Jimmy Choo Illicit

/
8 Comments

Vreme je za recenziju još jednog parfema, a ovog puta reč je o najnovijem Jimmy Choo parfemu koji je nedavno stigao u naše Sephore.


Jimmy Choo Illicit parfem kreiran je za izazovnu, zavodljivu, ženu spremnu na rizik koja stvari drži pod kontrolom. Anne Flipo, "nos" koji stoji iza njega, parfem posvećuje ženi koja živi život punim plućima, slobodnoj i hrabroj, ponekad čak na granici preteranog, ali koja ipak čvrsto drži sve konce u rukama. Zaštitno lice je Sky Ferreira, američka pevačica, model i glumica.


Ovaj parfem spada u grupu cvetnih mirisa, preciznije modernih cvetnih. U gornjim notama su mu đumbir i gorka pomorandža, u srcu ruža i sambac jasmin, a bazu čini zanimljiva kombinacija meda i sandalovine. Pomalo neobično, zar ne?
Jimmy Choo Illicit parfem možete kupiti samo u Sephorinim parfimerijama po ceni od 7.090 dinara za 40ml, 10.440 za 60ml odnosno 14.600 dinara za 100ml. Vredi napomenuti da je ovo parfemska (eau de parfum), a ne toaletna voda.


Ambalaža mu je interesantna. Staklena bočica upakovana je u papirnu kutiju sa teksturom koja se oseća pod prstima i koja, ako se zagledate, izgleda kao 3D slika. Bočica je vrlo elegantna i prozirna tako da se može videti i sam parfem boje šampanjca.

Do sada sam pisala o dva parfema ovog brenda - Jimmy Choo Flash i Jimmy Choo Stars. Stars je pravi zimski, praznični parfem, poput rastopljene karamele sa štapićem vanile i kandiranom pomorandžom. Flash više odaje "cause I'm a laaaady" vibraciju :) Illicit je nešto između toga, s jedne strane topao i nežan, a sa druge ipak upadljiv i čak i pomalo nametljiv. Anđelče i đavolče u jednom, baš kao i prosečna žena :) Verovatno je najbliži prvom, klasičnom Jimmy Choo parfemu, a od parfema drugih brendova pripada sličnom tipu kao Viktor & Rolf Flowerbomb i Lancome La vie est belle.

Nije ovo tipični cvetni miris, ne, nikako, da sam morala da pogađam pre bih ga svrstala u gurmanske. Na početku je istovremeno i voćkast i oštar, tačno su to slatkoća pomorandže i svežina i reskost đumbira i upravo je tada i najoriginalniji. Deluje kao da će se razviti u pravcu citrusa, ali, sasvim suprotno, on postaje sladak i topao toliko da nije ostavljeno nimalo mesta sumnji koji element dominira u baznim notama - pomeri se, sandalovino, med seda na tron. Cveće u srednjim notama skoro da je nemoguće osetiti, ali se njegova prisutnost potvrđuje time što ovaj parfem nikad ne postaje previše sladak kao Stars. Ipak, ne bih ga preporučila za vrućine, hladnije vreme je idealno za njega, jedan je od onih koji savršeno idu uz tmurne i sive dane, njegova toplina deluje utešno. Ovo nije uobičajen parfem pa je malo teže odrediti ciljnu starosnu grupu, ali ne bih ga, svakako, svrstala u parfeme za sasvim mlade devojke, barem je za 25+. Postojanost bi mogla da mu bude bolja, na meni traje nekih 5-6 sati.


Kako vam se čini ovaj parfem? Koji Jimmy Choo parfem vi volite?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

8 коментара :

  1. mnogo mi se dopada ambalaza :D izgleda dosta mocno i rado bih ga kupila jer sam vec pala na bocicu a vjerujem i na miris bih :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14.2.16. 19:43

    Pomirisala sam ga u Sephori, super je!

    ОдговориИзбриши
  3. Polu tragican kao i svi ostali njegovi. eh Jimmy drzi se pravljenja cipela...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema sumnje da su mu cipele fah, ali meni su i neki parfemi sasvim ok, najviše Flash, jedino mi Stars baš nikako ne odgovara :)

      Избриши
  4. Baš razmišljam kako umeš da opišeš parfem tako da približiš kombinaciju mirisa gotovo da mogu da zamislim kakav je. :) i plus je što nema patetike u opisu,kao ni prikrivene romantike :D mada, zabavila bi me time :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh, mogu ja i tako...uz malo cimeta ;) ;)
      Hvala ti :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...