Brze recenzije: NYX Rouge Cream Blush & Catrice Illuminating Blush

/
14 Comments

Ima mnogo proizvoda koje sam isprobala u obliku testera i formirala mišljenje o njima, a koje neću kupiti, bilo zato što mi ne odgovaraju bilo što mi nisu potrebni. Imam i dosta proizvoda koji mi nisu vredni samostalne recenzije, a za koje je mala šansa da ću ih potrošiti do kraja kako bih ih spomenula u postovima tipa Proizvodi koje sam potrošila. Zbog takvih, a i drugih sličnih vrsta proizvoda rešila sam da uvedem novi tip posta, a to će biti brze recenzije. U ovim postovima neću se toliko detaljno unositi u analizu proizvoda kako to inače radim, ali ćete ipak moći da steknete utisak o njima ili bar o tome kako sam ih ja doživela.


U današnjem postu čitaćete o dva rumenila, prvo je NYX Rouge Cream Blush u nijansi Rose Petal. Kupila sam ga poodavno na Sajmu kozmetike, tačne cene se ne sećam, ali pretpostavljam da je tu negde oko 400-500 dinara kako je to obično slučaj sa NYX proizvodima. Ova rumenila postoje u 8 nijansi, a proizvođač kaže da ostavljaju blagi trag boje koja izgleda sveže i suptilno i dugo traje.



Rumenilo je i u ambalaži i na licu mnogo manje roze nego što bi se zaključilo iz naziva, ovo je pre breskvasta nijansa, topla, bez šljokica ili shimmera, ali pomalo sjajna, kako je to obično slučaj sa kremastim rumenilima. U ambalaži deluje nežno i suptilno, ali je na licu tako lako preterati, moram da stavim baš malu količinu jer u suprotnom izgledam kao klovn. U globalu nisam ljubiteljka kremastih rumenila, godinama ih uopšte nisam koristila pošto sam imala kožu sklonu mašćenju, a nakon što mi se koža promenila odvažila sam se na eksperimentisanje sa njima. Ovo rumenilo nanosila sam na više načina: direktno na kožu na koju je prethodno namazana jedino krema, preko tečnog pudera, preko tečnog pudera fiksiranog puderom u prahu. Nanosila sam ga prstima, tvor četkom pa čak i većom sintetičkom četkom tipa onih za korektore. Ni u jednoj kombinaciji nisam ni najmanje zadovoljna postojanošću. Nakon svega nekoliko sati rumenilo krene da se nakuplja u obliku pečata i to poprilično upadljivo. Ne daj Bože da još imam i neka dehidrirana mesta na obrazima, za sat vremena eto meni ljuspičaste roze tufne. Sigurna sam da ne bi bilo postojano ni na masnoj koži tako da bi odgovaralo jedino ženama normalne kože, pod uslovom da ga često proveravaju i po potrebi i popravljaju. Pogledajte ga izbliza:


Pogledajte swatch na ruci (da, tako je upadljivo i kad se izblenda na licu):


Sve u svemu, nije proizvod koji bih ponovo kupila. Idemo na drugo rumenilo, Catrice Illuminating Blush u nijansi 010 I Am Nuts About You:



Znate da Catrice kozmezike nema kod nas, a ovo rumenilo sam spazila kod nekoliko hrvatskih blogerki i morala sam da ga nabavim i to na neviđeno i nisam se pokajala. Cena mu dođe oko 500 dinara, s postoje 3 nijanse ovih rumenila. Proizvođač ih zove kombinacijama nijansi pošto je svako ovo rumenilo u dva tona, ali iskreno, dve nijanse kod ovog rumenila vidim jedino ako se baš potrudim tako da je ovo rumenilo u tom smislu baš kao i sva druga, nije da pruža više mogućnosti za kombinovanje.


Uopšte nije lako naći zanimljivo nijansu rumenila, stalno se vrti istih nekoliko, a povremeno poželim nešto drugačije, a da istovremeno bude ipak suptilno. Komplikujem, znam. Ovo Catrice rumenilo zadovoljava takav kriterijum. Ovo je jedna nežna, prljavo roze nijansa, više naginje ka toploj, ali verujem da bi je ipak mogli nositi i hladniji tipovi, dovoljno je neutralna za to. U ambalaži ima nekakav sitni shimmer kad se dobro zagleda, ali na obrazima izgleda kao mat rumenilo, nema čak ni naznaka sjaja. Može se lepo dozirati na licu, lako se nanosi i blenda i na mojim obrazima izdrži koliko je god potrebno. Catrice rumenila su mi, generalno, jedna od najboljih drogerijskih i ne sećam se da me je neko razočaralo.
Pogledajte kako ovo rumenilo izgleda izbliza:



Kako vam se sviđa ideja o ovom tipu postova? Kako vam se čine ova dva rumenila?



