Bobbi Brown Long-Wear Gel Liner - 23 Black Mauve Shimmer Ink

/
30 Comments

Volim ajlajnere u svim oblicima, a ajlajneri brenda Bobbi Brown su jako popularni pa nisam mogla da odolim da ne probam neki kada mi se pružila prilika. Ipak, nisam dobila ono šta sam želela...


Bobbi Brown je čuvena američka šminkerka (iliti MUA kako je danas popularno reći) koja je lansirala prvu šminku pod sopstvenim imenom još 1991. Linija se sastojala od deset nijansi ruževa, a već prvog dana prodato je čak 100 komada! Danas je Bobbi Brown kozmetika u vlasništvu Estee Lauder Companies, a proizvodi se prodaju u više od 60 zemalja sveta. Jedna od tih država je Hrvatska u koju je ovaj brend došao prošle godine, a ja sam izvesno vreme odolevala kupovini, ali sam ipak poklekla i kupila jedan od prodavanijih proizvoda - gel lajner. Bobbi Brown ima i liniju preparativne kozmetike, ali je ipak šminka prva asocijacija na brend. Ivana je isprobala dosta Bobbi Brown proizvoda pa se kod nje možete informisati o njima.


Ako razmišljate od kog Bobbi Brown proizvoda da krenete, kao što sam ja razmišljala u ovo doba prošle godine, možda je pametno da to bude neki od najprodavanijih i najpopularnijih proizvoda kao što su Skin Foundation Stick, Corrector ili Creamy Concealer. Pošto sam svraka koja pada na sjaj i šareniš prvo sam nameravala da uzmem neki od Shimmer Brick-ova (kliknite ovde da vidite koliko su samo lepi i sve će vam biti jasno), ali nisam mogla da tačno ocenim preko Interneta koliko su u kojem velike čestice i kako bi tačno izgledali na mojoj koži, pogotovo nakon što sam dobila informaciju (hvala, A!) da jako ističu proširene pore kojih, nažalost, imam u obilju. Računala sam da su gel lajneri klasika sa kojom nema greške, a pre svega me je privukao izbor nijansi. Nije da ne volim i ne koristim crne ajlajnere, ali vrlo često su oni jednostavno prejaki za moje lice, naročito tokom dana pa sam naklonjenija bojama kao što su braon ili siva sa kojima sve to deluje mnogo nežnije i prirodnije. Ogromna većina brendova u ponudi ima samo crni gel lajner, tek poneki ubaci još neku boju, a Bobbi Brown ih ima čak 22! Bukvalno nema koje nijanse nema i provela sam nekoliko veselih sati upoređujući swatcheve po Internetu (u Hrvatsku je išao muž tako da nisam mogla da odaberem uživo). Izbor je pao na nijansu br. 23 Black Mauve Shimmer Ink za koju se ispostavilo da sam je dobro procenila i da je baš onakva kakvu sam želela.


Proizvođač kaže da su ovo dugotrajni ajlajneri koji nude preciznost tečnog ajlajnera iskombinovanu sa lakoćom formule u obliku gela. Obećava postojanost od 12 sati čak i u uslovima povećane vlažnosti u vazduhu i velikog znojenja. Ajlajneri su visoko pigmentovani. lako se nanose i neće se razmrljati ili izbledeti vremenom.
Što se mene tiče, ovaj gel lajner je čista fantazija po pitanju nanošenja. Nisam imala gel lajner koji se ovoliko lako nanosi, nije previše redak ni previše tvrd, četkicom zahvatim taman koliko poželim, a po kapku samo klizi. Definitivno bi u tom smislu odgovarao i ženama koje se prvi put sreću sa ajlajnerom u ovoj formi. Ne suši se preterano brzo i ako se pogreši može se na brzinu obrisati čak i prstom (znam, nije to idealno rešenje, ali žurba je žurba). Fino je pigmentovan, ne najbolje ikad, ali ovo je i jedna nežna nijansa, realno je da su druge, jače nijanse ujedno i jače pigmentovane. Međutim, ovaj ajlajner jednostavno nije postojan. Proizvođač obećava postojanost čak i u ekstremnim uslovima, a na meni on ne opstane ni celo radno vreme u kancelariji na idealnoj temperaturi. Nikad se ne mrvi, nije to taj tip nepostojanosti već bledi i nestaje, na način na koji se to dešava sa kreonima. Probala sam da ga stavljam preko baze i to mu donekle produži trajnost, ali i dalje nije ajlajner koji mogu da nanesem ujutro i zaboravim na njega, a to je definitivno ono šta sam očekivala od ovoliko hvaljenog i ne baš jeftinog proizvoda. Činjenica je da imam masne i spuštene kapke, dakle najteži izazov za ajlajnere, ali isto tako je činjenica da su na njima opstajali neki Essence i Catrice gel lajneri od 300 dinara! Takođe, Nataša je kupila ovaj Bobbi Brown ajlajner u drugoj nijansi i njeni utisci po pitanju postojanosti su slični. Toliko žena hvali po Internetu njihovu postojanost da lepo ne znam šta da mislim, možda smo izabrale baš one falične nijanse...


