Chanel Illusion D' Ombre Long Wear Luminous Eyeshadow - 83 Illusoire

/
23 Comments

Imam stvarno mnogo senki u raznim bojama i nijansama, i skupih i jeftinih. Nikad mi nije lako da izdvojim favorite, ali ovu Chanelovu senku bih svakako svrstala među pet omiljenih i to zbog prelepe, neponovljive nijanse. Pročitajte nešto više o njoj u nastavku:


Chanel Illusion D' Ombre senke na tržištu su još od 2011., samo se povremeno ubace neke nove, uglavnom limitirane nijanse. U redovnom asortimanu kod nas je šest nijansi, u inostranstvu ih ima više. Senke dolaze u prozirnoj, okrugloj, plastičnoj kutijici sa poklopcem sa Chanelovim logom. Uz senku se dobije i malecka četkica za senku koja ima oblik četkice za nanošenje gel lajnera. Sasvim je upotrebljiva ukoliko nanosimo senku na način na koji nanosimo lajnere, a za nanošenje preko kapka ipak radije biram druge četkice prikladnijeg oblika. Dobije se 4g senke što je prilična količina za ovakav proizvod i male su šanse da ćete je potrošiti pre isteka roka. Tačne cene se ne sećam, pogotovo što sam moju kupila na sniženju, ali trebalo bi da je između 3000 i 4000 dinara.


Chanel kaže da se ove dugotrajne senke odlikuju jedinstvenom nežnom gel teksturom sa obiljem svetlucavih pigmenata zahvaljujući kojoj se mogu nositi i kao senke i kao ajlajneri.


Do pre nekoliko godina kupovala sam samo senke drogerijskih brendova pošto ih nisam smatrala proizvodom koji opravdava veću količinu novca. Vremenom se to promenilo pa imam i dosta skupljih senki, neke kvalitetom i lepotom itekako opravdavaju cenu (ovo se uglavnom odnosi na Too Faced i Make Up For Ever senke), neke uopšte ne (Chanel Les 4 Ombres senke), a najlakše izvadim novčanik kad spazim senku neke originalne, neuobičajene nijanse kakvoj nije lako ili čak nije moguće naći zamenu. 83 Illusoire je upravo takva, kada sam je ugledala odmah sam je poželela pošto se sa takvom nijansom nikad nisam srela. Fotografije/swatchevi šminke po Internetu često se razlikuju, dosta ih bude potpuno nerealno i ako ukucate u pretraživač naziv ove senke videćete potpuno, ali potpuno različite nijanse. Međutim, zanimljivo za ovu senku je da su sve te nijanse realne pošto je ovo senka sa sto lica, kao nijedna druga koju sam srela. Može da bude potpuno siva, potpuno ljubičasta, potpuno braon, srebrnkasta, jako svetlucava i još sijaset nijansi između, u zavisnosti od osvetljenja, ugla gledanja i debljine stavljenog sloja, a upravo je to i čini lepom i vrednom kupovine. Pristojno je pigmentovana, ali ne prejako što je i bolje pošto se kombinovanjem debljina sloja postižu različite nijanse. U tankom sloju je više svetlucava, sa tek naznakama boje, dok je u debljem vidljiva boja, a sjaj je tu samo kao fini dašak luksuza. Za ovu senku me je ubedljivo najviše žena pitalo koju sam to senku stavila. Svakako je pogledajte uživo pošto je ona toliko promenljiva i neobična da je fotografije i opisi nikad en mogu u potpunosti dočarati.


Tekstura joj je neobična, na oko deluje kao standardna, presovana senka u prahu, ali je na dodir gelasta, dakle ne blago masnjikava poput klasičnih kremastih senki već baš gelasta i mekana.  Nanosim je četkicama od veštačke dlake, oblika klasičnih četkica za korektor, ali i prstima, nekad mi tako bude i najbrže i najlakše. Nije da je ovo idealna senka za blendanje tako da je najčešće stavljam u jednostavnijim kombinacijama, uglavnom nju kao glavnu senku uz malo neutralne, mat braon za definisanje pregiba. Kao i sve senke ovog tipa, i ova je, nažalost, sklona sušenju pa se tako ova moja nakon nekih 9 meseci odvojila od ivica kutijice, ali je i dalje upotrebljiva kao i pre. Jedina mana ove senke je njena postojanost. Od senke koja ovoliko košta očekivala bih čak i da je mogu nositi nekoliko sati i samostalno, dakle bez baze, a da sa bazom stoji nepromenjena na kapcima sve dok ne poželim da je skinem, ali nije tako. Bez baze na mojim masnim i spuštenim kapcima izdrži možda neka bedna dva sata, a sa dobrom bazom ne mrda nekih 5-6, a onda polako počinje da se nakuplja u pregibu i da bledi. Uz bazu se nikad ne skine sasvim ili tako da to baš ružno izgleda, ali svakako nije ni senka koju mogu da stavim ujutro i zaboravim na nju do večeri. Ipak, kupila bih je ponovo uprkos ovoj lošoj osobini zbog izuzetne lepote.
Pogledajte nekoliko swatcheva ove lepotice:



