EOS lip balms - Honeysuckle Honeydew, Sweet Mint & Strawberry Sorbet

/
22 Comments

Ove šarene loptice toliko su popularne da sumnjam da ima žene koja ih nije videla, a verovatno i poželela. Pre nekoliko meseci nabavila sam svoja prva tri EOS-ića, jedan sam u međuvremenu skoro potrošila, a u nastavku posta pročitajte moje utiske o njima.



EOS je skraćenica za Evolution Of Smooth, a reč je o američkom brendu čiji su osnovni proizvodi namenjeni nezi usana, mada su u poslednje vreme ubacili i losione za ruke i telo kao i proizvode za negu nakon brijanja. Najpopularniji proizvod su im svakako balzami za usne upakovani u loptice, postoji nekih desetak vrsta, s tim što povremeno ubacuju limitirana izdanja kao i promotivna pakovanja. Balzami su 100% prirodnog porekla i čak 95% organskog i, naravno, ne sadrže parabene, ftalate ni naftne derivate (npr. tečni parafin koji je redovan sastojak jednog prosečnog balzama za usne). Svi balzami sadrže ši puter, ulje jojobe  i vitamin E. Proizvođač kaže da ovi balzami klize po usnama i čine ih glatkim, mekanim i nežnim. Balzami su u glatkoj, plastičnoj ambalaži u obliku loptice, jednobojne ili dvobojne, u zavisnosti od ukusa:



Standardno pitanje bilo bi gde ih kupiti u Srbiji. Moje mišljenje je - baš nigde. Neverovatno je koliko su ove loptice popularne na svetskom nivou, a to ujedno podrazumeva nestvarno veliki broj njihovih kopija. Ukucajte EOS na eBay-u i videćete o čemu govorim. Ovi balzami su u principu jeftin proizvod, u američkim drogerijama mogu se kupiti za 3-4 dolara, verovatno i za manje para na akcijama tako da se s jedne strane može pomisliti da ima šanse da se omakne i original među ovim silnim prodavcima kod nas preko Facebook-a, Instagrama i sl., ali sa druge strane živimo u državi u kojoj se uvaljuju kopije parfema čak i u velikom lancu drogerija tako da jednostavno ne verujem nikome ko ih prodaje u Srbiji sve dok ne dobijemo zvaničnog uvoznika (to što se neko dosetio da se reklamira kao EOS Srbija ne čini ga uvoznikom već samo domišljatim švercerom). Dakle, da rezimiram - ne isključujem mogućnost da neko u Srbiji prodaje i originalne EOS-e, ali niko nema zvanične uvozne deklaracije koje bi me mogle uveriti u to tako da biram da ne rizikujem. Realno je da proizvode za usne u dobroj meri pojedemo, a meni ne pada na pamet da potencijalno ugrožavam svoje zdravlje unoseći nekontrolisane sastojke sumnjivog kvaliteta i vrste. Moji su kupljeni u Hong Kongu gde se EOS legalno prodaje u drogerijama, cena im dođe oko 300 dinara, a dobra vest je da se EOS balzami prodaju i u austrijskim Douglas parfimerijama, a odnedavno i u hrvatskom Mulleru što znači da su dostupni i u bližim državama i kupovina originala nije više toliko komplikovana.


