Proizvodi koje sam potrošila 18

/
24 Comments

Tri meseca nakon poslednjeg posta ovog tipa vreme je za novi, osamnaesti po redu. Ovog puta nakupilo se čak i nekoliko komada šminke.


Već sam spominjala da volim Balea uljano-kremaste pilinge za telo. Poslednji koji sam potrošila je sa mirisom jabuke i cimeta što mi je jedna od dražih kombinacija mirisa, a u slučaju ovog pilinga radi se o baš intenzivnom mirisu koji se zadržava kako na telu tako i u kupatilu. Volim ove pilinge zato što nisu pregrubi i što je nakon njih koža mekana i nežna i nije mi nužno da se namažem nekim mlekom za telo. Obično radije uzmem Balein piling koji još nisam probala, ali ovome ću se sigurno jednom vratiti.
Potrošila sam i Eucerin losion za intimnu negu, ovo je bio prvi put da sam ga kupila i to zato što je mnogo hvaljen. Ne mogu da kažem da me je oduševio. Za proizvode ove vrste nije lako odrediti da li nam odgovaraju ili ne, ali recimo da očekujem da ne izazivaju ni najmanje smetnje tipa peckanja, da nemaju prejak, parfemski miris, a volim i kad ne pene previše. Ovaj Eucerinov losion mi nije smetao, ali previše mi je jakog mirisa i previše peni. U principu verujem da su u pravu ginekolozi kad kažu da intimne delove treba da peremo samo toplom vodom, ali i ja sam, eto, žena modernog doba koju su reklame ubedile da to nije dovoljno čisto. Ipak, preferiram sredstva koja mi ostave utisak maksimalno blagih, a sa ovim nije bio takav slučaj. Zasmetalo mi je i što nigde ne piše pH vrednost, pronašla sam je jedino na sajtu proizvođača i iznosi 4,5 što je u redu, ali bilo bi lepo da piše i na samom proizvodu.
Volim Sephorine gelove za tuširanje i to pre svega zbog intenzivnih i divnih mirisa, a Monoï mi svakako spada u top 3. Monoï  je ulje koje se dobija od tahićanske gardenije i to je onaj tip mirisa koji je trenutna asocijacija na tropska ostrva i plaže, često se sreće i u sredstvima za zaštitu od Sunca. Posebno sam uživala u ovom gelu otkako je krenulo hladnije vreme, prija taj dašak leta u flašici :)
Veseli, šareni proizvod je tečni sapun za ruke iz limitirane Craig&Karl linije. Posebno je bilo zabavno što je sapun upadljive plave boje,a generalno volim Sephorine sapune, imaju jači miris što volim kod ove vrste proizvoda.



Lilly skidač laka za nokte bez acetona kupila sam još letos, za letovanje, pošto mi je odgovarala manja mililitraža. Lepo on skida lak, ali definitivno mi je prejak i isušuje mi nokte i zanoktice i vraćam se Dahlia skidačima mada mi je fin i Afrodita koji trenutno koristim.
Alverde dezodorans sa mirisom limete sigurno neću ponovo kupiti. Vrlo je prijatnog i osvežavajućeg mirisa kad se stavi kao i u prosečnim vremenskim prilikama. Kada je vrućina, međutim, u kontaktu sa kožom i znojem razvija otužan miris koji je sto puta gori od mirisa samog znoja, a to je valjda najgora osobina jednog dezodoransa. Može se koristiti tokom zime, ali jednostavno ne vidim smisao u ponovnoj kupovini kada imam bolje od njega.
Neutro Roberts Derma Zero je moj omiljeni dezodorans bez aluminijuma. Koristila sam varijantu u spreju i ovu u stiku i obe mi se sviđaju. Prijatnog je mirisa, lepo se ponaša i po vrućinama i, u mom slučaju, sasvim dovoljno "drži", ali imajte u vidu da se ja ne znojim preterano, a nisam ni opterećena time da pazuh uvek mora biti savršeno suv. Otkrila sam još jedan Neutro Roberts dezodorans bez aluminijuma, to je Invisible (sa crnim slovima) pa njega trenutno koristim, ali kasnije ću se svakako vratiti ovom.
Potrošila sam još jednu Insight masku za suvu kosu, s tim što je ovo poslednja koju sam kupila. Koristila sam Insight proizvode skoro godinu dana, ne mogu da kažem da mi je kosa loše izgledala s njima, ali nakon godinu dana i dalje me muče isti problemi kao i pre i to u istom intenzitetu, ako ne i gorem tako da nema smisla da nastavljam sa ovim tipom nege. O trenutnom stanju kose pisala sam u postu Moj pokušaj oporavka kose, a o Insight liniji za suvu kosu u ovom postu.
Utiske o najpoznatijoj L'Occitane kremici za ruke napisala sam u ovom postu, a sada ću ponoviti da je krema odlična iako i prilično skupa. Verovatno ću probati još neki miris.


