Brze recenzije: Rilastil Micro Nourishing Cream, Aqua Optimale Cream & Aqua Legere Cream

/
10 Comments

Prošlog meseca uvela sam ovaj tip posta, a u današnjem ću vam ukratko napisati svoje utiske o trima Rilastil kremama za lice koje sam isprobala putem (nekoliko) testera, rekla bih sasvim dovoljno da steknem osnovni utisak.
Kao prvo, treba da spomenem koliko mi se sviđa što je na svakom Rilastil proizvodu jasno napisano za koji je tip kože i koju starosnu grupu. Jeste da su te stvari relativne, ali lepo je imati neke smernice u startu. Pogledajte kako je ovde lepo objašnjeno koji bi proizvod kome trebalo da odgovara:


Prvo sam koristila Rilastil Micro Nourishing Cream. Micro linija namenjena je ženama preko 30 godina i deluje na prve bore. Proizvođač kaže kako ova hranljiva krema obnavlja prirodnu glatkoću kože i popunjava sitne bore čineći ten blistavim. Sadrži vitamine A, E i ceramide i ima antioksidativno dejstvo. Hijaluronska kiselina, ulje jojobe i betain hidriraju i štite kožu. Ne sadrži parabene ni parfemske alergene, dermatološki je tstirana i nije komedogena. Posebno odgovara normalnoj i suvoj koži, a normalna i mešovita koža mogu je koristiti kao noćni tretman. Cena je 3200 dinara za 50ml.

Iako ne bežim od krema sa oznakom anti-age, a po godinama odgovaram ciljnoj grupi, ova krema definitivno još uvek nije za mene. Ako ste nekad koristili klasične anti-age kreme, namenjene ženama u srednjim i poznim godinama onda vam je poznata ta specifična tekstura koja popunjava bore, ali i pomalo zateže tako da je osećate na koži. Volim da kreme budu takve da mogu da zaboravim na njih nekoliko minuta po mazanju, a ovde to nije bio slučaj, jednostavno je preteška, ne masna već baš teška na koži. Koristila sam je svega dva puta što je bilo dovoljno da utvrdim da nema smisla da dalje eksperimentišem, pre bi odgovarala ženama starosne grupe 40+ i to onima suve i normalne kože.

Koristila sam i Rilastil Aqua Optimale Cream, nju nekih nedelju dana. Aqua liniju mogu koristiti žene svih godina pošto je posvećena hidrataciji i sprečavanju nastavka bora i svi proizvodi sadrže hijaluronsku kiselinu. Krema Optimale odgovara potrebama normalne i suve kože, a proizvođač kaže da je ovo bogata emulzija koja se lako apsorbuje, hidrira kožu i vraća joj svežinu i mekoću. Sadrži ulje noćurka sa omega 6 masnim kiselinama i hijaluronsku kiselinu, a ne sadrži parabene ni alergene. Cena je 2600 dinara za 50ml.

Ovo je krema intenzivnog mirisa, nije neprijatan, ali nisam ni uživala u njemu, a treba napomenuti da se miris dosta dugo zadržava. Krema je bogata, ali ne i teška, jako se lepo upije i zaista učini moju kožu glatkom. Kako je namenjena suvoj i normalnoj koži nakon nekoliko sati moj masni nos počinje previše da sija tako da sam nakon dve-tri upotrebe počela da je koristim noću kada mi je vrlo prijala. Za vrlo dehidrirana mesta nije dovoljna kao jedina nega, potrebno je ubaciti i serum, ali, sve u svemu, ovo je jedna sasvim fina kremica i rado sam je koristila.

Koristila sam još jednu kremu iz Aqua linije, bila je to Aqua Legere Cream što je u stvari verzija Optimale kreme namenjena normalnoj i mešovitoj koži, dakle to je njena lakša i blaža varijanta. I ova krema sadrži hijaluronsku kiselinu i ulje noćurka i takođe nije komedogena, ne sadrži alergene ni parabene i dermatološki je testirana. Cena je 2600 dinara za 50ml.

Ovu kremu sam najduže koristila, bar desetak dana (dva testera po 5ml, vrlo je izdašna) i ubedljivo mi najviše odgovara. Ima sve dobre osobine Optimale kreme, s tim što mi uz ovu nos ne prosija tako brzo ni u tolikoj meri. Takođe je potrebna dopunska nega za kožu sklonu dehidraciji, ali realno je da će u toplijem periodu godine biti odlična kao dnevna krema i podloga za šminku. I ovde je mana prejak miris, ali može joj se progledati kroz prste. Brzo se upija, otprilike podjednako kao Optimale i čini kožu glatkom. Jedina je od ove tri koju bih poželela da kupim i redovno koristim pošto najviše odgovara mom tipu u stanju kože.
Informacije o prodajnim mestima, cenama i ostalim proizvodima ovog brenda možete dobiti na sajtu rilastil.rs.
To bi bilo sve za ovaj post, trudila sam se da se ne raspišem kako bih opravdala naziv brze recenzije :)


You may also like

10 коментара :

  1. Koristila sa njihovu plavu micelarnu i gel i ampule za grudi, uzasno me interesuju cistaci, umivalice..ima li sansi da uskoro dobijemo recenziju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, avaj, imam još samo plavu micelarnu, a i koža lica mi je postala toliko osetljiva da ne bih ni pristala na isprobavanje nekog novog čistača, otkrila sam Apivitu i držaću je se poduže vreme.

      Избриши
    2. Je l te Apivite ima kod nas, gde i koja je okvirna cena?

      Избриши
    3. Nema, ali mislim da ima u većini okolnih zemalja, u Grčkoj je najpovoljnije. Cene su niže srednje, ovaj moj gel za umivanje je bio 13 evra.

      Избриши
  2. Ne znam da li sam ti već rekla ali ove brze recenzije su ti odlična rubrika! <3
    Imala sam priliku da probam sve tri kremice i u potpunosti delim utiske. Odličan mi je bio i Normalizing fluid u toplijem delu godine, on je još malo lakši od Aqua Legere :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Pokušavam da se ne rasplinem puno u pisanju.
      Drago mi je i da se slažemo po pitanju krema!

      Избриши
  3. Zanimljiva ideja sa brzim recenzijama. Nisam cula za ove kreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Rilastil je italijanski brend.

      Избриши
  4. Moram priznati da ih nisam imala prilike probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Italijanski je brend, tek je relativno skoro došao ovde.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...