Zar nije predivna? Probala sam da dočaram i kako izgleda na očima, s tim što imajte na umu da ovaj mali kameleon svaki put izgleda drugačije.


Kako vam deluje ova senka? Imate li neku Chanel Illusion D' Ombre senku?


You may also like

23 коментара :

  1. imam ovu i jos po neku ...meni se moja dosta osusila , drugacije se ponasa sada ....da li postoji mogucnost da se ubaci koja kap inglot duraline , ili za ovu teskturu to ne moze ? hvala unapred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh,šteta :-( Ne znam za Duraline, nemam ga pa nisam istraživala, realno je da bi pomogao samo bi senka verovatno skroz promenila teksturu

      Избриши
  2. Predivna je! Jos je lepsa na ocima nego sam swatch! Za moj budzet je trenutno skupa, medjutim ukoliko iskrsne nesto, uzecu je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, stvarno, i svaki put drugačije ispadne, i na slikama i uživo :-)

      Избриши
  3. Uhhh baš šteta zbog postojanosti, nijansa je predivna! Možda bi bolje odgovarala nekome tko nema ni masne ni spuštene kapke, a ja bih svakako imala iste probleme kao i ti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha,šteta, mada da je neka druga u pitanju bilo bi mi žao para, ali ona je takva lepotica da nabacim bazu i ne žalim :-)

      Избриши
  4. Boja je prelepa i veoma me podseća na jednu staru Rimmel senku koju sam mnogo volela dok sam bila u gimnaziji.
    Postojanost... Pa za taj novac mislim da svako očekuje da dobije proizvod odlične trajnosti. Šteta što ne ispunjava taj uslov jer zaista divno izgleda, a mnogo ti lepo i stoji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :-) Da, loša postojanost se lako oprosti drogerijskoj senci, malo teže Chanelovoj, ali je toliko lepa da bih je ipak ponovo kupila!

      Избриши
  5. Ovo je za mene najlepša ljubičasta senka, iako ponekad ne izgleda ljubičasto :D Na mojim kapcima, uz bazu, izdrži 8 sati bez problema ali kao ajlajner mi nije dovoljno postojana, uvek se repić razmrlja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najlepša, mada na meni skoro da nije ljubičasta, srećom, pošto sam na ljubičaste alergična. Blago tebi za postojanost, kod mene se ponaša znatno lošije.

      Избриши
  6. Анониман11.1.16. 23:27

    Prelepa, apsolutno prelepa, savrsenstvo <3
    I steta sto nije postojanija, eto ni sa bazom :-////
    Verovatno zbog takve strukture. Ja uvek polazim od toga ako je skupo, pa brate mora da opravda tu cenu. Zao mi sto nikako da uzmem Inglot senke i Too faced, al' polako, doci ce na red :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepotica, prava lepotica! Nije mi žao para jer je prelepa, ali da sam uzela neku drugu nijansu bogme bi mi bilo krivo. Na tvoju listu bih svakako dodala MUFE, kvalitet senki je vanserijski!

      Избриши
  7. Prelepa je senka, zaista, totalno neobicna i jedinstvena!
    Sigurno je da bih je uzela u razmatranje, mada, visoka cena je, u ovom slucaju, odlucujuca, a i ta postojanost... Ipak, ko zna :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kvalitet ne opravdava cenu, ali lepota da pa ti vidi :-)

      Избриши
  8. kako je lepa senka i kako si se lepo nasminkala :):):)):)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala :-) Samo sam nju tu stavila da prikažem bar jedno od njenih lica

      Избриши
  9. Predivna je i svidja mi se kako ti stoji uz oci ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja imam crnu,par puta je stavila.Isto tako odojila se od kutijice,ne mogu da je nanesem.Crna je jos ljepsa.Preskupa,a ne vrijedi tih para :(

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...