Clinique Clarifying Lotion 1 & Clinique Foaming Sonic Facial Soap

/
19 Comments

U ovom postu možete pročitati moje utiske o Clinique toniku i čistaču kože lice, kao i nešto o mojim promenjenim kupovnim i kozmetičkim navikama i potrebama.

Poslednjih godinu-dve sam postala razumnija i mnogo sam kritičnija pri kupovini i dekorativne i preparativne kozmetike. Kod šminke se to svede na to da ne moram da imam ponešto iz svake LE kolekcije kada su oni najbolji proizvodi, po pravilu, deo redovne ponude kao i da nemam više toliko impulsivnih kupovina već najpre dobro promislim. Kod preparativne kozmetike promenila sam mnogo više stvari. Mnogo manje eksperimentišem nego ranije, donekle i zato što vidim da mi koža više ne prašta eksperimente i više oklevam pri izboru proizvoda koje ću koristiti, proučavam sastojke i čitam utiske drugih žena. Retko kada kupim nešto, a da prethodno nisam prikupila više informacija o proizvodu i neverovatno koliko mi je malo neplaniranih kupovina bilo pametno, obično pošteno promašim, kao što se desilo i sa Clinique čistačem o čemu ćete čitati u nastavku.
Do pre neke dve godine obožavala sam penaste čistače lica. Danas mi je jasno da će i onaj na kome piše da je za izuzetno osetljivu kožu sklonu dehidraciji IPAK isušivati moju kožu. Logično je, sastojci koji stvaraju penu ujedno su oni koji isušuju lice, nema tu pomoći. Ako imate sreće da vam se koža (još uvek) uspešno bori sa njima onda uživajte dok možete, a ja sam sigurna da baš nikad više neću kupiti penasti čistač. Nije ni sa onim gelastim mnogo bolja situacija, ali se tu ipak mogu probrati oni blaži. Sulfati, a naročito famozni SLS (sastojak 95% šampona i jedno 80% gelova za umivanje) jako isušuju moje lice, toliko da koža nakon svega tri-četiri upotrebe počinje da se tužno peruta i dobijam suve pečate po obrazima. Clinique Foaming Sonic Facial Soap privukao me je zato što nema famozni SLS već samo blaže zamene, a priznajem da je svoju ulogu odigrala i posebno ubedljiva prodavačica koja se klela u njegovu savršenu blagost. Ovaj čistač prvenstveno je kreiran za upotrebu sa četkom za čišćenje (Clinique ima svoju verziju četke tipa Clarisonic), ali može se koristiti i samostalno. Ne sadrži ulja i piše da nežno i temeljno čisti kožu, uklanja nakupljene nečistoće i ostatke šminke kao i višak sebuma i ostavlja kožu glatkom i čistom bez osećaja zatezanja. Nažalost, ovo se uopšte nije pokazalo istinitim u mom slučaju. Nakon upotrebe koža odmah izgleda izmučeno, kao da su joj sva prirodna ulja i vlažnost uklonjeni. Nakon ovog čistača svaki put sam mazala i hidratantni serum i jače kreme, ali ipak bi nakon nekoliko dana upotrebe krenulo perutanje i bilo je tako očito da je prejak za moju kožu koja se posle danima muči da nadoknadi štetu koju je prouzrokovao. Koristila sam ga letos kada sam ga i kupila i čak se i u tom periodu kada mi koža nema ni naznaka dehidracije pokazao prejakim, a u zimsko doba nemam želju ni da mu dam šansu. Vrlo je moguće da bi on ipak odgovarao ženama sa masnom kožom koja nije sklona isušivanju, ali ja, avaj, nisam među njima te će ovaj čistač stajati u ormaru sve dok ne nađem osobu koja će ga poželeti i kojoj bi mogao odgovarati. Pakovanje sadrži 150ml i platila sam ga 24,29 evra.