Nijansa 23 Black Mauve Shimmer Ink je hladna braon sa primesom ljubičaste i srebrnkastim šljokicama. Šljokice su vidljive, ali ne na takav način da bi to onemogućilo nošenje tokom dana i u poslovnim prilikama. U jednom sloju nijansa može biti maksimalno diskretna, a intenzitet se može pojačati nanošenjem dva sloja.


Pogledajte swatch na ruci slikan iz velike blizine na spoljašnjem svetlu:


Pogledajte i kako ovaj ajlajner izgleda na očima:
Sve u svemu, dobila sam gel lajner prelepe, originalne nijanse koji se lako i lepo nanosi, ali koji uopšte nije postojan tako da, nažalost, nije ispunio moja očekivanja.
Da li ste probali neke Bobbi Brown proizvode? Koji vas privlače?


You may also like

30 коментара :

  1. E, ali u potpunosti se slazemo. Sto se tice teksture i nanosenja je fantazija, ali nije toliko dugotrajan... Meni je najveci problem sto spic koji izvučem ume da mi se razmrlja malo posle par sati (valjda i isled smejanja pa mi i malo suze oci). Mislim jeste on postojan solidno i na kapku mi se nikad ne preslika, ali nije ni prineti recimo Essence gel lajneru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to, špic je taj koji se pošteno razmrlja i izbledi :/ Šteta, same nijanse su prelepe.

      Избриши
  2. Vrrrlo interesantna nijansa, lepo si je opisala. Baš mi žao što nije postojan, meni je to vrlo bitno s obizrom da imam spuštene kapke. Ja sam imala shimmer brick, ne sećam se u kojoj nijansi super je bio trajao mi je 100 godina. :) Imala sam i kremastu senku, nije bilo wow ali nije bila loša. Imam sada paletu chocolate koja mi je jedna od favorita i sigurna sam da bi se tebi svidela, neutralne nijanse, lepa paleta za svaki dan. :) I maskara mi je bila favorit favorita, Intensifying Long-Wear Mascara. Eto. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma prelepa je nijansa, ali džabe kad nije postojana... Znači ipak da uzmem u obzir Shimmer Brick? :) Za paletu senki ne sumnjam, ali ne smem više da si dozvolim nijednu jedinu u neutralnim bojama :D Hvala na preporukama!

      Избриши
  3. Nijansa je stvarno predivna, bas za svaki dan-kao sto si i napisala. Zao mi je samo sto si dala velike pare, a nije postojan :/
    Inace, najava na fb stranici- presmesna :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo drame uvek dobro dođe :D
      Nije to sad baš tako mnogo, dođe oko 3200 dinara, ali ipak je šteta, najviše što nemam pouzdan ajlajner u ovako lepoj nijansi...

      Избриши
  4. Анониман14.11.15. 23:24

    vidim da imas fleke oko ociju... imam ih i ja... pojavile su mi se u toku leta i nikako da se povuku, bas me nerviraju jer ih nikada ranije nisam imala, a tek mi je 20 godina ... jel mazes nesto protiv njih?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ležala sam u krevetu, objavljivala komentare sa mobilnog, došla do tvog i pomislila: "Fleke??? Kkkkakve fleke?" i skočila i odjurila na ogledalo :D Ovim sam ti odgovorila na pitanje mažem li ih nečim :) Ozbiljno, nisam ni bila svesna da imam nekakve fleke, proučih temeljno taj deo jutros i nemam ništa upadljivo, moguće da je na fotografiji preuveličano ono šta uživo ne izgleda vidljivo, a moguće je i da sam imala fleke nakon leta pa su se povukle u međuvremenu, fotografije su stare neka dva meseca već. Probaj nešto šta sadrži vitamin C, to se obično preporučuje.

      Избриши
  5. Ja ga imam u samo jednoj nijansi i ne mrda se. Mozda zavisi od nijanse do nijanse? ja ga uvek nosim preko baze ali zaista nikad nisam imala ni najmanji problem da bledi ili da se razmazuje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da zavisi od nijansi, nemam drugo objašnjenje za to što ga tolike žene vole, ali stvarno se i moja i Natašina nijansa razmažu nakon nekoliko sati, ne preslika se već repić nestane ili se razmrlja :(

      Избриши
    2. Da znam na sta mislis. Meni je jednako dobar kao i mac fluidline. Jedini razlog sto nisam kupila vise nijanse je to sto mi je fluidline savrsen a opet toliko jeftiniji od bb. ali ova nijansa kod bb je isto tako bila posebna pa sam ga zato uzela i nisam zazalili. Cula sam da su ysl gel lineri najbolji trenutno.

