Sephora Gift Odyssey - I deo & nagradna igra

/
69 Comments

Period oko Nove godine je vrhunac uživanja za sve ljubitelje kozmetike pošto u prazničnim kolekcijama dizajneri nadmaše sami sebe i svake godine im ipak pođe za rukom da osmisle nešto novo, drugačije i prelepo. Kao i uvek, u Sephore nam stiže gomila noviteta, a ove godine sam rešila da podelim post u dva dela kako bih mogla da ubacim više fotografija i detaljnije vas informišem o proizvodima, a u svakom delu biće po jedna nagradna igra ;) U ovom delu predstavljam vam proizvode Sephorinog brenda.
Znam, svake godine kažem kako je ovogodišnja kolekcija najlepša do sada, ali mislim da nikad nisam bila više ubeđena u to nego ove godine, skidam kapu i klanjam se do poda ljudima koji su je osmislili! Motiv je Let it snow, a inspiraciju su, očito, pronašli u snegu i njegovom plavičastom odsjaju što je zanimljiv odmak od standardnih zlatnih i srebrnih nijansi koje obično dominiraju prazničnim kolekcijama. Ovogodišnja maskota je ovaj preslatki galaktički pingvin:


Ako se za neki proizvod može reći da nema šanse da ne zainteresuje kupce onda je to praznična blockbuster paleta, žene jednostavno vole gomilu proizvoda u jednoj paleti :) Nije svaka podjednako popularna, a ovogodišnja, sa senkama, kremastim senkama/lajnerima, rumenilima i ruževima ima šanse da postane. Cena palete biće 5330 dinara:


Iako je uvek blockbuster paleta ona koja se bolje prodaje, valjda zbog privlačnog dizajna i upadljivog izgleda, baš kao i prošle godine, onima koji žele paletu u kojoj će pronaći mnogo nijansi senki pre bih preporučila paletu u obliku knjige - Sephora Color Wonderland Neutral & Vivid Eyeshadow Palette koja sa leve strane sadrži senke u neutralnim bojama, a sa desne u življim. Ukupno ih je čak 78, dobiju se i dvostrana četkica i crna olovka za oči, a cena joj je 6670 dinara.


Ove godine Sephora ima čitavu gomilu preslatkih manjih paleti, a na slici u nastavku možete videti dve palete na izvlačenje - Wonderful Dreams (8 senki, 1330 dinara) i Wishes Come True (6 senki, 2 hajlajtera, 1 rumenilo, 1730 dinara). Ako ste ljubitelj šljokica Sephora ih ima u zlatnoj i srebrnoj verziji po ceni od 890 dinara.


Paleta koja me je po pitanju dizajna načisto oborila s nogu je Color around the world (4000 dinara). I prošlogodišnja verzija (ona u obliku knjiga) je bila slatka, ali ovaj dizajn u vidu 4 mala rokovnika je takav da ne znam ima li žene koju bi ostavio ravnodušnom! Neću detaljnije o njoj pošto će dobiti zasebnu recenziju, za sada samo uživajte u fotografijama:


Nagradu za najslađi proizvod kolekcije definitivno dobija paletica u obliku 5 minijaturnih knjižica - Color Wishes. Po ceni od 2000 dinara dobije se 10 malenih senki raspoređenih u 5 savršeno dizajniranih knjižica. Nivo slatkoće: milion!


Ma vidite koliko su samo male i cakane! :D


Za ljubitelje romantike tu je paleta sa 16 senki u obliku srca i 3 sjaja u obliku usana i 3 rumenila, Beautiful Crush po ceni od 2660 dinara:


Ove godine nema mnogo proizvoda za nokte, ali nije izostala veća paleta lakova. Ovogodišnja se zove The magic game, čini je 8 lakova u zanimljivom pakovanju sa kazaljkom, a njih možete da bolje upoznate na blogu Cajkine kandže.


