Olaz Regenerist Eye Lifting Serum

/
12 Comments

U prvom postu u novoj godini najpre ću vam svima poželeti mnogo uspeha na svim poljima, dobro zdravlje i mnogo divnih trenutaka po kojima ćete pamtiti ovu godinu :)
Ovogodišnje blogovanje započinjem preparativnom kozmetikom. Nega područja oko očiju mi je jako važna, a poslednja dva meseca koristim Olaz regenerativni serum o kome možete pročitati nešto više u ovom postu.
Olay je američki kozmetički brend, do pre neku godinu ga je bilo i kod nas, a danas se može kupiti u skoro svim okolnim državama. Olay je naziv koji koristi u većini država, ali u nekima je naziv promenjen kako bi lepše zvučao potencijalnim kupcima pa se tako u Nemačkoj, Francuskoj i Italiji zove Olaz. Moj serum je kupljen u hrvatskom Mulleru, a oni su ga uvozli iz Nemačke tako da nosi naziv Olaz, ali se nimalo ne razlikuje od odgovarajućeg seruma pod nazivom brenda Olay. Regenerist je anti-age linija, meni najbolja među linijama ovog brenda. Eye Lifting Serum je proizvod za koji proizvođač tvrdi da doprinosi učvršćivanju kože oko očiju, zaglađuje i posvetljava okoloočnu regiju i značajno smanjuje vidljivost sitnih linija. Formula sadrži ekskluzivni kompleks aminopeptida koji pružaju vlažnost koži i simuliraju prirodnu obnovu ćelija. Serum ne sadrži parfeme i dermatološki je testiran.


Lista sastojaka:
aqua, cyclopentasiloxane, glycerin, polymethylsilsesquioxane, dimethicone, niacinamide, dimethicone crosspolymer, stearyl dimethicone, propylene glycol, panthenol, butylene glycol, titanium dioxide, peg-10 dimethicone crosspolymer, mica, tocopheryl acetate, petrolatum, sucrose polycottonseedate, camellia sinensis leaf extract, cucumis sativus fruit extract, palmitoyl pentapeptide-4, bis-peg/ppg-14/14 dimethicone, peg-10 dimethicone, cetyl ricinoleate, allantoin, cyclotetrasiloxane, tocopherol, canola oil, peg-100 stearate, disodium edta, biotin, benzyl alcohol, phenoxyethanol, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben, methylparaben, propylparaben, triethoxycaprylylsilane, bht, ci 77491 


Kao što rekoh, nega područja oko očiju mi je jako važna pošto tu najviše primećujem prve znakove starenja. Do pre neku godinu još sam i mogla da mažem kreme koje su mi solidne, ali ne i dobre dok danas takve kreme odmah odbacujem jer smatram da se jednostavno ne isplati štedeti na proizvodu ove vrste, koža je zlopamtilo i ne propusti da vrati. Genetika nije na mojoj strani, sklona sam borama, ali sam ujedno i dokaz da mazanje itekako ima smisla; nije da ću sprečiti pojavu bora, naravno, one nikoga ne zaobiđu, ali već sada primećujem da imam manje borica oko očiju od nekog proseka svojih vršnjakinja. Bez problema dajem više para za proizvode namenjene nezi oko očiju, ali se dobri proizvodi mogu naći i u drogerijama, a ovaj serum je jedan od njih. Kupila sam ga u hrvatskom Mulleru, cena mu je bila oko 15 evra, a dobije se standardnih 15ml proizvoda.
Serum je srednje gustine, gušći od prosečnog seruma, ređi od prosečne kreme, svetlo žute boje, ali i sa sasvim sitnim reflektujućim česticama zbog čega ga stavljam prvenstveno tokom dana. On je takvih osobina da može biti i noćna nega, ali jednostavno mi je žao da ga koristim noću kad već ima tu divnu osobinu da skreće pažnju sa tamnih i/ili nadutih podočnjaka. Sličnu osobinu ima i Vichy Idealia okoloočna krema samo što je u slučaju Olaz seruma to uočljivije. Kad ga nanesem cela regija ispod očiju nekako živne pošto serum posvetli podočnjake i popuni borice tako da koža izgleda jedro i zategnuto kao kod tinejdžerke. Ako se ne našminkam, dakle ako na koži ostane samo ovaj serum područje ispod očiju zadržava svoju blistavost i svežinu satima. Ako se našminkam nestaje taj efekat posvetljivanja, ali i dalje su borice ublažene, a bilo koji korektor se manje ili uopšte ne uvlači u njih. Nije da ova kremica vrši samo spoljašnju funkciju, ona definitivno i lepo neguje kožu pošto mi je okoloočna regija u znatno boljem stanju nego na početku 2015. godine, a to zahvaljujući tome što sam imala sreće da u toj godini otkrijem tri sjajne okoloočne kreme koje su se idealno nadovezale jedna na drugu: NUXE Creme Prodigieuse Yeaux, Caudalie Polyphenol C15 i sada Olaz Regenerist Eye Lifting Serum. Svaku od njih mogu da preporučim, s tim što je NUXE nešto blaža od druge dve tako da bi ona bila prvi izbor za žene ispod tridesete.
Koju ste okoloočnu kremu vi voleli u prethodnoj godini?


