Predstavljanje Vichy Neovadiol linije & utisci o Magistral Elixir suvom ulju

/
21 Comments

Neovadiol je Vichy-jeva linija namenjena ženama u zrelim godinama. Još uvek im se nisam približila, ali već više od dva meseca koristim jedan proizvod iz ove linije, a o razlozima za to i utiscima možete čitati u nastavku.

Za Neovadiol liniju proizvođač kaže da je deo kompenzacione kozmetike koja obnavlja mladalački izgled kože i deluje na tri vidljive posledice menopauze na koži: osećaj gustine, preoblikovane crte lica i blistavost tena.
Hormonsko starenje i menopauza predstavljaju veliku promenu za kožu. Nakon 50. godine delovanje hormona je usporeno i moguće su nuspojave u obliku napada vrućine, nesanice i laganog povećavanja telesne težine. Uprkos promenama, žene i dalje žive dinamično i zato nema razloga »za pauzu u menopauzi«. Čak i koža, uz odgovarajuću negu, može očuvati mladalački izgled. Dobro raspoloženje žena često je povezano sa dobrim izgledom pa je neophodno ograničavati vidljive znakove starenja kože. 



Neovadiol kompenzacioni kompleks predstavlja rezultat 14 godina istraživanja uticaja menopauze na kožu i brojnih kliničkih studija u kojima je proveravana efikasnost delovanja. Sadrži sledeće aktivne sastojke:
• PRO-XYLANE: ključni aktivni sastojak linije proizvoda Neovadiol, sada u većoj koncentraciji. Dokazano deluje na čvrstinu kože, debljinu epidermisa, ujednačenost kože i smanjenje pigmentacijskih fleka.
• HYDROVANCE + HEPES: deluju na hidrataciju i teksturu kože.
• HEDIONE: derivat jasmonske kiseline koji pospešuje proizvodnju lipida kojima ponovno opskrbljuje kožu.
• REMINERALIZUJUĆA VODA VICHY: podstiče obnavljanje i jačanje kože, te njeno opskrbljivanje mineralima.
Neovadiol kompenzacioni kompleks čine tri proizvoda: dnevna krema za suvu kožu, dnevna krema za normalnu i mešovitu kožu i obnavljajući koncentrat koji odgovara svim tipovima kože.


Pored ova tri proizvoda, tu su i Neovadiol Magistral dnevna i noćna krema kao i krema namenjena području oko očiju i usana, a tu je i proizvod koji koristim Magistral Elixir - suvo ulje za negu lica.



Generalno sam mišljenja da kožu treba negovati u skladu sa njenim stanjem, a ne godinama tako da nisam oklevala da počnem sa upotrebom ovog suvog ulja pošto sam saznala da se odlično pokazalo u sprečavanju i saniranju dehidracije kože, a upravo je to moj problem sa kožom broj jedan (detaljnije sam o stanju kože pisala u ovom skorašnjem postu).
Vichy Neovadiol Magistral Elixir je ulje narandžaste boje i neutralnog, ne naročito jakog mirisa. Dolazi u staklenoj flašici sa kapaljkom koja u slučaju mog primerka besprekorno funkcioniše. Vichy preporučuje tri načina upotrebe ovog suvog ulja: 1) kao balzam - 2-3 kapi ujutro preko celog lica kako bi se ono na brzinu osvežilo, 2) kao serum - 4-5 kapi umasiraju se u kožu ujutro ili uveče 3) kao maska - 10 kapi ulja nanese se na kožu, ostavi 15-ak minuta i potom ukloni višak. Pošto je moja koža mešovita i mlađa sam od ciljne grupe za koju je ovo ulje prvenstveno zamišljeno ne koristim ga tokom dana već samo noću, kao neku varijantu intenzivnog tretmana za bolju ishranu kože i sprečavanje dehidracije. Stvarno je dovoljan jedan sadržaj kapaljke za celo lice, ali moram da priznam da se sad već toliko užasavam dehidrirane kože da stavljam i više, sigurnih 6-7 kapi koje lepo umasiram u kožu. Nakon dva i po meseca redovne upotrebe potrošila sam oko trećinu flašice, ali imajte na umu da verovatno preterujem i da je moguće trošiti ga još sporije.
Vichy-jevo suvo ulje sadrži ši puter, bogat omega 6 i 9 kiselinama i poznat po antiupalnim svojstvima, zatim ulje šafranike, sa visokim sadržajem linolne kiseline i vitamina K i E i ulje koje se dobije iz pirinčanih mekinja koje sadrži brojne antioksidante i podstiče sintezu lipida u koži. Među sastojcima zaista nema nijedan koji ne bi trebalo da koristi mlada osoba tako da mogu da kažem da mu je ciljna grupa svako sa suvom i/ili dehidriranom kožom