Priznajem da sam uvek skeptična kada je reč o izvikanim proizvodima, ali ujedno i veoma radoznala. Bila sam vrlo sklona da poverujem da su ove loptice popularne zbog divnog mirisa i privlačnog dizajna, a da po pitanju nege ne odskaču od ostalih, ali nisam bila u pravu, one jesu odlične. Ne bih rekla da imam naročito zahtevne usne, ali umeju da pošteno ispucaju, a ne pomaže ni to što sam sklona grickanju usana. Znam, znam, grozna je to navika, ali kada postoji višak kožice ne mogu da se uzdržim da je ne gricnem i time, naravno, napravim još gore stanje i tako u krug. Mnogi balzami mi pomažu u saniranju ispucalih usana, ali EOS-ići su uradili nešto drugačije, oni su sprečili da mi usne pucaju, a samim tim nemam šta da grickam i razlika je drastična. Počela sam da ih koristim letos, dakle u sezoni kada usne ne pucaju toliko kao sada, i mogu reći da nikad u životu nisam imala toliko glatke usne, baš nikada! Sada kada je hladno usne tu i tamo hoće da ispucaju, ali i dalje je situacija mnogo bolja nego što je bila sa bilo kojim balzamom pre EOS-a i mogu da kažem da su u meni dobili vernu mušteriju. Po pitanju nege meni su sva tri balzama praktično ista, nisam videla značajnu razliku ma koliko se trudila tako da se izbor balzama svede na izbor najlepšeg mirisa i ukusa.
Zelena loptica se zove Honeysuckle Honedew (honeysuckle je biljka koja se kod nas zove orlovi nokti, a honeydew je voće iz iste porodice kao lubenica) i ona mi je najmanje draga od ove tri iako sam nju najviše koristila (držim je pored monitora na poslu, to je siguran način da nešto redovno mažem). Nije lošija od drugih već samo ima najmanje zanimljiv miris. Miris je blag, podseća pomalo na med, a balzam čini usne mekanim, glatkim i pomalo sjajnim, poput blažeg sjaja. Balzam je sladak, kada pređem jezikom preko usana slatkoću baš jasno osetim.


Sweet Mint se izdvaja među EOS-ima pošto ima efekat hlađenja. Kada se stavi kreće blago peckanje i osećaj svežine na usnama, nešto slično osećaju koji imamo kad tek stavimo u usta neke od onih jakih žvaka sa eukaliptusom. Ovo hlađenje se baš dugo zadržava, osećaj nije samo trenutnog tipa, a posebno prija leti mada je mojoj mami bilo baš neprijatno, toliko da ga je odmah izbrisala sa usana tako da imajte u vidu da ovo nije balzam koji bi se baš svakome svideo. I on je slatkastog ukusa, ali ni blizu koliko Honeysuckle Honeydew i znatno je gušći od njega.


Strawberry Sorbet je moja omiljena loptica i to čisto zato što miriše na jagodu. Ako kupujete svoj prvi EOS ovaj je dobra opcija, još nisam srela osobu kojoj su miris i ukus jagoda odbojni. Takođe je manje sladak od Honeysuckle Honeydew, ali su isti po pitanju gustine i sjaja koji ustavljaju na usnama.


Koristite li EOS-iće? Koji je vaš omiljeni?


You may also like

22 коментара :

  1. Nema ih ni u HR za kupit, šteta, divni su!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam zaljubljena u SweetMint 😍 Jako mi se dopada i borovnica (plava loptica) izuzetno je slatka i neodoljivo mirise! Poptuno razocarenje je Summer Fruit ciji je miris preintenzivan 😔

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene se mišljenje neverovatno menja, čas mi je super što tako hladi čas ga preskačem zbog toga :D Zapamtiću da treba da preskočim Summer Fruit, a probala bih najradije Coconut Milk...mmm...koookos :D

      Избриши
  3. I ja uzeh moje prve EOS loptice :) Strawberry Sorbet koristim intenzivno ovih dana i prilično sam zadovoljna i mirisom i ukusom i efektom :D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман6.12.15. 19:13

