Inglot crveni ruževi - mat vs retro

/
16 Comments

Inglot je brend sa kojim sam započela blogovanje i ako sam o nečijim proizvodima mnogo pisala to su upravo njegovi. Potrefilo se da sada dosta dugo nisam pisala o Inglotu tako da ću to nadoknaditi uporednom recenzijom dva crvena, ali potpuno različita ruža, taman pre Nove godine :)


Inglotovi ruževi dolaze u elegantnom crnom, plastičnom pakovanju koje besprekorno funkcioniše, nema opasnosti od neželjenog otvaranja ni pucanja poklopca. Dva ruža o kojima pišem su iz različitih linija, pogledajte swatcheve ovih nijansi na ruci pa  idemo na pojedinačno predstavljanje:


Lipstick Matte 429 deo je mat linije ruževa koji činu ukupno 30 nijansi među kojima su neke zaista originalne i retke (crna, tamno braon, ljubičasta, siva...). Ruževi sadrže ulja makadamije i avokada i vitamin E koji neguju i hidriraju usne. Proizvođač kaže da njihova dugotrajna formula pruža savršeno mat, glatku i ravnomernu završnicu.


Mat ruževi imaju miris za koji verujem da bi se svima svideo, naime mirišu kao bombone ili dečije žvake. Nijansa 429 je jedva divna, srednja crvena koja me je prijatno iznenadila. Nažalost, ne spadam u žene koje lako nose crvene ruževe i u životu sam naletela na jako malo crvenih nijansi koje mi stoje, a ova jeste među njima. Na swatchu, a i u ambalaži deluje kao klasična hladna nijansa, ali na usnama je prava vatreno crvena, pre neutralna nego hladna i verovatno mi zato i stoji. Neverovatno koliko ima kremastu formulu za jedan mat ruž, savršeno se lako nanosi, moguće je staviti ga čak i bez olovke, ali je, naravno, olovka preporučljiva. Usne moraju biti lepo pripremljene, ne oprašta ispucale usne, ali nije da previše ističe sitne nesavršenosti, nije suv kao prosečan mat ruž. Za punu boju bila su mi potrebna dva tanja sloja, sa jednim nijansa ima blago rozikasti ton i hladnija je pa mi dva sloja stoje mnogo lepše. Spada u postojanije ruževe i ravnomerno se skida tako što počinje da bledi. Moguće je poljubiti nekog bez traga (u obraz i lagano), moguće je i piti, a da se ne skine, ali pred jelom već uzmiče. Nije mi isušio usne.


Pogledajte kako izgleda na usnama:


Zar nije san snova?
Nijansa 177 deo je klasične linije ruževa koja sadrži ulje koštica kajsije i vitamin E koji štite i neguju usne. Nelepljiva i dugotrajna formula omogućava lako i ujednačeno nanošenje. Postoji čak 136 nijansi ovih ruževa što je zaista fascinantan izbor pa ako tražite neke ređe i posebne nijanse možda ih možete naći upravo među ovim ruževima.


Ovaj ruž imam već dugo, svakako više od godine, samo nikako nije dolazio na red za recenziranje, ali mi se dolaskom crvenog mat ruža pružila prilika za poređenje koju sam morala da iskoristim. Miris ovog ruža mi se posebno sviđa, to je onaj starinski miris ruževa kakav su nekada davno imali Chanelovi ruževi i koji su svi proizvođači pokušavali da kopiraju pre dvadesetak godina tako da kod mene miris izaziva prijatne asocijacije na detinjstvo i tajno kopanje po maminoj tašni. Volim mat ruževe, stvarno ih volim, ali ipak se nekad umorim od tako jednostavne završnice i posegnem za nekom zabavnijom. Nijansa 177 je baš takva, završnica joj svakako spada u sedefaste, ali nije tako upadljiva i sjajna kakve su obično završnice tog tipa već zbog prirode same nijanse ima taj retro momenat koji je ružu glavni adut. Nije to čista crvena, ima tu i primesa roze i boje cigle, u osnovi je topla, ali je završnica činij hladnijom nego što zaista jeste. Odlično je pigmentovan, puna boja dobija se već jednim slojem i vrlo je lak za nanošenje i prijatan za nošenje, ne isušuje usne, a eventualna ispucala mesta ne samo da ne ističe već i prikriva, zahvaljujući završnici koju ruž ima. Postojanost je dobro, ostaje na usnama nekoliko sati, ali se skida prilikom jedenja i pijenja.
Pogledajte kako izgleda na usnama:


Kako vam se sviđaju ove dve crvene nijanse? Imate li neki Inglotov ruž?



You may also like

16 коментара :

  1. Ju..Kad pogledah prvu sliku, pomislih da se radi o nekom nude ruzu..Al' svakako je prelep, mada sam retko obracala paznju na Inglot ruzeve, vise na neke druge proizvode, senke, recimo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,malo je čudno ispala, bio je to jedan od onih sivih dana. Ruževi su stvarno zanemareni kod njih što je šteta, osim MAC-a nijedan brend nema toliki izbor :-)

      Избриши
  2. Jao, prelepa su oba, bas su divne nijanse, ali ovaj drugi, retro, me posebno mami :) Imam mat crvenih par komada, a ovakav jedan zabavno sedefasti bi mi bas legao. Inace, secas li se mozda cene?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neobičan je,pod određenim svetlom čak ni ne deluje crveno :-) Njega sam onomad dobila kad sam kupovala na rođendan Inglota, posrećilo mi se,ali trebalo bi da su oko 1500 dinara

      Избриши
  3. Анониман24.12.15. 00:47

    Koja je cena njihovih mat ruzeva?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravila sam tačnu, trebalo bi nešto oko 1600 dinara

      Избриши
  4. Анониман24.12.15. 10:08

    Jao sto su prelepa oba!!!
    U poslednje vreme i ja stavljam te sedefaste nijanse, onako retro :-)
    Sto ti kazes, ok su mat, ali ponekada dosade.
    Da znas da prvom prilikom idem do njihove radnje, bas moram da vidim sta imaju od nijansi, mozda nadjem tu koju jurim bukvalno deset godina.
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj, izbor je jako veliki, samo još MAC ima toliki :-)

      Избриши
  5. Nemam Inglot ruževe, čak ih nisam ni zagledala, ali taj mat crveni mi deluje veoma privlačno. Odlično ti i stoji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :-) Reeeetko kada mi stoji crveni ruž, ali ovaj je kao stvoren za mene :-)

      Избриши
  6. Meni se vise dopada ovaj mat! Predivni su zaista, ali mat mi je presavrsen! Odlicno ti stoje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su oba lepa, samo mi met lepše stoji :-) Hvala ti!

      Избриши
  7. Prelepa su mi oba i odlično ali odlično ti stoje :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ni ja nisam obraćala pažnju na Inglot ruževe (a i na sam brend), međutim, otkad znam da ne testiraju na životinjama, mnogo sam zainteresovanija i jedva čekam da naletim na nešto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brend ima ogroman izbor nijansi za baš sve proizvode, vredi pogledati :-)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...