Aura četke - Blending Eyeshadow, Bronzer Contour, Concealer & Retractable Lip Brush

/
24 Comments

Kozmetika Aura ima u ponudi četiri nove četke, a kako su moji postovi o starijim Aurinim četkama u poslednje vreme stalno na listi najčitanijih zaključujem da dosta vas gugla utiske o novim četkama pa sam, koliko sam mogla, požurila da vam ih prikažem.


Reč je, dakle, o četiri nove četke, jedna je za oči, jedna za usne i dve za lice. Za Aurine četke u globalu mogu da kažem da je svaka tura bolja od one prethodne tako da su ove četke bolje od svih dosadašnjih, a ako ih uporedim sa prvim Aurinim četkama mogu da zaključim da nisu čak ni ista kategorija, napredak je, baš kao što je često slučaj sa Aurinim proizvodima, ogroman i impresivan. Kao i do sada, svaka četka dolazi upakovana u plastičnu futrolicu na kojoj je jasno naznačeno za šta se četka koristi. Ja čuvam ove futrole, praktično mi je da držim četke u njima. Sve su četke od veštačke dlake sa plastičnim držačem. Za utiske o izdržljivosti trebalo bi ih koristiti bar nekoliko meseci tako da ne mogu da tvrdim sa sigurnošću, ali na osnovu ovih nekoliko pranja rekla bih da su prilično čvrste i da ne deluje da će se skoro raspasti ili razdvojiti, a nisam primetila ni ispadanje dlaka. Idemo na pojedinačne utiske o četkama:


Aura Retractable Lip Brush je četkica za usne na izvlačenje. Namenjena je nanošenju ruža i preciznom iscrtavanju kontura usana, a zahvaljujući svom obliku pogodna je za nošenje u tašni. Cena joj je 733 dinara (u Liliju, cene Aurinih proizvoda variraju od radnje do radnje).
Priznajem da godinama uopšte nisam imala četkicu za usne i da sam sve ruževe nanosila direktno iz ambalaže. Ovo je, verovatno, povezano sa činjenicom da nisam sklona jakim bojama i da je ogromna većina mojih ruževa, pogotovo u prošlosti, bila nežnih i blagih nijansi koje su dopuštale i malo nepreciznosti. Realno, postoje ruževi koje stvarno treba nanositi četkicom, nekada zbog intenziteta nijanse, a nekada zbog teksture samog ruža kada četkica pomaže da se uklone štrafte koje ruž ostavlja. Četkice za ruževe uglavnom su bile sličnog osnovnog oblika kao druge četke što ih je činilo nepraktičnim pošto je ruž proizvod koji popravljamo više puta tokom dana što znači da nam je potrebno da četka bude sa nama, a jednom upotrebljena četka klasičnog oblika ostaje prljava i nemoguća za nošenje u tašni. Pre nekoliko godina otkrila sam jednu Sephorinu četkicu na izvlačenje (nema je više u asortimanu) i to je zaista bilo pravo otkriće, a ova Aurina je ista takva. Kao što vidite na fotografiji iznad, četkica je tako upakovana da zatvorena uopšte ne izviruje iz drške, a jednostavnim povlačenjem izvlači se vrh četkice koji se, po nanošenju ruža, može isto tako jednostavno ponovo uvući i nositi u tašni bez ikakve bojazni od prljanja. Ako nemate nijednu četkicu na izvlačenje ova vam definitivno treba, cena joj je vrlo pristojna, a sama četkica ima tanak i zašiljen vrh koji omogućava precizno iscrtavanje usana. Pogledajte kako izgleda otvorena četkica:


Sledeća četkica je Aura Concealer Brush, klasična četka namenjena nanošenju korektora na podočnjake, ali i na nepravilnosti tipa bubuljica. Cena joj je (oko) 289 dinara.


Priznajem da jako retko koristim ovakve četke, za prikrivanje podočnjaka neuporedivo su mi zgodnije one pufnaste koje izgledaju slično četkicama za blendanje o čemu sam detaljno pisala u ovom postu. Ipak, koju ćete četku koristiti za nanošenje korektora zaista je stvar ukusa, a četke oblika ove Aurine su, svakako, najpopularnije i najprodavanije. Četka je sintetička, dakle taman kako treba za korektor, ne kupi previše proizvoda, dovoljno je čtvrsta da se ne pregiba kad ne treba, jedino bi bilo lepo da je nešto mekša pošto su podočnjaci regija gde je naša koža najnežnija i najtanja. Sve u svemu, ako volite ovaj tip četki verujem da vas ova Aurina ne bi razočarala, ali među ove četiri na mene je ostavila najslabiji utisak.