    Moguce je da ima dosta kopija Eos balzama ali to sa sigurnoscu niko ne moze da utvrdi ponekad su te kopije izuzetno identicne originalu. U Austriji ga ima u Mulleru i na akciji je oko 6e licno sam se uverila pre par nedelja. Na instagramu ga devojka prodaje 100% original pod imenom balzami_EOS_rasprodaja tako da treba poznavati ili se bar raspitati, ovu devojku ja poznajem i znam sigurno da su to pravi eos-i moja je topla preporuka za sve koji ne idu van, a zele sebi da priuste ovog ljubimca. Moj stize za par dana tako da jedva cekam da i ja probam ovog lepotana i uverim se u njegov kvalitet. Poz :) MissD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš tako, vrlo često je skoro nemoguće utvrditi razliku, pogotovo što je i original u stvari vrlo jeftin, nije to kao sa kopijama MAC-a ili Chanela. Originalni EOS-ići su stvarno dobri :)

      Избриши
  5. Meni se od njega suse usne bas isto kao sto mi to radi i klasican Labello. Uopste nisam zadovoljna i bila sam razocarana jer mi se pakovanje naravno bas svidelo. Vratila sam se Balea ulju za usne jer mi zimi jedino ono pomaze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi li baš 100% sigurna da imaš originalni EOS? Ja sam zaista bila skeptična prema njima, mislila sam da ih žene vole zbog ambalaže i lepih mirisa, ali nega je ta koja me je na kraju oduševila.

      Избриши
    2. Sigurna sam jer sam ih dobila iz Amerike. Svakako se po ambalazi prilicno dobro vidi kopija i nije ih tesko razlikovati.

      Избриши
    3. A biće da je onda do onog uobičajenog - ne odgovara nam svima sve :) Inače ja uopšte ne uspevam da primetim razliku kod njih između originala i kopija, nekako mi svi isti ili skoro isti,za MAC vidim iz aviona, a ovde ne

      Избриши
  6. Strawberry Sorbet sam potrosila bas pre nekoliko dana i obozavala ga :) Divan mi je i summer fruit, a trenutno koristim mix Mint-Vanilla, pakovanje je plavo belo i bas ga volim! A jedva cekam da probam coconut milk koji mi je jos uvek u rezervi (suzdrzala sam se da ne otvorim 3 u isto vreme) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, blago tebi kad imaš Coconut milk, njega bih najradije probala! :)

      Избриши
  7. Kod nas ih nema i mogu se naručiti jedino online ali nemam pojma zašto nisam do sada naručila. Jednostavno uvijek nešto drugo dođe na red ali svakako bih željela probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali ima ih, ne mogu se tačno setiti kod kojih sam hrvatskih blogerki videla, ali nekoliko njih je postavilo sliku EOS-a u Mulleru, dođu 44,90 kn!

      Избриши
  8. Imam Sweet Mint, kupljen je u Douglas-u u Nemackoj, htela sam Honeysuckle ali oni nemaju sve vrste. Bolji mi je od vecine balzama koje sam probala i ne smeta mi to hladjenje, vise ga ni ne osetim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Honeysuckle je ok, ali nekako najmanje jakog mirisa i ukusa, a meni je zabavnije ako upadljivo miršu na nešto, kao jagodica, recimo :)

      Избриши
  9. Imala sam od jagode, vrlo dopadljiv balzam, po izgledu, mirisu i ukusu :) Nisam stigla da ga potrosim jer sam ga negde zagubila, svakako ne planiram da se zaustavim i odustanem od daljeg narucivanja :)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман28.12.15. 21:47

    Stigli su u DM! Cena 749 din, imaju jagodu, nar/malinu, summer fruit i mentu. Uzela sam jagodu danas (jedva ih nadjoh, posto su u veciniDM-ova rasprodati, kao da ih dele za dzaba :)). Za sad mi deluje ok, ali kao da bi mi mogala biti malo jaca nega. Nisam sigurna koliko su dobri za zimu i ispucale usne. Za mene je i dalje zakon Lush sa svojim balzamima, pre svega chocolate whipstick

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha,videla sam i objavila na FB strani, prosto neverovatno da su uvezli, donedavno nije bilo ni u najavi :-) Meni su stvarno, stvarno najbolji, ali biće da je i to individualna stvar :-) Nisam probala Lush

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...