Nagradna igra povodom rođendana bloga

/
26 Comments
Dana 13.4. moj blog slavi rođendan pa povodom toga organizujem nagradnu igru. O uslovima učešća i, naravno, samom poklonu, pročitajte u nastavku.
Prolaze godine mog blogovanja, uglavnom mi deluje nestvarno da sam ovoliko dugo istrajala, ali svakako zadržavam tradiciju rođendanskog nagrađivanja. Ove godine poklanjam dva paketića, dakle imaćemo dve dobitnice, s tim što možete računati na još jednu nagradnu igru u aprilu, drugim povodom. U prvom paketiću naći će se četiri nova Aurina ruža koja vidite na slici u nastavku. Kozmetika Aura rešila je da izađe u susret i svojim manje konvencionalnim poklonicama pa je lansirala četiri netipične nijanse: 773 State Of Mind (potpuno crni ruž, baš onakav za kakav se mnogo devojaka raspituje), 770 New In Town (braon ruž boje klasične mlečne čokolade), 772 Lost In Space (upadljiva plava nijansa, tzv. šerpa plava) i 771 Beyond Everything (svetlija, potpuno hladna ljubičasta nijansa). Nijanse su stvarno zanimljive i nema sumnje da odgovaraju na potražnju na tržištu, ali ja sam odavno prešla godine kojima priliče ovakvi eksperimenti pa smatram da je bolje da ruževi odu kod neke od vas koja će u njima zaista uživati :)


U drugom paketiću nalaze se, takođe, četiri nova Aurina proizvoda, ovog puta reč je o lakovima. Tu su: 436 Beyond Everything (neobična sivo-plavo-ljubičasta nijansa, pogledajte ga na blogu Cajkine kandže), 437 Lost In Space (upadljiva plava nijansa, kako izgleda na noktima možete pogledati ovde), 435 New In Town (ova nijansa je zaista izuzetna, pravi biser ove linije, to je vamp ljubičasti lak sa diskretnim shimmerom, pogledajte kod Cajke koliko je lep na noktima) i 423 Broken Paradise (klasična crna nijansa). Pored lakova, u paketiću će se naći i Sephora šumeća kugla za kupanje sa divnim mirisom manga.


Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu u nastavku posta. Ukoliko imate Facebook treba da lajkujete stranu Šminka je ljubav, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Ukoliko ne koristite Facebook možete se prijaviti preko mejl adrese. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnice će biti određene preko random.org-a na rođendan bloga, 13.4. Srećno!

a Rafflecopter giveaway



You may also like

26 коментара :

  1. Анониман31.3.16. 19:21

    Ne razumijem, jel samo ovdje ispod unjeti Ime i Prezime i mejl adresu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, samo to uneti u Rafflecopter obrazac ako se prijavljuješ preko mejla. Jednostavno je :)

      Избриши
  2. Анониман31.3.16. 22:13

    Strava pokloni! 770 New In Town omiljen :)

    ОдговориИзбриши
  3. kako mislis cudno ti je sto si tako dugo tu? pa kvalitet uvek opstaje, hvala bogu ne radis ovo zbog samopromocije i besplatne kozmetike a to ljudi vide i daju ti poverenje =) Srecan!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti puno! :*
      Čudno mi je najviše što nisam baš istrajna, ja sam više "mnogo htela, mnogo započela" tip, a nekim čudom ipak uspevam da pišem ovde uprkos svim turbulencijama i promenama u mom životu tokom godina.

      Избриши
  4. draga ja ovde vidim samo Rafflecopter prijavu za Aura ruzeve, nema za lakove. Ja sam se prijavila jer je to jedina prijava,pa pretpostavljam da vazi za oba , al ruzevi su mi malo bas cudni,tj cudne boje i ja ih skoro sigurno ne bih koristila pa bolje da odu nekom ko bi ih vise cenio. S druge strane luda sam za lakovima pa bih se njima bas bas obradovala. Na fb-u te pratim kao Marina Suncica,i sherujem da sto vise devojaka vidi. Srecan ti rodjendan! Samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedna je prijava za obe nagrade pa kad bude izvlačenje izvlačim dva dobitnika, prva izvučena osoba dobija ruževe, druga lakove. Hvala puno! :)

      Избриши
  5. Prelepi pokloni!��������

    ОдговориИзбриши
  6. Divni pokloncici,ko osvoji bas ce uzivati! :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Najlepse poklonice i Srecnorodjendan ja isto blizu dana ti prvo posle jedan dana jaa ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман3.4.16. 14:26

    Moram da ti kazem da su me radnice u lokalnom Liliju naterale da probam ovaj serpa plavi ruz kad su im tek stigli testeri i izgledala sam ko Dzoker iz Betmena :DDD Uzasno mi stoji! Ali zato ovaj braon je bas lep i njega mogu da iznesem :) Sto ti kazes, ipak neke godine su neke godine i sa sobom nose neke boje i ludosti :))) Meni je bas drago sto istrajavas, i dalje moj najdrazi blog i po meni najkvalitetniji :) A nek taj 13.04. bude dan za radost, seticu se tebe kad zatreba :)
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, malo ko i može da iznese takvu nijansu, ali kome stoji to baš moćno izgleda. Hvala ti puno :-*

      Избриши
  9. Radujem se ovim ludim nijansama! 😍😍😍

    ОдговориИзбриши
  10. Nedavno sam otkrila blog i mogu reci da mi se jako dopada i pomaze mi kada se odlucujem uzeti neki proizvod ili ne.. Samo tako nastavi pa da slavimo jos mnogo rodjendana zajedno! 😃 Ja sam inace ljubitelj aurine kozmetike i odusevila sam se poklonom 😄❤

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...