Poređenje GlamGlow maski za lice: Youthmud, Powermud & Thirstymud

/
10 Comments

GlamGlow maske za lice brzo su postale poznate širom sveta i izazvale opštu pomamu. Družim se sa njima već dugo, ali nisam pisala o njima, dajući prednost limitiranim kolekcijama i proizvodima, ali je sada krajnje vreme da vam napišem nešto više o njima i utiscima koje su na mene ostavile.
Brend je osnovan 2011. godine i brzo je osvojio svet Youthmud crnom maskom koju su masovno krenuli da spominju i hvale supermodeli, glumice, najpoznatiji visažisti i dr. Od tada pojavilo se još nekoliko maski, za različite potrebe kože, a kod nas se sve one mogu kupiti u Sephora parfimerijama. Namerno sam napisala različite potrebe, a ne različite tipove kože pošto to i jeste osnovna ideja brenda - kakvu god kožu imali u pojedinim periodima imamo potrebu za određenom vrstom nege, nekad nam treba više svežine i blistavosti, nekad čišćenje i toniranje, nekad hidratacija i sl. i u skladu sa tim biramo masku koja će nam pomoći.
Idemo na pojedinačno predstavljanje maski, krećem od Youthmud:

GlamGlow YouthMud Tinglexfoliate Treatment reklamirana je kao kompletni kozmetički tretman u teglici. Pruža nežnu, površinsku eksfolijaciju i ostavlja kožu nežnijom i mekšom i spremnom za kamere. Tanak sloj maske nanosi se na čisto lice i na početku se može javiti lagano golicanje ili peckanje koje ubrzo treba da prođe. Maska se drži desetak minuta, a potom se ispere uz pomoć mlake vode kružnim pokretima kako bi se postakla eksfolijacija. Koristi se dva puta nedeljno ili po potrebi. Ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate, a formula je takva da omogućava posvetljivanje i osvežavanje umorne kože, čineći ne glatkom i nežnom na dodir. Sužava pore i pomaže u uklanjanju nepravilnosti, a pritom ne oduzima koži njena prirodna ulja. Posebno se preporučuje u stresnim periodima i za kožu koja je svakog dana izložena brojnim kozmetičkim preparatima. Među glavnim sastojcima ističu se listići zelenog čaja (sadrže polifenole i superoksidante), francuska morska glina (apsorbuje nečistoće i toksične materije, smanjujući pore i ostavljajući prirodna ulja na koži) i vulkanski plavac (vrši eksfolijaciju na više nivoa kojom se uklanjaju mrtve ćelije i zaglađuje teksture kože).


Kompletna lista sastojaka:
Water, Montmorillonite (Volcanic Minerals), Kaolin (French Sea Clay), Magnesium Aluminum Silicate (Purified Clay), Polyethylene, Pumice (Micro Volcanic Rock), Camellia Sinensis Leaf (Green Tea Leaf), Camellia Oleifera Leaf Extract (Green Tea), Chamomilla Recutita Flower Extract (Chamomile), Calendula Officinalis Flower Extract (Marigold), Cucumis Sativus Fruit Extract (Cucumber), Hedara Helix Extract (Ivy), Symphytum Officinale Leaf Extract (Comfrey Herb), Lavandula Hybrida Oil (Lavender), Glycerin (Vegetable), Parfum, [Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool], Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Sve GlamGlow maske imaju izuzetno lepo i luksuzno pakovanje. U slučaju Youthmud maske čak je i kartonska kutija u kojoj je nalazi mekana na dodir poput pliša. Sama maska nalazi se u crnoj kutijici od čvrste plastike koja je dobro štiti tako da se maska neće osušiti ni nakon dosta vremena. Youthmud je prva GlamGlow maska koju sam koristila, još 2013. godine, tačno u vreme kada je koža počkla da mi se menja i od mešovine kože koja je mogla da podnese praktično sve pretvorila se u osetljivu kožu ekstremno sklonu dehidraciji. Maska je boje tipične za glinu koja i jeste njena osnova, a unutra se zaista nalaze vidljivi listići zelenog čaja. Prijatnog je, osvežavajućeg mirisa. Kada se nanese potpuno se osuši za nekih pet minuta, ali ni tada nije neprijatna, ne stegne se toliko da zategne lice tako da ne mogu normalno da govorim. Peckala me jeste, prva dva puta prilično, toliko da sam razmatrala da je isperem, a onda od trećeg puta skoro da nije bilo nikakvih neprijatnosti, valjda se koža navikla. Dobra stvar je što mi nakon skidanja koža nikad nije bila crvena niti delovala izmučeno što mi se dešavalo sa nekim drugim maskama čija je glavna uloga čišćenje kože. Kada se maska ukloni površine lica na kojima imam mitesere definitivno postanu glatke tako da nema sumnje da deo sa eksfolijacijom odradi odlično. Tačno je onaj tip maske koji treba svima nama koje nosimo mnogo slojeva šminke na dnevnoj bazi i već nakon prvih nekoliko upotreba postalo mi je jasno zašto je popularna u svetu šou biznisa - lepo pročisti lice, pripremi ga za šminku i učini da izgleda svežije. Ipak, za moju, sada veoma osetljivu, kožu, ova maska je prejaka za redovnu upotrebu pošto nakon nje imam još veću muku da držim dehidraciju pod kontrolom u zimskom periodu. Kao što rekoh na početku, GlamGlow maske biraju se prema potrebama, a ne tipovima kože, ali ipak bih rekla da bi u blagodetima ove maske najviše uživale žene (i muškarci, zašto da ne) sa masnom kožom pa i oni sa mešovitom koja istovremeno nije i osetljiva. Od ove tri maske sa Youthmud sam se najmanje pronašla iako mi je jasno zašto je toliko voljena.
Idemo na Powermud:


