Eucerin Aquaporin Active krema za negu područja oko očiju

/
8 Comments

Poslednja dva meseca koristim Eucerinovu Aquaporin Active kremu za negu područja oko očiju i u ovom postu prenosim vam svoje utiske o njoj.
Proizvođač kaže da je Eucerin Aquaporin Active krema za negu područja oko očiju inovativna hidratantna krema koja poboljšava sopstveni sistem hidratacije u koži i čini je mekom, glatkom i blistavom. Ona, takođe, smanjuje pojavu nadutosti i tamnih kolutova oko očiju.
Koži je potrebna voda da bi funkcionisala uspešno i delotvorno. Dobro hidrirana koža je glatka, meka i deluje blistavo. Kada je narušena barijerna funkcija kože, koja je njena prirodna zaštita, koža gubi svoju vlažnost i postaje dehidrirana. Dehidrirana koža nema sjaj, u njoj se javlja osećaj zategnutosti i ona nije u stanju da zadrži iritirajuće činioce iz spoljašnje sredine. Kao rezultat toga, ona postaje osetljiva. Koža oko očiju je posebno tanka, i u slučaju dehidrirane i osetljive kože više ispoljava znakove stresa i umora, kao što su nadutost i tamni kolutovi. Neophodna je intenzivna i dugotrajna hidratacija da bi se očuvao najbolji izgled i stanje takve kože.
Većina hidratantnih krema poboljšava hidrataciju tako što ograničava isparavanje vode iz kože i/ili putem vezivanja vlage u spoljašnjim slojevima kože pomoću humektanata kakav je glicerin. Koža takođe ima svoj sopstveni sistem hidratacije - akvaporine. Oni transportuju vodu između ćelija kože i podržavaju hidrataciju kože iznutra. Formulacija Eucerin Aquaporin Active sadrži gliko-glicerol, trenutno najuspešniji sastojak namenjen hidrataciji, za koji je dokazano da povećava broj akvaporina u koži. To znači da kao dodatak ograničenom isparavanju i vezivanju vode u spoljašnjim slojevima kože, ova linija poboljšava i sopstveni sistem hidratacije u koži. Eucerin Aquaporin Active krema za negu područja oko očiju dodatno sadrži osvežavajući ženšen, a pakovanje ima aplikator za rashlađivanje kako bi delovao protiv pojave nadutosti i tamnih kolutova. Ne sadrži parfeme, parabene ni alkohol, nekomedogena je, oftalmološki testirana, pogodna za upotrebu kod osoba sa kontaktnim sočivima. Cena joj je oko 1200 dinara, a dobije se standardnih 15ml.


Lista sastojaka:

Voda, Glicerin, Glyceryl Glucoside, Dicaprylyl Carbonate, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Coco-Glycerides, Pantenol, Distarch Phosphate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Panax Ginseng Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer, Glukoza, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol


Eucerin Aquaporin Active koristila sam i pre nekoliko godina, samo sam prilično sigurna da u to vreme nije još imala ovaj metalni deo za masažu. Krema je krajnje diskretnog, neutralnog mirisa, bledo žute boje i srednje gustine. Nije retka poput seruma, ali nije ni gusta, tekstura joj je gelasta i lagana tako da klizi po koži, lako se nanosi, ali i vrlo brzo upija. Nemam problema sa naduvenim podočnjacima tako da ne mogu da procenim koliko masaža metalnim vrhom pomaže u hlađenju i smanivanju istih, ali masaža kao takva svakako prija tako da je i ja primenjujem, s tim što na kraju završno utapkam kremu jagodicama prstiju. Definitivno je praktična kao dnevna krema, što zbog brzog upijanja, što zbog gelaste teksture koja zagladi kožu bez otežavanja pa se lepo slaže sa korektorima. Ako postoji krema za područje oko očiju koju bih mogla nazvati univerzalnom to bi bila ova. Odgovarala bi mlađim devojkama koje tek počinju da neguju okoloočnu regiju pošto je lagana i takvog sastava da prija i vrlo mladoj koži no odgovarala bi i starijim ženama kojima smetaju teže okoloočne kreme. Pošto sam cepidlaka koja večito traži još jaču i još efikasniju kremu za moje suvo područje oko očiju (uzgred, cepidlačenje se ovde isplati, genetika nije na mojoj strani, a imam fino manje borice od nekog proseka za moje godine) ovaj tip krema koristim danju dok noću volim da dopunim nekom iz teže kategorije, ali ogromnoj većini žena ona bi bila dovoljna kao jedina nega. Nije od onih koje "napumpaju" borice, ali dobro hidrira i održava nivo hidratacije tako da je koža i nakon nekoliko sati i dalje elastična na dodir.
Da li ste probali ovu kremu? Koju kremu za negu područja oko očiju koristite u poslednje vreme?


You may also like

8 коментара :

  1. Ja sad imam neku iz avona,samo je hidratantna,malo gusca za moj ukus,ali radi posao. Posto imam 28,vec 4 godine se druzim sa ovim okoloocnim kremicama,mada sto ti napisa genetika nije na mojoj strani,ali se borimo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i treba :) Avon ima odlične kreme za područje oko očiju, jedne od najboljih u svom cenovnom rangu! Manje-više sve one kremice gde se unutra nalaze i dnevna i noćna varijanta keme pokazale su mi se kao dobre.

      Избриши
  2. Čini mi se da sam pre nekoliko godina koristila okoloočnu iz Akvaporin linije, ali ne znam da li je to bila ova, mislim da je bila u drugačijem pakovanju. Tada mi je bila fina, lagana i hidrirajuća, taman za moje mlade godine :DD
    U poslednje vreme se družim sa Caudalie Polyphenol okoloočnom i za sada su utisci vrlo pozitivni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je to bila baš ova samo u drugom pakovanju :)
      Caudalie Polyphenol je i meni bila odlična!

      Избриши
  3. Ja obožavam ovu kremicu :) I jeste, u pravu ste, bila je u drugačijem pakovanju koje sam ja više volela od ovog :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je fina, najbliže moguće univerzalnoj kremi za područje oko očiju :-)

      Избриши
  4. Da li je rano da krenem da mazem ovu kremicu u 21.godini? Hvala na odgovoru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije :) Za okoloočnu negu nikad nije rano, a ova kremica jeste pogodna i za mlade devojke :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...