You may also like

14 коментара :

  1. super ideja za post, i ja sam planirala da ubacim više kratkih recenzija, samo se zanesem svaki put, pa opet gomila slika i teksta :D moram poraditi na tome.
    dobro da sam pročitala za nyx, mojoj koži sigurno ne bi dgovaralo. catrice standardno dobar. imam dva kremasta catrice rumenila, iz neke le, i odlična su mi i fino se blendaju, ne skupljaju se i traju čitav dan. da ih hoće ubaciti u stalnu postavu i još nijansi mi treba :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanela sam se i ovde, ne idu mi kratki postovi i gotovo :-) Nisam imala nijedno kremasto Catrice, mada generalno na prste da nabrojim bilo čija kremasta koja sam imala.

      Избриши
  2. Odlična ideja za post, taman da nam pokažeš što više od tvoje divne i bogate kolekcije šminke :D
    Za Catrice sam odmah znala da će biti dobri utisci, umeju oni da naprave rumenilo :)
    Šteta za NYX, boja mu je lepa, ali generalno kremasta rumenila su ili super ili totalni promašaj, bar iz mog iskustva...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa :-) A kremasta su baš rizik, zato i nisam kupila Illamasqua Zygomatic iako mi je predivno, ali strah me je bacanja para.

      Избриши
  3. Steta za ovo Nyx rumenilo. Inace obozavam njihova kamena rumenila, a za ova kremasta sam vec nekoliko puta cula da nisu postojana na kozi. Nijansa je predivna, bas bzv sto je tako...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,šteta, ali makar nije skupo, da sam ga mnogo platila pojela bih se,praktično mi je neupotrebljivo :-(

      Избриши
  4. Krace od tebe nisam ni ocekivala! :D
    Dopada mi se ovaj novitet, s obzirom da sam tvoj veeeeliki fan. :D
    Imam jedno "obicno" Nyx rumenilo, Peach summer je nijansa, skroz sam zadovoljna postojanoscu, a Catrice kozmetiku nisam nikada probala, uglavnom zbog nedostupnosti :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe,hvala ti! :-D
      Ma biće i znatno kraćih kad budem pisala o proizvodima koje sam probala preko testera, ovde je ipak bilo više materijala pošto imam cele proizvode.
      NYX standardna rumenila su na dobrom glasu, ali ja se baš uhvatila za kremasto...

      Избриши
  5. Анониман16.1.16. 08:08

    Da! Mnogo mi se dopada ova tvoja brza, a opet ne tako brza recenzija, jer vidjala sam neke koje su skoro kao brzina svetlosti :-D
    Catrice zalim sto nemamo kod nas, sve sto imam od njih mi je predobro, narocito bronzer, a NYX nikako da istrazim malo bolje. Imam HD korektor i odlican je, a rumenila nisam probala, mada zelim, ali u kamenu :-) Isto sam cula da im ni ona pecena nisu nesto, pa da znas da preskocis...
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće i bržih kad budem pisala o testerima, obećavam! :-)
      Nisam ni ja NYX mnogo istraživala,ne stiže se sve,previše je brendova na tržištu...

      Избриши
  6. Imam losih iskustava sa kremastim rumenilima tako da ih definitivno zaobilazim u sirokom luku. Svidjaju mi se nijanse oba rumenila. :) Ja sam definitivno za ovakve recenzije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je,trebalo bi da ih bude još i to kraćih :-) Kremasta rumenila su stvarno rizična :-S

      Избриши
  7. Svidja mi se ovaj tip posta :) Volela bih da uvedem nesto slicno, ali tipa za proizvode koji su me ostavili ravnodusnom jer takvih ima milion.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :-) I ja sam kategoriju uvela najpre zbog takvih proizvoda, neke držim godinama, a ne koristim i sve da bih ih kao jednom ipak recenzirala...

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...