Puno ime maske je Powermud Mud-To-Oil Dualcleanse Treatment. Namenjena je i muškarcima i ženama i vrši dubinsko, ali nežno čišćenje lica i čini kožu mekanom poput somota. Na čisto, suvo lice nanosi se tanak sloj maske i drži se desetak minuta. Prilikom uklanjanja dodaje se voda i nežno masira lice kružnim pokretima kako bi se maska pretvorila u ulje, a potom se temeljno ispere. Koristi se jednom do dvaput nedeljno. Maska uklanja svu prljavštinu, nečistoće, višak ulja i ostatke šminke nakupljene tokom nedelje. Ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate. Sadrži OILIXER™, jedinstveni kompleks četiti moćna, nemasna, brzoapsorbujuća ulja koja vrše dubinsko čišćenje lica (ulje opuncije (vrsta kaktusa), ulje bora, smirne i tamjana), zatim CLAYTOX™, mešavinu četiri gline (tu je i retka brazilska bela glina) koje vrše detoksikaciju kože, PUREIFIER™, složenu mešavinu čistača i eksfolijenata koji zajedno rade na čišćenju i održavanju kože kao i teofrastovu lipicu, biljku koja istovremeno čisti i neguje kožu.


Kompletna lista sastojaka: 
Water, Bentonite, Glycerin, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Magnesium Aluminum Silicate, Kaolin, Calcium Carbonate, Squalane, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Methyl Gluceth-20, Montmorillonite, Niacinamide, Xanthan Gum, Verbascum Thapsus Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower/Leaf Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Sapindus Mukurossi Peel Extract, Verbascum Thapsus Extract, Plankton Extract, Boswellia Carterli Oil, Commiphora Myrrha Oil, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Powder, Panthenol, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Hexylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Glucoside, Caprylyl Glycol, Urea, Yeast Amino Acids, Betaine, Dipotassium Glycyrrhizate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Disodium Edta, Inositol, Taurine, Trehalose, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Fragrance, Titanium Dioxide (Ci 77891). 



