Aura Divine Eyes - nove nijanse senki

/
26 Comments

Kozmetika Aura ubacila je 5 novih nijansi svojih senki iz linije Divine Eyes, a u ovom postu ih možete detaljnije pogledati.


Najpre treba da napomenem da, nažalost, tri senke nisu dobro podnele put od Niša do mene. Najtamnija senka se razbila tako da je pola nje otpalo i rasulo se po kesi, a još dve su ispale iz ležišta uz manja oštećenja i prosipanje. Zbog toga kutijice na fotografijama ne deluju uredno, praktično ih je nemoguće u potpunosti očistiti, a nisam htela da ih popravljam alkolohom pre temeljnog ispobavanja u originalnom stanju.
Linija Divine Eyes lansirana je 2013. godine i imala je dvanaest nijansi. Prvih šest predstavila sam u ovom, a drugih šest u ovom postu iz te godine. Opšte karakteristike zadržane su i kod novih pet nijansi - senke su u malim, okruglim kutijicama izrađenim od čvrste plastike sa providnim poklopcem. Jedna senka ima tri grama, a cena joj je oko 320 dinara (zavisi od mesta gde kupujete, a česte su i akcije). Idemo na pojedinačno predstavljanje nijansi:


Krećem od nijanse 72 Skin Deep. Ovo nije senka na koju biste prvo pomislili kada pravite sopstvenu kolekciju neophodnih nijansi, ali zapravo je vrlo praktična. Senka je potpuno mat, a nijansa je žućkasto-krem, poput, recimo, tečnog pudera za topli podton kad ga tek nanesete na kožu. Zbog toga je ovo odlična bazna senka, dakle ona koju stavljamo preko celog kapka kao osnovnu u kopmbinaciji sa jačim nijansama ili koju nosimo samostalno u slučaju diskretnije šminke kako bi pokrila diskoloracije kapka i istakla ga na prirodan način. U tanjem sloju na kapcima više je krem i više neutralna tako da ne odgovara nužno isključivo toplim tipovima. Nije ovo nijansa koja će vam upasti u oko, ali jeste nijansa za kakve se ispostavi da ih u praksi najčešće nosimo. Vrlo je mekana, kao i sve Aurine mat senke, ali se i trusi tako da preporučujem da malo otresete četkicu pre nanošenja senke na kapak. Uvek nosim senke sa nekom bazom tako da o samostalnoj postojanosti nema smisla da sudim (pogotovo ako imate u vidu da imam masne i spuštene kapke), ali uz bazu mi izdrži nekoliko sati pre nego što počne da se pomalo nakuplja u pregibu.


Oko jedne stvari nema dileme - najbolje Divine Eyes senke su one sa satenskom završnicom, a ni 73 Golden Crown nije izuzetak. Senka je pigmentovana taman koliko treba, ne rasipa se uopšte, lako se nanosi i blenda. Verujem da bi na ženi sa prosečnim kapcima izdržala dugo i bez baze, a na nama sa problematičnim uz bazu izdrži stvarno veliki broj sati. Sama nijansa je boja starog zlata, klasična elegancija za večernje sate.


Nijansa 74 Smoke Signal ima baš dobro izabran naziv, tačno je dim jedna od prvih asocijacija kad treba dočarati ovu senku. U osnovi je ovo braon senka, ali su joj dodate primese sive, tako da, iako svetlija, nošena čak i samostalno, daje taj blago zadimljeni izgled. Neobična je, imam mali milion braon senki, ali nijednu za koju bih mogla reći da joj je potpuna zamena. Senka je potpuno mat i dosta se trusi, rekla bih više i od preostalih mat nijansi tako da je obavezno otresanje četkice, a realno da je pametno i prvo našminkati oči pa onda ostatak lica no nije problematična za blendanje i postojana je koliko i druge mat senke.


Nijansa 75 Chilli Chocolate je, po meni, biser ovih Aurinih noviteta, najoriginalnija nijansa, a pritom još i satenske završnice, dakle i najboljeg kvaliteta među njima. Ovo je jedna od onih nijansi kakve se retko sreću kod drogerijskih brendova, neobična je i deluje skupo. Obavezno je pogledajte uživo pošto je nijedna fotografija ne dočarava u potpunosti odnosno fotografije prikažu po jedno njeno lice, a ona ih ima mnogo. Nijansa je braonkasto-sivkasta sa primesom hladne ljubičaste i sa srebrnkastim odsjajem, menja boju u zavisnosti od debljine stavljenog sloja i ugla iz koga je posmatrate. Ne trusi se ni mrvicu, lako se nanosi i blenda, divna je!