Kolekcija za kupanje i negu tela nosi naziv Let it snow i mnogo je lepa ovako plavičasta i svetlucava, toliko da čak i mene, mrziteljku zime i snega, asocira samo na ono najlepše od zime :) Kao i uvek, proizvodi imaju sličan miris, a ovogodišnji je vrlo intenzivan i privlačan, cela kolekcija miriše poput nekog skupog parfema. Pogledajte proizvode:
Gel/kupka - 1080 dinara
Krema za ruke - 630 dinara
Hidratantna krema za telo - 1270 dinara
Neuobičajeni proizvod je ovaj mini termofor za višekratnu upotrebu. Mališa košta samo 390 dinara, prvi put se sam zagreje klikom na dugmence koje je unutra, a svaki naredni put se jednostavno ubaci u toplu vodu. Vrlo je zgodan za ciljano zagrevanje određenih regija, a kako je mali i nežan bio bi pogodan i za decu kad treba zagrejati uvo ili stomačić:


Idemo na pregled preostalih proizvoda iz ove linije, zgodnih i za poklone:
Set od 5x2 gela/kupke - 1910 dinara
Set od 7 različitih maski za lice - 3160 dinara
Set kupki, tečni sapun, set gelova za tuširanje,
svetlucavo ulje za telo, kuglice za kupanje, sapun u obliku listića 
Među zanimljivim "dodacima" tu je set proizvoda My Beauty List u kojoj se nalaze Outrageous Curl maskara, Kiss me balzam za usne, senka u neutralnoj nijansi, crna olovka za oči, crveni lak za nokte i maska za lice. Cena seta je 4000 dinara:


Tu su i:
Srebrni sprej za lice, telo i kosu - 1060 dinara
Set sunđera za tečni puder - 1910 dinara
Uvek je deo praznične kolekcije flašica za parfem koja se nosi u tašni i u koju sipamo svoj omiljeni parfem kako bismo ga mogle osvežiti tokom dana, a zanimljivo je da je ovogodišnja roll-on verzija! Nisam dosad imala takvu i radujem se isprobavanju, deluje kao praktično rešenje za diskretno nanošenje. Cena je 1780 dinara.

Proizvod čija ambalaža ne može da prođe neprimećeno je Impeccable Bun, set za kosu u obliku piramide u kome se nalazi gumica za kosu uz pomoću koje se pravi popularna bun/krofna punđa, 5 gumica za kosu, 5 užih ukosnica i 15 širih ukosnica. Set postoji u varijanti za plavuše i brinete, na slici ispod je set za plavuše, a cena je 1270 dinara:


The all-in-one brush set sadrži 3 četke za lice i oči, a košta 2540 dinara:


Tu su još i sledeći proizvodi:
Set od 3 dvostrane četkice - 2540, Creative Nail Art set - 2140 i
neseseri po ceni od 1270 odnosno 1910 dinara
Vibrirajuća patkica - 3180; Set turpija - 790; Uvijač za trepavice - 1270; Set za manikir - 2540 dinara
Kiss Me balzami za usne u obliku jajeta dolaze u tri nove nijanse po ceni od 930 dinara:

Color Wand - 1160, Ultra Shine Lip Gloss - 1460; Magic Gloss - 730 dinara
I kao što spomenuh u naslovu, biće i nagradne igre sa proizvodima iz ove kolekcije :) Nagrada su proizvodi sa slike u nastavku - Impeccable Bun set za kosu, set četki za šminkanje i sjaj za usne.


Pravila za učestvovanje su standardna. Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u utorak, 17.11. Srećno!
a Rafflecopter giveaway

U ovom postu predstavila sam vam praznične novitete Sephorinog brenda, a uskoro očekujte i predstavljanje proizvoda brendova koje Sephora ekskluzivno zastupa. Kako vam se čine novi proizvodi? Šta vas je najviše zainteresovalo?


You may also like

69 коментара :

  1. Prekrasno, prekrasno. Toliko prekrasno da razmišljam da se uključim u nagradnu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Color around the world je bas divan i prakstican, posebno NY i Rome. Nekako su mi sad falile bolje fotke proizoda, razmazila si nas =) I super sto stavila link ka Cajki, da lagano pregledam lakice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa kaaako, ja sam najiskrenije ubeđena da nikad nisam imala bolje fotke u ovom tipu posta :O

      Избриши
  3. Uvek najteze odolim paletama senki :)

    ОдговориИзбриши
  4. Da se pogubiš od lepote! Ja bi sveeee...