Četkica koja je nesumnjivo falila u dosadašnjem Aurinom asortimanu je upravo četkica za blendanje što je ispravila Aura Blending Eyeshadow Brush. Namenjena je senčenju površine očnih kapaka, ublažavanju prelaza između senki različitih nijansi kao i nanošenju senki preko celog kapka. Cena joj je 309 dinara.


Jedno je izvesno - četkica za bledanje nikad dosta, prilično sam ubeđena da nikad neću izgovoriti kako ih imam previše i kako kupovina još jedne nema smisla. Ova Aurina četkica je vrlo mekana na dodir, a vlakna su joj srednje savitljiva, tako da ne kupi previše senke, ali se i ne savija kad ne treba. u tom smislu, ovo je jedna fina četkica za blendanje, međutim, mana joj je njena veličina. Imam stvarno krupne oči, ali čak i za njih ona je prevelika, osim ako ne blendam nežniju, neutralnu braon senku u pregibu u cilju naglašavanja kapka. Blendanje senki na samom kapku skoro da nije moguće. Daleko od toga da je ne koristim, štaviše, desilo mi se i da sam je upotrebila kao jedinu senku prilikom šminkanja očiju, dakle i za nanošenje senke i za njeno blendanje, ali za preciznije i komplikovanije look-ove pre bih posegla za nekom manjom. Mislim da bi bilo divno kada bi Aura u sledećoj turi noviteta kod četki ubacila i malecku četku za blendanje koja bi se dopunjavala sa ovom. Ovoj četkici našla sam još jednu namenu, naime koristim je za blendanje korektora na podočnjacima. Divno je pufnasta i obla tako da pomogne da se korektor maksimalno stopi sa kožom i izgleda neprimetno.


Priznajem, moje apsolutno ljubimče među novim četkama upravo je Aura Bronzer Contour Brush. Namenjena je naglašavanju kontura lica, a njen poseban oblik omogućava da se proizvod nanosi u tankom sloju i postigne prirodan izgled. Cena joj je 499 dinara.


Nisam opsednuta konturisanjem, ali tu i tamo volim da malo osenčim obraze pošto mi jagodične kosti uopšte nisu vidljive. Veoma mi je važno da četka koju za to koristim bude takva da omogućava brzo nanošenje i blendanje. Podrazumeva se da lakoća nanošenja zavisi i od samog proizvoda, ali i četka tu igra veliku ulogu. Ova Aurina četka mi je toliko dobra da ću slobodno da napišem da koliko god imale četki potrebna vam je i ova. Znate da se ne razbacujem olako oduševljenim preporukama tako da je utoliko veća moja očaranost ovom četkom. Idealna je, nikad nije pokupila previše proizvoda, a koristila sam je i za neke vrlo pigmentovane bronzere, nikad mi nije ostavila štraftu na obrazu koju je bilo teško izblendati i kao da sama ulazi u šupljinu ispod jagodične kosti, bez previše usmeravanja i truda. Mekana je i gusta taman koliko treba i od svih četki koje koristim za konturisanje ova mi je ubedljivo najdraža. Upotrebila sam je i za stavljanje bronzera na klasičan način (sun-kissed look), nije neupotrebljiva, ali su za to rastresitije četke mnogo bolje od nje, ona je idealna za konturisanje i to je više nego dovoljno. Pogledajte je i iz drugih uglova:



Kako vam se sviđaju ove nove četke? Koja vam deluje najzanimljivije, a koja nije ostavila neki utisak na vas?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

24 коментара :

  1. Pozdrav :))
    Kupila sam skoro ovu malu za blendanje i ovu vecu za konturisanje, i jako sam zadovoljna, mada mi se veca nije svidela kada sam probala njome da stavim bronzer, cini mi se da upija previse proizvoda.. tako da se slazem da postoje bolje opcije cetki za stavljanje bronzera. Ostale dve su na redu da ih probam :)
    Inace mi je jako krivo sto Aura nece vise proizvoditi one Sun Kiss bronzere, vec godinama unazad ih koristim.. Pa me zanima koja bi bila adekvatna zamena za njih?
    P.S. Recenzija je odlicna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :-) Veća je baš za konturisanje, nije za bronzere.
      Aura je pustila u prodaju 4 nova bronzera koji su zvanično namenjeni konturisanju,dakle ne mogu biti zamena za Sunkiss, ali u praksi nisu baš uboli nijanse, svi osim jednog vuku na narandžasto pa je moguće da među njima bude neki dobar kao klasični bronzer umesto Sunkiss.