Nijansa 76 Dark Night je senka koja se razbila i pretrpela najveće oštećenje. To je potpuno crna, mat senka i realno jeste falila u kolekciji, posebno ako se setimo da postoji potpuno bela, mat senka. Mat senke su, kao što rekoh, nešto slabijeg kvaliteta od onih sa satenskom završnicom, ali mat senke po pravilu i jesu takve, a u kategoriji drogerijskih mat senki ove se lepo kotiraju. Problem sa mat crnom senkom bilo kog proizvođača uvek je isti - ona je retko kada zaista crna, to je više tamno siva koja ni uz pakovanje više slojeva na kapku ne dođe baš do onakve crne kakva je u kutijici. S vedrije strane, većina žena u suštini ni ne želi BAŠ crnu senku tako da je ovoliko tamna taman koliko žene i žele za najjaču senku u smokey eyes varijanti ili efektnom, večernjem senčenju pregiba.
Napravila sam swatcheve ovih nijansi na ruci, na prvoj fotografiji prikazane su napolju, na dnevnom svetlu, ali u hladu:


A ovako izgledaju kada su baš na suncu:


 Kako vam se sviđaju nove nijanse? Imate li nekog favorita?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

26 коментара :

  1. Ohohooooo kako su dobreee! Definitivno cu da ih nabavim! Mozda cak i sve, osim mat crne, to mi ne treba. Tako se i meni polomila mat tamno braon od starijih senki. Moram da ih pogledam uzivo da vidim koja ce proci vizuelnu selekciju. Ja i dalje svakodnevno koristim te stare Aurine senke, odlicne su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Chilli Chocolate bih uvek preporučila, dobra je kao osnovna i Skin Deep :-)

      Избриши
  2. Prelepe su! Jako mi se dopada najsvetlija kao bazna boja zbog blendanjsa! Smoke signal igleda bozansveno i sigurno ce uskociti u kolekciju <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fina je ta bazna stvarno, jedino što se dosta trusi, ali se može preživeti :-)

      Избриши
  3. 73 Golden Crown mi izgleda najzanimljivije :) Imam 4 senkice iz starih kolekcija i obozavam ih, posebno nijansu Sun Kis..:) steta sto su ti senkice dosle ostecene :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepa je ona, vrlo elegantna nego imam već slične u kolekciji pa su zato na mene druge ostavile veći utisak :-)

      Избриши
  4. Chilli Chocolate je svakako zvezda ove dopune. Uzela bih je jer mi se uklapa sa senkama koje inače nosim, a onda mi pogled padne na gomilu neisprobanih senki koja mi stoji ovde i nisam sigurna da li da da ili da ne. :D

    ОдговориИзбриши
  5. I meni deluju dosta zanimljivo! Ova Chilli chocolate mi deluje kao jedna Chanel-ova, tako da si u pravo za to da odaje utisak ,,skupog''.

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe su nisam ni znala koliko dok nisam videla tvoju recenziju:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blogovi i jesu za otkrivanje novih, zanimljivih proizvoda ;-)

      Избриши
  7. Lijepe boje si dobila, nekako na ruci djeluju kao nijanse sklopljene u nekoj manjoj paleti.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман9.3.16. 21:38

    Nisam znala da je Aura izbacila nove nijanse. Iz stare kolekcije sam imala ( i potrosila :)) Candy Rose, odlicna senka. Ovde mi je najlepsa Chilli Chocolate. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš su nove, mislim da su samo nedelju dana u prodaji. Svaka čast na trošenju, mislim da u poslednjih pet godina nijednu senku nisam potrošila do kraja :-D I meni je najlepša Chilli Chocolate!

      Избриши
  9. Bas su lepe. :) Verovatno cu kupiti ovu bez jer takve uvek prve potrosim u paletama. Davno sam imala jednu njihovu sedefastu ljubicastu mono senku i bila je odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je stvarno fina, na kapcima nije ni blizu ovako žuta nego lepa krem :-)

      Избриши
  10. smoke signal - jer braonkastih senki meni nikad dosta :D

    ОдговориИзбриши
  11. Čokolada mi se nekako najviše sviđa. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Moji favoriti su 72 Skin Deep i 74 Smoke Signal.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман26.6.16. 16:58

    Odlicno izgleda 75! Vrlo otmeno, bas zbog te mesavine boja i nedefinisanosti. Posebno sam se obradovala zato sam plavusa hladnog podtona, pa mi od tih smedjih boja stoje samo ove sa primesama ljubicaste i sive,ostale nijanse sa dominacijom tople braon, crvene, zute i bronze mi ne laskaju i izgledam bolesno, ili zuto, ili kao da sam gripozna danima, a najzastupljenije su bas takve i u paletama i pojedinacno. Odlicna recenzija, kao i uvek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, baš tako, mislim da je ona najlepša nijansa Aurinih senki ikad. Razumem i to za tople boje, generalno jesam topliji tip, ali uz oči mi tako ne idu nijanse sa crvenkastim tonom, isto izgledam bolesno. Hvala ti :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...