Sephora Color Around The World

/
24 Comments

Jedan od najlepše dizajniranih proizvoda iz Sephorine ovogodišnje praznične kolekcije bez sumnje je upravo ova paleta. U kojoj je meri slatka pogledajte u nastavku :)


Color Around The World set čine četiri palete dizajnirane u obliku rokovnika koje nose nazive velikih svetskih gradova: Pariza, Rima, Njujorka i Ria. U svakoj paleti nalaze se po 4 senke, 1 rumenilo (u jednoj paleti je bronzer umesto rumenila) i ogledalce. Dakle, po ceni od 4000 dinara dobije se ukupno 16 senki za oči i 4 rumenila u nesvakidašnjoj ambalaži. Pogledajte kako ovi preslatki rokovnici izgledaju:


Palete se otvaraju baš na način rokovnika, a u svakoj se nalazi i mini tutorijal za šminkanje sa predlozima kako da upotrebite proizvode iz konkretne palete.


Što se tiče kvaliteta senki i rumenila, on je očekivan za ovakav set što znači da ima nekoliko savršenih proizvoda, pokoji ispod proseka i dosta pristojnih. Dizajn je praktičan pa je tako svaka od ovih paleta zgodna za nošenje na put ili u tašni. Ambalaža je kartonska, ali se zatvara na magnet i nema šanse da se otvori kada ne treba. Paris je prvenstveno namenjena kreiranju večernjih look-ova, NY je nežna i neutralna svakodnevna paleta, Rome je paleta toplih braon-zlatastih boja, a Rio je jedina sa neneutralnom nijansom, kako i priliči paleti tog naziva.


Pogledajte Paris i New York izbliza pa idemo na detaljnije utiske o nijansama:


Paris je paleta namenjena prvenstveno večernjim lookovima (što mene nije sprečilo da je stavim za posao, naravno bez šljokičaste nijanse). Rooftop je potpuno mat, srednje siva nijansa, vrlo fina, minimalno se trusi i lepo blenda, a Jazz Club je senka taupe nijanse sa sjajnom završnicom, prikladna i za dan i za noć, najboljeg kvaliteta u ovoj paleti. Perfecto je crna senka sa sitnim, srebrnim šljokicama kojoj bi dobro došlo da je jače pigmentovana, pravi efekat se dobije tek sa debljim nanosom dok je Pearl biserno-srebrnkasta senka, najslabije pigmentovana, ali se, srećom, ona ionako uglavnom stavlja na manje površine. Pink macaron je mat rumenilo prljavo roze nijanse koja bi pristajala većini.


New York je maksimalno iskoristiva, svakodnevna paleta. Ako treba da izdvojim neki od ovih rokovnika kao najbolji bio bi to upravo ovaj.  City trench je mat, svetla krem nijansa, pogodna kako za naglašavanje tako i kao glavna senka, mekana i laka za blendanje. Hot mocha mi je najlepša, a ujedno i najbolja senka celog ovog seta. Vrlo je pigmentovana, ne trusi se ni najmanje, lako se i nanosi i blenda, a sama nijansa je nežna braon koja vuče na roze i pristajala bi praktično svakome. Peanut butter je srednja, mat braon, odlična za naglašavanje pregiba, jedna od onih nijansi koje su svakome potrebne. Trick or treat je jedina nijansa sa metalnom završnicom, srebrnkasta je, ali ima i malo braon u sebi što je vidljivije na kapcima nego na ruci. Sve četiri nijanse iz ove palete su više nego finog kvaliteta u svakom pogledu. Romantic date je krajnje suptilno rumenilo kajsijaste nijanse sa sitnim shimmerom, prikladno jedino za svetao ten, na tamnijim se ne bi ni videlo. U principu volim ovakva rumenila pošto dobro dođu za kombinacije sa jače naglašenim očima i/ili usnama.


Pogledajte Rome i Rio izbliza:


Rome bi bila dnevna paleta sa senkom iznenađenja :) Panettone je hladnija, nežno braon senka, potpuno mat i odlična kao bazna senka. Caffe je tamnija mat braon, dobra za definisanje pregiba, a i u kombinaciji sa Panettone, a Tiramisu je tamno braon, mat senka, znatno toplija od prethodne dve. Sve tri su iznenađujuće pigmentovane za mat senke i nisu preterano praškaste. Romantico je senka koja dodaje zanimljivost paleti, to je nijansa starog zlata, sjajna, ali ne previše, prosečno pigmentovana. Gelato, rumenilo iz ove palete, najjače je od rumenila. Iako deluje nežno roze u kutiji na licu može biti prilično drečavo pa lepše stoji na tamnijem tenu.


