Rimmel 24 HR Supercurler maskara

/
14 Comments
Nakon nekih mesec dana upotrebe došlo je vreme da vam napišem svoje viđenje Rimmel Supercurler maskare.
Proizvođač kaže kako uz ovu maskaru možete reći zbogom uvijačima trepavica pošto su ovo maskara i uvijač u jednom proizvodu. Maskara trenutno uvija trepavice pod uglom od 90 stepeni i drži ih uvijenim čak 24 časa! Maskara pruža i izuzetan volumen koji se može nadograđivati po potrebi.


Boja: klasična crna, nije previše tamna.
Nanošenje: četkica je prilično velika i zakrivljena, a čine je guste iglice različitih dužina. Maskara se nanosi sve lakše kako vreme odmiče. Na samom početku je možda malo previše vlažna i može da ostavi gromuljice tu i tamo, ali već nakon nekoliko dana to prestaje da se dešava. Ženama sa sitnim očima mogla bi da stvara poteškoće kada treba prići onim najsitnijim trepavicama u uglu oka, ali uz malo prakse svakako se i ovo može prevazići. Najbolji efekat dobijem kad je nanosim kratkim, brzim cik-cak pokretima.


Dužina, volumen, podizanje: Krećem od podizanja pošto je to ipak glavno obećanje ove maskare. Definitivno uvija trepavice i drži ih uvijenim dugo. Nisam je, naravno, nikad nosila 24 sata, ali ne padnu trepavice nakon sat-dva kako ume da bude slučaj sa nekim maskarama. Moje trepavice nisu prezahtevne u tom smislu i uvije ih i prosečna maskara tako da ne mogu da garantujem da bi svim ženama mogla da zameni uvijač, ali deluje mi da je to moguće. Stavljam je u jednom ili dva sloja, u jednom deluje maksimalno prirodno mada i dva sloja nisu nikako previše dramatična i ovo je maskara koja će se svideti ženama koje ne vole preterano upadljive maskare već više prirodan efekat. Sviđa mi se kako mi produži trepavice, mada to, naravno, nije dužina kakvu postignem, recimo sa Benefitovom Roller Lash (koja i košta dobrih pet puta više tako da ni ne očekujem), ali mi je dovoljno. Volumen odnosno manjak istog je ono šta je mana ove maskare. Uprkos obećanju, ona više lepo razdvoji i definiše trepavice nego što im pruži volumen u klasičnom smislu.
Postojanost i uklanjanje: maskara se lako uklanja bilo kojih dvofaznim skidačem šminke, a uz držanje tupfera na očima skine je i micelarna. Ne preslikava se, ali jeste mi se desilo da mi se nekoliko puta trusila. Nije to pravilo, zavisi od vremenskih prilika i okolnosti u kojima je nosite, ali ne mogu da kažem da je apsolutno postojana, no, s obzirom na povoljnu cenu, nema se tu šta zameriti.


Ovo je ona standardna fotografija mojih očiju bez ikakve šminke:


A ovo je sa Rimmel 24 HR Supercurler maskarom:


Kako vam deluje? Volite li ovakve maskare?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

14 коментара :

  1. Анониман20.1.16. 01:33

    deluje super... identican efekat dobijam sa miss sporty maskarom sa takvom cetkicom :)

    ОдговориИзбриши
  2. To je samo jedan sloj? Ako je samo jedan onda mi deluje sasvim solidno. :) Uskoro treba da kupim maskaru pa ako imas neku drogerijsku da mi preporučiš (da se ne preslikava) a da nije Lash sensational bilo bi lepo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dva su ipak, ovo je neki njen maksimum. Meni je uvek bila draga Rimmel Extra Super Lash, nije to totalna drama,ali su lepe,dugačke, definisane trepavice :-)

      Избриши
  3. Mene je ova maskara baš onako prijatno iznenadila, mada mi se četkica u početku činila nešto grubljom u odnosu na neke na koje sam navikla. Jedino što bih volela da je trunčicu postojanija. Ali što veliš, za tu cenu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve je bolja vremenom :-) Za te pare nekim manjim nedostacima lako gledam kroz prste.

      Избриши
  4. Анониман20.1.16. 21:54

    Imam ovu maskaru, dobila sam je za rodjendan :). Potpuno se slazem sa tobom da je bolja kako vreme odmice. Ne mogu da kazem da je odlicna ali je vrlo, vrlo dobra, uvija, produzuje malo trepavice, mojim trepavicama daje i gustinu. Nosim je preko dana, za uvece ipak neke druge :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :-) Ne treba očekivati dramatičan efekat od nje, ali za dan je taman.

      Избриши
  5. Četkica je malo ekstremna i u startu mi se nije dopala, jer je previše debela i čudno uvijena, ali nakon malo prakse sam se izveštila i ok mi je. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste malo čudna, prvih nekoliko puta sam se ja i isflekala, ali posle sam se uvežbala :-)

      Избриши
  6. Nisam bila bas odusevljena ovom maskarom..Mada probala sam je samo jednom kod sestre..Ja volim ipak dramaticniji izgled :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja volim malo više drame na trepavicama pa preskačem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, postoji odgovarajuća maskara za svakoga :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...