Dior Poison Girl Eau de Parfum

/
18 Comments

Najnoviji parfem kuće Dior pojavio se u našim parfimerijama ovog meseca i, kao i svaki iz Poison linije, ne ostavlja nikog ravnodušnim. U ovom postu možete pročitati moje utiske o njemu.
Poison je kultna linija Diorovih parfema, još od daleke 1985. kada se pojavio prvi ženski parfem pod nazivom Poison. Ipak, najveću slavu stiče 1998. godine sa čuvenim parfemom Hypnotic Poison oko koga se i dan danas lome koplja - jednima je parfem iz snova za koji se isplati štedeti koliko god treba, drugima je noćna mora koja guši i od koje boli glava. Ah, ukusi... :) Većina parfema iz Poison linije spada u orijentalnu grupu, klasik Hypnotic Poison je orijentalni gurmanski, kao i još nekoliko, ali ima i orijentalnih cvetnih i čak i jedan drveni. Hypnotic Poison mi nikad nije legao, a zanimljivo je da su mi orijentalni gurmanski jedna od najdražih, ako ne i najdraža grupa parfema. Kako najnoviji Poison parfem, Poison Girl, takođe spada u tu grupu željno sam iščekivala naš susret.


Poison Girl je, kako i naziv sugeriše, parfem okrenut, pre svega, mlađim poklonicama Diorovih parfema. Kreator parfema je Francois Demachy, a zaštitno lice francusko-američka glumica i manekenka Camille Rowe. Namenjen je buntovnim mladim ženama, pop - feministkinjama koje slede svoje snove uz moto "I am not a girl, I am poison". Pogledajte promotivni spot:


U gornjim notama ovog parfema dominira sicilijanska gorka pomorandža sve dok primat ne preuzmu srednje cvetne note na čelu sa Damask ružom i majskom ružom iz Grasa. Bazne note čine šrilankanska sandalovina, badem i vanila uz bobice venecuelanske tonke. Parfem je u obliku parfemske vode (eau de parfum) i može se kupiti u našim Sephorama i Jasminima u pakovanjima od 30, 50 i 100ml po cenama od 7990, 10990 odnosno 15690 dinara.


Flašica ovog parfema prati osnovnu zamisao linije i podseća na jabuku, u ovom slučaju je, zbog crne boje pri dnu, otrovna jabuka prva asocijacija što je, pretpostavljam, i bila ideja. Vrlo je prikladna, ovo jeste parfem koji ide na kartu slatkoće iza koje se krije opasnost i sav se sastoji od kontrasta. Priznajem da nisam fan prateće kampanje ni slogana, više bi išao uz parfeme niže kategorije, a ne parfem iz kultne linije jedne od najpoznatijih parfemskih kuća, ali pretpostavljam da je to zbog pokušaja približavanja sasvim mladim korisnicama parfema pošto se Poison linija inače češće vezuje uz žene i to one srednjih i poznijih godina. No dobro, kampanja ionako nije ono šta bi mi prodalo parfem, važno je ono šta je unutar bočice.
U prvim sekundama po prskanju ovog parfema najbolje ga opisuju reči jak i sladak. Jačina se zadržava, ovo nije jedan od onih laganih, lepršavih parfema već je intenzivan i upečatljiv i ne ostavlja ravnodušnim, baš kao i žena koja bi trebalo da ga izabere. Kroz slatkoću se vrlo brzo probije i cvetni miris, s tim što mene on nikad ne bi asocirao na ružu koja je u sastavu parfema, pre je to voćna slatkoća trešanja. Dugo ostaje u ovom obliku, prepoznatljivi intenzitet jednog orijentalnog parfema u kome očito ima i nešto mladalačko i devojačko. Nakon nekog vremena vanila i badem se odlučno probiju i od tog momenta ovaj parfem kao da mi izaziva zavisnost - ako ga jednom pomirišem nastavljam da njuškam svoju ruku svaki čas i postaje jasno da je s pravom deo Poison linije. Ako bi trebalo da ovaj parfem dovedem u vezu sa nekim bili bi to YSL Black Opium i Viktor&Rolf Flowerbomb. Od parfema iz Poison porodice možda je najbliži originalnom Poison parfemu. Ovo je jedan od onih parfema kod kojih su dva prskanja maksimum, sve preko toga činilo bi njegov miris preteškim i oduzelo mu privlačnost. Zbog ove osobine njegova bočica, bez sumnje, može da potraje znatno duže od bočice prosečnog parfema. Na meni je izuzetno postojan, čak i ja sama mogu da ga osetim i nakon nekoliko sati, a ostali tokom čitavog dana. Obično lako određujem okvirnu ciljnu grupu žena koje bi mogle voleti neki parfem, ali u slučaju Poison Girl to uopšte nije lako. S jedne strane, zbog njegove snage bila bih sklona da ga preporučim pre ženama srednjih godina nego devojkama, ali, s druge strane, ima on i tu mladalačku crtu u vidu neočekivane razigranosti zbog koje bi pristajao i mladim devojkama. Ovo je baš jedan moderan parfem, odmah je jasno da je to neki iz nove generacije, a ne parfem kakav se mogao kupiti i pre deset godina.


