Sephora Exclusive Holiday 2015 + nagradna igra

/
68 Comments
Pre dve nedelje sam vam predstavila sve divne praznične novitete Sephorinog brenda (klik ovde), od juče se nalaze u svim Sephorinim parfimerijama, a danas vam predstavljam praznične kolekcije brendova koje Sephora ekskluzivno zastupa. Uživajte :)
Krećem od brenda Make Up For Ever, zvezda praznične kolekcije je paleta Artist Eye Studio za koju mogu da kažem da nit' lepše palete nit' manje fotogenične, nikako mi nije pošlo za rukom da uhvatim svu njenu lepotu na fotografijama. Pošto će ona uskoro dobiti i zasebni post nastaviću da pokušavam, a do tada pogledajte makar okvirno kako izgleda. Čini je 9 senki od kojih su dve zelenkaste san snova za nas sa tamnim očima, Smoky Extravagant maskara i Aqua eyes ajlajner u crnoj boji, a cena joj je 6880 dinara:

Pored ove palete, tu su još tri seta: Lash Snow Kit (Smoky Extravagant maskara, Graphic tečni ajlajner, par veštačkih trepavica, 4130 dinara), Smoky Extravagant Kit (Smoky Extravagant maskara, mini Aqua Eyes ajlajner i skidač šminke sa očiju, 3170 dinara) i Cult Make Up Set (mini Smoky Extravagant maskara, mini Aqua Eyes ajlajner, HD puder u prahu, Aqua tečni ajlajner, Step 1 Smoothing Primer i mat olovka za usne, 4130 dinara):

Ako ima neki brend za koji bi se svi složili da im baš ide od ruke dizajn prazničkih kolekcija to bi svakako bio Too Faced, iz godine u godinu setovi su sve više neodoljivi. Christmas In Paris je naziv ovogodišnje kolekcije zbog koje vilica automatski ide do poda, a glavne zvezde su setovi-palete Le Grand Palais i Le Grand Chateau.


Le Grand Palais čine Better Than Sex maskara, ruž Melted Peony, popularna baza za senku Shadow Insurance, 1 bronzer, 1 hajlajter, 2 rumenila i 18 senki. Cena joj je 7650 dinara, a pogledajte kako izbliza izgleda zatvorena i otvorena:


Na slikama iznad možete da vidite i Deluxe Better Than Sex Ornament, najpopularniju maskaru upakovanu kao ukras za jelku koja košta 1390 dinara. Drugi veliki set je Le Grand Chateau, čine ga Better Than Sex maskara i tri male palete - Paris In Love, Paris After Dark, Paris Au Naturele sa ukupno 18 senki, 2 rumenila i jednim bronzerom. Cena seta je 6260 dinara, a ja se izvinjavam zbog lošijeg kvaliteta prve fotografije, tek sam kod kuće shvatila da nemam bolju, a nemam je na promo slikama, no verujem da ćete čak i ovako uspeti da steknete utisak o njenoj lepoti:


Set o kome ću vrlo skoro više pisati, a koji toplo preporučujem jer su proizvodi divni, a cena pristupačna je Happily Ever Lasting, set koji čine mini Melted Peony ruž i mini Love Flush rumenilo u nijansi Justify My Love po ceni od 1670 dinara:


Vrlo isplativ je i mini set Sex & Chocolate u kome se po ceni od 1670 dinara dobiju dva kultna proizvoda - maskara Better Than Sex koja je najbolja maskara koju sam u životu probala i čuvena Čokoladica, bronzer koji je sjajan i u ulozi bronzera i u ulozi proizvoda za konturisanje.


I Benefit ima interesantne setove ove godine. Moju pažnju najviše je privukao Party To The Peepers koga čine tri tečne senke u neutralnim nijansama i mala verzija They're Real maskare. Cena je 3450 dinara.


Upadljivim i zabavnim dizajnom odlikuje se Pret-A-Party koji se vrti poput kaleidoskopa! Unutra su They're Real maskara, divni korektor Fake Up, The POREfessional prajmer i Benetint. Cena mu je 5520 dinara.