Ulje je zaista pravo suvo ulje što znači da se skoro odmah upije i ne ostavlja mastan trag. Meni samo ovakva ulja i odgovaraju, gledano iz perspektive osećaja prijatnosti, pošto sam godinama koristila proizvode namenjene masnijoj koži i sprečavanju sjaja i masnoće tako da mi i dalje smeta osećaj masne kože. Mogla bih da ga koristim i danju, ali ipak za dan biram serume i kreme drugačijeg sastava pošto su mi i tečni puderi uglavnom na bazi vode ili silikona tako da je ovo ulje moj standardni noćni tretman poslednja dva i po meseca. Nekih pola sata nakon stavljanja koža je drastično mekša i nežnija i postaje sasvim glatka na dodir, ali bez osećaja masnoće pod prstima. Posebno mi se sviđa što koža zadržava glatkoću i sledećeg jutra, čak i kada temeljno očistim lice, dakle ulje nije od onih koja samo sede na koži već aktivno vrši svoju ulogu. Prava hladnoća još nije počela, ali koža mi u prethodnom periodu jeste imala veći izazov u vidu ogromne količine prašine u stanu zbog renoviranja kupatila i tvrdim da je ovo ulje više od bilo kog drugog proizvoda koji sam koristila zaslužno za kontrolu dehidracije i normalan izgled kože. Ulje utiče i na vizuelno ublažavanje sitnih bora i finih linija na koži pošto je čini svežom i nahranjenom. Verovatno znate da sam tokom godina probala stvarno mnogo Vichy-jevih proizvoda iz svih linija, a ovo ulje mi je uz Liftactiv Supreme kremu najbolji Vichy proizvod koji sam koristila i trenutno mi toliko odgovara da nema ni govora da pređem na testiranje nekog drugog proizvoda kako je to obično slučaj kod mene već ću nastaviti da ga koristim i tokom zime.
Volite li vi suva ulja? Koje biste proizvode iz Vichy-jevog asortimana izvdojili kao najbolje?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

21 коментар :

  1. Pošto imamo prilično sličnu kožu znače mi tvoje preporuke za proizvode koji pomažu u borbi protiv dehidrirane kože. Imaću ovo ulje u vidu za zimu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prilično sam sigurna da bi ti se svidelo :) Ma zapravo ne bi se svidelo jedino ženama koje se godinama muče sa masnom kožom i koje jednostavno imaju potrebu da osete da na koži nema nikakve masnoće, čak i ako to nije najbolje za kožu.

      Избриши
  2. Jel mi vjeruješ da sam taman neki dan otvorila ovo ulje i jako se iznenadila kako se super upija a i sastav me ugodno iznenadio.

    ОдговориИзбриши
  3. koristim cisto arganovo ulje, i za telo i lice i kosu..fantazija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se da ga imaš, blago tebi, ne sumnjam da je odlično :)

      Избриши
  4. Ovo ulje mi se cini odlicno za predstojeci hladni period , bas mi se koza ljuspa od ovog vetra :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš je za takve dane, totalno mi je prijalo ovih dana kad je duvala košava :)

      Избриши
  5. Listam propustene postove i gledam šta sam od promocija preskočila pa da budem u toku. :D Odlično da si ovako zadovoljna ovim uljem, po opisu deluje kao nešto što bi mi moglo leći kad dođu hladniji dani. :) Pritom si i sastav pohvalila praktično, tako da je to još jedan plus.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno bi ti odgovaralo, praktično nema šta da se ne svidi, naravno u slučaju da uopšte voliš ulja :)

      Избриши
  6. Imamo isti problem sa dehidriranom kozom i znam kako je kad se boris sa tim :( drago mi je sto je ovaj proizvod vredan paznje pa ga mozda kupim kad potrosim moje Loreal ulje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam tester tog Lorealovog ulja i onako na osnovu 2-3 mazanja bilo je jako fino takođe :) Vala dehidrirana koža mi sad dođe najgora, nekako mi se čini da se sve drugo može prikriti šminkom, ali ovo ne.

      Избриши
  7. Period dehidrirane kože polako počinje i kod mene, juhuu :D
    Što se tiče ulja, generalno imam pozitivna iskustva, samo ih treba malo duže koristiti kako bi se videli efekti :) Ovo uljce deluje baš fino, drago mi je da si se našla sa nijm i da si zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jea, uživancija :D
      Sa ovim uljem se čak ne mora ni čekati naročito dugo, već posle 2-3 dana ima razlike :)

      Избриши
  8. Ulje izgleda odlično (a bome i fotke)! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Imate li informaciju o ceni? Recenzija je, kao i obično, odlična, i ulje zvuči vrlo primamljivo za probati, ali meni je tu cena glavni reper da li uopšte da se "ložim" ili ne da ću isprobati nešto :P - pa mi je ta vrsta informacije takođe veoma bitna u prikazu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, izvinjavam se, trebalo je da napišem i cenu :) U apoteci Srbotrade koja je po pravilu najjeftinija je oko 3700 dinara. Nije malo, ali ono spada u proizvode čiji se efekat stvarno vidi. Ako se koristi jednom dnevno u normalnoj količini (jedna pipeta za celo lice) može da traje najmanje 6 meseci.

      Избриши
  10. Hvala lepooo! Da, pozamasno kosta :) ali za preparativu sam jos i spremna da se "ispruzim", posebno kad ovako obecava i jos i traje, a za dekorativnu moram priznati da sam prilicna stipsa :))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...