      Избриши
  2. Izgleda da je Contour cetka pun pogodak. Imam dosta cetkica za lice i nijednu nalik njoj, a ne vidim ni u ostatku drogerijske ponude odgovarajuci alat za konturisanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste sigurno, od svih četki iz Aurinog asortimana ova mi je najbolja! :-)

      Избриши
  3. Анониман6.1.16. 12:38

    Imam ovu za blendovanje senki, super je iako malo neobicnog oblika. Kupicu obavezno i ovu za konturisanje, a jedino mi nije interesantna cetkica za usne ( verovatno zato sto ne koristim cetkice za usne :)). Koristim ovu priliku da ti pozelim sve najlepse u Novoj godini i srecan Bozic ! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Kristina, takođe, sve najlepše ti želim! :-)
      Za konturisanje kupi, nećeš se pokajati, a dobro dođe nekad i ova za usne mada i ja najčešće nanosim ruževe direktno.

      Избриши
  4. Meni je iz pročitanog četkice jako sviđaju. Šteta što je četkica za blendanje velika pa ne može u potrpunosti da ispuni svoju namenu, meni mi svidja pa bih i nju probala. Dok Bronzer Contur Brush jedva čekam da probam. Naravno cena ovih četkica uvek ide u njihovu korist, tako da se radujem da isprobam ove novitete koji su izbacili.

    https://spersonally.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka od ovih je upotrebljiva, samo su neke ipak malo bolje od drugih, a četka za konturisanje ubedljivo vodi :-)

      Избриши
  5. Isti su nam utisci. Ja sam se najviše oduševila koliko je precizna ova za usne. Volim ovu za bronzer od prvog dana, a ovu za blend od drugog ;)
    Za korektor me nije nešto posebno oduševila, ali korektna je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :-) Sve osim ove za korektor redovno koristim, a i nju slabo ne što je loša već čisto što ja preferiram drugačije

      Избриши
  6. Ja imam cetkicu za blendanje senke i obozavam je..Njom nanosim prvu braon boju (kao podlogu), a za preciznije blendanje koristim neke druge. Iskrenu, za oci je koristim onda kada sam u zurbi, najbrze odradim posao. Ono za sta je 99% koristim jeste za sencenje nosa i u te svrhe mi se pokazala kao idealna!:) Savet: Kupuj Auru u lokalnim parfimerijama, jeftinije je, npr ova cetkica za blendanje kosta 260 dinara, barem kod mene :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha,tako nekako i ja sa ovom za blendanje, nije za preciznost, ali zapravo se najčešće i šminkam na brzinu i jednostavno :-) Hvala na savetu, znam da razlike budu prilične, Lilly je skup.

      Избриши
  7. Анониман6.1.16. 17:47

    Isti su nam utisci :-)
    Za konturisanje sam odmah uzela, rpesavrsena je, prepresavrsena!!!
    Ovom za blend i ja radim korektor! Vel'ka je za kapak :-DD
    Ovu za korektor, pljosnatu nisam uzela, sto ti kazes taj tip cetki mi se pokazao skroz nefunkcionalno, a cetkicu za usne kupujem koliko vec za vikend :-)
    Sjajna recenzija!!!
    Mislim da su malo bolje trebali da porade na nijansama novih pudera za konturisanje, pipkala sam ih i vuku dosta na narandzasto :-/
    Ali su zato novi-stari hajlajteri.. kuku, sve moram imati :-DDD
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bogme se mi redovno slažemo :-) Nijanse bronzera su promašaj za konturisanje, tačnije sve sem najtamnije, ali mislim da su iskoristive kao klasični bronzeri, treba još sa ih testiram pa javljam. Hajlajteri su divni, a tek što volEm nova rumenila!

      Избриши
  8. Baš mi se dopadaju, moram da ih nabavim, ja imam stare Aurine četkice, par komada i super me služe, bar za moje potrebe :)

    ОдговориИзбриши
  9. Znaci kupujem ove za karmin i sjene kistove! :D DOBRO!!!!


    :***********************

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre svega ovu za konturisanje, nećeš zažaliti! :-)

      Избриши
  10. Ja sam uzela ovu za blendanje i konturisanje, fantasticne su! Prezadovoljna sam, ali se slazem s tobom da bi ova za blendanje valjalo da bude malo manja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda ubace i neku malu, Aura često sluša komentare nas korisnika :-)

      Избриши
  11. Skoro kupih ovu za blendanje i ovu za konture. Prvu sam kupila da je koristim za hajlajter, i za setovanje korektora, i obe stvari mi radi savršeno! A ova za konture je fantazija, da ne znam, mislila bih da je triput skuplja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažem ja,ne mogu ni da zamislim da se nekome ne bi svidela, pogotovo za te pare, vanredno dobra četka! :-)

      Избриши
  12. Mislim da cu kupiti za kontur, bas mi je potrebna neka takva ;)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...