Avon Dreams Eau De Parfum

/
10 Comments

Avon je lansirao novi parfem u ovoj kampanji koja ide baš pred Dan žena, a pošto se uklapa u duh proleća koje nam dolazi požurila sam da vam ga predstavim.

Misao vodilja kampanje koja prati Avon Dreams je Oživi svoje snove. Detinjstvo kao najbezbrižniji period čini da se osećamo ušuškano i spokojno i daje nam prostor da sanjamo i kreiramo budućnost baš onako kako želimo. A zašto bi želja da ostvarimo snove ostala vezana samo za detinjstvo? U želji da vas motiviše da oživite svoje najranije snove, Avon je kreirao novi ženski parfem “Dreams”, zahvaljujući kojem ćete uz samo nekoliko kapljica ponovo poželeti da sanjate kao dete, ali i da te snove pretvorite u realnost. Nežna mešavina mirisa šljive i provansalske ruže probudiće u vama optimizam i podstaći vas na bezbrižno sanjarenje - sve što treba da uradite je da nanesete parfem, zatvorite oči i prisetite se o čemu ste oduvek maštali.


Pogledajte simpatični promo video:


Avon Dreams spada u chypre-cvetne mirise, na sajtu proizvođača navedeno je da su mu u glavnim notama provansalska ruža, šljiva i drvenaste note. Kako je ovo novi, tek lansirani parfem nisam uspela da pronađem potpuni spisak sastojaka. Dolazi u vrlo jednostavnoj, elegantnoj prozirnoj flašici tako da se može videti i sam parfem koji je nežno roze boje što se uklapa u prateću priču o sanjarenju, ali ide i uz njegove nežne sastojke i miris. Prvi put se pojavljuje u aktuelnom katalogu, cena mu je 1399 dinara što je vanredno povoljno, a dobije se 50ml parfemske vode.


Kao što uvek volim da naglasim u recenzijama parfema, ništa nije tako subjektivno kao doživljaj mirisa i nijedan parfem nema pravo da pretenduje na titulu univerzalno najlepšeg već samo najlepšeg za konkretnu osobu koja o njemu izriče sud. Ipak, na osnovu generalnog poklapanja odnosno nepoklapanja ukusa možemo doneti zaključak da li bi nam se svideo miris koji određena blogerka hvali ili kudi. Pod oznakom Mirisi možete pronaći recenzije svih parfema, toaletnih voda i dezodoransa o kojima sam proteklih godina pisala te steći utisak u kojoj meri delimo ili ne delimo ukus za mirise.
Nisam ljubiteljka cvetnih parfema, mada sam mnogo puta napravila izuzetak, ali definitivno nisam ljubiteljka mirisa ruže u kozmetičkim proizvodima što sam mnogo puta spominjala. Volim miris samih ruža, ali nekako mi ne prija sintetička varijanta tog mirisa. Ovo je parfem koji baš miriše na ružu, a oseti se i šljiva ili, bolje rečeno, oseti se da postoji i neka voćna nota, samo nisam sigurna da bih uspela sama da pogodim da je reč o šljivi. Na početku dominira miris ruže, a kasnije se razvije slatkoća sa blagom dozom kiselosti zbog koje se vidi da ovo nije čisto cvetni parfem. Nije prejak, može se naprskati i u većoj količini, a da ne guši i pritom za parfem iz ove kategorije ima više nego zadovoljavajuću postojanost. Ja ga jasno osećam sigurna četiri sata što znači da se zapravo zadržava i duže. Svakako je tip mirisa koji više ide uz lepo vreme i sunčane i vedre dane i to najpre kao dnevni parfem. Podrazumeva se da može da ga nosi žena bilo kojih godina pod uslovom da joj se sviđa, ali recimo da je ovo parfem prvenstveno za mlađe osobe, njegova lepršavost i razigranost više leže devojkama nego ženama.
Koji je vaš omiljeni Avonov parfem? Volite li cvetne parfeme ovog tipa?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

10 коментара :

  1. Meni je on na prvu odlicno mirisao ali ga jos nisam stigla probati. Inace volim mirise cvijetne i vocne kategorije pa mislim da cemo se slagati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U tom slučaju ovo deluje kao pravi parfem za tebe :-)

      Избриши
  2. Instinct mi je omiljeni,jedini koji sam više puta porucila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ga nisam pomirisala, bar se ne sećam :-/

      Избриши
  3. Meni se parfem dopada, ne znam ni sama zašto. Možda zato što sam opsednuta mirisom ruže u zadnje vreme. Od Avonovih parfema dugo mi je bio omiljeni Persive, a kada sam bila jako mlada Passion Dance. Ukus se sa godina menja, barem u mom slučaju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno je zbog ruže dok meni upravo zbog nje ne leži. Ukus se i meni jako promenio s godinama i to bogme u svemu :-)

      Избриши
  4. Meni se sviđa priča oko njega, ali za konkretniji like ili nedostatak istoga bih ga trebala pošnjofati, Inače imam love/hate odnos s Avon parfemima, ali često uz zamjerku da mi nisu dovoljno trajni (čast iznimkama!).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, mora se lično probati :-) Istina je da Avonovi parfemi obično nisu mnogo postojani, ali realno su i dva-tri puta jeftiniji od parfema HE brendova tako da je to ok :-)

      Избриши
  5. Анониман3.3.16. 00:01

    Imaju oni bolje parfeme. I ja imam love-hate odnos sa njima, provalila sam da mi brzo dosade, ali sa ovim su bas omasili, iako volim tu ruzu, koju vecina ne voli :-)
    Nesto sam se bas smirila sa parfemima, odolevam iskusenjima uspesno :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno će se više svideti skroz mladim devojkama :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...