Tu je i Life Of A Party set po ceni od 5100 dinara za koga, nažalost, nemam bolju fotografiju:


Idemo malo na parfeme :) Jedan od najlepših parfema koje sam pomirisala u ovoj godini je Elie Saab Le Parfum. Nisam ni mislila da će me razočarati parfem mog omiljenog dizajnera venčanica :) Ako volite Chanelove parfeme možete računati da će vam se i ovaj svideti, pravi damski parfem, a cena seta je 9800 dinara:


Jimmy Choo takođe ima novi parfem. Illicit će nam doći u januaru, cena će mu biti 10440 za 60ml  i to je jedan slatkast, prijatan parfem koji bi mogle da nose žene svih godina.


Stigao nam je i prvi Miu Miu parfem! Iza ovog novog brenda stoji Prada, a parfem je izrazito mladalački, cvetni i lepršav. Ako volite parfeme tipa Moschino Cheap & Chic volećete i ovaj. Cena za 60 ml je 7910 dinara.


Parfem Mod Noir brenda Marc Jacobs u prodaji je već nekoliko meseci, ali ipak spada u novitete. Ako padate na ona monoï ulja za telo ili gelove za tuširanje obožavaćete ovaj parfem, ima taj karakteristični miris tahićanske gardenije koji trenutno nas šalje na tropska ostrva. Cena za 30ml je 7640 dinara.


O Invisibobble gumicama za kosu koje ne ostavljaju trag i ne čupaju kosu pisala sam u ovom postu, a sada ih imamo u dodatne tri boje po ceni od 690 dinara:


Nails Inc. ima četiri praznične nijanse lakova kao i Superfood bazu za jačanje noktiju koju ovih dana redovno koristim pošto sam školski primer osobe kojoj je potrebna baza koja obećava manje listanje i pucanje noktiju. Obavestiću vas kako se pokazala za koji mesec, za sada mi se sviđa, nijedan nokat mi nije pukao u poslednje tri sedmice.


GlamGlow, čuveni brend maski za lice proširio je asortiman na čistače lica. Ovi proizvodi uklanjanju šminku i nečistoće sa lica i pomažu u održavanju lepih efekata postignutih maskara za lice. Imaju vrlo interesantnu mud to foam formulu, dakle to je blato koje se pretvori u penu, a kako sam ja srećna vlasnica bele varijante obavestiću vas naknadno o učinku.

GlamGlow ima i dva lepa praznična seta: Ultimate Anti-aging i Dazzling Hydratation po ceni od 8620 dinara. Oba sadrže po odgovarajuću masku u punoj veličini (50ml), četku za nanošenje maske, odgovarajući čistač lica u punoj veličini (150ml) i mini verziju maske za čišćenje lica i prevenciju bubuljica (15ml):
StriVectin, brend specijalizovan za negu kože, u ponudi ima Youth Activating Trio, set koga čine koncentrat protiv boraod 60ml, koncentrovana nega za područje oko očiju od 7ml i specijalni tretman za smanjenje bora od 7ml po ceni od 11150 dinara.


Rexaline za praznike nudi Line Killer Kit namenjen ženama preko 45 godina, po ceni od 10280 dinara, a čine ga krema za geneneraciju kože od 50ml, serum za restrukturisanje kože od 10 ml, anti-age nega za područje oko očiju od 7ml:


Posebna vest je da su nam ove godine u Sephore stigli i neki Sleek proizvodi! Brend čuven po paletama šminke za praznike nam je spremio dve limitirane palete, Enchanted Forest po ceni od 1720 dinara:
i lepoticu The Gold Standard koji čini šest senki u neutralno-zlatastim nijansama od kojih su dve kremaste i sunđerčić i četkica za nanošenje senki:


Upravo ovu paletu možete osvojiti na nagradnoj igri, a pravila su sledeća:
Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Ukoliko imate Facebook treba da lajkujete stranu Šminka je ljubav, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Ukoliko ne koristite Facebook možete se prijaviti preko mejl adrese. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u nedelju, 29.11. Srećno!

a Rafflecopter giveaway
Kako vam se čine ovi proizvodi? Šta vam je najviše zapalo za oko?
Važno obaveštenje: danas i sutra, dakle 21. i 22. 11. Sephora daje 20% popusta na sve setove u svim parfimerijama!