Nakupilo se dosta proizvoda za lice. Potrošila sam Vichy Aqualia Thermal serum za lice o kome sam pisala u ovom postu i koji mogu da preporučim praktično svima. Ovo je klasični serum za hidrataciju, nije težak, nije mastan i svakome dobro dođe ovakav vid nege.
Potrošila sam i predivni Caudalie Polyphenol C15 serum koji bih svrstala među tri najbolja seruma koje sam probala (klik na recenziju). Mana mu je jedino lepljivost, nije zgodan kao podloga za šminku, ali odlično neguje kožu i uz njega nisam imala ni naznake dehidracije. Nakon što sam nekoliko meseci koristila proizvode iz ove Caudalie linije utvrdila sam da mi je upravo ovaj serum najdraži iako mi je odlična bila i krema za područje oko očiju. Kod ovih proizvoda zaista cepidlačim i očekujem mnogo i ne bi bilo šanse da je duže vreme koristim, a kamoli potrošim da mi zaista nije odgovarala. Ove godine se potrefilo da sam imala sreće sa izborom okoloočnih krema, koristila sam četiri i ispalo je da su sve četiri dobre, svaka na svoj način i neverovatno koliko dobra krema ima vidljiv uticaj. Postojeće bore se ne mogu bukvalno izbrisati bez pomoći hirurgije, ali uz dobru kremu one postanu drastično manje vidljive pošto je koža hidrirana, deluje punije i jedrije. Caudalie Polyphenol C15 kremica je najbolja koju sam probala u ovoj godini, toliko da mi je teško da zamislim da nekome ne bi odgovarala.
Jako sam volela svetlo plavi Garnier skidač šminke koji je, nažalost, povučen iz prodaje. Garnier dvofazno sredstvo za skidanje šminke oko očiju koje vidite na slici mi je stvarno ok, neuporedivo bolje od Eucerinovog, recimo, ali nije baš onako nežno kao spomenuto svetlo plavo. Ipak, s obzirom da zaista brzo i temeljno ukloni i težu šminku mislim da ću ga nekad ponovo kupiti.
Ako za neki proizvod tvrdim da deluje protiv mitesera onda je to krema La-Roche Posay Effaclar Duo +. Ovo mi je druga ovakva krema, o prvoj sam pisala prošle godine u ovom postu, a utisci mi se nisu promenili. Dovoljno je da je namažem nekoliko večeri zaredom da se broj mitesera na nosu smanji. Moj problem je što mi je potrebno baš mnogo hidratacije u zimskom periodu pa noću stavljam intenzivnije tretmane drugog tipa, recimo ovo Vichy ulje tako da mi je nezgodno da sprovodim i tretmane protiv mitesera, pogotov što ovakvi proizvodi nužno i isušuju, makar malo, tako da ću ponoviti kupovinu kreme kada dođe lepše vreme.
Dr. Brandt Pores No More je krema, zapravo nešto između kreme i prajmera, namenjena sužavanju pora. Ima jedno od najlepših pakovanja koje sam ikada videla, a unutra se nalazi zeleni memorijski gel i špatulica kojom se on zahvata. Kako god da ga ostavite sledeći put kad otvorite ovu lopticu naći ćete savršeno ravnu i glatku površinu gela. Sam proizvod mi, nažalost, nije uticao na sužavanje pora, ali je dobra podloga za šminku pogotovo u slučaju pudera koji ne sarađuju najbolje sa masnim delovima lica. Ovaj gel matira, ali ne isušuje što mu je najveća prednost iako za same pore nije učinio mnogo, avaj.


Našla su se čak 4 dekorativna proizvoda, o svakome sam već pisala. Shiseido Sun liniju smatram najboljom kada je reč o letnjim puderima, svi su mi se sviđali, i tečni i kameni i ovaj kremasti, Shiseido Sun Tanning Compact Foundation. Ne bih ga, ipak, preporučila ženama sa masnom kožom, svim drugim tipovima bi odgovarao, a prednost mu je što je praktično nevidljiv na koži. Recenziju možete pročitati ovde.
Clinique Even Better tečni puder opisala sam u ovom postu, najveća muka mi je bila promašena nijansa za šta sam sama kriva. Izuzetno dobro pokriva, ali ujedno spada u pudere koji se osete na koži tako da ga je bolje koristiti u hladnijem periodu godine.
Clinique Almost Powder Make Up je pravi primer kako se mišljenje menja zajedno sa kožom. Kada sam ga kupila smatrala sam ga skoro savršenim - pružao je iznenađujuće fino pokrivanje za jedan kameni puder (ovo kameni shvatite uslovno, na koži, posebno ako ispod nema tečnog pudera, on se ponaša kao kremasti puder), lepo se stapao sa kožom i nisam previše brzo prosijavala. Kako imam dosta (čitajte: previše) pudera nisam ga brzo potrošila tako da sam došla u priliku da ga koristim i u vreme kada mi je koža postala osetljiva i jako sklona dehidraciji i najednom mi je lice sa ovim puderom počelo da izgleda kao gomila ljuspica iako ljuspice nisu bile vidljive na čistoj koži. Recenziju možete pogledati ovde, a rekla bih da je ovo puder za žene sa normalnom i mešovitom kožom, nije za suvu, dehidriranu, za masnu bi mogao da prođe ako nemate baš visoke kriterijume po pitanju brzine prosijavanja.
Potrošila sam preslatki uzorak Givenchy ruža Le Rouge-À-Porter u nijansi 104 Beige Floral o kome sam pisala u ovom postu. Ovo je divan, savršeno kremast ruž, prirodne nijanse tek malo tamnije od mojih usana pa nije ni čudo da sam ga brzo potrošila.
To bi bilo sve za ovaj post, novi post ovog tipa očekujte za nekoliko meseci :)