Pogledajte sastojke koje sadrži, čak ni sada kad znam kako deluje na moju kožu ne uspevam da utvrdim koji to tačno sastojak izaziva toliko isušivanje, nije ni čudo da sam ga kupila:


Clinique ima veoma popularni princip nege u tri koraka. Na prvom koraku vrši se čišćenje lica, na drugom eksfolijacija, a na trećem se koža hidrira/neguje. Eksfolijacija se vrši tonicima i ovo je korak koji sam predugo zanemarivala, tonike sam, kao i veći broj žena, doživljavala kao nepotreban proizvod. Danas razumem da su tonici važni, kako oni koji vrše eksfolijaciju tako i oni koji kožu smiruju i hidriraju, pripremajući je za bolje upijanje/prijem kreme ili seruma. Uvek posedujem bar po jedan tonik iz obe ove grupe.
Verovatno znate da brojevi od 1 do 4 na Clinique proizvodima označavaju tipove kože. Kao mlađa koristila sam one sa brojem 3, Combination Oily Skin iako mi je sad jasno da teško da mi je ikad koža išla baš ka masnoj, pre će biti da je bila normalna ka mešovitoj ili klasična mešovita. Danas je 2 moj broj pošto je to dry combination skin i definitivno se uklapam u to, imam područja koja su suva (obrazi), područja maksimalno sklona dehidraciji (obrazi i nos), ali i masnije delove (nos i čelo). Međutim, na toliko sam proizvoda naletela koji je trebalo da budu idealni za mene, a zapravo su mi isušivali kožu da sam počela da se plašim i svih na kojima se uopšte spominje kombinovana koža pa nekad kupim one namenjene suvoj. Pošto je ovde reč o toniku koji vrši eksfolijaciju, dakle tipu proizvoda koji ima veliki potencijal za isušivanje ipak sam odlučila da uzmem onaj sa oznakom 1 (very dry to dry skin) i nisam se pokajala. Ne znači da mi i dvojka ne bi bila dobra, ali ovim sam maksimalno zadovoljna.


Clinique Clarifying Lotion 1 spada u grupu tonika/losiona koji vrše eksfolijaciju i koristim ga jednom dnevno, najčešće uveče, nakon prethodnog temeljnog čišćenja kože. Teoretski bi ga trebalo koristiti i ujutro i uveče, ali mojoj osetljivoj koži dovoljan je ovakav tip proizvoda jednom dnevno, a drugi put koristim tonik iz one nežne grupe, namenjene hidriranju i smirivanju kože. Malu količinu losiona nanesem na tupfer i nežno očistim lice koje me nakon toga ne zateže već deluje mekše i nežnije. Sadrži 0,5% salicilnu kiselinu što je idealno za nas koji ne želimo da koristimo glikolnu ni druge jače kiseline, a opet želimo blagu hemijsku eksfolijaciju. Otkako ga koristim nemam potrebu za mehaničkim pilingom mada je istina i da neke od maski koje povremeno koristim donekle vrše i tu ulogu mada zaseban proizvod namenjen pilingu lice uopšte ne posedujem. Sadrži i alkohol koga sam se jako plašila, ali zaista nisam primetila nikakvo isušivanje ili neprijatnosti. Sve u svemu, u potpunosti mi odgovara i svakako ću ga kupiti ponovo. Moje je pakovanje od 200ml i u Grčkoj sam ga platila 23,67 evra (ok, platila sam ga manje pošto je bilo 30% popusta, blažena grčka sniženja), može se kupiti i ovde, naravno, a postoji i veliko pakovanje od 400ml.
Pogledajte listu sastojaka:


Da li se i vaša koža tokom godina promenila kao moja? Koje Clinique proizvode vi volite?


You may also like

19 коментара :

  1. Jedini Clinique cistac koji te nece isusiti je extra mild ili mild liquid soap, svi ostali imaju neki sastojak koji je ocajan za sve tipove koze. Dok su im tonici neprevazidjeni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam o njemu u vreme nakon što sam shvatila koliko sam promašila ovim čistačem i istraživala u pokušaju da otkrijem zašto. Trenutno koristim Apivita čistač sa lavandom i najbolji je (najnežniji) od svih koje sam imala, a trudim se i da više čistim kožu uljima i balmovima. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  2. Zainteresovala si me za tonik, ali onda videh u sastavu alkohol denat na drugom mestu :( Kako proizvodjacima uopste padne na pamet da u proizvod namenjen veoma suvoj kozi (mada - bilo kakvoj) stave jedan od najagresivnijih sastojaka. Bas steta, dopao mi se tvoj utisak, ali mi se cini da bih ja od njega buknula.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemaš pojma koliko sam se ja premišljala da li da ga uzmem zbog tog alkohola, danima sam se vraćala u parfimeriju i zagledala proizvode i isto mi je bilo neverovatno da ga sadrži tonik za jako suvu i suvu kožu. Međutim, nimalo mi ne smeta, nimalo, pretpostavljam da ovde više odradi ulogu konzervansa nego što radi nešto koži, nisam se pokajala iako poslednje dve godine biram tonike bez alkohola.