    ОдговориИзбриши
  5. Ufff, koja lepota :) Tacno mi je srce zaigralo :)))
    Uvek zeljno iscekujem tvoje postove, a posebno kada se radi o ovakvim
    Najvise me zanima Sephorina paleta Wonderful Dreams i nju cu zasigurno uzeti.
    Jedva cekam da citam o proizvodima drugih brendova iz Sephore ! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Wonderful Dreams je stvarno slatka, a nije ni skupa, ove godine su baš dobro izabrali palete sa senkama :) Drugi deo posta biće krajem sledeće nedelje i to sa novom nagradnom igrom :)

      Избриши
  6. Vrlo lepo i primamljivo, posebno su mi lepe njihove palete u obliku knjiga (ne ove male već one veće). Ja iz nekih drugih razloga ne kupujem Seforine proizvode, samo pogledam s vremena na vreme i divim se dizajnu i motivima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preslatke su te, dizajn je toliko lep da sam sadržaj čak pada u drugi plan iako su i nijanse lepo odabrane :)

      Избриши
  7. prelepo,ako mi verijete nijedan proizvod nisam probala a svi deluju antasticni <3

    ОдговориИзбриши
  8. Palete izgledaju divno, a cetkice su provereno sjajne.

    ОдговориИзбриши
  9. Sve najlerpse fanastacna (y) ☺☺♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  10. Sephora je ove godine nadmasila samu sebe po pitanju ovih praznicnih proizvoda/paketica. Ja se cele godine cuvam za ovaj period tako da bih sada mogla da se castim :) Wonderful wishes me podesca na proslogodisnje Too faced senke i izgleda fenomenalno, a i Color wishes minijature su preslatke. Jedva cekam sledeci post na ovu temu bas me zanima sta ce Too faced i Benefit ponuditi ;)

    Sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zar nije? :) Pomislim kako mi se svake godine čini da nikad lepše nije bilo, ali ove godine stvaaarno nije nikad lepše :))) Wonderful wishes tačno liči na TF, da, česta su ta pozajmljivanja ideja. TF i Benefit imaju divne proizvode ove godine, ali nažalost nama nije došlo baš mnogo toga, ovo posebno važi za Benefit :/

      Избриши
  11. Sad mi je sve jasno. :D
    Palete su divne. Posebno mi se dopadaju "rokvnici" jer su koliko mogu da vidim u pitanju mat senke kojim sam opsednuta u poslednje vreme. Ima jos noviteta?! :O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu sve mat, ali većina jeste, njih ću predstaviti i detaljnije pa ćeš videti. Ima još noviteta, ovo su oni Sephorinog brenda, a u sledećem će biti brendovi koje Sephora zastupa - MUFE, Too Faced, Benefit i dr.

      Избриши
  12. Divna praznicna kolekcija,posebno senkice Color around the world.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su one u top 3 najlepših proizvoda ove godine :)

      Избриши
  13. Ne zna se šta je lepše! Divni noviteti!

    ОдговориИзбриши
  14. Prelepo! Zaljubljena sam u sve, ali bukvalno u svee! :D

    ОдговориИзбриши
  15. Preterala sam sa ovolikom dozom slatkog ujutru :D Šalu na stranu, sve je taaako slatko, a najviše primamljive su mi malene paletice i paleta Colour around the world. Nadam se da ću ih preskočiti, ne znam šta će mi više paleta ove godine ali eto, bliži se sledeća... :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem osećaj :D Ja sam sva bila u "pa jaaaao", "aaaaa", "slaaaaatko" momentima kad sam sve ovo videla :D Razumem i deo sa gomilanjem paleta, ali teško je odoleti, teeeeško.