Da li ste već probali Poison Girl? Koji je vaš omiljeni Diorov parfem?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

18 коментара :

  1. Ja ga njusnula u Zagrebu i kompletno razocarenje. Secer cist i da nema etiketu koju ima, mislila bih da je neka pijacna secerna vodica, totalno kao i svaki drugi slatki parfem, bez distinktivne note. Isto misljenje deli i drug koji je totalni freak za parfeme =)
    Takodje, ne bih se slozila sa spominjanjem u slicnom kontekstu kao i YSL Black Opium koji mi je za par klasa ispred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvaaarno? Ja nikad ne bih pomislila da nije neki skup parfem, jedino što jeste jak i sladak i definitivno nije za svakoga već samo za one koji su navikli i na teže mirise.

      Избриши
  2. Također mi nikad nije legao Poison, a strastveni sam ljubitelj
    orijentalaca! Nisam još uvijek pomirisala ovaj, ali morat ću!!!

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pomiriši, ima nešto od Poison ekipe, ali nije tipičan, probali su da ga učine pristupačnijim i za nas kojima Hypnotic ne leži :)

      Избриши
  3. Na moje iznenađenje, odlično mi stoji, ali nije baš dugotrajan...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto :) Ja ako sam u nešto sigurna vezano za njega onda je to trajnost, osećam ga tokom čitavog dana.

      Избриши
  4. ovaj parfem za mene nije , to je definitivno ....medjutim , zanimljivo mi je kako komercijalni parfemi polako ali sigurno dostizu nivo cene niche parfema ! Svaka im cast za cene , mislim da ovaj parfem ne vredi toliko novca ni u snu !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, cene su baš skočile u odnosu na pre nekoliko godina, sećam se da je prosečan parfem od 50ml iz ove klase bio tu negde oko 50 evra, a sada je daleko više.

      Избриши
  5. Nisam ovaj parfem probala, meni je Dolce Vita njihov omiljeni, ali pre one reformulacije... Flowerbomb obozavam, nekako nijedan ne uspeva da mu oduzme status omiljenog, skoro, sem mirisne lepote Hypnose, Lancome. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam kako izgleda flašica Dolce Vite, ali se uopšte ne sećam mirisa :-( Hypnose je divan :-)

      Избриши
  6. Анониман9.4.16. 11:12

    Bas si dobro opisala parfem, to je tako tesko, verovatno najteze kada su recenzije u pitanju, ali otprilike sam skontala. Pomirisacu prvom prilikom :) Asocijacija mi je definitivno HIM - Posion girl pesma :D
    Nisam neki ljubitelj Diorovih parfema, moram priznati. Ukusi, sto ti kazes...
    Alekta :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) Kod parfema je vala svako u pravu i ništa nije univerzalno :-)

      Избриши
  7. Hypnotic Poison je mama imala prije 5-6 godina i ostao je moj najdrazi parfem iako smo ga davno potrosile. Jedno vrijeme sam cuvala i bocicu, cisto da je imam nekada pomirisati. Iako sam bila djevojčica tada, upamtih ga kao jak ali izuzetno dobar parfem vrijedan novca koji se za njega daje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogima on već godinama ukrašava police :) Meni je on u onoj grupi koja mi je oduvek bila prejaka, ali verovatno bi trebalo da mu ponovo dam šansu, s godinama mi se ukus promenio i sad mogu da iznesem mnogo toga šta nisam mogla kao mlada devojka.

      Избриши
  8. Sa zanimanjem sam ispratila lansiranje ovog parfema jer volim gurmanske, a posebno vanilaste note koje se provlače kroz celu Poison liniju :)
    Sličan doživljaj imamo, definitivno jeste moderan parfem i čini mi se najmladalačkiji od svih Poisona koje sam imala priliku da njušnem, na meni nije nešto posebno postojan, ali mislim da tu ima malo i do moje kože :) U svakom slučaju kome je Hypnotic Poison prejak ili težak, trebalo bi da da šansu Poison Girl :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da nam se podudaraju mišljenja, a postojanost stvarno jako zavisi od kože :)

      Избриши
  9. Meni se jako dopada. Samo što ja tako slatke i volim. Slažem se da mu trajnost nije jača strana, pogotovo za tu cenu,ali mi je svakako divan.

    ОдговориИзбриши
  10. Izgleda da je moje mišljenje po pitanju njegove postojanosti u manjini, na meni je dugotrajan :-)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...