uraslih dlaka, upravo zbog jakog pilinga, ali, kao što rekoh, nisam od onih koje su spremne da mnogo pate za lepotu.
To bi bilo sve za ovaj post, ako ste i vi isprobali neki od ovih proizvoda podelite utiske :)


You may also like

10 коментара :

  1. Анониман30.4.16. 10:31

    "Magija cuvanja pored monitora" XD
    Apsolutno razumem! :-D
    Bas si bila vredna, svaka cast :)
    Mozda probam ovu mlecnu kozu, bas se dugo razmisljam sta prvo da uzmem od njih, nisam nista koristila, pa ce izbor biti mleko za telo najverovatnije. A da ne pominjem da obozavam ove pumpice, sramota me da priznam koliko me mrzi i time da se bakcem (otvaranjem proizvoda hahaha), pa mi ovo za lencova kao sto sam ja nekad odlucujuc faktor pri odabiru :-D
    Alekta :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A jeste tako :D
      Ziaja uopšte nije loša, posebno ne za te pare, probaj. I ja sam lenština za te stvari, ali pumpica mi nikad nije bila kriterijum, više gledam koliko se brzo upije da mogu brzo da se obučem.

      Избриши
  2. Nisam probala nista, ali prvo namjeravam nuxe ulje, ali verziju sa sljokicama i olaz serum.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja bih volela i tu verziju sa šljokicama, mora da divno izgleda tokom leta, oduvek sam padala na takve stvari :)

      Избриши
  3. Nisam probala ništa, ali si me zainteresovala Kerastase proizvodima.
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kerastase je kod nekih žena bukvalno čudo napravio od kose pa nisam odolela da ne probam :) Pozdrav!

      Избриши
  4. Jao podseti me na Lemony flutter, volela sam njegovu negu ali uvek me mrzelo da čekam da se upije :D
    Izgleda da sam jedina koja još uvek nema Nuxe suvo ulje, hm, mogla bih da pogledam ono šljokičavo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, imamo istu reakciju na njega :)
      Red je da probaš NUXE, a to sa šljokicama će biti super sad za leto ako nisi planirala da ga koristiš na licu.

      Избриши
  5. Wow, ovo je jedna impozantna družina... Bila bih jednako impresionoirana da su predstavljeni kao noviteti, kao i sada kada su u potrošencima. Neke sam i sama isprobal i slažem se s dojmovima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Novitete nemam običaj da predstavljam, ali zato su ovakvi postovi tradicija od početka :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...