You may also like

68 коментара :

  1. Анониман21.11.15. 14:52

    Koja je cena Sleek Enchanted Forest palete? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Huh, baš sam za nju propustila da napišem, odmah ću ubaciti u post. Cena je 1720 dinara :)

      Избриши
  2. Анониман21.11.15. 15:04

    Hvala mnogo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo lepih stvari, ali meni nedostupnih... Meni su super one senkice-knjižice Too Faced, preslatko izgledaju, a i set Sex & Chocolate je povoljan. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sex & Chocolate je i povoljan i jako isplativ, maskara je savršena, nema veze što je mala, trajaće neka 3 meseca svakako, a bronzera tu ima dovoljno i za celu godinu redovne upotrebe :)

      Избриши
    2. Pogotovo za mene koja se ne šminkam svaki dan. Trajaće to još, pa ko zna... Možda uspem da odvojim. :)

      Избриши
  4. Анониман21.11.15. 15:19

    Sleek u Sephori a ja jos nisam dobila platu :(

    Lepo si nam pripremila ovo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tek je od juče u prodaji, neće valjda sve odmah nestati :)
      Hvala ti :)

      Избриши
  5. Sve deluje tako fantastično! Hvala za divnu nagradnu igru :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ici cu sutra po Sex&Chocolate setic, nadam se da ga imaju u Ns :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) Trebalo bi da je ima svugde.

      Избриши
    2. Анониман11.12.15. 00:20

      Jesi nasla set u sephori u NS ?

      Избриши
  7. auuu stvarno sam zinula od lepote//sve je prelepo i kao i uvek kod tebe,odlicno predstavljeno. ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман21.11.15. 21:26

    Da li bi mogla da preporucis neku dobru recenziju Sleek paleta? I koja je cena The Gold Standard palete? Hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anela je recenzirala dosta proizvoda, prelistaj postove pod oznakom Sleek: http://lipstickattack.blogspot.rs/search/label/Sleek
      Gold Standard je 1380 dinara :)

      Избриши
  9. Zaljubila sam se u zelenu senku iz Make up Forever palete :D
    A Too Faced je pobedio sa pakovanjima, ja sam oduševljena! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, pogovovo ova dvobojna koja na slici ne izgleda ni blizu lepa koliko je uživo, zelena koja preliva boju u braonkasti, prelepa! Nagrada za dizajn definitivno ide Too Faced-u :)

      Избриши
  10. Odlicn post i veliko hvala na obavestenju za popust! Ja sam slaba na Too faced setove ali me prvi dosta podseca na proslogodisnju paletu tako da cu ga preskociti i zao mi je sto nisu uvezli sve Benefit setove bas sam bacila oko na onaj sa Hoola bronzerom i Gimme brow

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Da, podseća na prošlogodišnju, ne toliko po dizajnu koliko po samim nijansama, to su im valjda te praznične. I meni žao za Benefit, ja sam kao i prošle godine pala na onaj sa rumenilima, ali avaj...

      Избриши
  11. Sve izgleda prelepo, ali su me Sleek, Benefit i Too Faced najvise odusevili :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, samo bih ja dodala i MUFE, mnogo mi je lepa paleta :)

      Избриши
  12. Sve, sve je divnoooo. Odlepila sam za ovom Too Faced setu u stilu Pariza :)

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepo, Sleek paleta bi bio divan poklon mojoj tinejdzerki, a i meni se svidja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, vrlo je praktina i nosiva za sve generacije :)

      Избриши
  14. Nadam se da ce Deda Mraz da mi donese Le Grand Palais :DDD

    ОдговориИзбриши
  15. Mislis li da se isplati kupiti ovu Sleek paletu s obzirom na cenu i kvalitet senki/
    Znas i sama da me je jedan Jimmy Choo parfem odusevio, bas si ga ti recenzirala, onaj u plavoj bocici, moracu i ovaj da isprobam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isplati se, one su stvarno povoljne, to su cene u rangu drogerijskih i ja se nadam da će nam u budućnosti dolaziti i širi asortiman .)
      Flash je taj u plavoj, meni je on najdraži Jimmy Choo :) Ovaj neće doći pre januara.

