Too Faced Happily Ever Lasting Lip & Cheek Duo

/
24 Comments

Jedan od najisplativijih ovogodišnjih prazničnih setova upravo je ovaj Too Faced setić koji sadrži mini Melted ruž i mini Love Flush rumenilo. Pročitajte nešto više o njemu:


Too Faced Happily Ever Lasting Lip & Cheek Duo dolazi u kartonskoj kutijici na čijoj se poleđini može ispisati ime osobe kojoj se set poklanja i ime darodavca. Unutra se nalazi mini Melted ruž u nijansi Melted Peony (dobije se skoro pola standardne veličine) i mini Love Flush rumenilo u obliku srca nijansi Justify My Love (nešto je veće od prosečne senke). Cena seta je 1670 dinara.


O Melted ruževima pisala sam u ovom postu gde sam i prikazala tri nijanse - Melted Fig (moj favorit), Melted Sugar i Melted Candy. U ovom setu dobije se nijansa Melted Peony, a to je intenzivna srednje roze nijansa, hladna, ali ne toliko da bi je topliji tipovi nužno morali izbegavati. Završnica ruža je sjajna, a interesantno je da sjaj ostaje prisutan sve vreme, čak i nakon nekoliko sati. Kao i svi Melted ruževi pigmentovana je maksimalno, retko se dešava da se puna nijansa tečnog ruža može dobiti u jednom sloju, ali ovde to jeste slučaj. Mana je što na početku ruž hoće da se preslika na zube pa imajte ovo u vidu da ne bude neprijatno-komičnih situacija :)
Love Flush rumenila su nova Too Faced rumenila, pojavila su se u prodaji pre nekoliko meseci. Imam nijansu Baby Love i toliko je koristim da sam na jednom mestu skoro dotakla dno što mi se sa rumenilima desi jednom u dve-tri godine maksimalno. Posvetiću tom rumenilo zaseban post jednom prilikom, a u ovom setiću dobije se nijansa Justify My Love što je klasična Barbie roze nijansa, dakle nežna, hladna roze, bez ikakvog sjaja ili shimmera, na licu potpuno mat iako u ambalaži ne deluje tako. Rumenilo spada u jače pigmentovana i, iako nijansa deluje nežno, itekako se može preterati tako da je bolje nanositi ga četkom koja kupi manje proizvoda. Malčice se trusi, ali ništa strašno. Vrlo je postojano, baš kao i drugo nijansa tako da mogu da kažem da je ova linija stvarno odlična. Pogledajte kako izgledaju u ambalaži:


Ovako izgledaju na swatchu na ruci, rumenilo je izblendano onako kako bi bilo i na licu:


A ruž ovako izgleda na usnama:


Kako vam se sviđa ovaj Too Faced set? Imate li/želite li neku određenu nijansu Melted ruževa ili Love Flush rumenila?


You may also like

24 коментара :

  1. Odlican post. :) Ja se dvoumin izmedju ovoga i onog setica sa maskarom i bronzerom. Takodje djeluje isplativo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Taj sa maskarom i bronzerom je još isplativiji, samo bojim se da je on već rasprodat, možda je eventualno u Delti ostao još koji.

      Избриши
  2. Bas je sladak set. :) Odlicno ti stoji ova nijansa. Ovo je jedina kombinacija boja jel da?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Malo je jača nego što sam navikla, ali lepa. Ovo je jedina, da.

      Избриши
  3. Meni je onaj set presladak. Može da se kupi i samo zbog izgleda :P

    ОдговориИзбриши
  4. Baš girly nijanse :) Ruž bih preskočila, ali je rumenilo prelepo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pošto ima samo jedna kombinacija boja valjda su računali da je girly zicer :)

      Избриши
  5. Ovo rumenilo je predivno :) preslatko pakovanje i boja je bas lepa <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, praktično svaka žena ima takvu neku nijansu :)

      Избриши
  6. pakiranje im je preslatko :) Rumenlo mi je privlačno i pree slatko:*

    ОдговориИзбриши
  7. Slatki su im ovi setovi, šteta što je samo jedna kombinacija došla... Ruž nije u mojoj boji, ali rumenilce mi se sviđa :)
    Btw, Baby love je prelepa nijansa rumenila, sad jedva čekam recenziju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta, da, mogli su da naprave još koju :( Baby Love je jedna od onih nijansi koje neće zapasti za oko, a koje su u stvari nosivije i lepše od onih popularnih :)

      Избриши
  8. Prelep je, zelim ga :) a jos vise zelim onaj s bronzerom i maskarom..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taj drugi je još isplativiji, ali bojim se da se već rasprodao, možda eventualno ako je ostao neki u Delti... :(

      Избриши
  9. Nije ovo moja nijansa ruža, ali ne mogu da kažem da ti stoji loše :)
    Rumenilo je divno <3

    ОдговориИзбриши
  10. Set je zaista presladak ali nisam našla nijednu nijansu koja mi se sviđa.. Tebi naravno vrlo lepo pristaje swatchovana Melted P. nijansa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Istina je da je na slici bolje nego uživo, previše je ovo jako za mene.

      Избриши
  11. Divan set, ali meni ove nijanse ne bi stajale... Ja i dalje jurim komletan set sa 3 rumenila i 3 melteda po inozemstvu ;)))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...