      Избриши
  16. Анониман10.11.15. 08:40

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    O__________________________________________________________________________O !!!
    Pa srcka mi zaigrala!
    Joooj ove palete senki, bilo koje ZELIMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!! :-DDD
    Ma SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :-DDD
    Pfff, i ja se razmisljam kao i Jasmina da se prijavim za nagradnu igru po prvi put u lajfu, hahahahaha :-DDD
    Joj Boze, kako volim Sephoru, jaoooooooooooooooooooooo pa sad cu ceo dan i verovatno cele nedelje da razmisljam o ovome !
    Ma sjajno, presjajno, PREDIVNO!
    Alekta :-DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa prijavi se, zašto da ne, zato nagradne igre postoje :)
      Sve je mnooogo slatko, lepše nego što bih bila u stanju i da zamislim, neki ljudi baaš imaju smisla za dizajn :)

      Избриши
  17. Sve je divno, pokusavam da se odlucim unapred dok ne stigne u Sephora Novi Sad :)

    ОдговориИзбриши
  18. Danas se priključih Bloglovin'-u i prvi blog na koji sam naletela je ovaj! Iskreno, žao mi je što nisam ranije - ovaj tekst je odličan, predstavljena novogodišnja kolekcija na pravi način i definitivno ću nastaviti da posećujem blog i čitam neke lepe tekstove. :)

    ОдговориИзбриши
  19. Mnogo lepih stvari na jednom mestu :))) Divnoća !!!

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман10.11.15. 17:51

    Sephora kozmetika je ubednjivo najbolja za moje lice. Senke su toliko dobre, bar se meni tako cini, toliko lepo se nanose, odlicne su!

    ОдговориИзбриши
  21. Baš lepa kolekcija, skroz su ispratili ideju snežne Nove godine :) Meni se sve paletice sviđaju, što dizajnom, što zbog samih boja, divne su :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz, sviđa mi se ova svetlucava pravo-bela kombinacija :)

      Избриши
  22. Mislim da je ovo najlepsa Sephora novogodisnja kolekcija, nema sta mi se ne dopada :)))

    ОдговориИзбриши
  23. Zdravooooooo , htela bih da te pitam da li imaš nek ipost o inches METALIK lakovima AUre, da se vidi kako farbaju kako izgleda na noktima . hvala puno unapred!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo, nemam takav post, a i ti lakovi se povlače iz prodaje, neće ih više biti :(
      Od svih njihovih lakova biće samo novi Amazingly Resistant, spomenula sam ih ovde: http://sminkajeljubav.blogspot.rs/2015/08/aura-noviteti-nagradna-igra.html

      Избриши
  24. lepo izgledaju ali kod nas u Grčkoj Sephora ima najgore proiyvode, kad god idem u prodavnicu sve je pokvareno i staro ne bih ništa kupila nisu kvalitetne ovako su opasne za zdravlje. bil omi je čudno kad sam videla ovde u blogu neki post iz Grčke kad ste kupili sephora. bar u atini nisam našla kvalitetne proiyvode ove firme. aura je najbolja i najkvalitetnija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam imala takva iskustva, meni je Sephora najdraža parfimerija :)

      Избриши
  25. a od grčke firme najbolja je Erre due

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam za brend i gledala stalak, ali nisam ništa probala za sada.

      Избриши
  26. Prelepa kolekcija. Nikako da prezalim sto se Sephora zatvorila u Nisu. I dalje se nadam... :)

    ОдговориИзбриши
  27. Ljubav na prvi pogled! <3 Na fotkama... Osećam se kao klinka. :D Divno je sve, ali su mi najinteresantnije senke-knjižice, ljuuuubav! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem osećaj, to je to :) Senkice-knjižice su nešto najslađe šta sam videla u mnogo godina :D

      Избриши
  28. pre pre predivnooo..mnogo mi se svidja ova novogodisnja kolekcija sto je inspirisana neboplavnom bojom..sve deluje nekako nezno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, odlična ideja, bolja od očekivanih zlatnih i srebrnih :)

      Избриши
  29. Kako su samo slatke ove color wishes paletice :O :D Sto bi rekao Zemunac, svidja mi se SVE! :))

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман18.11.15. 13:59

    Je l' objavljeno ime dobitnika? :)

    ОдговориИзбриши
  31. Da li i dalje ima da se kupi blockbuster paleta.Jako mi se sviđa ali ne znam da li ima i dalje da se kupi?😒

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema, ove palete dođu u novembru i bude ih tu negde zaključno sa januarom.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...