      Избриши
  3. Nikada nisam pratila njihov sistem od 3 koraka, ali sam sigurna da ima finih učinaka na kožu (pod uslovom da se odabere odgovarajuća grupa proizvoda). Meni najdraža Clinique mazalica je okoloočna, All About Eyes u rich verziji :) Dopada mi se ovaj eksfo-tonik.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pratila pre četiri godine, ali mi nisu svi proizvodi sa tim brojem odgovarali, krema bila odlična, kao i tonik, ali čistač nikako tako da od tada biram proizvode pojedinačno. I meni je ta okoloočna najdraža :)

      Избриши
    2. Zdravo, mislim da mi je koza slicna tvojoj. Koja krema ti je bila odlicna? Hvala

      Избриши
    3. Moisture Surge Thirst Relief :-)

      Избриши
  4. Clinique maskice/blazinice za područje oko očiju

    ОдговориИзбриши
  5. Koristila sam Clinique 7 day Scrub Cream piling i jedan je od boljih te vrste. Pa ipak, nakon mesec dana korišćenja imala sam potrebu da malo pauziram i da ga zamenim sa nečim drugim. Generalno, kroz slično višegodišnje eksperimentisanje sa kozmetikom, zaključila sam da mojoj koži (koliko god to suludo zvučalo) jako prijaju promene. Zato se retko zadržavam na istim proizvodima, a često rotiram različite tipove preparata. SLS strogo izbegavam u svemu što je predviđeno da se koristi na licu, a od skora sam više vezana i za prirodne tuširalice za telo i primećujem veliku razliku u načinu na koji se koža ponaša (nema više iznenadnih perutanja, osipa itd.). Eh da, koža mi se tokom godina menja i to je nekako sve više vidljivo, postaje trunčicu suvlja i osetljivija :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem to za promene, i ja sam to primetila kod sebe, mada ne mogu da budem sasvim sigurna da to delimično nije i zbog toga što ŽELIM da bude tako :D SLS mi je sada na crnoj listi, da, ali ispadne često da su prejaki i proizvodi koji ga ne sadrže, kao ovaj čistač. Verovatno se većini koža s godinama menja na takav način kao kod tebe i mene, priznajem da to nisam očekivala, ali eto... :)

      Избриши
  6. Šta je ovo, gde su fotke na policama pod jakim osvetljenjem???!!! :P Isprobala sam jedva par stvari od Clinique kozmetike. Onaj balm za čišćenje mi baš prija, verujem da bi i tebi mogao odgovarati jer ne isušuje. Topla preporuka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To čuvam za proizvode koje godinama iznova kupujem ;)
      Za balm je i meni žao što ga nisam kupila, a baš sam imala priliku, no nema veze, nije mi loš ni ovaj TBS od kamilice.
      Tople preporuke su uvek dobrodošle :)

      Избриши
  7. Nisam probala nijedan od ova tri proizvoda, ali nisam bila i nesto posebno zainteresovana. Imam mjesovitu kozu, uglavnom koristim Baleinu pjenu i nemam nekih problema s njom :)

    beautyrebel09.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uživaj dok možeš, i ja sam tako do pre dve godine :)

      Избриши
  8. Proizvodi se čine stvarno dobri, ali su mi cijenovni nepristupačni tj. ne bih nikada mogla izdvojiti toliko novaca :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda jednom budeš u prilici :-) Tonik je u principu isplativ, koristim ga skoro svakodnevno od jula meseca i tek ću ga sada dovršiti.

      Избриши
  9. Uvek su me zbunjivali njihovi sistemi sa brojevima prema tipu kože tj, uglavnom mi se činilo da su im čistaći i tonici preagresivni u svim tipovima, pa sam ih zaobilazila. Sada, posle tvoje recenzije, toniku bih možda dala šansu (priznajem to je zbog 0,5% salicilne) :DD

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...