Ambalaža ove maske je, kao i kod svih drugih, stvarno impresivna, tako zanimljiva da može da se drži na polici kao ukras. I ova maska je boje gline, miriše osvežavajuće, pomalo kiselkasto, nije najlepši miris na svetu, ali nije ni neprijatan. Jedna je od najneobičnijih maski koje sam koristila i meni najdraža od ove tri GlamGlow maske. Odgovara mi što sa ovom maskom nikad nisam osetila nikakvo peckanje, zatezanje ni bilo kakav osećaj neprijatnosti, a jako je zanimljivo kako se uz samo malo vode kruta, već osušena maska na licu pretvara u uljanu smesu koja tako prija licu i lepo ga očisti. Mud to oil je zaista divna vrsta formule. I ovo je maska čija je osnovna uloga čišćenje lica, ali je znatno nežnija od Youthmud. Rekla bih da je Youthmud prava maska za dubinsko čišćenje i eksfolijaciju lica, onaj tip koji posebno vole ljudi sa masnom i kožom sklonom bubuljicama dok Powermud pruža čišćenje kakvo je potrebno i svim ostalim tipovima kože osim, svakako, onima sa posebnim medicinskim stanjima tipa rozacee, ekcema i sl. Jako mi se sviđa što mi je nakon nje lice čisto i glatko, ali ne deluje isušeno i napaćeno. Da budem preciznija, u prvih nekoliko minuta po skidanju maske lice deluje suvo, ali tako brzo počne da izgleda kao da sam namazala neki fini hidratantni serum. Ovo je tip maske koja podstiče stvaranje kolagena u koži, ubrzava njenu regeneraciju i totalno se uklapa u anti-age tretmane. Danima nakon upotrebe ove maske ne pojavljuje mi se perutanje oko nosa i puderi mi bolje naležu na lice. Ako nije najbolja ono je svakako među tri najbolje maske koje sam u životu koristila i u mom slučaju opravdava svoju visoku cenu, nema ničeg sličnog u drogerijskom rangu.



Idemo na poslednju, plavu masku - Thirstymud:


GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment trenutno pruža koži duboku hidrataciju. Ova maska hidrira, obnavlja, neguje i umiruje kožu. Namenjena je i muškarcima i ženama, može se koristiti na licu, vratu i dekolteu. Ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate, a koristi najnovije i najnaprednije tehnologije u oblasti hidratacije. Nanosi se u ravnomernom sloju na čisto, suvo lice i ostavlja 10-20 minuta, kako bi se ostavilo dovoljno vremena da koža upije proizvod. Maska se ne mora ispirati sa lica, po isteku predviđenog vremena samo se višak maske ukloni papirnom maramicom, a ostatak umasira u kožu mada se, naravno, može i isprati ukoliko vam tako više odgovara. Koristi se dva do tri puta nedeljno. U slučajno ekstremno isušene kože može se ostaviti i preko noći, a pogodna je i za umirivanje kože nakon brijanja. Sadrži  Dewdration™, mešavinu aktivnih supstanci uključujući hijaluronsku i limunsku kiselinu za duboku hidrataciju i svež, mladalački izgled, zatim Hydrapack™ kompleks sa saharidima ili kiselinom iz jabuk ekoji umiruje kožu i pruža joj energiju, GreenEnergy™, kompleks sa medom, kokosom i korenom đumbira za sjaj i detoksikaciju i Teaoxi list masline sa linolnom kiselinom koja je poznati prirodni ovlaživač kože.


Kompletna lista sastojaka: 
 Water, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Peg-8, Peg-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Powder, Olea Europaea (Olive) Leaf Powder, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Honey (Mel), Allantoin, Saccharide Isomerate, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Hexylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Hydrogenated Polydecene, Polysorbate 60, Menthoxypropanediol, Cetyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Avena Sativa (Oat) Bran Extract, Kaolin, Buteth-3, Trideceth-10, Benzophenone-4, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Tris (Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate, Tributyl Citrate, Aminomethyl Propanol, Phenoxyethanol, Fragrance, Coumarin, Linalool.


Kao što vidite na fotografijama, luksuzna i zanimljiva ambalaža karakteristična za GlamGlow maske nalazi se i kod Thirstymud. Ipak, u svemu ostalom ova maska se razlikuje od prethodne dve. Boje je karamela, a bogme i mirisa, miriše kao neki divni krem od karamela i kokosa i u meni budi poriv da uzmem kašičicu i počnem da je jedem. Stavila sam je mnogo puta, a ipak nisam u potpunosti sigurna šta mislim o njoj, možda sam zato i odlagala ovu recenziju toliko dugo. S jedne strane, maska pruža divnu hidrataciju i tu dileme nema. Nije to toliko vidljivo odmah po skidanju/uklanjanju maske koliko u narednim danima kada primećujem smanjeno perutanje kože i manju potrebu za jakom hidratacijom. S druge strane, desilo mi se nekoliko puta da me je ova maska peckala na delovima gde sam imala suve pečate (obrazi) koji bi mi nakon nje pocrveneli što me je baš iznenadilo pošto bi trebalo da je ovo jedna nežna maska koja odgovara čak i jako osetljivoj koži. Kada sam je stavljala u situacijama kad mi koža nije bila u tako groznom stanju nije mi ni najmanje smetala i videla sam samo njene pozitivne strane te zaključujem da možda ipak nije najsrećniji izbor u slučaju kože oštećene na bilo koji način dok je u svim ostalim situacijama više nego poželjna, ovo je onaj tip nege i hidratacije kakav je potreban čak i masnoj koži.