You may also like

24 коментара :

  1. Одговори
    1. Skupljalo se :D Najbolji je momenat kad bacim ogromnu kesu punu praznih ambalaža :D

      Избриши
  2. Pozamašna hrpica :) Vichy serum sam imala, dobar je, ali me nije dovoljno hidratizirao. Nadam se da ću jednom probat Caudalie serum, bilo ovaj zeleni ili SOS.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Caudalie je jači od Vichy-jevog, drugi je tip. Od Caudalie seruma zeleni bolje hidrira od SOS, bar se tako kod mene pokazalo :)

      Избриши
  3. Imamo slične utiske za nekoliko proizvoda, a za Alverde dezodorans potpisujem od A do Š :)
    I uvek se oduševim kada vidim potrošenu dekorativu, a kod tebe lepa 4 proizvoda, svaka čast! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudila sam se :D Stvarno sam se trudila, išla sam ciljano na to da potrošim neke pudere, s tim što pruznajem da sam Clinique kameni bacila, a da ga nisam potrošila, ne vredi, ne stoji mi više.

      Избриши
  4. Svaka cast na uspehu i trosenju :D
    Koristim Caudalie okoloocnu u tester varijanti i takodje sam jako zadovoljna. U ZG sam dobila gomilu testera, tako da imam priliku na duge staze da se uverim koliko je dobra i sigurno cu kupiti full size pakovanje kada dodje na red nakon druge Caudalie okoloocne koju sam kupila. Serum isto imam u testerima pa jedva cekam da ga probam :)
    Bas sam se pitala da li Dr. Brandt smanjuje pore i moram priznati da mi je zao sto kazes da nije bas najsjajniji u tome jer sam ga bas merkala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudila sam se :D
      Caudalie kremica je savršena, a vrlo je realno da će ti se i serum svideti :)
      Dr. Brandt je jedna fina krema za matiranje, ali same pore ne sužava, bar moje nije...

      Избриши
  5. Također obožavam sephorine gelove za tusiranje,imala sam od vanilije i imala je bozanstven miriss

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27.11.15. 13:49

    Ja volim kad se gel za int.negu penusa pa ce Eucerin onda doci u obzir :) Sad koristim Neutro Roberts koji ne peni uopste i bas me nervira :) Od dvofaznih skidaca od skoro koristim Nivein, nije los, ali ipak preferiram micelarne jer mi onaj uljasti film ide na nerve. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zabavno je kako se kriterijumi razlikuju od žene do žene :) Eucerin ogromna većina voli, ja sam baš u manjini tu. A micelarne sve manje koristim, lagano se prebacujem na ulja i balmove, šteta samo što je tužno mali izbor ovde...

      Избриши
  7. Volim Balea i Alverde proizvode, odlično mi odgovaraju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se sa Alverde kozmetikom retko nađem, baš retko, ali Baleu volim :)

      Избриши
  8. Odlicni proizvodi! Posebno me privlaci ovaj Sephorin sapun iz limitirane kolekcije, presatko pakovnanje! :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ta kolekcija je bila jedna od najlepše dizajniranih u poslednjih nekoliko godina :)

      Избриши
  9. Ovaj Givenchy ruz odise luksuzom i elegancijom, bas kao i sva druga Givenchy dekorativa.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, Givenchy je sinonim za luksuznu ambalažu :) Favorit su mi ruževi u punoj veličini, ono kožno pakovanje je nestvarno dobro!

      Избриши
  10. Svaka čast koliko si toga potrošila, ja moram priznati dosta toga trošim paralelno i nikako skupiti ovakvu hrpicu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Priznajem da većinu proizvoda potrošim tako što zacrtam da ću da ih potrošim i skoncentrišem se na njih, u protivnom skačem sa jednih na druge i ne potrošim ništa :)

      Избриши
  11. Ovaj balea piling je vrhunski. Ima odličan miris i radi dobar posao. Ja sam ga koristio i ljeti nakon sunčanja. Skida odumrle stanice, a nisu mi ostale one ružne fleke od skidanja boje.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...