You may also like

12 коментара :

  1. I tebi sve najbolje u novoj godini. Odlična recenzija, imat ću u vidu, nisam još probala nijednu kremu baš posebno za područje oko očiju.

    ne znam zašto sam mislila da je Olay britanski brend..sada sam proguglala i sjetila se da sam od njih koristila nekoliko krema (dnevnu i noćnu mislim) i tonik za masnu kožu (imam vizualno pamćenje, pamtim samo pakiranja, ali ne i nazive). Ne znam zašto već dugo od njih nisam ništa kupila, kada su mi kreme baš odgovarale.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) Ima Olay/Olaz stvarno dobrih proizvoda, a cene su skroz drogerijske, isplati se kupiti.

      Избриши
  2. Jako lijepo si to napisala da koža pamti sve i ne oprašta. Ja jako pazim na kožu oko očiju i uvijek ulažem u preparate. Što se tiče Olaya ovaj serum nisam probala ali imaju i odlične kreme za područje oko očiju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno, na tom području se najpre vidi razlika. Olay ima tako finih proizvoda za skromnije pare,šteta što ih nema kod nas.

      Избриши
  3. Nisam probala ništa od Olaya i sve tražim recenzije njihovih proizvoda. Ovaj stavljam na popis!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš je malo recenzija, ni ja ne pamtim kad sam naletela na neku, a ne znam zašto, cene su u rangu L'Oréala,a kvalitet ume da bude i bolji čak

      Избриши
  4. Анониман4.1.16. 09:07

    kako nađete toliko novca pa kupite sve ove proizvode samo da ih pobate i da ih objavite ovdje, i jos putovanja.. niko ne ide u parfimeriji samo da kupi sve nove karmine jedne firme pa da ih slika na ruci... Cudno mi je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da nikad ne kupim sve nijanse jedne linije karmina, to su proizvodi koje dobijem na recenziju i to uvek piše na kraju takvog posta. Istina je da dosta kozmetike i sama kupim, to je jednostavno nešto šta me raduje, neko ulaže u tehniku, u izlaske, u skupu odeću, a ja volim kozmetiku i putovanja

      Избриши
  5. Анониман4.1.16. 18:40

    Porucila sam serum I kremu Olay regenerist micro-sculpting, jedva cekam da stignu. Porucila sam preko Strawberrynet, nadam se da cu biti zadovoljna a posle da porucim I ovaj serum za podrucje oko ociju pa sam kompletna. Hvala za preporuku.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман4.1.16. 19:51

    Pa da ti pozelim jednu najsuperkul godinu, da zablistas kao nikada do sada :-)
    Zdravlja, ljubavi i mnogo SOPSTVENOG novca potrosenih na dobru kozmetiku i putovanja ;-)
    Za sve ostalo, tu su ti braca Kinezi :-D
    I dalje si mi nambr wan :-)
    Naravno ocekujem dobre recenzije noviteta: Sephora, Aura, itd... volim to na Ra sto se zavrsava podseca me na sunce sto mi srce greje :-DDD
    Elem, belezim ove tvoje preporuke, mora se i kod mene -.-
    Trenutno sam odusevljena Lilijevim VZK antiridom, ono cudo cuda cini, pa da preporucim kao najjeftiniju, a zaista jako dobru varijantu :-)
    Sve najbolje od <3
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala, draga Alekta, takođe!
      Hvala i za preporuku, priznajem da ne bih ni pogledala bilo šta Lilijeve marke, ali očito, eto, ima prijatnih iznenađenja :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...