Sve u svemu, ukoliko odaberete stvarno odgovarajuću GlamGlow masku verujem da vam neće biti žao para, ali se zaista treba dobro informisati pre kupovine i uporediti utiske više korisnika sa raznim tipovima i stanjima kože, zato i naglašavam toliko kakva je moja koža. Youthmud je malčice prejaka za mene, Thirstymud koristim uz blagi oprez dok je Powermud čisto savršenstvo. Nedavno sam postala srećna vlasnica nove, narandžaste maske, Flashmud i jedva čekam da je upotrebim i uporedim sa drugima.
Kako vam deluju GlamGlow maske? Da li ste probali neku od njih? Koja bi bila vaš izbor?


You may also like

10 коментара :

  1. Za ljeto bih odabrala ovu prvu jer mi je koža baš masna ljeti, a za ovaj period bi odabrala ovu što je i tebe oduševila. Baš mi je žao da ti se takva pokazala posljednja maska jer koliko sam čitala, jako je hvaljena. Pretpostavljam da je to od onih osoba koje nemaju velikih problema sa kožom. Kolike su cijene ovih maski, nisam vidjela da si napisala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, poslednja je jako hvaljena i ona jeste jako dobra, ali ipak sam morala da napomenem da me je peckala na oštećenim delovima. Cene su oko 6000, a povremeno budu i setovi gde se po ceni jedne maske dobije puno pakovanje jedne maske i jedno ili dva manja pakovanja drugih. Kutijica traje nekih 15-20 upotreba.

      Избриши
  2. Анониман23.1.16. 18:29

    Suduci po tvojim utiscima,mislim da bi i meni najvise odgovarala mud to oil maska. Koja joj je cena ? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divna je ona, mada žene sa masnom kožom obožavaju crnu, a one sa suvom plavu :) Cene su oko 6000, a povremeno budu i setovi gde se po ceni jedne maske dobije puno pakovanje jedne maske i jedno ili dva manja pakovanja drugih. Kutijica traje nekih 15-20 upotreba.

      Избриши
  3. Nisam probala i verovatno necu uskoro s obzirom da se sama finansiram sto se tice sminke i kozmetike :D Ali moram pohvaliti pakovanja koja su predivna i uvek se odusevim kad vidim kod neke blogerke/jutjuberke :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu skupe zaista :( Mlada si, doći će jednom vreme kada ćeš moći da kupuješ i proizvode ove cene :)

      Избриши
  4. Анониман25.1.16. 10:48

    Mislim da je ova recenzija predragocena, bas zbog cene proizvoda. Sve sam procitala, predobro si opisala da bude jasno i veoma korisno. Mislim da vredi uloziti u dobar proizvod za negu lica, ali treba dobro i poznavati svoje lice :-)
    Nazalost lavanda i kamilica jako lose reaguju na moje, pa ih izbegavam u bilo kojim sastavima.
    Zadovoljna sam Avonovim maskama i pilingom, fali mi samo onaj effaclair duo + zbog mitisera, to nikako da ubacim, a doslo je vreme da stvarno moram, poludecu ako mi verujes -.-
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je .)
      I ja sam se u poslednjih godinu dana prevaspitala pa više ulažem u negu nego u šminku iako me ovo drugo više raduje.
      Baš šteta za lavandu i kamilicu, ko bi rekao da one nekome smetaju :(
      Effaclar bi ti se mogao svideti, da, da...

      Избриши
  5. Ja sam probala crnu i plavu i moram priznati da me nisu baš oduševile, a očekivala sam puno od njih... :(

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...