      Избриши
    3. Valjda jednostavno nisam imala sreće sa nijansom... Probaću fluidline svakako.

      Избриши
  6. Ma ako tražiš trajnost plus i dobar izbor nijansi pouzdaj se u MAC i Inglot, barem su takva moja iskustva sa oba, ne mrdaju dok ih ne skinem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Inglotov ne bih zato što sam na mnogo mesta pročitala da se jako brzo osuši, a ajlajnere stvarno sporo trošim. Znam da se može popraviti Duraline-om, ali ne bih komplikovala, radije uzmem neki koji je na glasu po dobroj formuli. MAC ću sigurno uzeti, ali kod Bobbi Brown ajlajnera su me privukle nijanse, niko nema čak 22 i neverovatno koliko dobrih ima, želela sam još bar 5. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  7. Анониман15.11.15. 11:46

    Realno mnogo je to para da bi se tako ponasao. To ti je samo dokaz da nema garancija ni kad je skupa sminka u pitanju. Nijansa je nesto najlepse sto sam videla, zaista, ali za te pare ocekujem da mi malo i pripomogne oko kucnih poslova, a kamoli da se drzi ko junak za sta je placen ;-)
    Ja bih probala L'orealov gel intenza, citala sam uglavnom ok komentare, da li znas nesto mozda za njega? Ali mislim da cu ustedeti za Mac ako budem uzimala. Ne bih stvarno da experimentisem i potrebna mi je sigurica, a zao mi je sto Essence nikad nisam probala, jer su bukvalno svi odlepili tada za njim, a oni ga 'ladno povukose :-/
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ne samo da nema garancija oko skupe šminke nego nema garancije ni kad se pročitaju recenzije kod blogera kojima verujemo :/ Mora da je ovde stvar u samoj nijansi ajlajnera, nemoguće da se mišljenja baš toliko razlikuju.
      Ne znam ništa za taj Lorealov, crnih imam pa ni ne gledam više, zanimaju me samo neobične nijanse. A Essence gel lajner inače nije povučen u Nemačkoj, zamisli to!

      Избриши
  8. Jako je lepa boja ovog ajlajnera i divno ti stoji..Mislim da bih mu pre oprostila tesko nanosenje nego nepostojanost. Jako me nerviraju nepostojane stvari i bas sam se razocarala kada sam stigla pri kraju recenzije. Jako lepo izgleda i deluje obeavajuce..Meni je zelja da isprobam njene cetke, posto vidim da su bas hvaljene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš tako, mogu da se izborim sa teškim nanošenjem, ali šta da radim ako nakon 5-6 sati ostanem bez ajlajnera :( I ja bih volela neku njenu četku...mislim između ostalog :D

      Избриши
  9. Mislim da je najveca prednost ovog lajnera ovako divna boja, jako neobična, stvarno, a procitah da ga ima u jos puno nijansi :) Bas mi je krivo sto kvalitet ne opravdava cenu, kad sqm ugledala da ces ga recenzirati, pomislila sam da je to moja sledeca investicija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, boja je savršena, a ima još bar 10 ovako lepih i originalnih. Verujem da su neke druge nijanse bolje, ne bi toliko žena hvalilo ove gel lajnere, treba obratiti pažnju baš na one konkretne koje su dobile pohvale.

      Избриши
  10. Šteta za trajnost -.- nijansa je izuzetno lepa i elegantna.

    ОдговориИзбриши
  11. Nijansa mi se jako svidja.
    Novi post na mom blogu:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/11/marrakesh-x-neispirajuci-tretman-za-kosu.html

    ОдговориИзбриши
  12. Ja već dugo imam ovaj gel liner, samo u drugoj nijansi. Skup je, ali meni je odličan! Izdrži mi na očima cijeli radni dan i ja sam pre zadovoljna. Od drugih BB proizvoda imam jedan ruž, onako, više je balzam, nego ruž. probala sam njihov puder u sticku, odličan je ali skup

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, tvoja recenzija me je i podstakla da konačno prelomim i kupim baš BB gel lajner. Biće da su određene nijanse lošije od drugih, nemam drugo objašnjenje :(

      Избриши
  13. Stvarno šteta za nepostojanost jer nijansa je prelepa, ne sećam se da sam nešto slično videla kod drugih brendova :/ Što se tiče Shimmer brick-ova, jako su šimerasti, bar one nijanse koje sam svočovala i upravo zbog isticanja pora ga i ja ne uzeh, ali da su lepi, jesu! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, niko drugi nema toliko lepih nijansi :( Znači za Shimmer Brick nisam pogrešila? Ma nisam sigurna da ipak jednom neću pokleknuti...možda su nekom velike pore lepe :D :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...