Rio je po kvalitetu najslabija paleta iz ovog seta, ali se svakako i ona može iskoristiti. U njoj je Coconut milk, bela mat senka, prosečno pigmentovana, pomalo praškasta, ali ok za deo ispod obrva i unutrašnji ugao oka. Tu je i Cha mate, mat senka u boji kože, vrlo fina za prilike kad samo želimo da ujednačimo boju kapka. Aqua je jedina senka u setu koja nije neutralne nijanse, ovo je jedna vrlo upadljiva plava sa sitnim srebrnkastim šljokicama koje se na kapcima zapravo ni ne vide. Slabo je pigmentovana, ali se može nadograditi, samo što se baš dosta trusi kod nanošenja. Tropical bird je svetlo zlatna senka, zlatno svetlija od Romantico senke iz Rome palete, isto je slabije pigmentovana, ali se lakše nanosi od Aqua. Enjoy the sunset je jedini bronzer iz ovog seta i jedini proizvod koji uopšte nisam mogla da iskoristim, nijansa je previše narandžasta, za mene i pretamna i teško se blenda.


Kako vam deluje ovaj set paleta? Padate li i vi kod odabira na dizajn proizvoda?


You may also like

24 коментара :

  1. Ideja im je fenomenalna :)
    Moji favoriti su NY i Rome, sad mi je zao sto nisam kupila, ali znala sam da Rio necu koristiti a Paris sam,kad su boje u pitanju, nekako prevazisla.. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Izgled paleta je izuzetno lep i neobican :) Imam jos uvek neku od paleta iz Sephora novogodisnjeg seta i nekim senkama sam bila jako zadovoljna, dok nekima i ne bas. Rumenila su mi bila najzanimljivija tako da mislim da sam njih najvise i trosila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je to uvek sa većim paletama, čak i onim skupim :)

      Избриши
  3. Deluje preslatko :) Uvek se lepim za lepa pakovanja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam nekad baš baš, sad sam se smirila i obuzdala :)

      Избриши
  4. Rome paletica ima sasvim prikladan naziv i cini mi se najnosivije senke. Sephora uvek prijatno iznenadi praznicnom kolekcijom. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rome je i najkvalitetnija pride :) Uvek jedva čekam prazničnu kolekciju, makar samo da vidim koje su ideje ovog puta imali.

      Избриши
  5. Mislim da su preslatke I savršen poklon. I često me privuče pakovanje i dizajn proizvoda. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divne su stvarno za poklon, ne znam ko im se ne bi obradovao :)

      Избриши
  6. Nisam neki veliki ljubitelj paleta, ali ove imaju tako klepe boje, da ce me naterati da promenim misljenje... Pakovanja su zaista simpaticna, i podesaju me na moje skolske dane kada sam u Grckoj (jer ih kod nas nije bilo) kupovala ovakve rokovnike sa likom Sare Kej.. (davno).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,Sara Kej!:) Ja sam čak imala album sa sličicama sa njom :D

      Избриши
  7. Sve je savrseno. Od pakovanja do... svaki komentar je ...ma super je

    ОдговориИзбриши
  8. Bas su slatke paletice. :) Jedino mi se poslednja ni malo ne dopada al tako je to sa paletema. Uvek se nadje par boja koje nam ne trebaju. Kada je sminka u pitanju ne padam vise na dizajn i prvenstvo dajem kvalitetu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da,nema šanse da nam se sve svide, ali i dalje volim palete u globalu, s tim što i ja danas više gledam kvalitet nego dizajn, a ranije je bilo obrnuto :)

      Избриши
  9. Prelepa dekorativna ambalaza, a pored toga, mislim da su kombinacije boja bas korisne i upotrebljive, sem ove plave, imam boju ociju slicnu tvojoj i nikako mi plavo/ljubicasto ne stoji..:/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni stoje i plava i ljubičasta, samo što ljubičastu ne smem zbog alergije, ali ova paleta jeste najlošija, i po kombinaciji i po kvalitetu

      Избриши
  10. Baš su lepo osmišljene, odlično za putovanja. Njujork me najviše mami, mislim da bih koristila sve što je u toj paleti.

    ОдговориИзбриши
  11. Zaljubila sam se na prvi pogled a onda ipak sebi priuštila Color Wishes i Wishes come true. Iako su raznovrsne ove palete, čini mi se da bih osim NY i Rima teško još šta koristila... Razum je prevladao! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ambalaža im je apsolutno preslatka :) Rome i NY su moji favoriti, naročito NY, baš fina svakodnevna paletica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ambalaža je savršena, a upravo su te dve palete i meni najbolje :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...