Rimmel Match Perfection tečni puder

/
12 Comments

Najnoviji, preciznije reformulisani, puder iz Rimmelovog asortimana koristim još od decembra i temeljno sam ga ispitala tako da je krajnje vreme da napišem i svoje utiske o njemu i nijansama koje se nalaze u ponudi.
Proizvođač kaže da puder poseduje jedinstvenu, laganu formulu koja se trenutno stapa sa kožom i prilagođava prirodnoj boji tena. Sadrži pigmente za optično zamagljivanje nesavršenosti i daje blistav i prirodan izgled. Manje su vidljivi diskoloracije, tamni podočnjaci i pore. Koža izgleda besprekorno pod bilo kojim osvetljenjem. Nova formula pruža značajno bolju hidrataciju i to trenutno, 8 sati i 24 sata nakon nanošenja. Lakše se i brže nanosi i ima ujednačeniju pokrivenost. Unapređena tekstura se bolje stapa sa kožom, bez vidljive linije nanošenja. Sadrži vitamin E i zaštitni faktor 20 koji štiti od negativnog uticaja sunčevog zračenja.
Puder je upakovan u staklenu flašicu istog oblika kao i pre, samo je nalepnica drugačija. Pakovanje sadrži 30ml, a cena mu je oko 1200 dinara (najjeftiniji je u M drogerijama, dakle kod uvoznika).
Postoje četiri nijanse, pogledajte kako su podeljene po jačini i podtonu:


Svetlog sam tena, ali ne najsvetlijeg tako da mi najčešće odgovara druga najsvetlija nijansa ili najsvetlija u slučaju da je u ponudi mali broj nijansi. Na osnovu fotografija sa Interneta zaključila sam da bi mi najsvetlija nijansa bila previše svetla i izabrala sam drugu najsvetliju, ali, nažalost, nisam bila u pravu, 200 Soft Beige je u zimskom periodu pretamna za mene dok je 103 True Ivory taman kako treba. Ovo ujedno znači da žene sa sasvim svetlim tenom neće pronaći odgovarajuću nijansu za sebe iako se puder zaista dobro prilagođava tenu tako da  ne bi ni drastično odudarao.


103 True Ivory je, dakle, najsvetlija nijansa neutralnog podtona mada bi se moglo reći i da vuče na toplu. Sledeća nijansa, 200 Soft Beige takođe je neutralna ka toploj, nešto više nego 103 i odgovarala bi prosečnom tenu žene sa naših prostora. Nijansa 201 Classic Beige skoro da nije tamnija od 200, razlika je u tome što vidno vuče na roze tako da ona pokriva žene svetlijeg ka srednjem tenu sa hladnim podtonom. Najtamnija nijansa je 300 Sand i ona je primetno tamnija od 200 i 201 i odgovarala bi ženama srednjeg ka tamnijem tenu neutralnog ka toplom podtonu. Nijanse za žene stvarno tamnog tena (prema evropskim merilima) nema u ponudi.
Pogledajte swatcheve nijansi na mojoj ruci:


Rimmel Match Perfection zaista spada u pudere koji se lako nanose. Nije naročito gust, ali je pomalo lepljiv tako da za njega biram ili sunđerčić tipa Beauty Blendera ili prste, a na T zoni fino su se pokazale i četke tipa bockalica, jedino mu nikako ne leže guste, ravno sečene četke kojima se puder nanosi putem utrljavanja. Nije težak na koži i vrlo brzo zaboravim da ga uopšte imam. Pokrivanje je lagano ka srednjem, može se pomalo i nadograditi pošto ga više slojeva ne čini znatno težim, ali ne treba od njega očekivati puno prekrivanje, više ga posmatrajte kao puder koji će ujednačiti ten i prikriti diskoloracije u vidu crvenila, flekica i sitnijih ožiljaka. Završnica mu je satenska, što znači da čini ten svežijim i blistavijim, ali i da treba da budete oprezni ukoliko imate masne delove lica, mom nosu ne treba više od dva sata da prosija tako da preporučujem setovanje. Kad se nanese jako lepo izgleda na licu, ostavlja utisak skupljeg pudera nego što jeste, donekle podseća na Bourjois HM. Trajnost i postojanost zavise, naravno, od brojnih faktora, počevši od tipa i stanja kože pa do njene pripreme u vidu kreme ili prajmera, ali ako bih morala da uopštim rekla bih da na masnoj koži neće biti dovoljno postojan za celodnevno nošenje dok na drugim tipovima hoće, uz setovanje u slučaju mešovite. Najviše bi odgovarao normalnoj koži pa onda i suvoj i mešovitoj pod uslovim da nosu dehidrirane i da su lepo pripremljene za puder. Nakon nekoliko sati istakao bi mi ljuspice oko nosa kada mi je koža bila u lošem stanju pa imajte i to u vidu (ok, istina je da skoro da nema pudera koji neće istaći dehidriranost kože, to je stanje koje se rešava preparativnom kozmetikom, a ne tečnim puderom).


Pogledajte kako izgleda na mojoj koži:


Da rezimiram: ovo je puder sa lakim ka srednjem pokrivanju, satenske završnice, prosečne postojanosti, odgovarao bi suvoj, normalnoj i mešovitoj koži (samo pazite ako vam je koža ujedno i dehidrirana) dok bi masnokošcima verovatno bio previše zahtevan za održavanje nemasnog izgleda.
Da li ste probali Rimmel Match Perfection? Koji puder iz Rimmelovog asortimana najviše volite?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

12 коментара :

  1. Zanimljiv puder, dopada mi se prekrivanje i posao koji je uradio na tvom licu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) I meni je lep, jedino što je realno da bih u toplom periodu dosta prosijavala.

      Избриши
  2. Dopada mi se kako izgleda na tvom licu. :) Definitivno nije za mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) Prvenstveno je sa suvu i normalnu kožu, tako je to sa puderima sa ovakvom završnicom.

      Избриши
  3. Prilično se slažemo oko utisaka, s tim da meni nije loš ni u dehidriranim danima sve dok ga nanosim prstima, tapkanjem :) I iznenadilo me koliko se lepo fotografiše, priznajem da to nisam očekivala od pudera sa spf 20 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala tapkanje, hvala na ideji :-) Na fotografijama je skroz fin,nekako koža izgleda blistavo i ispolirano.

      Избриши
  4. Ovaj konačni dojam na licu kod tebe izgleda odlično!

    ОдговориИзбриши
  5. Na licu izgleda super, čini mi se da bi mi nijansa sand odgovarala ali iskreno, još ih nisam primjetila kod nas

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas su stigli u decembru, verovatno će i kod vas uskoro ako još nisu. Možda i jesu nego flašica skroz liči na onu raniju :-)

      Избриши
  6. Meni na zalost nije odgovarao, imam masnu kozu i nikako mi nije prijao. Pokrivnost mu je ok, ali su mi se i pojavile bubuljice u predelu ispod usana. Za one koji imaju masnu kozu preporucujem Rimmel Stay Matte tecni puder, ne morate posle njega ni da nanosite kameni ili puder u prahu. 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, slažem se, zaista nije za masnu kožu, Stay Matte je bolji izbor :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...