Make Up For Ever HD vs Ultra HD Foundation

/
22 Comments

Make Up For Ever High Definition Foundation jedan je od najpoznatijih svetskih pudera, a na njegovu reklamu ni ja nisam ostala imuna tako da sam ga odavno kupila, ali nekako nikako nije dolazio na red za recenziranje. Sada je u prodaji njegova nova verzija, Ultra HD, tako da je ovo idealna prilika da uporedim stari i novi puder što verujem da mnoge zanima.


Ambalaža je, kao što možete videti na fotografijama iznad, praktično identična, reč je o flašici od čvrste plastike sa pumpicom, a razlika je u tome što stara verzija ima plastični, crni prsten oko vrha flašice, a nova srebrni, metalni. Razlika je samo estetska, obe pumpice funkcionišu besprekorno u slučaju oba moja pudera. Uz Ultra HD puder dobije se tester MUFE prajmera (odličan!). Unutra se u oba slučaja nalazi standardnih 30ml pudera čija je cena 5890 dinara u našim Sephorama.
U čemu je tajna ovih pudera? Svojevremeno je MUFE sproveo pravu revoluciju ovim puderom koji je koristila i popularizovala i čuvena Kim Kardašian za koju se može mnogo toga reći, ali nikako da je loše našminkana. Bio je to prvi tečni puder koji je odgovarao zahtevima visoke rezolucije (HD - High Definition), nove tehnologije u svetu kamere koja je donela veću jasnoću, više piksela, izražajnije boje, ali i veću upadljivost nedostataka na koži. HD puder kreira efekat mekanog fokusa što daje besprekornu završnicu koži čak i pod jakim veštačkim osvetljenjem ili blicom. Pojednostavljeno - HD puderi su puderi koji se dobro slikaju i nakon Make Up For Ever mnogo je brendova lansiralo svoju verziju pudera sa oznakom HD, ali je ovaj originalni ostao najpopularniji.
Dakle, MUFE HD Foundation je puder koji ne sadrži ulje, a pruža srednje do potpunog pokrivanja uz prirodnu završnicu i skoro je sasvim neprimetan, kako na dnevnom tako i na veštačkom svetlu i fotografijama. Kakvu je inovaciju onda doneo MUFE Ultra HD Foundation? Nova verzija čuvenog pudera odgovor je na unapređenje tehnologije pošto prati 4K (Ultra HD) visoku rezoluciju što znači četiri puta veći broj piksela u odnosu na HD i isto toliko puta više detalja. Novi puder bi trebalo da zadrži svoju neprimetnost čak i pod okom modernih kamera, istovremeno zamagljujući (blurujući) nedostatke na koži. Sadrži jedinstveno oblikovane pigmente uz pomoć kojih se postiže srednje pokrivanje koje se može nadograđivati, a da pritom imamo osećaj druge kože.


I stara i nova verzija pudera sadržale su dosta silikona, s tim što je u slučaju nove verzije silikon na prvom mestu, dok je kod starog to bila voda. Novi puder sadrži kuglice hijaluronske kiseline koje ga čine hidratantnijim i pogodnijim za nošenje za više tipova kože. Pogledajte liste sastojaka:


Ako nešto volim to je kad puder postoji u mnogo nijansi. Pet-šest nijansi koliko ima mnogo brendova jednostavno nije ni blizu dovoljnog za pokrivanje svih podtonova i tenova čak ni u državi gde ogromna većina pripada istoj rasi. MUFE puderi dolaze u čak 40 nijansi tako da nema šanse da ne možete da pronađete odgovarajuću nijansu za sebe. Kod nas je u prodaji 25, ali verujte da su njima pokrivene sve koje bi mogle biti odgovarajuće za naše žene. Ja sam definitivno toplog podtona, tu dileme nema, ali ipak mi je mnogo nijansi drugih brendova namenjenih toplim podtonovima jednostavno previše žuto, Bourjois puderi su pravi primer za to. MUFE ima mnogo nijansi koje naginju ka neutralnima i koje izgledaju mnogo prirodnije. Moja nijansa kod HD pudera bila je 118 Flesh i ona dođe školski primer odgovarajuće nijanse za moj ten, ni pretamna ni presvetla, ni roze ni previše žuta već taman kako treba da mi lice izgleda sveže. Ultra HD nijanse imaju drugačije numerisanje: svaka nijansa prvo ima slovo Y (yellow) ili R (rose), a onda i trocifren broj. Prva cifra može biti 2 (svetla nijansa), 3 (srednje svetla), 4 (tamna) i 5 (vrlo tamna, kod nas se one ne uvoze). Olakšavajuća okolnost je što za svaku nijansu piše koja bi joj nijansa od starih odgovarala pa je tako moj Ultra HD primerak u nijansi Y315=125. Nešto je tamnija od moje stare nijanse, ali neverovatno koliko se dobro stopi, videćete na fotografijama u nastavku da na licu, zapravo, ni nema neke vidljive razlike. Na ruci izgledaju ovako:
MUFE HD 118 - ULTRA HD Y315
HD je puder koji sam nekad baš volela, a nekad ne. Volela sam ga zbog toga što zaista izgleda dobro na fotografijama i što pokrije sve šta je potrebno da se pokrije na mom licu, a istovremeno nije težak. Nisam ga volela jer ističe dehidrirane/suve delove, a nakon nekoliko sati delimično sklizne sa najmasnijeg dela lica. Leti bi mi uz njega T zona prosijavala ranije nego sa nekim drugim puderima, a zimi sam morala da ga stavljam oprezno jer sam se često borila sa dehidracijom kože tako da sam ga nosila u proleće i na jesen kada sam uživala u efektu blago fotošopiranog lica koji daje.
Očekivala sam da Ultra HD bude isti kao HD, priznajem da sam težak skeptik i da unapređene verzije proizvoda uglavnom doživljavam kao prepakovane skoro iste proizvode, ali ovde nisam bila u pravu, Ultra HD jeste drugačiji i da je stavljen u drugačiju ambalažu najnormalnije bih prihvatila da je to neki drugi puder. Ređi je od HD pudera i lakši na licu, ali glavna razlika je u tome što je postojaniji na T zoni. Dok HD nikako ne bih preporučila ženama sa masnom kožom Ultra HD ipak bih, naravno uz matiranje nakon nekoliko sati. Rekla bih i da se manje hvata za dehidrirana mesta, mada imajte u vidu da nema tog pudera koji će prikriti krupnije ljuspice kože, to je problem koji se rešava preparativnom, a ne dekorativnom kozmetikom. Pokriva isto koliko i HD, dakle to je srednje pokrivanje koje se može pojačati bez efekta maske, pokrije fleke i mitesere, za upaljene bubuljice potrebna je i pomoć korektora. I jedan i drugi nanosila sam na razne načine, ali najbolje funkcionišu prsti i četka tipa bockalice ako baš želim da pojačam efekat fotošopirane kože. Nije da ne izgleda lepo i tokom dana, ali svoj maksimum ovi puderi daju pod veštačkim osvetljenjem i na fotografijama.