      Избриши
  16. Анониман23.11.15. 12:48

    Super post,sve lepse od lepseg :-D ali ja sam se zaljuuubila u TooFace-Le Grand Chateau ,jedva cekam da stavim u svoju kolekciju i ovaj set :-) Za srecu je potrebno tako malooo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, istina :) Nije uvek tačno da se sreća ne može kupiti.

      Избриши
  17. Zao mi sto sam sad tek procitala post, pa nisam iskoristila popust...cekacu opet nekih 20%...Tako kad vidim paletice, tj. lepotu na jednom mestu odmah se zaljubim.Meni se bas dopada ova paleta The Gold Standard, i interesuje me da li znas da li ce prodavati u Sephori i obicne Sleek palete npr.Oh so special, jer me ta najvise interesuje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je žao :( Ne verujem da će u ovoj godini davati ponovo. Sutra idem u Sephoru i dobiću sve informacije o aktuelnoj i budućoj Sleek ponudi pa javljam :)

      Избриши
    2. Анониман24.11.15. 13:57

      Zeljno iscekujemo svi nove informacije iz Sephoreeee :)))

      Избриши
  18. sundjerman@gmail.com

    Fb straniica lajkovana odaaavnoo ☺☺☺
    Divna paletiica. 😍
    Obožavam sleek palete i prezadovoljna sam njima ☺

    ОдговориИзбриши
  19. Uhhhh, odusevljena sam. Divni proizvodi. Palete su prelepe!
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  20. Izgubila sam se u moru ovih ljepota. Sve je tako divno, ali Too Feced ubija svaki put sa pakovanjem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma načisto, koliko je to samo cakanih detaljčića u svakoj paleti! :)

      Избриши
  21. Одговори
    1. Aha, praznične kolekcije su tradicionalno najlepše :)

      Избриши
  22. Jojjj Boze pa ovo su vrhunski setici <3 Najvise mi je zapalo za oko too faced set Le Grand Palais <3 ljubav na prvi pogled! Mada su i ostali setici jako lepi :-) Nadam se da sam lepo odradila sve za darivanje :-D A tebi hvala na tome jer je poklon jako lep... Pozdrav <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, ona je najlepša, dizajn je savršen, da se drži na stolu kao ukras, bukvalno :) Jesi, prijavila si se, srećno :)

      Избриши
  23. Prelepo je! Uhh obožavam da se šminkam,jer Šminka je ljubav 👌👏👍
    Poklon je divan,srećno svima!

    ОдговориИзбриши
  24. Prelepo je!Uhh,obožavam da se šminkam, senke su prelepe kao i sve na blogu,setovi su fantastični ko ne želi jedan za sebe 😄😍😉
    Stranica je odavnooo lajkovana, srećno svima! 😃

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман24.11.15. 12:05

    PFFFFFFFFFFF.... ah........ eh...... ovaaaj..... uhhh!!!!!! :-DDD
    Uzdasi sve govore ! hahahaha :-D
    Sephora me UVEK razgali onako ljuCki kako da ti kazem :-D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  26. Joj, koliko želim isprobati ove Glam Glow umivalice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Setovi su zgodni za isprobavanje, bude jedan proizvod u punoj veličini i nekoliko manjih :)

      Избриши
  27. Za vikend je bila akcija 20% popusta na setove....ali nisam videla Sex & Chocolate kod nas u Novom Sadu....moracu opet da malo detaljije to sve pregledam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće i da je odmah prodat, taj set je stvarno odlična ponuda, a možda si ga i previdela, malecki je :)

      Избриши
  28. Prelepa recenzija i jako detaljna sto mi se jako dopada. :) odlično odrađeno :)

    ОдговориИзбриши
  29. Odličan post! Oduševljena sam stvarima i kupicu nesto,svakako!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Pogledaj, svakoga bi makar nešto privuklo :)

      Избриши
  30. Poznato mi je šta sve stiiže ali sam sa takvim uživanjem iščitala post :)
    Odlično pripremljeno :)

    ОдговориИзбриши
  31. Анониман11.12.15. 00:19

    ovaj set od too faced sa maskarom i broznerom da li u ponudi ima samo sa tim bronzerom ?

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...