Na sledećim fotografijama pokušava sam da prikažem efekat ovog pudera na licu. Gledano odozgo prema dole, na prvoj fotografiji nemam ništa, to je moj nos sa svim svojim miteserima i porama; na drugoj fotografiji desno imam Ultra HD, a levo HD puder (vidite koliko je razlika u nijansama teško uočljiva na licu); na trećoj sam izblendala ove pudere, a četvrta fotografija slikana je sa blicom:
Imajte na umu da su ovo fotografije iz velike blizine i slikane sa povelikom rezolucijom (možete kliknuti na fotografiju da je povećate), na normalnoj udaljenosti nepravilnosti su još manje vidljive.
Dakle, da rezimiram: Ultra HD jeste unapređena verzija HD pudera, odgovarala bi svim tipovima kože osim baš suvoj, s tim što masnokošci ne treba da očekuju matiranje od ovog pudera. Daje srednje pokrivanje, može se nadograđivati, postojan je i na masnijim delovima, ali ipak je bolji u hladnijem periodu godine. Nema SPF i najlepši je na fotografijama i video-snimcima kao i pod veštačkim osvetljenjem.
Kako vam se čini? Da li ste probali neku od verzija ovog pudera?


You may also like

22 коментара :

  1. Mnogo bolje prekriva od starog. Dovodiš me u iskušenje :) Recenzija je, kao i svaka, odlična!

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala staru verziju, ali novu obožavam. Nijansa se toliko lepo stopi sa tenom, da je to neverovatno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, stapanje je izuzetno, nakon desetak minuta ni ja više ne mogu da razaznam imam li tamniju ili svetliju nijansu :)

      Избриши
  3. Apsolutno se slažem sa tobom, po svim stavkama :) I meni je najdraže da ga nanosim bockalicom ili prstima, tako mi se najlepše raspoređuje na licu.
    A i bilo je vreme da neka nova verzija pudera bude zaista bolja od stare :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago da se slažemo :)
      Da znaš, bilo je vreme! :D

      Избриши
  4. Jedva sam docekala ovu recenziju :)
    Detaljna, perfektna, kao i do sada. Moram priznati da bih se pre odlucila za Ultra HD. Probala sam njegovu prethodnu verziju, svidela mi se, mada, sto ti kazes, javljao mi se taj problem isticanja ljuspica na celu, ali mi Ultra HD daje nade :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i drago mi je da ti je značila :) Nije da Ultra HD ne ističe ljuspice, po tom pitanju ima i boljih pudera od njega, ali je bolji od HD, bez dileme.

      Избриши
  5. Odlicna recenzija <3 kako dobro pokriva :D definitivno vredan paznje ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Odlično pokriva i pravi je puder za fotografije i video sminke.

      Избриши
  6. Pošto radim na TV, jako mi je teško pronaći pravi puder za snimanje. I pod tolikom rasvjetom i sa kamerom, iako imam vrlo zahvalno lice, ponekad jednostavno ispadne loše. Baš si me zainteresovala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je dobar baš za to, a prednost je što ima tako mnogo nijansi :)

      Избриши
  7. Predobro izgleda, prekrivenost je odlicna. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Poređenje je svaka čast!
    Odlično izgleda na licu :) imaću ga na umu prilikom sledećih kupovina pudera :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nemam neke vece probleme na kozi, ali definitivno se dvoumim jer imam masnu kozu i nisam sigurna kako bi izgledao na meni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako je baš masna onda bolje ipak ne, moguće da bi previše prosijavao kao i da bi delimično skliznuo nakon nekoliko sati.

      Избриши
  10. Pitanje, da li bi se pre odlucila za ovu verziju novog hd ili mac studio fix dvoumim se izmedju ta dva pudera... koje bi imala kad zelim bolje pokrivanje naravno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. MAC Studio Fix, jače je pokrivanje i postojaniji je, dok se MUFE Ultra HD lepše slika :)

      Избриши
  11. Koji je po tebi najbolji high end puder?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ja nikad ne znam odgovor na ovakva pitanja, pre svega zato što se i moja koža i ukus menjaju tokom godina, a zatim i što nema univerzalnog pudera, mogu jedino da ih gledam po kategorijama (teži/lakši).

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...